Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sir Balambér Creative Commons License 2002.05.22 0 0 2062
És mi van a tanksapkán lévő zárral? Vagy az egy felfelé kompatibilis butított verzió?
Előzmény: zsuri (2059)
Ambree Creative Commons License 2002.05.22 0 0 2061
Lassan kezdek rájönni, ha sok a rizsa a kérdésem körül, akkor nem igen jön rá válasz... :-)

Kedves PUG307 tulajok!
- Hány kulcsot adnak a 307-hez (gondolom kettőt)?
- Van a tartalékkulcso(k)on is távirányító?
- Szerintetek hányat fogok még kérdezni, mire meglesz az autóm, amit úgy várunk már a feleségemmel együtt?

Köszi,
Ambree

Előzmény: Ambree (2054)
zsuri Creative Commons License 2002.05.22 0 0 2060
Van vmelyikötöknek sötetebb szürke színü autója (sajnos fejböl nem tudom a nevét)? Meg tudnátok adni a színkódot (a vezetö felöli A-oszlopon van az ajtózsanér alatt egy címke, azon van vhol egy négybetüs kód, azt hiszem az a színkód)?

Nekem világos szürke az autóm (a színkód EYCC) és vettem hozzá javítófestéket. Szerintem a sötétebb szürkét adták (MOYC van ráírva), de a raktáros szerint az YC számít csak. Kijavítottam vele egy pici hibát, és szerintem még azt elfogadva is kicsit sötét lett, hogy nem lehet 100%-ra ugyanazt a színt kikeverni utólag.

zsuri Creative Commons License 2002.05.22 0 0 2059
iszzu:

307-nél rosszul jársz, ha ledugózod. Ugyanis egyetleg helyen lehet a kulcsot bedugni, mégpedig a vezetö felöli oldalon (sem a másik oldalon, sem hátul nincs kulcslyuk). Ha ott megszünteted a kulccsal való nyitás lehetöségét, nem tudsz bemenni sehogy, ha vmi miatt nem nyílik a távirányítóval (lemerül az aksi, elromlik a távirányító, elhangolódik a nyitó kódja ...). A csomagtartó nyitója is elektromos, ott sem lehet bejutni. Marad az üveg beütése :-(
Amúgy az az egy zár ne fájjon neked. A zárat tudtommal azért szokták kihúzni (de ebben nem vagyok biztos), hogy a közeli furgonban csináljanak hozzá egy kulcsot, amivel a másik kulcslyuknál nyithatják az autót. Na most a 307-nél nincs másik kulcslyuk.

Előzmény: iszzu (2053)
iszzu Creative Commons License 2002.05.22 0 0 2058
Ambree
Teljesen eltüntették a zárat, kitöltötték valamivel, valami ilyesmit gagyogott a tulaj. Igaz az egy Golf volt.
Olyan volt akilincs, mintha nem is lett volna soha rajra kulcslyuk.

Hát igen, tényleg gond lehet ha az aksi kakukk...
Nem tudom

Iszzu

Előzmény: Ambree (2054)
Sir Balambér Creative Commons License 2002.05.22 0 0 2057
Teoretice van, (gondolom több is), praktice talán péntektől én is. :) Te már átvetted? Ma láttam a Kis János Altábornyagy u. környékén egy gyönyörű SW-t. Ez volt az első amivel forgalomban találkoztam. Ilyen volt Fábiánéknál a tesztautó..
Előzmény: diarp (2050)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.05.22 0 0 2056
Szia!

Nos, kb. 3 hete lehetett a csere, és azóta minden rendben. Ami nem jelent túl sokat, hiszen addig is max. havonta egyszer észleltem a dolgot, tehát a statisztikai próbához az eltelt idő kevés...:-)
Ám a remény hal meg utoljára, én bízom benne, hogy most már nem lesz több gikszer.

