Keresés

Részletes keresés

TyerCorp01 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10760

Elvileg jó a kivezető érintkezése, azt megcsináltam az előző szigszalagos megoldást kiküszöbölvén zsugorcsővel. épp nem forrasztottam oda, de levágtam a végét, szöggel előlyukasztottam, majd összedugtam, és a gyári kapocscal rögzítettem.

 

 

Ezek meg a babszik. Ennyi van, oldallemezek nincsenek meg, a zöldet egyenlőre szeretném megtartani, a piros mehet. 207.500, kései darab (1983), erősebb lengővillával, romet telókkal, ČZ tanksapkával, amire rá lehet tenni a zárható wartburgét.

Előzmény: 53zsiga (10755)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10759

Kenitek, vágjátok a műszaki részleteket:-)

Én sohasem voltam valami nagy motorszerelő...

 

Ja és szóljatok majd, ha tudtok egy eladó megkímélt állapotú, üzemképes Mustangot:-)

 

 

53zsiga Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10758

Legközelebb adok egy krova szárat, ha akarod le is dreháltatom a végét, hogy néz az ki, hogy egy profi rohangál a motorral és tologatja,

Előzmény: TyerCorp01 (10756)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10757

Melyik hiradóban volt, a tegnapiban?

 

Maiban nem volt ilyesmi.

Előzmény: TyerCorp01 (10756)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10756

A trévében csak annyi volt, hogy a tanár kérdőre vonta a kölköt: "tegeződünk, tegeződünk?!" közben mérges tekintettel felé ment, majd lefejelte, de öröm volt nézni. Akkorát röhögtem! :)))

Sajnos a tanárt fogják felelősségre vonni, de hát már amiket hallok bizonyos szakközepekből, nem vagyok meglepve, miért rágnak be a tanárok... ez egyre szörnyűbb. Mi nem voltunk ilyenek...legalábbis én.

Előzmény: 53zsiga (10754)
53zsiga Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10755

Akkor tuti a tekercs vagy a kivetető, én kikurtam a gyári kivezető belét, osz leforrasztottam. 2000 egy tekercs. Annak nem a blokkra a gyertya elektródára kell áthúzni 1 centiről.

Előzmény: TyerCorp01 (10753)
53zsiga Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10754

Jól tette, ha köcsög volt.

Előzmény: TyerCorp01 (10752)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10753

Pipa nélkül max 2 mm-ről adott szikrát a hengerhez tarva.

 

...retek utángyártott. szar...fos, hulladék... gyűlölöm!

 

Pillanat, 2-3 perc és feltöltöm.

Előzmény: 53zsiga (10751)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10752

igaz... megoldható ez humánusabban is. Csavart bele! :) csak hát úgy voltma vele, minek csinálgassak ilyet, úgyis be fog ez msotmár indulni... megfejelem, ha nem! : )

 

...fáj is a homlokom. :)))))

 

 

Apropó. Láttátok, hogy megfejelte a neveletlen büdös kölköt a tanár minap? :))))))

Előzmény: 53zsiga (10750)
53zsiga Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10751

Dobj képet a Babettérol lehet bótolunk!

Amit leirtad az gy. tekercs menetzárlatnak tűnik. Az emlitett módszerrel kiszürhető, vagy tré a kivezető és ott áthúz!

Előzmény: 53zsiga (10750)
53zsiga Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10750

Beáldozol egy rövidszárat, lecsapod a négyszöget és akkor már a 13as tokmányba befogható.

Előzmény: TyerCorp01 (10749)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10749

Nem tudom befogni a crowát...

Előzmény: 53zsiga (10746)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10748

Hááát ezaz bakker... kismillió motort a szarból húztam ki, 350-es jawán 5 perc alatt belövöm 180 fokra, és 3 mm-re a két hengert, ez a szar meg szivat... tegnap 2-kor érem vele haza, onnantól kezdtem, 9-kor bejöttem, ma 10-kor kezdtem, 3-kor feladtam. Semmi eredmény.

 

Néha szikrázott, néha nem, ha nem, levettem a pipát, akkor szikrázott, pipa vissza, úgy is, gyertya be, semmi. Ki is szellőztettem már a hengert, hfejet le, megrúgdostam párszor...

