Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mackor Creative Commons License 2002.05.15 0 0 1942
Szia Crimson !

Én is jobbulást kívánok a feleségednek!
Magértem, hogy kicsit riasztó lett ez a topic mostanra, de vedd figyelembe a következőket. A topic elején mindenki lelkes volt az új modell miatt. Ezután jött a kérdezősködős időszak, mikor mindenki feltette a kérdéseit, majd mostanra a lelkesedés helyett inkább a kisebb-nagyobb hibák megbeszélése van terítéken. Ez normális.
A másik, hogy ez a topic nem egy reprezentatív minta. Itt vagyunk néhányan, és ebből a néhányból is néhányan küzdenek gondokkal, azonkívül nem kell mindet kézpénznek venni. Pl itt elhangzott, hogy csapágycserére is visszahívnak 307-eket. Erről eddig egy szervizben sem hallottak, pedig több helyen is rákérdeztem.

A töréstesztek alapján ez egy elég biztonságos autó, gondolom ez nektek egy jelentő szempont (sajnos) ez események ismeretében. Ha nem veszed túl sok kényelmi csingi-lingivel, akkor szerintem a BSI resetttel sem fogsz találkozni, bár ez még nem bizonyított, hogy mivel, és hogyan függ össze…

Nekem egy 1.6-os prezensz +automata klíma +CD rádió van, és (lekopogom) még semmilyen elektromos problémám nem volt, pedig már nem olyan soká egy éves lesz.

Meg aztán gondolom, hogy a gyárban is tanultak a kezdeti hibákból, és letisztultabb lett az autó.

SZÓVAL RÁBESZÉLLEK :-)

Austenit Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1941
Hello! Autócsere előtt áll a család.Két kocsi jöhet szóba.307 1.6 vagy Octavia 1.6 . Van e valakinek tapasztalata mindkét autóval . Főként a motorok érdekelnek, menetteljesitmények , fogyasztási adatok (sját mérések ).Előre is köszi a véleményeket.
RocsiAlfaracing Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1940
bucibá igen igazad van,nekünk is táposabb gépek vannak a családba én is inkább hajlok a 2.0-ra pont az emlitett okok miatt bár főleg városban lesz használva de a kötelező is ugyanannyi stb..
hát holnap elvállik.
Előzmény: bucibá (1939)
bucibá Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1939
Hello!

Nekünk egy 2.0 van a birtokunkban, és ámbátor én nem próbáltam az 1.6 -ot de szerintem ezt kell megvenni. 138 paripa azért mégis más egy ekkora autóhoz. Elötte (illetve még meg van) egy golf 3 vr6 ot hajtott a család, és ennek fügvényében szerintem jó ha van egy kevéske tartalék az autóban ha mondjuk nem is száguldozunk, de előzni néha azért kell. Fogyasztásban nekem 9-9,5 liter vegyesen Törökbálintról be a dzsumbújba és vissza. Most voltunk Amszterdamban 4-en, átlag 130 km/h néha 180 mint plafon és 10 -nél többet nem kért inni.

by bucibá

Előzmény: RocsiAlfaracing (1932)
RocsiAlfaracing Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1938
Köszönöm az eddigi válaszokat:))

szistipisti!
Ezt örömmel hallom hogy megbizható!:))Remélem nem lesz vele semmi gond:)A diesel biztosan jó de sajnos ugy látom nem a mi stilusunk,a 110Le tesztvezettük és hát nem egy rakéta nem is szólva arról amit irtál hogy elég drága,drágábra jönne ki mint a 2.0 benzines.Egy Zafira helyett lett kiválsztva az autó elvileg holnap viszik el az Opelt és akkor megrendeljük a Peut.Az eladó azt mondta hogy ha olyan autót választunk ami van a vámszabad területen akkor 2-3 héten belül átlehet venni .Még nem tudom mivel járnánk a legjobban ,agyba főbe számolunk melyik motorral és felszereltséggel legyen.(meg a szinben sem tud megeggyezni a család:) hezitálás van a fekete,ezüst,a zöld "idaho",és a szürke dolomites között:) a belseje az már biztos hogy a titán fekete belsővel lesz a választott.Az hogy kilehet venni a hátsó ülést komplett az nagyon jó megoldás mert nálunk többet lesz kivéve mint betéve mert ki lesz használva az sw előnye.