Előzmény: Oroszlános FanFan (2052)
monyesz Creative Commons License 2002.05.22 0 0 2055
Cubus !
Az átnézendők listájához:
- az autó legyen tiszta, lemosott, kitakarított
- ajtók, motorháztető zárása, nyitása, esetleges lógásának ellenőrzése
- a külső tükrök házának ellenőrzése (sérülhet szállítás közben)
- kőfelverődés az ablakokon
- ablaktörlő(gumik) ellenőrzése
- fékfolyadék és egyéb folyadék szintek ellenőrzése
- felnik, kerekek (és pótkerék), dísztárcsák ellenőrzése
- ülések mozgatásának ellenőrzése (3 ajtósoknál az előre döntés és visszaállítás is)
- fűtés-szellőzés, klíma, elektromos ablakok stb. ellenőrzése
- a kért extrák megléte és ellenőrzése
- biztonsági övek ellenőrzése
- próbaút az átvétel előtt (ne sajnálj belemenni egy-két gödörbe, mert a nyöszörgés, recsegés legtöbbször akkor hallatszik)- ehhez ragaszkodj mindenképp ! - mielőtt aláírod az autó hiánytalan és hibátlan átvételéről a papírt
- fékek ellenőzése menet közben, kézifék ellenőrzés (akár dombon is)
- BSI tesztelés (minden létező dolog bekapcsolása, dudanyomkodás - ld. topic tapasztalatok)
- műanyag elemek ellenőrzése (zörgés, rossz rögzítés, sorja)
- a bejáratással kapcsolatban érdemes megkérdezni egy szerelőt (ne kereskedőt !)
- keréknyomásokat az első tankolásnál ellenőrizni

Az autók 90%-a már levizsgáztatva kerül a kereskedőkhöz, tehát nem biztos hogy helyben ellenőriztek mindent !

Most ennyi :), üdv
Monyesz

Előzmény: iszzu (2053)
Ambree Creative Commons License 2002.05.22 0 0 2054
Sziasztok,

Tényleg, a PUGhoz hány kulcsot adnak (gondolom kettőt)? És ha jól tudom, integrálva van a távirány a kulcsba, abból mennyi van? Csak egy, vagy amennyi kulcs?

Iszzu, az a dugó milyen volt? Látszott vagy teljesen "el lett tüntetve"? Végszükség esetén kipiszkálható? (Gondolom nem, különben a tolvaj is kipiszkálhatja...)

Egyébként, a csomagtartóba be lehet jutni kulccsal is? El van dugva a kulcsnyílás vagy csak én nem emléxek rá? És, tényleg... mi van ha akksi hiba miatt nem nyílik a táviránnyal, akkor a dugózott ajtó és a csomagtartó se nyílik, nem? ...mivel a csomesz is elektonyos!?

Köszi,
Ambree

Előzmény: iszzu (2053)
iszzu Creative Commons License 2002.05.22 0 0 2053
Cubus
Kösz a listát. Ha valakinek esetleg még van valamilyen ismerete, akkor ha van kedve írjon erről.

Egy másik kérdés, amiről még senki nem mesélt. Egyik ismerősöm autóján a kulcslyukak be voltak "dugózva", tehát nem lehetett kinyitni az autót kulccsal, csak a távirányítóval. Igaz egyszer-kétszer megszívta és a csomagtartón keresztül kelett bemásznia, de azóta hord magánál pótelemet... :)
Valaki megcsináltatta ezt a Pugjával? Ha igen akkor mi a tapasztalata?
Egyáltalán mi a véleményetek erről a dologról.

Én arra gondoltam, hogy megcsináltatom ezt a pugommal (ha majd végre átvehetem), mert mostani Ford Mondeomat kétszer próbálták meg ellopni, mindkétszer a zárat nyitották ki, persze tönkretéve (ha így nyitod ki a riasztó is kikapcsol), és Titan-dipol ide vagy oda el akarták törni a kormányzárat, és elvontatni az autót. De a kormányzár nem engedett...

Lehet hogy egy kicsit off voltam akkor bocsi.

