Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Krisz12 Creative Commons License 2002.05.02 0 0 1817
Csakis!
Előzmény: Törölt nick (1816)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.02 0 0 1816
Akkor jó, de azért érdemes vigyázni. Megoldás: csak fizessetek, amikor már meglesz a kocsi.

Előzmény: Krisz12 (1815)
Krisz12 Creative Commons License 2002.05.02 0 0 1815
Nem rendeljük, hanem vesszük.A Sárkányosok mondták még márciusban, hogy fél éven belül lesz egy kis áresés.Arra várunk.Ráadásul a Fábián még 10%-ot enged az extrákból és a vételárból.
Egyébként,ha rendelnénk, akkor legkésőbb 3 hónap múlva meglenne a kocsi.
( Peugeot Leonist nem ismerem ).
Előzmény: Törölt nick (1814)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.02 0 0 1814
Hol rendeltétek az autót? 6 hónap borzasztóan sok idő. Mi a megrendeléstől számított két héten belül megkaptuk. Ezzel vigyázni kell.

A PEUGEOT LEONIS KFT csődbe ment, akik autót rendeltek nem kapták meg, és most jön a feketeleves: A PÉNZBŐL EGY FILLÉRT SE KAPTAK VISSZA.
Ezt onnan tudom, hogy először mi is ott rendeltünk autót, rohadtul becsaptak minket, a pénzt csak azután kaptuk vissza, hogy egy mikrobusznyi keménylegénnyel vettük kezelésbe a tulajt. Szomorú, de ez van, hogy nem lehet egy hivatalos márkakereskedésben megbízni...

Előzmény: Krisz12 (1810)
zsuri Creative Commons License 2002.05.02 0 0 1813
Hát ez tényleg szívatás. Ez olyan szintü tájékozatlanságra vagy hozzá nem értésre utal a PUG marketing/értékesítési részlegénél, amire még a PUG Hungária topicos elöélete után sem számítottam volna.

Azért vígasztaljon az, hogy az "új" Astra egy nagyon jó konstrukció, nekem is olyan volt és szinte csak jót tudok mondani róla. Szerintem szép autó, csak már megszoktuk a formáját. Jó az útfekvése, egész elviselhetö a hifije (sajnos azt kell mondjam, hogy a 307 gyári hangrendszerét biztosan kenterbe veri) és bár nincs benne annyi minden, mint a 307-ben, de azt bombabiztosan tudja. Nekem legalábbis ilyen tapasztalataim voltak.

Előzmény: TgY (1812)
TgY Creative Commons License 2002.05.02 0 0 1812
Eszerint jól megszivatott a Pug. Ősztől vártam a hírekre a 307 kombival kapcsolatban, majd idén márciusban azt mondták, hogy csak a 307SW létezik, egyszerűbb kombi nem lesz. Mivel a 307SW várható ára túlmutatott az anyagi lehetőségeimen, ezért megrendeltem a másik alternatívát, az Astra Caravan-t. Erre most kiderül, mégiscsak lesz 'mezei' 307-es kombi. Ezt nevezem a PR munka sikerének.
Előzmény: P307 (1811)
P307 Creative Commons License 2002.05.02 0 0 1811
Krisz12 Creative Commons License 2002.05.01 0 0 1810
Sajna csak októberben:(
Előzmény: Törölt nick (1809)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.01 0 0 1809
Ezt jól megtanultad! ;-))))))))
Ti mikor kapjátok meg a kocsitokat?
Előzmény: Krisz12 (1808)
Krisz12 Creative Commons License 2002.05.01 0 0 1808
Szia NagySzabi!
Ha lehet akkor természetes fénynél nézd végig a kocsi fényezését, hogy mennyire egyezőek.
-lámpák, fényszórók, irányjelzők színeltérése
-szélvédő pl:ha a gyártmánya más mint a többi ablaké, vagy az illesztése is hullámos akkor biztos, hogy cserélték ( az ilyen szélvédők beáznak )
-ha lehet akkor a gumi alkatrészeket megvizsgálni
-akkumulátor gyártási ideje ( ha 2 évnél idősebb az akku akkor ragaszkodj a cseréhez )
-ezek után jöhet az 5 kilóméteres próbaút ( ennyi kell a futómű ,az erőátviteli elemek és a motor ellenőrzéséhez.A mototrnak egyenletesen kell forognia, az alapjáratnak stabilnak kell lennie, és a segédberendezéseknek is csendesnek kell lenniük. )
-a kormány egyetlen helyen sem szorulhat, akadozhat.
-a kapcsolóknak precízen kell működniük ( mondjuk az indexkart állítólag az összesnél nehezen lehet mozgatni.
Remélem segítettem valamit.
GRATULA A KOCSITOKHOZ!
Előzmény: NagySzabi (1807)
NagySzabi Creative Commons License 2002.04.30 0 0 1807
Sziasztok márkatársak!