Üdv:Rocsi
ha van még valakinek tapasztalata az ne tartsa magában:)előre is köszi:)

Előzmény: szistipisti (1936)
szistipisti Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1936
Szia RocsiAlfaracing!

Gratulálok a döntésedhez, nem semmi a 307 SW. Nekem hagyományos 1,6 Prémium van, nagyon meg vagyok vele elégedve. Olyan autó, amit egyre jobban lehet szeretni, de erröl korábban már írtunk. Nekem 1,6-os van, véleményt csak erről tudok mpndani, de, ha nem lett volna olyan nagy különbség az árban, lehet, hogy HDI-t vettem volna. Szerintem a középkategória legjobb Diesel motorját a Franciák gyártják, de az árkülöndség nem éri meg. Legalábbis nekem nem. Én is gondolkodtam a 2.0-on, hiszen mégis csak erősebb, meg gyorsabb, a presztizse is nagyobb, de drágább, és állítólag nem meggyőző a különbség az 1,6-hoz képest. Az 1,6 is nagyon jól megy, nyomatékos, és finom, kultúrált csendes jószág. A legfőbb érv viszont mellette szerintem a szerényebb fogyasztás, ami még így sem sorolja a kategória élére, a 2 literes meg 2 literrel többet eszik. De ha valaki megengedheti magának a 2 literes az mégis csak 2 literes. Megbízhatóságról itt voltak megoszló vélemények, de én teljesen bízom benne. közel 20 ezer km után még semmi okom nem volt az aggodalomra. Szerintem a kisgyermek betegségeket már kinőtte, és egyre ritkábban kell selejtes alkatrészre számítani, - ami ha lesz egyáltalán - gari időben biztosan kijön. Véleményem szerint nincs még egy ilyen praktikus, funkcionális, kényelmes, FINOM kis autó, mint a 307-es. Egy igazi társ, akivel öröm együtt útra kelni, és alig várom, hogy hoszabb útra indulhassunk együtt a családdal, aminek szinte teljes jogú tagja a 307 is. Pláne az SW!

Előzmény: RocsiAlfaracing (1932)
crimson Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1935
Na összeszedtük magunkat szegény kedvesemmel és megnéztük a 307-est.

A Peugeot Cityben voltunk. Valaki jelezte, hogy korrekt boltnak tűnik, hát...

A szalonos ipse mintha szívességet tett volna, mert meg szerettük volna nézni az autót. (A többi szalonos, élén egy középkorú hölggyel nagyhangon ecsetelték egymásnak, hogy őket milyen hülyének nézi a főnökség...)

Szakértelme sem volt semmi, a BSI-vel kapcsolatosan itt felmerült problémákról már nem is kérdeztem. A fedélzeti számítógépet, mint opciót parasztvakításnak tartotta, pedig én 3 év Yaris vezetés után már igencsak hiányolnám, hogy nem látom a gázpedálra gyakorolt hatást.

Kedvezménynek egy metálfényt ajánlott, slussz. Igaz nem nagyon erősködtem, mert azt viszonylag hamar sikerült eldöntenem, hogy itt talán mellőzöm a vásárlást. Az általuk preferált Merkantilos hitel kondíciói sem túlságosan felemelőek.

Az autó maga nagyon szép, most már csak ki kellene próbálni.