A véleményeket előre is köszönöm
Iszzu

Előzmény: cubus (2051)
Oroszlános FanFan Creative Commons License 2002.05.22 0 0 2052
Szia AUE,

örömmel olvastam hozzászólásodat, mivel én is hasonló jelenségekkel küzdök már az átvétel óta (február 01. :(( ) Mindazonáltal megkérdezhetem, hogy mikor cserélték neked ki az említett egységet? Valóban megszüntette az anomáliákat? Már csak azért is, mert tegnap berobogtam a szervizbe és megrendeltettem én is ezt a kütyüt, s ha csere után is produkálni fogja a csiki- csukit, az elég ciki lesz...
Üdv,

OFF

Előzmény: Az Utolsó Európai (2037)
cubus Creative Commons License 2002.05.22 0 0 2051
Iszzu
Én is nemrég vettem át a macskámat egy 1.6 premiumot.És én is feltettem azt a kérdést amit te feltettél és a Krisz12 nevű társunktól igen kimerítő választ kaptam amit ezúton is mégegyszer megköszönnék neki!
Igaz én még azóta sem néztem meg az akksi gyártási évét:(( Nem nagyon akartam megbontani a burkolatot.
Szal olvasd el az alábbiakat ez szerintem segíteni fog.

Üdv: Cubus

Krisz12:
Ha lehet akkor természetes fénynél nézd végig a kocsi fényezését, hogy mennyire egyezőek.
-lámpák, fényszórók, irányjelzők színeltérése
-szélvédő pl:ha a gyártmánya más mint a többi ablaké, vagy az illesztése is hullámos akkor biztos, hogy cserélték ( az ilyen szélvédők beáznak )
-ha lehet akkor a gumi alkatrészeket megvizsgálni
-akkumulátor gyártási ideje ( ha 2 évnél idősebb az akku akkor ragaszkodj a cseréhez )
-ezek után jöhet az 5 kilóméteres próbaút ( ennyi kell a futómű ,az erőátviteli elemek és a motor ellenőrzéséhez.A mototrnak egyenletesen kell forognia, az alapjáratnak stabilnak kell lennie, és a segédberendezéseknek is csendesnek kell lenniük. )
-a kormány egyetlen helyen sem szorulhat, akadozhat.
-a kapcsolóknak precízen kell működniük ( mondjuk az indexkart állítólag az összesnél nehezen lehet mozgatni.
Remélem segítettem valamit.
GRATULA A KOCSITOKHOZ!

diarp Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2050
Hali !
Van köztetek Sw Tulajdonos ?
adamax Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2049
Mondjuk a Stilo esőérzékelője szabályozható, és ez valamelyest enyhíti a gondokat. Nekem pl. Varshiénal jóval ritkábban "bolondul" meg a törlő, a tegnap esti esőben, Balatonról hazafelé csak egyszer..:)

amc

Előzmény: Pugfan (2048)
Pugfan Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2048
Lehet tuningolni az esőérzékelőt:
mivel a fényvisszaverődés elvén működik, ezért ha _erősebb_ izzót teszünk a gyári helyére a kütyüben és egy potmétert, akkor szabályozhatóvá válik az érzékenység: nagy fényerőnél gyengül, kis fényerőnél erősödik az érzékenység (gyakrabban töröl).

Megvalósítani még nem valósítottam meg...

Előzmény: Varshi (2047)
Varshi Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2047
Zsuri:

> Amit ( az esetek 80%-aban) nem szeretek, az az esöérzékelös ablaktörlö. Általában nagyon
> túltöröl, néha szemmel látható ok nélkül "megbolondul" és teljes sebességgel elkezd
> törölni (nyilván víz van az esöérzékelö fölött). Ritkán követi jól a változásokat.

Nem'tom, ez mennyire nyugtat meg, de a Stilonál is nem egyszer előfordul ez.

Tapasztalataim szerint az esetek 70-80%-ában valami (akár egész észrevétlen) szennyeződés okozza. Például maszatosan töröl a lapát. De elég csak egy picit is homályosra törölnie (én általában látom is ezt bentről), és máris "behülyül". :-/
Ilyenkor ablakmosóból felfröcsköl egy picit (de nem rátörölni!), és azzal kézzel letörölni a maszatot. Ez néha egész sokáig megoldja a problémát.

A sűrű eső / szemerkélő eső problémája sajnos számomra is megoldatlan még eddig.