Én is a múlt héten rendeltem meg a rég áhított 307 prémiumot+computer+ESP.
Arra kérnélek benneteket, hogy azt írjátok meg nekem, hogy az átvételnél mit érdemes megnézni az új gépen mert ha minden igaz akkor a jövő héten itt lesz a kicsike(szeged).Aztán majd lesz kérdésem az audio upgraddel kapcsolatban is mert a monódellben amit vezettem siralmas volt a gyári sett.
ja és kértem hozzá 3D szőnyegeket is:))))

zsuri Creative Commons License 2002.04.30 0 0 1806
Nekem annak idején a Peugeot márkakereskedések közül ök adták volna a legnagyobb kedvezményt új 307-re, ami 4% lett volna, és nem csak +felszereltségként, hanem forintban is. Nem tudom, a gyakorlatban mennyire korrektek, viszont ök tüntek a legkomolyabbnak abból a szempontból, hogy amikor a kézzel írogatott számítást el akarma hozni, akkor inkább kértek tölem egy faxszámot, és teljesen hivatalos formában elfaxolták az ajánlatot számítógéppel készített formanyomtatványon.

Egyéb lehetöség: mint korábban is írtam van egy egri autókereskedö-cég, akiken keresztül egyes típusokra a márkakereskedésektöl jobb ajánlatra lehet szert tenni (pl. 307-re 6%). Ennek az oka, hogy ök már sok autót futtattak át magukon, és sok márkánál flottakedvezményük van. Nekem az elözö autóm eladása és vétele rajtuk keresztül ment, teljesen korrektek voltak. Ha érdekel írj mailt, elküldöm az elérésüket. Egy telefont biztosan megér, maximum nem tudnak semmi kedvezöt mondani.

Előzmény: BPéter (1805)
BPéter Creative Commons License 2002.04.30 0 0 1805

Ismeritek a Pé-Ta Kft. -t Érden? Nem emlékszem, hogy szó lett volna róluk ezidáig. Korrektnek hallottam őket jó kedvezményekkel. Ez azonban elég áttételes vélemény volt. Tudtok valami közelebbit?

Egy Expert-et kéne vennem, és több száz ezer forint különbségeket hallok. Azért nem mindegy.

noa Creative Commons License 2002.04.30 0 0 1804
Sziasztok!
Papp Zoltán fiatalos (lehet vagy 30 éves...), nem őszül, piros Alfa helyett márciusban egy 307 HDI-vel járogatott. Az autónk "bíbor" színű, a kárpit "gyémánt". Sajnos egy ideig nem leszek gépközelben.
BPéter Creative Commons License 2002.04.29 0 0 1803

Mégegyszer a fogyasztásról.

A légellenállás négyzetesen növekszik. Ha 150-nél 8l körül fogyaszt, akkor 190-nél 60%-ka több lenne az indokolt. Miután kb. 100%-kal fogyaszt többet, ez a többlet 40% máshova megy el. Ez akkor is soknak tűnik.

Mellesleg pénteken hazafelé kipróbáltam, mit megy az oroszlán. 170-ig úgy ahogy, egyre jobban nyomtam egyre gyorsabban ment. 170-nél csak akkor ment följebb, ha padlógázt adtam neki. Nincs pillanatnyi fogyasztásmérőm, de ti tudjátok, hogy akkor mennyit eszik. Így fölment 190 fölé egy kicsivel, ami nagyjából megfelelhet a 185-ös végsebességgel - ennyit illik többet mutatnia egy műszernek. A fordulatszám 5800 körül volt, tehát nem tudta fölvinni 6000-ig vagy afölé.

Egyébként szépen, stabilan suhant az autó, nem éreztem bizonytalanságot. Jól esett.