A kérdés még adott 90-es HDi, vagy 1,6-os. Ja, a motor csendessége fontos szempont

Krisz12 Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1934
Az előbb rosszul linkeltem.
Előzmény: Krisz12 (1933)
Krisz12 Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1933
SZVSZ, a 2,0-es érezhetően erősebb az 1,6-osnál, de nem a legkorszerűbb motor, de ez miatt inkább zsuri-t kérdezd!!!A fogyasztásról nem tudok mit mondani.Viszont a 17 colos felnik nagyban rontják a rugózási komfortot.Még 15 colos kerekeken se az a kényelmes franciás a rugózás, de ez kell is.
Előre is gratula a kocsihoz!!!
img src="http://www.a5.hu/galeria/10peugeot307.jpg"
Előzmény: RocsiAlfaracing (1932)
RocsiAlfaracing Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1932
Sziasztok!
Segitségeteket szeretném kérni a 307-el kapcsolatban.
Elmentünk a 307sw tesztvezetésre és van fantázia az autóban ,ugy néz ki hogy veszünk egyet:)
A dieselt próbáltam ki a 110 lovast rájöttem hogy azt nem nekünk találták ki:)) a 2.0 16V-n gondolkodunk holnap megyek is kipróbálni.A kérdésem az lenne érezhetően erősebb -e szerintetek a 2.0-ás mint az 1.6-os érdemes e kifizetni a több pénzt a 2.0-ra?Mik a tapasztalatok eddig a 307-el ?megbizhatóság fogyasztás ilyenekre gondolok.Új autónál ti mennyit tudtatok lealkudni belőlle természetesen kp-s fizetésre gondolok(eddig 4%-nál tartok:))
ja igen szerintetek érdemes a 17-es kerekekért kiadni a plussz 60ezret?mert arra gondoltam valahogy megeggyezünk hogy ne a 16-os garniturát adják a kocsihoz hanem 15-ös lemezfelnin téli gumités majd én veszek rá valami szép 17-es felnit gumival.
Előre is köszönöm a választ:)
Üdv:Rocsi
Sir Balambér Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1931
Az én picassomat 1,5 hónapja lopták el. Imádta az egész család. Óriási, hoztam benne haza IKEA-ból rekamét (igaz nem lehetett hátul bezárni, de kit érdekel). Szóval gratulálok, szerintem is jó választás. Nekem az 1.8 motor tetszett, majdnem annyit fogyaszt mint az 1.6-os és ez már 16 szelepes. Neked nem szokott akadozni a váltó ha hátsóba teszed?
Előzmény: marcsello (1929)
zsuri Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1930
Üdv a topicban!

Sajnos nem tudok neked infót adni, hogy hol van vmi forrás/személy/cég, aki el tudná mondani, hogy mi mindent lehet beállítani új sw letöltésével, ill. hogy mikor érhetö el új firmware és az pontosan milyen hibát javít ki. Ha találsz ilyen forrást, légy szíves oszd meg velünk, mivel gondolom mindenkit érdekelne. Bár nekem egyelöre nincs semmi sw-es problémám az autóban.

A 2.0-ás motor jó döntés, ha a fogyasztás nem elsörendü szempont. Nekem eddig a minimum olyan 9l körül volt országúton, max. 11.5 városban. A Casco-ban olyan évi 50-70e a különbség, a felszereltségtöl függöen.

Ezért cserébe kapsz egy kis plusz eröt "ajándékba". Tapasztalatom szerint két dologban érezhetö különbség az 1.6 és 2.0 között. Az egyik, hogy a 2.0 picit erösebben húz, a másik hogy a 2.0-ánál rögtön megjön az erö, ha megnyomod a gázpedált, az 1.6-nál kicsit várni kell, amíg felpörög a motor.

Szerintem nagyon kellemes autózni a 2.0-ával, örülök, hogy ez van, élvezem, de azt is hozzá kell tegyem, hogy ha új autót vettem volna, akkor 1.6-ot választottam volna, mivel annyival nem jobb a 2.0, mint amennyivel drágább (nekem elég lett volna az 1.6 Presence, a 2.0 pedig csak Premiumban van, ezért a kettö között már jelentös az árkülönbség). De próbáld ki magad is!

