Nem szkennelek be senkinek semmit mert ez egy titkos belső infó,ezért kérek mindenkit hogy ezt értse meg!!!!!!!!!!!!!!!
A hír igaz itt van a kezemben a vevőszolgálati körlevél:
-2011 máj 02.töl minden piezó PD elemre 7év garancia van!!!!
-minden elem kicserélését 100% ban a gyár átvállalja méltányossági lekérdezés nélkűl
-nem szűkséges a vezetett szervizkönyv hozzá
Ezért ne vegyetek sehonnan PD elemet inkább nyaraljátok el a pénzt,legalább egy kis elégtétel a gyár részéről ha már egy ilyen nagy szart gyártott nektek!
Ezek után már csak az a kérdés marad nyitott,hogy aki már kicserélte saját zsebből azt hogy fogják kártalanítani?(kb 200 db-ot cseréltem ki fizetőre)
Gondoltam a Pohu ad rá valami méltányosságot mert a garancia lejárta után 44napra történt az eset.
Nem kaptam segitséget semmit sem tőllük.
2011/05/18 este megint megdőglőtt egy siemens pd elemem.Szervizbe be majd a szükséges okmányok és elfaxolgatás a méltányosság reményébe a POHU-hoz.
Este nem aludtam mert 100% biztos voltam benne multkor nem kaptam (igaz akkor össze is balhéztam a POHU-val) akkor most sem fogok és rakhatom össze a 223000ft-valót.
Most hívtak a POHU 100% méltányosságot adott azaz ingyenes.
Vagy a Pohu ilyen rendes vagy tényleg igaz a hír csak senki nem tud róla se szerviz se hétköznapi autósok,hogy a siemens pd elemre 7 év gari lett.
A múlt héttől minden siemens PD elem garanciális 7 évig! A POHU hivatalos közleményt adott ki róla! Úgyhogy ne vegyen senki sehol hanem ha megáll akkor be a szervizbe
Nekem is ilyen autóm van,pont ma kérdeztem a szerelőmtől ugyanezt,azt válaszolta hogy mindegyiknek ilyen hangja van mert hosszú valamilyen cső...(cooler asszem)
2006 os 170 lovas Tdi Passatom van, olyan problémám lenne vele, hogy amikor 2500 fölé ér a fordulat a turbó sziszegése mellett hallok egy elég erős sípoló hangot, de csak addig amíg álok a gázon, ha 2500 alatt van és nem dolgozik nagyon a turbó akkor nem hallom, volt esetleg valakinek ilyesmi problémája? Köszi
Pedig ízzítógyertyát ír a gép ésaz autó tényleg ha olyan kedve van köhögve indul.De most ott tartunk h autóvillamosságis dolog lesz,mert állítólag nem kapnak áramot a gyertyák...Ezzel szenvedek már vagy fél éve...igazából senki nem tud rájönni csak találgatnak...
Sziasztok.2004-es 2.0TDI(3bg) passat variantom van.olyan gondom van vele,hogy állandóan kiírja az Abgass Werkstat hibát a kijelzőre, ami a számítógép szerint ízzítógyertya hibát jelez.Azóta kicseréltettem benne az összes gyertyát plusz az ízzítórelét is,de a hiba nem tünt el.Sajnos azóta is kidobja a hibát és azt írja 1-es,3-as gyertya nem jó.Tanácstalan vok.Ha valaki tud kérem segítsen.
Hali mindenki!Van egy 110 lovas B4 passatom melynek a turbója miatt igen csak fogy az olaj! Kérdés mennyiért és hol újítanak fel megfelelően egy turbót ami jól működik majd.A válaszokat előre is köszi.
Igen,igy már tudom.....levettem azt is,kitisztitottam féktisztitoval,söt,még a gyári müszerrel is leteszteltem,és kattog.....tehát müködik....Olyan a probléma,mikor a fordulat szám mérö 2500-3000közé,v fölé megy ,akkor már a vákum is megszünik a turbonál.Leállitom,és ujrainditás után ismét jo ezekig a fordulatszám tartományokig.
Nekem ennek a kipucolása után rendbejön mindig.A turbó magasságában van elől,két 6-os csavar fogja és 3-om vákum cső megy rá.Féktisztitó sprayvel szoktam kipucolni.
Szorul a geometria állítás a turbón belül az a hiba! Leszereled elviszed egy turbóshoz kitakarítja és síkba köszörüli a belsejét és megint sokáig jó lesz.Egy jó tanács ne állj neki otthon kitakarítani mert nem lesz tökéletes!
Van egy 2001-es AWX motorszámu 1.9 Pdtdi passatom 130lovas...tünet hogy hol meg...hol nem megy a turbom...az utobbi pár napban már abszolult nem megy.Vákum van,a rudazat mozog...Gyári müszer szerint is turbo cserét ir.Szerintetek?!Légtömeg méröröl lehuztam a csatit,az auto ugy huz 3000-erig,mint állat,majd utánna letilt,és ismét ugy megy mint egy szivo diesel.vettem egy másik ugyan olyan Bosch légtömegméröt,beszereltem,kivittem tesztelni.A tünet:most jol huz a kocsi ismét 3000erig,maj megint mintha el menne belöle minden.megnéztem utánna a turbora rámenö vákumcsövet,vákum nem volt.Miután beszereltem meg volt!A nyomás szabályzo szelepre is gyanuskodtam,de azt is leteszteltem gyári müszerrel,és az is ugy tünik hogy jo!Amit még észrevettem ,mikor jo az auto,akkor a turbo rudazat,gáz adásnál,teljesen lemegy.A gyári müszer is azt irja ki hogy turbo nyomás tul magas.Valaki tud valami okosságot,hogy ilyenkor mi lehet a gond?!
Érdeklődnék van-e valakinek tapasztalata B5 Passat lengőkarok cseréjével kapcsolatba? Van valami trükkje vagy egyesével kicserélhető a helyén? Le kell venni a féknyerget esetleg a féltengelyt? Ehhez hasonlókat ha megosztanátok velem azt nagyon megköszönném. Köszi előre is.
Van ilyen a gyújtótekerceknél is egy adott tipusnál.
Amig egy "drága" cég csinálta az epoxy gyanta tőkéletes volt.Majd kicsit a autógyártó sokalta igy lement keletebbre és ott csináltatta tovább.Igaz igy minden 5. kuka a gyanta miatt de már nem éri meg vissza telepíteni.Csak hát az autótulajok mérgelődhetnek...
Én egy nagy multi cégnél melozom ahol sok autótipusba gyártunk alkatrészeket.
Szomorú látnom ,hogy egy addig jól bevállt folyamatot ami került xx pénzbe azt leváltatják
"olcsó" keleti cuccra...Igy lehet a piacon maradni cimszóval...
Tudnék mesélni de sajnos nem tehetem meg (titoktartás)