Előzmény: Az Utolsó Európai (1790)
zsuri Creative Commons License 2002.04.29 0 0 1802
Én is gratulálok. Milyen színü ill. milyen a belsö "hangulat"? Az a Papp Zoltán nem véletlenül egy viszonylag magas, fiatalosan öszes hajú :-), akinek egy piros Alfa 156 van?
Előzmény: noa (1800)
mezga geza Creative Commons License 2002.04.29 0 0 1801
noa,
Gratula az uj autohoz!
Előzmény: noa (1800)
noa Creative Commons License 2002.04.29 0 0 1800
Rendeltem autót március 14-én. Igéret 8-10 hét. Következett a gyártás. Április 26-án elégedetten átvettem az új autómat. Korrekt (pénzügyileg is), gyors, segítőkész ügyintézés. Peugeot Fábián, Papp Zoltán értékesítő.
zkalapos Creative Commons License 2002.04.27 0 0 1799
Műanyag, vagy nem, de ha egy locsolás utáni vizes felületen megyek, akkor is előjön. Mi a fene lehet ilyen nedvesség-érzékeny, ha nem valami műanyag "csapágy"...
Előzmény: HDIowner (1798)
HDIowner Creative Commons License 2002.04.27 0 0 1798
Ezt a mosás utáni recsegést, koppanást már én is tapasztaltam, de nekem nem úgy tűnik a hang alapján, mintha valami műanyag lenne!

Hétvégén általában elég gyér a forgalom a fórumban!

HDIowner

Előzmény: zkalapos (1796)
zkalapos Creative Commons License 2002.04.27 0 0 1797
Mi van, elrontottam a fórumot? Vagy az utolsó fozzászólásom halálos dermedtségbe kergette a kollegákat?
Előzmény: zkalapos (1794)
zkalapos Creative Commons License 2002.04.25 0 0 1796
Na, egy konkrét tapasztalat a futómű recsegésről:
Meleg volt ma délben, nem is recsegett, nem is kopogott, ahogy normális időben (meleg száraz) nem is szokott. Bevittem egy gyors zuhanyra, gépi-mosóra. Kifele jövet már úgy recsegett, pattant a felfüggesztés, ahogy akkor szokott, amikor nagyon útáljuk. Ergo: ha víz kerül a közelébe, recseg! Ez csak valami műanyag illesztés úri huncutsága lehet.
Előzmény: zsuri (1795)
zsuri Creative Commons License 2002.04.25 0 0 1795
Ja, nem változik együtt? Azt hittem együtt van a kettö.
Előzmény: zkalapos (1794)
zkalapos Creative Commons License 2002.04.25 0 0 1794
Azért mertem feltételezni, hogy ilyen buta lehet, mert neki (klima) csak két fényereje van. Ha együtt változna a műszerfal fényerejével, kisebb lenne az esély a külön vezérlésre!
Előzmény: zsuri (1793)
zsuri Creative Commons License 2002.04.25 0 0 1793
Mivel majd minden buszon keresztül van vezérelve az autóban véleményem szerint nincs "fényeröszabályozó vezeték" a klímán. Inkább valószínü, hogy a vezérlö buszon keresztül egy "vedd le a fényeröt" parancsot kap digitális jelsorozat formájában a klíma kijelzö/szabályzó blokkja. Ez annál is inkább valószínü, mivel a müszerfal fényerejének állítása sem analóg módon tekerövel megy, hanem egy gombot nyomogatva fokozatokban. De majd zolmax megmondja, mi a helyzet ...
Előzmény: zkalapos (1792)
zkalapos Creative Commons License 2002.04.25 0 0 1792
Kedves Zolmax és PUG!
Miért nem tudja az a nyavajás fényérzékelő szabályozni a műszerfal, meg elsősorban a klima kijelzőt, ha már a lámpát be tudja kapcsolni a fényviszonyoknak megfelelően.
Ha kevésnek érzi a fényt és bekapcsolja a lámpát, vegye le a belső fényerőt, ha én kapcsolom be a fényt ne babráljon. Magyarul a klima világításnak nem buta módon a világításkapcsolóról kéne vezérelve lenni mint egy zsiguliban hanem a KOMPUTER-ből, ha már van!
Amúgy nincs egy külön vezeték ami leveszi a fényerőt a klimán? Azt kéne elharapni, hadd világítsa meg a sebváltót éjszaka a buta klima! Engem nem zavar, ha valami világít a térdemnél.
Előzmény: zolmax (1769)
mackor Creative Commons License 2002.04.24 0 0 1791
Sziasztok!

