Mondjátok már meg, hogyan érezni, hogy megy a klima??? Én nem veszek észre semmit. Ugyan úgy megy óra szerint 183-al, mint klima nélkül. A fogyasztáson sem veszem észre. Talán lassabban gyorsul ??
a gyújtáskulcsot "Accessories" állásba tenni (tehát nem gyújtás, hanem abban amikor csak az aksi piktogramm világít) majd nyomni azt a gombot... elvileg, mert a babel nem tudott mindent lefordítani...
igen,vesznek fel energiát,de a többletfogyasztás elhanyagolható....
nincs egy liter városban...
lehet vesz fel energiát,de a kényszerhajtás erősen kihat a jármű menetteljesítményére,migaz elektromos esetében erről nem beszélhetünk...
>> - ilyen jelzéssel van ellátva, és csilingel egyet bekapcsoláskor, legalábbis a Xsarában, ami ugyan nem C3, de talán ez még hasonlóan működhet benne...
Tiziano vörös metál, légkondi már nem fért bele a keretbe. Egyébként az SX felszereltség. Kölcsönkérek egy digitfényképezőt és akkor lesz kép is. Adtak hozzá elakadásjelzőt, izzókészletet és eü.dobozt csinos kis vörös táskában.
A bal bajuszkapcsoló végén van egy gomb ami a francia leírás szerint:
Pour activer ou neutraliser la fonction
- Mettez la clé dans le contacteur sur la position « Accessoires«
- Mettez la commande d’éclairage sur la position O.
- Appuyez au bout de la commande "B" jusqu’au gong de confirmation.
A magyar nem tárgyalja. Mi ez? (A "B" a gomb neve.)
Szisztok!Nekem a szürke,bézs szinvilág nagyon bejött,na jó, a pöttyöket lehagyhatták volna. Szerintem vidám,otthonos és egyedi.
Mondjátok már meg, miért van az, hogy az utóbbi napokban minden baromarcú kifordul elém, utána meg nem találja a gázpedált.Már felkapcsoltam a lápmákat is, hátha félelmetesebbnek tűnök.
Nálatok müködik a sötétségkapcsoló, mert az enyémen nem.
Az Exculive-on az üvegek UV-szűrősek?
Tegnaptól én is a C3 tulajdonos lettem. (1,4 sx) :-))))
A gép már az új változat. A műszerfal szinte egyszínű, felül fekete alul inkább grafitszürke. Ajtó borítás szintén grafitszürke és az üléshuzattal harmonizáló szövetbetét. Felső kesztyűtartó megszűnt. Van viszont fedélzeti számítógép. Még van egy két dolog ami megfejtésre vár ugyanis a magyar leírás az előző verzióhoz való, a franciát meg én nem értem. Abban már szerepelnek az újdonságok. A gép nagyon király már olyan is gratulált aki 3 éve a szomszédom de még 5 mondatot nem beszélt velem.
megérezni...
a klíma mint tudjuk az elektromoson kívül,kényszerhajtású,tehát terheli a motort....
nekem a C3 asomon is megérezni,szintén 110le,
exlusive...
sőt,a 200 lovas Peugeot 206-omon ,talán nem annyira,de érezhető.
sajnos sok autógyár még mindíg nem állt át az elektromos klímára,pedig az nagyon jó....
nincs többletfogyasztás,nincs semmi probléma vele,de ez van ezzel kell élni...
Jó reggelt.
Nem lehet egy erőgép,de városbAN valószínűleg lehet vele közlekedni. A konkrét ajánlatban -egy bp-i kereskedőtől- 1.1es motorral szerepelt.
én szintúgy tapasztalatból tudom, hogy az 1.3assal nem ért egy kalap szamócát sem, bekapcsoláskor durván visszarúgott a kocsi, az alapjárati fordulat kb 200-250et esett, ami aztán érdekes káromkodásokat hozott elő lámpáknál például :)
Suzukiban még az 1 literes, 3 hengeres motorhoz is lehetett klímát kapni, egy kollégámnak volt ilyen, használta sokáig. (Az a motor városon kívül klíma nélkül is halott, városi közlekedésben meg az eltérő áttétel miatt fürgébb, mint az 1.3-as, úgyhogy klímával használva sem sokkal rosszabb, mint az 1.3-as)
Engem több hozzáértő is határozottan lebeszélt a csavarral házilag rögzíthető végekről (nem volt nehéz). Egy jobb darab azokból is 7-8000 Ft, ha egyet elhagysz, már drágább a hegesztettnél. Ráadásul ezek általában krómozottak, ami lekopik, lepattogzik.
Ne viccelj! Ennyit adtál a kipuffogóért?
Én bementem egy autósboltba, és ott volt ennél kicsit vastagabb, 3000Ft alatt. 3 csavarral kell feltenni az eredeti kipuffogóra. A hatás nem rosszabb szerintem, de majd talán gt_guri kiigazít.
Egy másik boltban láttam olyant, ami pont tetszett is nekem. Nagyobb falvastagságú volt, és igy még pici furatokkal díszítették a végét körbe-körbe. Csak sajna éppen nem volt olyan rövid méretben, mint kellett volna, de erre a hétre igérték, hogy talán lesz.
tudom,
az összes japánnak 3 év.
Nisannak 5 év!!!!
fordra is 3 év...
akkor erre miért csak 2 év?????
azt azért tudni kell,hogy egxetlen francia autó sincs ott a megbízhatósági teszeteken a legjobb 5 között...
Persze ettől még én imádom...
:-)))))
legalább biztonságosak...
De az akkor is szörnyű,hogy akitől a megoldásokat várná az ember(Citroen hung.)
az a legszemetebb....
csak azt tudom kívánni,senkinek ne legyen dolgy vele....
Ez csak optikai tuning, az eredeti hátsó dobra hegesztették rá a sportvéget. Ez 80 mm-es, a kivágásba 90 mm-es is befér, de azt túl nagynak találtam. A műtét a Kipufogó Klinikán történt (www.kipufogo.hu), kb. egy óra munka, nagyon profik, csak ajánlani tudom őket. Maga a vég rozsdamentes acél, felpolírozva.
Ezzel kész is van a Gömböcöm, jelenleg mást nem tervezek bele, esetleg később egy komolyabb audiorendszert.