/Varshi

Előzmény: zsuri (2034)
knbm Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2046
Üdv mindenkinek! Már néhány hónapja nem írtam a topicba de figyeltem a beírásokat. Az az igazság, hogy nekem két 307 van az egyik céges a másik privát és soha semmi bajom nem volt velük, így nincs miről írnom.Illetve most van hiszen eladtam a privát oroszlánom. volt benne 25e km és még nem volt egy éves.
Hogy mit vettem helyette?
Egy 307SW 2.0 Prémium-ot. A múlt hétem pénteken vettem át. Hű de baba.
Majd írok a tapasztalataimról.
Varshi Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2045
Tigrislábkarom:

> Amúgy okés az autó, és a fogyasztás full város és klímával 11 liter...megszoktam:)

Én arra jöttem rá, hogy hosszú távon ez a legkevesebb idegeskedéssel járó megoldás. :D

Bye;
Varshi

Előzmény: Tigrislábkarom (2044)
Tigrislábkarom Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2044
Sziasztok:))

Van egy új jelenség a kocsinál...Mikor aktiválom az esőérzékelőt, elkezd törölni a hátsó ablaktörlő, pedig nem is volt bekapcsolva..nem is hagyta abba addig, amíg újra nem indítottam a kocsit. Volt már ilyen valakinek? Ez is a multiplex rendszer egyik velejárója?:)

Amúgy okés az autó, és a fogyasztás full város és klímával 11 liter...megszoktam:)

Üdv.:Tutivesztes

Ambree Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2043
Ja Bocsi,

Akkor az nem ér! Nekem a gyártásból kell megvárni, azért tart ennyi ideig... persze magamból kiindulva arról meg is feledkeztem, hogy más megoldás is lehet.

Szal, bocsi.
Ambree

Előzmény: Törölt nick (2041)
Pugfan Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2042
Klímásoknak megjegyzés:
Klímakompresszor fix teljesítmény vesz le a motortól (3-10Le típustól függően), így nyilván akkor érezni a leginkább, amikor kicsi az akt. teljesítmény, tehát alacsony fordulatszámon (20 lóerőnek fele a 10, 110-nek 1/11-e)
Előzmény: szistipisti (2039)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2041
Kedves Ambree!
Koszi a biztatast!:)))
Maj 10-en amikor megrendeltem az autot, akkor mar Mo-n volt. Az osszes elsore behozott SW/Break (PUG Hungaria) kozul ez az egy stimmelt.
Mar nagyon varom...egyszeruen tokeletes!

Tudtok jo (hatter)kepeket a Break-rol!

Sziasztok,
Shingalana.

Ambree Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2040
>Végsebesség:
>Nekem úgy tűnt, nem bírja a légellenállást 190 fölött. Persze mi van egy 30km/h-s hátszélben?

Hát, e szerint max szakadékban háccéllel 220 lehet a vége... szal, nem mintha egetrengető lenne (de azé ecce maj belemegyek háccélle egy szakadékba, hogy monhassam ho ment kéccázza (persze csak ha bejárattam)))) de lehet, hogy mégse leszek gyilkos bácsi.

Na, üdv
Ambree

Előzmény: BPéter (2036)
szistipisti Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2039
Sziasztok!

Én is bepótóltam a sok hozzászólást, mert nem voltam az ünnepek alatt. Pénteken bojkottáltam az Internetet, mehg a telefont, majd hosszabb útra mentünk a családdal, aminek természetesen tagja az én zöld oroszlánom is. Kb. 800 km-t mentünk, főleg a Zempléni hegyeket jártuk. Továbbra is azt tudom mondani, hogy az enyémnek semmi baja nincs. A duda is jól műxik, talán egy kicsit késik, de nem vészes. Azt is megállípítottam, hogy a 307 egy igazi hegyi oroszlán. Szinte jól érzi magát a hegyekben, Simán könnyedén CSENDBEN húz felfele a meredek lejtőkön is, a kanyarokat meg szinte élvezi. Szóval minden rendben. A fogyasztásom (ha hiszitek ha nem) 8,5 liter/100 km. Na jó 8,4. A klima is nagyon hatásos, azt figyeltem meg, hogy a leghatásosabb akkor, ha a szélvédőre irányítom a levegőt. Nekem 1,6-os van, az szerintem megérzi a klimát, főleg indulásoknál, hirtelen gyorsításoknál késik az erő, nagy fordulaton szerintem az automata kikapcsolja, mert a végsebesség közelében sem vettem észre jelentős visszafogottságot. Szóval tényleg az enyémnek semmi baja. Nem is volt semmi, csak az ülésfűtéssel volt gondom, de már az is a múlté. Gondolom, most már így is marad. Ja a végsebesség az 190 km/óra, és nem több, bár nem is kevesebb. Ottan körül azonban nem használnám, mert az már sok neki. Érzésem szerint 170 még tartaható hosszú úton is, Sőt azt tapasztaltam, hogy kb 160 ig erősödik a motorzaj, majd 170 körül ismét csendesebb egy kicsit.