Előzmény: sbojan (1926)
marcsello Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1929
Sir,

a Citroennek is megvan ugyanaz a 110 lovas 1,6 16v motor mint a pözsónak, de nem szerelik bele a picassoba, csak a xsarába. Nekem is ez van benne, elég jól megy, megüti a 200at is, de azért a futómű 160 fölött már nem nyújt nagyon biztonságérzetet, ráadásul nagyon érzékeny a guminyomásra is.
De azért a picasso a 97 LE-vel és kicsit nehezebb kasztnival nem egy rakéta, viszont nagyon kényelmes vezetni (váltó a középkonzolon, könyöktámasz, nagy fej és lábtér) és sokkal nagyobb a csomagtartója is. én is most cseréltetem le a xsara-t picassora, bár igazából a 2,0 HDI tetszene, de a cég csak benzinest vesz nálunk.

Előzmény: Sir Balambér (1928)
Sir Balambér Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1928
A peugeot motorja egy 16 szelepes 110 lovas újjabb fejlesztés. A Citrony csak 8 szelepes és kb. 90-95 Le-s. Állítólag megbízhatóbb mint a 16 szelepes, de lehet, hogy csak legenda. Nekem 1 évig ment eseménytelenül.Amúgy én úgy vagyok ezekkel a lovakkal, hogy megpróbálom az igényeimet és a lehetőségeimet összehozni úgy, hogy a család is jól járjon.. Vagyis pl. az 1.6 Picassoval remekül el lehet menni a világ végére is, M3-on dombon lefelé hátszélben mentem vele 180-at, de kényelmesen utazik 160 -al amitől több már nem egészséges.. Főleg ha tele van gyerekkel. És akkor inkább a 4 légzsák a CD, a klíma a fontosabb és nem a nagyobb motor. Nem?
Előzmény: crimson (1925)
zsuri Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1927
Próbáltam 1.6 benzinest és 90HDI-t is (meg minden egyebet is :-).

A HDI az elején nagyobbat "ránt", mivel már alacsony fordulatszámon nagyobb nyomatéka, viszont ahogy felpörög a motor 2500 fölé szerintem hiányzik belöle az erö. Ellentétben az 1.6-tal, ami lehet, hogy 1500-nál nem "szorít az ülésbe" :-)) (mint egyik benzines sem), viszont egész normálisan húz, ha 2000 fölé pörög. 3500 fölött meg még jobban. Szerintem a 90HDI az 1.4-es motornak konkurrencia, nem az 1.6-nak. Annak a 110HDI a konkurrencia, söt a 110HDI még jobb is, de annyival nem, mint amennyivel drágább (szerintem).

A 307 nagyon korrektül megy az 1.6 benzinessel. Igaz nem sportkocsi, de 1.6-os motorral csak a Honda CRX az.

Én is csodálkozom, mikor gyári adatként 2mp eltérés van egy diesel és benzines gyorsulásában, és úgy próbálják beállítani, hogy a kettö ugyanaz, mert a dieselnek már alacsony fordulatszámon is nagy a nyomatéka. Egy fenét ugyanaz, a számok magukért beszélnek. Persze ha vki állandóan 2500 alatt autózik, akkor lehet, hogy jobban jár egy 90HDI-vel.

Előzmény: crimson (1925)
sbojan Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1926
Üdv mindenkinek.

Azutóbbi napokban beleolvasgattam a 307-es fórumába, s felmerült bennem egy-két kérdés. Remélem, nem kérdezek sületlenségeket, s talán választ is adtok majd!

A nyílt hétvége után elég nagy lett bennem az elhatározás, hogy közel 9 év kisautó-használat után nagyobbra váltsak (+ két gyermek, időközben) s az SW nagyon megfelelő lenne újabb hosszú évekre.