Akitől vettem, nem tudta használni felújítás után, elmondása szerint 100 méter után leállt mindig a motor, azért szedte szét, met le volt törve a berugókar tengelye. Kicserélte, majd az u.gy. is letört, most van egy másik, ez meg már meg van görbülve. Ennyit a jóminőségű utángyártott alkatrészekről...

Holnap körbekérdezek hátha van valakinél gy.tekercs, veszek új kondit, ha úgy sem indul, ayfaszt kapok.

 

Hozok holnap két babettát, egy 207.500, meg egy 210-est össz 10-ért. ha valakit érdekel, remélem fogok velük tudni foglalkozni.

Előzmény: ideal 64 (10744)
53zsiga Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10747

Nekem 1,8ra rémlik az előgyula de az nem akkora gond.

Előzmény: TyerCorp01 (10742)
53zsiga Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10746

Egyébb iránt miért rohangálsz? 17 es krova a lendkerék anyára és fúrógáp, nekem van akus racsnis az tuti, minek rohangálsz.

Előzmény: TyerCorp01 (10742)
53zsiga Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10745

A 16 N1 a nagysuberes, jó karbik. Egyébbként a gyujtással akkorát nem tudsz tévedni, hogy ne induljon. A gyertyahézag is 0,4?

ideal 64 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10744

Ahogy írták is,vedd ki a gyertyát,fuss vele egy kört,aztán rakd vissza,és utána próbáld.

Feltettem a kérdést egy ma is rendszeresen Simson-t generálozó profinak.

Holnap kapok választ,hogy még mi szokott ilyenkor szórakozni.

De nem hiszem hogy neked egy sima simson gondot okoz 350-es jawa meg hasonlók után.

Előzmény: TyerCorp01 (10742)
53zsiga Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10743

Vedd le a gyertyapipát és tekerd be a jónak gondolt gyertyát. A kábel végét tartsd kb 1 cmre a gyertya elektródájától. A szikrának gond nélkül át kell húzni a gyertyára, ha nem akkor menetzárlat, vagy kébel gond. Ha ez jó akkor tovább! A gyertya helyén kis mennyiségű JÓ benzint befecskendezel gyertya vissza, inditás. Ha röffen akkor porlasztó probléma. De legelőször a forgattyus házban felgyülemlett trutyitól szabadulj meg, mert most biztos van benne gazdagon. ha ezek után sem indol akkor indokolt a kompresszió mérés.

Persze feltételezem, hogy a gyertya és a mexa hézag jó, és a gyujtás is a helyén van.

Csodák nincsenek azt is csak ember csinálta,  mégha német is.

TyerCorp01 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10742

Előgyújtás 1.6 mm, mexahézag FHP-nál 0.4 mm, nincs beleütve semmi a karbiba, csak beleöntve hoyg 16n1. Ettől még röffennie kéne egyet-kettőt... beöntés után is semmi... nem karbi gond, a gyertya párás, tolás után lucskos.

Előzmény: Balu002 (10741)
Balu002 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10741

Milyen karbi van rajta? Hanyas a főfúvóka, súbertű milyen állásban áll? A szivató nem akad fent véletlenül? Megszakító hézag rendben? Gyújtás biztos 1,6-nál?

Előzmény: TyerCorp01 (10740)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10740

Nálunk is ez volt, 90-es évek elején bejöttek a japán belpiacos konténeres robogók, akkor egy időre kihaltak a Simsonok, de kb 7-8 évvel ezelőtt újra "divat" lett, 4-5 évig voltunk jópáran, de legalább 20-an Simsonosok a 18000 fős városban, aztán mindenki, akinek addig Simson volt, nagyobbra váltott, többnyire 125-ös ETZ-t vettek, utána volt, aki abbahagyta, volt aki azóta továbblépett, én nyáron azt hittem, végeztem a simsonozással, hát tévedtem... tegnap elhoztam egy rettenetet... S50... ez egy átok...

 

Új megszakító, új kondi, új gy. tekercs. új gy.kábel, jó pipa, 20 próbált gyerya. Benzin van, karbi tiszta, a gyertya rugdosás után párás. Szikra jókor, kékesfehér, valamelyik gyertyával narancsos, azt bele se próbáltam. új csapágyak, új szimmeringek, fúrott henger, nem fúj ki a henger se alul, se a fejnél. Mégis NEM RÖFFEN EGYET SE. toltam-rúgtam, új benzin van benne, én már nem tudom mit csináljak... segítsetek, agyfaszt kapok....