Ambree Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2038
Hello,

Pont ma beszéltem a kereskedővel, azt mondta nekem, hogy elkészült a kocsi - elindult franciaországból vonattal... (azt nem mondta hányadosztályon, de gondolom ez a kategória másodosztályon utazik :-)
Szóval. Én bő három héttel Shingala előtt rendeltem meg, igaz sima ötajtós és nekem is júniust mondtak...
Szóval megkérdeztem a kereskedőt egy kicsit az időkről és a következők derültek ki (a tudható tények után):
- tehát én április 17-én rendeltem meg,
- úgy tudni május 15-én indult el franciaországból,
- az út egy héttől, akár egy hónapig is tarthat, mire győrbe érkezik az autó - aszonda, nagyon változó...
- onnan pécsre kb egy hét, majd fizetés után
- a forgalomba helyezés kb egy hét
Mindez legroszabb esetben június vége, én még adok egy hetet arra hogy az országba érjen, egy hét pécsre, egy hét nekem... Az meg június közepeleje. Naná, hogy közzéteszem a tapasztalataimat...

Shingala, Kívánom Neked, hogy mihamarabb megkaphasd az autót!

Üdv,
Ambree

Előzmény: monyesz (2035)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2037
Szia BPéter!

Mivel köztudott, hogy ami hiba 307-esen egyáltalán elképzelhető, az az én autómmal biztosan előfordult, így nem meglepő ha azt mondom: ilyesmit is tapasztaltam. Rejtélyes ki nem nyílás, be nem csukódás, csak úgy lárpúrlár. Nálam egyszerűen csakis kézi vezérléssel lehetett jobb belátásra bírni a gépet, olyan is volt, hogy nyitva volt az autó holott MINDIG bezárom - persze magamat hibáztattam, mi másra gondolhattam volna?!
Végül a Gablini-nél megemlítettem a dolgot, s kiderült, hogy tudnak a jelentségről. A kp. zár jelfogója (valamiféle kormánykapcsoló?!) a ludas, amit cserélnek garanciában anélkül, hogy produkálnád a hibát. Keresd őket bátran.

Előzmény: BPéter (2036)
BPéter Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2036

Végsebesség:
Nekem úgy tűnt, nem bírja a légellenállást 190 fölött. Persze mi van egy 30km/h-s hátszélben?

Újabb promléma:
Nem írtatok még erről, ezért hadd vázoljam részletesebben egy promlémámat. Feltűnt egyszer régebben (januártól van meg az autóm), hogy amikor megyek az autóhoz és nyitom a távirányítóval, nem nyílik. Másodszor sem, harmadszor sem. Megnnyomom a bezáró gombot, és lám bezárja. No fene, elfelejtettem bezárni?!
Aztán előfordult ez másodszor is, harmadszor is, átlagosan néhány hetente. A múlt héten úgy álltam le, hogy véletlenül eszembe jutott, hogy nagyon odafigyeljek a bezárásra. Szépen kattan, hosszan világít az index, nem dudál. És másnap reggel ismét nyitva az ajtó.

Szóval nem vagyok szenilis (nem felejtem el bezárni a kocsit), sem süket (ha nem tudja bezárni akkor pöccint a dudával), és vak (az indexet vollogtatja, ha nem zárta be). Viszont fogalmam sincs, hogy mikor és miért nyílik ki. Hozzá tartozik a dologhoz, hogy nem ugyanazon a helyen történik mindez, vagyis a "szomszéd ladája nyitja az enyémet is" effektus szóba sem jöhet, valamint ha véletlenül megnyomódna később a nyitó gomb, akkor fél perc után magától visszazár az autó, tehát nem a nyitógombtól van nyitva. Ezután már csak az kell, hogy valaki két héten át minden hajnalban megnézze, hogy nyitva van-e az ajtó, és simán elviheti a járgányomat.

Tapasztaltatok már ilyet? Ezzel hiába megyek el a szervízbe, lehetetlen bármit is kezdeni. Nem is tudom reprodukálni a jelenséget.

monyesz Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2035
Shingala, Ambree !