Kérdéseim:
Van-e orvoskedvezmény a Peugeot-nál, s ha igen, igénbe vehető-e az SW-re? (Gyanítom, hogy nincs...)
Ez a szoftveres mizéria nagyon elgondolkodtatott. Vérbeli szám.teches lévén, a különböző hardver eszközeinkben azonnal cserélem a firmware-t, bios-t, stb. amint az elérhetővé válik, s nem rosszabb a réginél. De az autó esetén ezt, ugye, otthon nem tudom megcsinálni. Abban a szervízben, ahol erre rákérdeztem, csak néztek rám bambán, hogy ők nem cserélnek semmilyen szoftvert, meg ilyen hülyeséget nem is hallottak, stb. No, itt ezt nekem a jövőben, ha mégis szükség lenne rá, nem fogják megcsinálni, gondoltam. Gyanítom, hogy itt sem nagyon lehetnek tisztában a különböző beállítási lehetőségek tekintetében.
Vajon van-e autentikus forrás (személy, vagy Intenet-forrás, stb.), ahol részletesebb infót tudnak arról nyújtani, hogy mit lehet be-, átállítani szoftveresen, hogy már felkészülten állhassak majdan a szervízes elé. Nincs is annál rosszab, mikor olyanok (pl. "hozzá nem értő" szervízes) próbálgatás alapján állítgat egy rendszeren.
Miután hhosszútávra (években) de nem hosszú távra (km-ben) gondolkodom, ezért 2 literes SW Premiumot szemeltem ki, s csak kigürcölöm valahogy a többlet árat, remélem.

Szóval, ez a komputeres dolog s az annak állítgatásába való személyes beleszólás lehetősége igazán érdekelne. Nem tuning miatt, hanem a korrekt működés miatt.

Üdv,
sbojan

crimson Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1925
Köszönöm a gyors válaszokat, és a jókívánságokat párom nevében is!

Leggyengébb Láncszem, Sir Balambér:

Az akciós Picasson én is gondolkodtam, különösen, hogy a házunk sarkán van egy Citromkereskedés, sőt ültünk is már benne egy próbakör erejéig. Az 1,6-os motort azonban kicsit gyengének tartom, a Yaris 86 lova után, nomeg a Picasso méretei miatt is. Emellett sok bp.-i menet, parkolóhely-vadászattal, stb. is várna az autóra. Meg nekem az túl buszos...Bár a nejem kosaras volt, és érdekes módon vagy a nagyon kicsi (Matiz, Yaris, Twingo, Ka) vagy a nagyon nagy (Picasso stb.) kocsikban érzi jól magát. De azért, ha jobban lesz lemegyünk megint a Picassot megnézni.
De 307-esben még nem ült.
Fordból eddig egy ősöreg Fiesta, céges Escortok, és egy Ka volt terítéken. Ez utóbbit imádta, én mérsékeltebben, de nekem sok gondom is volt vele, részben a nyaralások kapcsán a méret, részben pedig a szervízgondok miatt. (30.000-nél teljes fékcsere, zörejek, nyikorgások, ajtók illeszkedése, alkatrészárak, fogyasztás) Az első Yarisunk ehhez képes maga volt az igénytelenség csúcsa, 2 év (70.000 km) alatt ment el annyi a szervízre, mint a Ka egyetlen 30 ezres szervízére. Érdekes módon a második, 1,3-as Yarissal már több gond volt, de ezek inkább csak apróságok, meg nem is akarok már ennél jobban offtopic lenni.

Na visszatérve a Fordra, fent van a listán, de még nem az első helyen...

CommandAir:

A 90 lovas HDi milyen lehet a 110-eshez képest, a kereskedő szerint húz úgy, mint egy 1,6-os, de ezt azért kétlem, legalábbis a gyári gyorsulási adatokat nézve, mely szerint legalább 2 mp a különbség.