Előzmény: Törölt nick (10727)
Taxxi Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10739

Létezik olyan is. Katonka Balázs barátom most vett egy szalon állapotút! :)

Képet azért nem rakok mert az Jawa Mustang fórum. :)

Tyer szerintem a haját tépi, hogy mit cisnálunk itt! :D

Előzmény: Törölt nick (10729)
szsrobert Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10738

Mentem olyan 2 sebességes Babettával, ami tudta ezt. 30 alatt csak hörgött.

Előzmény: Törölt nick (10733)
szsrobert Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10737

Én még 2000-ért vettem.

Előzmény: Törölt nick (10728)
szsrobert Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10736

Az 55-re képes Rigám is túlmelegedett. De rezonált is mindene, szét akart hullani.

Előzmény: Törölt nick (10725)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10735

Bocsika, az előzőt a Simsonos topikba szántam, itt egykicsit OFF.

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10734

Nálunk a faluban a tuningolt S 51 N-esek nemcsak gépészetileg, de némiképp külsőleg is eltértek a gyári járgányoktól.

 

A leggyakoribb különbség az volt, hogy szinte mindenki magasított ún. túrakormányt tett rá. Egyébként szerintem is sokkal kényelmesebb volt hosszabb távon ezzel motorozni, mint az alacsony gyári kormánnyal.

 

Gyakori volt még az ülés mögé fölszerelt ún. dupla féklámpa is, amelynek két, egymás mellett vízszintesen elhelyezett kör alakú lámpatestje volt. Zsaruk állítólag tiltották.

 

Majdnem mindenki tett föl előre műszerfalat, vagy legalábbis egy kilométerórát. A többség az S 51 B gyári kilométeróráját használta.

 

Sokan a kipufogót is megvariálták, mégpedig úgy, hogy nagyjából középen megtörték és a hátsó részt kb. 30-45 fokban fölfelé hajlították. Nagyon sportosan néztek ki ezek a görbített kipufogócsövű gépek.

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10733

A végsebesség viszonylag pontos mérésére van egy relatíve egyszerű módszer.

 

Keresni kell egy sík, vízszintes utat, ahol a kilométerkövek jól láthatóan ki vannak tűzve.

 

Maghatározod, hogy melyik két kilométerkő között legyen a mérési szakasz.

 

A kormányra felerősítesz egy stoppert vagy egy stopper funkcióval is felszerelt mobiltelefont.

 

A mérési szakasz előtt kellő távolságra indulsz el, hogy a mérési szakasz kezdetét jelentő kilométerkőnél már teljes sebességen menjen a gép.

 

Esetleg még a kormányra is ráhajolsz, hogy így is csökkentsed valamelyest a légellenállást:-)

 

Amikor a géped első kereke egyvonalba ér a mérési szakasz kezdetét jelző kilométerkővel, elindítod a stoppert.

 

Fontos, hogy a mérési szakaszon végleg csutka gázon menj.

 

A mérési szakasz végén leállítod a stoppert, majd megállsz.

 

Utána előveszel egy számológépet és számolsz a v=s/t képlet alapján.

 

M/s-ben számolsz, amit 3,6-os szorzóval számolsz át km/h-vá.

 

Pl.: ha a géped 53 sec alatt teszi meg az 1.000 métert, akkor a géped végsebessége 1.000 osztva 53-mal, ami 18,87 méter/sec.

 

Megszorzod a kapott eredményt 3,6-tal, ami 67,92-t ad ki.

 

Kerekítve tehát 68 km/h-t tud a géped.

 

Ekkor mi többiek már tudni fogjuk, hogy nagy valószínűséggel nem Rigád, Verhovinád, Komárod vagy Rometed van:-)

 

Meg nem is Babetta Jawad...

Előzmény: szsrobert (10721)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10732

Jó meglátás.

Van a riga kat,meg a sinyó kat.közéjük tenném a Mustangot...vitatott h melyikhez közelebb:)ki hogy érzi:)

Igazából a 3.seb ami kiemeli a többi közül.

Előzmény: Törölt nick (10726)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 10731

aztán meg...elő a gyertyakulcsot és megtanítottad szerelni!:DDD

Előzmény: Törölt nick (10724)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!