Idézek szistipisti korábbi hozzászólásából:
""3. Van olyan program, amivel el lehet érni, hogy az automata klíma kijelzője ne sötétedjen el, ha felkapcsolom a lámpát. (Engem spec. nagyon zavar, hogy nem látom nappal...)"

Igen van. Nappali világítás program. Ez mindig bekapcsolja a lámpát, ha beindítod a motort, de nem kapcsolja be a műszerfal világítást (nem sötíétűl egyik kijelző sem). A műszer és a kijelzők csak akkor kerülnek éjszakai módba, ha fel is kapcsolod a világítást. Így persze nincs értelme a kilátás csomagnak, de hát amúgy se nagyon volt... "

Zolmax ( és szervizes kollegád ), nincs arra mód, hogy a klíma kijelző ne halványodjon el soha, függetlenül a világításkapcsoló állásától, persze a fent idézeten kívül... én nem akarom, hogy mindig világítson a lámpa, viszont ahol kötelező nappal is a lámpa, ott is akarom látni a klíma kijelzőjét.

Nagyon örülök, hogy végre valaki olyan is kapcsolódott a fórumhoz, aki pontos információk közelében van.. szóval szeretnék jó sok hozzászólást a részedről, és a szervizes kollégáid részéről is.

mackor

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.04.24 0 0 1790
Ez a jelenség (mármint a fogyasztás drasztikus megugrása nagyobb sebességeknél) a légellenállás következménye. Láttam valahol egy grafikont, 150 felett már a motor erejének zöme a légellenállás leküzdésére megy el, s csak kis része a tömegek mozgatására. Így nagy sebességnél a légellenállásnak kiemelt szerepe van (asszem négyzetesen nő a sebességgel).
A kerék/futómű felől érkező zajok terén a 307-es nem remekel. Bár e téren ez a kategória amúgy sem nyújt etalont, a Pugnál feltűnő a kontraszt az általános zajdesign és a futóműzajok között.
Előzmény: BPéter (1789)
BPéter Creative Commons License 2002.04.24 0 0 1789

Ja!

Akkor még éppen azon a határon belül mentem, ami egy drasztikus fogyasztásnövekedést jelentene. Bár így is kicsit nehéz elhinni, hogy az a plusz 20-40 km/h (+30%) megduplázza a fogyasztást (+100%), de elhiszem.

Egyébként, azon túl, hogy akusztikusan egész jónak tartom a kocsit, kicsit nagynak vélem a kerékzajt alacsony és közepes sebességnél. 130-150 körül pedig félelmetesen hangos lett a szélvédő két oldalsó élének zaja, amikor a szélvédőről oldalra lecsorgó levegő átbukik az elég vastag oldalélen.

Engedjétek meg, hogy megosszam veletek a fogyasztás kedvező szinten tartása érdekében azt, amit egy taxistól tanultam: "nem akkor mész takarékosan, ha keveset nyomod a gázt, hanem ha keveset nyomod a féket". Ez azt jelenti, hogy bár nem kell padlógázzal indulni egy lámpánál vagy kanyarodás után, lehet jól gyorsulni, de lehet gyakran gurulni is hagyni az autót, vagy motorfékkel lassítani egy piros lámpához. Akkor fogyaszt az autó fölöslegesen, ha annyira nyomod, hogy se nem húz, se nem motorfékez igazán.

A kocsi gördülési tulajdonságai igen jók. A budapesti alagútban például, ami a Duna felé lejt egy kicsit, nagyjából olyan tempóban gurul végig, amivel elindult, tehát ha felnyomom az elején 50-ig, akkor 50 körül jön ki a végén. De vízszintes úton is 200-300 métert úgy elgurul, hogy a mögöttünk lévő nem lesz ideges, mert szinte nem lassul a kocsi. Igazából ha így, és ezután keveset fékezve közlekedik az ember, kevesebb fogyasztást érhetünk el úgy, hogy valójában nem kell több időt tölteni menet közben, és nem kell lassabban közlekednünk. Valahogy nekem ez a vezetési stílus jobban fekszik mint az, aki addig nyomja a gázt, amíg el nem kell kezdeni már fékeznie, hogy egyáltalán meg tudjon állni.

Előzmény: Az Utolsó Európai (1788)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.04.24 0 0 1788
Folyamatos 130-nál a fogyi nagyjából 8 liter, 140-150 körül 5-7 decivel több. 150 fölött azonban csúnya dolgok kezdődnek (10+ literes fogyasztás). Nagy légellenállás, rövid áttételezés.
Előzmény: BPéter (1782)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!