Monyesz:

Mi a különbség a két (Citrom,PUG) 1,6-os motor között?

uandras79 Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1924
Szia Crimson.

Én is, mint előttem páran, jobbulást kívánok a feleségednek.
A HDI kérdéshez nem tudok hozzászólni, de én 4 hete vettem a PUG sárkánynál 0 km-es, 1.6-os benzines szalonautót 3.6-ért, ugyanannyiért, amennyiért neked egy 10e kmes kocsit kínáltak. Tehát érdemes végigbrowsolni a peugeot kereskedők akciós listáit is.

sok sikert
uandras

Előzmény: crimson (1916)
monyesz Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1923
Márkától és motortól függetlenül a Picasso magasabb üléspoziciója miatt szintén jó választás lehet (az 1.6 motor nem uaz mint a 307 1.6-a !)
Előzmény: Sir Balambér (1919)
Sir Balambér Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1922
És természetesen jobbulást a feleségednek. Azt hiszem neki sem lenne közömbös egy nagyobb autó. A nővérem egy baleset után évekig nem mert Ladába ülni..
Sir Balambér Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1921
Na én is jó helyen dícsérem a citronyt :).
Előzmény: Sir Balambér (1919)
monyesz Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1920
Crimson !

Én is jobbulást kívánok a felségednek, először is !
Autóvásárlásról. Újban vagy használtban gondolkodsz ? Használt esetén figyelembe kell venni, hogy rosszabb a finanszírozása mint egy újnak (most éppen van egy finanszírozási akció, talán a 307-re is, ami nagyon jó). Az új autóval annyival is jobban járnál, hogy bizonyos betegségeket ezek már kinőttek. Használt esetén mindenképpen érdemes belekukkantani a szervízkönyvbe, és az autó multja után érdeklődni.
Ha évi 40-50k a futás, akkor mindenképpen javaslom a dízelt (akár a 90Le is megfelel, legfeljebb egy kis chiptuninggal rá lehet erősíteni később).

Monyesz

Előzmény: crimson (1916)
Sir Balambér Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1919
Egyetértek az előttem szólóval. Ennyiért a picasso tényleg nagyon alkalmi vétel. Csak nagyon kell rá vigyázni mert lopják. (Bár manapság mit nem lopnak?). Mondjuk az 1.6-os motor kicsit lomha ha 5 személy ül benne, de ez inkább csak akkor érdekes ha dinamikusan szeretsz autózni. (Lehet vele, csak pörgetni kell a motort). Mi nagyon szerettük. Hátul középen b. nejem szinte teljesen kinyújthatta a lábát.. Igazi egyéniség az az autó.
ui. Ha hitelre veszed az 1-2 éves járgányt, a magasabb kamat miatt lehet, hogy többe fog kerülni mint egy új!
Előzmény: Törölt nick (1917)
CommandAir Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1918
Szia,

Vegyél P307-et nyugodtan. Nekem 110-es HDi-van lassan 4 hónapja, és lekopogom idáig semmi baja nem volt. A 250Nm-es nyomaték fantasztikus autózási élményt nyújt.A motor dízelekhez képest nagyon halk. 30-40 km/h felett már nem lehet megkülönböztetni hogy dízel v benzin motor van-e benne :) Ja és nagyon könnyű a jóhoz hozzászokni. Értem ezalatt pl. az első szélvédő méretét. Fantasztikus a kilátás előre, és nagyon megnöveli a térérzetet. Tegnap ültem egy BMW 525-ben, és a szélévője lőrésnek tűnt a 307-hez képest. Pedig az sem egy kicsi autó.

CA

Előzmény: crimson (1916)
crimson Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1916
Üdv 307 tulajok és fanok!

Mint volt Toyota Yaris tulaj olvastam végig a topicot, kezdetben nagy, majd egyre csökkenő lelkesedéssel.

Előzmény: Sajnos a Yaristól (1.3-as Luna) egy hármas karambol miatt kellett megválnom - a feleségem volt a (vétlen) szenvedő alany: sorozat és ablakos bordatörés, agyrázkódás, temérdek zúzódás, 2 hét intenzív, nem részletezem. A Yaris védelmében legyen mondva, hogy mind az orvos, mind pedig a szervízes azzal vigasztalt, hogy a feleségem olcsón megúszta...hát...
A Yaris viszont totálkár.

Nos egy nagyobb(erősebb) és biztonságosabb autóra vágyunk tehát most. A Toyotával eléggé meg voltunk elégedve, főleg a supportja volt jó, meg a kereskedő is maximálisan korrekt, de az új Corolla az árához képest fapados és manuális klímával már Premium 307 is kerekedne az árából.

De a topic végére már meginogtam, hogy érdemes-e 307-ben gondolkodnom. Két használt (2001.07.) 307-est is láttam az egyik kereskedőnél, mindkettő Presence, az egyik 10k körül futott 1,6-os, a másik 50k körüli 90 lovas HDi. 3,5 ill 3,7 mFt árban.

Azért még érdekelne a véleményetek, elsősorban a HDi-ről, a 90 lovat kevesellem, de évi 40-50k lenne a futása, ezért már megérné az esetlegesen kisebb teljesítményt elviselni.

Naszóval úgy általában egy kis biztatást várnék, vagy ilyesmit...előre is kösz.

crimson

Sir Balambér Creative Commons License 2002.05.14 0 0 1915
Ugyanez volt a jelenség a picassoban. Ráadásul ha a térerő lecsökkent akkor megpróbálta az RDS alapján máshol megtalálni. Ilyenkor sokáig csend volt. A legcélszerűbb kikapcsolni ezt az automatikus keresést. A focusban sokkal érzékenyebb a rádió.
Előzmény: BPéter (1911)
Krisz12 Creative Commons License 2002.05.13 0 0 1914
Ez-az SW.Tudok még más képeket is mutatni róla.De szerintem mo.-n nem nagyon lesz ilyen.
Előzmény: zsuri (1905)
Stilo Creative Commons License 2002.05.13 0 0 1913
Mmeg neztem 307SW-t az uveg teto miatt, hat kiralysagos, de a nem lehet elhuzni, mint majd nekem lesz a Stiloban :-)) Es a 3.sor ban meg mar nem nagyon lehet ulni, annyira nincs hely :-(

remelem a Szofvereteket kicserelik masikra!!!!

Stllo

marcsello Creative Commons License 2002.05.13 0 0 1912
zsuri,

az EU-ban január 1-től kötelező 2 év garanciát adni minden eladott személygépkocsira. Némelyik gyártó már nálunk is EU kompatibilis (pl. BMW), de a többség még nem...

Előzmény: zsuri (1910)
BPéter Creative Commons License 2002.05.13 0 0 1911
>bizonyos adók csak folyamatos akadozással jönnek be

Nekem az INFO jött be úgy, mintha állandóan csuklana. Én nem csináltam vele semmit, egyik nap elkezdte. Viharos nap volt, gondoltam a villámlás zavarja. De aztán másnap és harmadnap is.

Aztán jött az ötlet, hátha elhangolódásról van szó. Tehát csak annyit kell csinálni, hogy az automata állomáskeresővel újra megkerestetem, és újra beprogramozom ugyanarra a preset gombra. És ezután nem csuklik tovább.

Szerintem egyébként az antenna elég gyenge. Sokszor serceg, elakad, és ez a csuklás is. Nem tud valaki ajánlani egy jobb minőségű, érzékenyebb antennát? Lehet, hogy az megoldaná mindezt. (Egy antennaerősítő jó dolog egy jó, érzékeny antenna esetén, gyenge antennánál nem sok értelme)

Előzmény: Törölt nick (1888)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!