Kocsiátvétel kapcsán. Júniusi átvétel nem "sok", ez a kereskedő által gyártásba rendelt autó. Általában 3 hónappal a rendelés után van az autó a vevőnél. A kereskedőnek a leszállítást követően egy héten belül kell átadnia az autót. Viszont a kereskedőnek van a legkevesebb befolyása arra, hogy mikor kapja meg az autót. Reklamálhat ugyan, de hát...
Szó volt - ha jól emlékszem - a rendelésekről. Bizony, létezik kerete a kereskedőknek, amit rendelhetnek. Viszont annyira megy a pugnak, hogy csomó rendelést visszadobott, kapacitáshiányra hivatkozva !

Monyesz

Előzmény: Törölt nick (2004)
zsuri Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2034
Na, jó hosszú ideig tartott, amíg behoztam a lemaradásom!

Most hétvégén mentünk kb. 800km-t országúton/autópályán, úgy tünik nagyon jó lesz a fogyasztásom - persze a 2.0-ás motor keretein belül :-)) Majd megmondom, ha tankoltam, hátha vkit érdekel :-) Vki írta, hogy 2.0-ás motorral 8-10.5 a fogyasztása. Hát nem tudom, vagy az én motorom nincs jól beállítva, vagy aki ezt produkálja tojás van a talpa alatt, de ez 1-1.5l-el kevesebb, mint amit én produkálok. Mint korábban is írtam szeretek dinamikusan menni, de figyelek a fogyasztásra, feleslegesen nem pörgetem a motort söt városban gyakran gurulok is. Na mindegy, annyira nem érdekes a dolog.

Nagyon kellemes tapasztalat volt az elözö 1.6-os (100LE) Opel Astra után, hogy egyáltalán nem érezni, hogy be van-e kapcsolva a klíma. Söt, 3 felnött, 1 gyerek, iszonyú mennyiségü csomag + klíma esetén sem éreztem gyengébbnek az autót, mint amikor csak én ülök benne. Nyilván ha a 0-100 gyorsulást nézzük nem tudta volna teljesen ugyanazt produkálni, de ezt a gyakorlatban nem lehetett érzékelni.

Az egész út alatt nagyon élveztem az autót, akár mentem vele akár kívülröl láttam. Nagyon élvezem a nagy szélvédöt és a (viszonylagos) csendet benn. Idönkent eszembe jut: amikor az elsö autóm után beültem az elözö Astra-ba elájultam, hogy ez már felülmúlhatatlan. Most is felmerül bennem, hogy ennyi pénzért ezt hogyan lehetne felülmúlni egy következö autómnál?

Amit ( az esetek 80%-aban) nem szeretek, az az esöérzékelös ablaktörlö. Általában nagyon túltöröl, néha szemmel látható ok nélkül "megbolondul" és teljes sebességgel elkezd törölni (nyilván víz van az esöérzékelö fölött). Ritkán követi jól a változásokat. Azért van ilyen is. Megfigyeltem, hogy ha nagy cseppekben esik, de gyengén, azt nem szereti. Ha kis cseppekben "csepereg", azt egész jól követi. Összességében jobban tetszene a szokásos intervallumos törlés (ami ha jól tudom a 307 esetén azzal van kibövítbe, hogy a sebességgel csökkenti az intervallumot). Esetleg állítható intervallum, mint a VW-nél. Vagy talán a legjobb lenne - nem is értem, hogy miért nincs ilyen - , ha állítani lehetne az esöérzékelö érzékenységét. Még annyit tennék mindehhez hozzá, hogy a VW Golf-ban is ugyanilyen csapnivaló az esöérzékelös ablaktörlö, azaz ez nem a 307 sajátja.

Összgyüjtve a megjegyzéseim:

Tényleg lesz egy 180LE körüli 2.0-ás motor is. Biztosan modernebb konstrukció is lesz, mint a mostani, de az is biztos, hogy jobban ki lesz hegyezve, azaz ott még több fogyasztással kell majd számolni.

Az a baj ezekkel az erösebb autókkal városban, hogy az ember egy idö után teljesen frusztrált. Hiába van az ember alatt 138-180LE, egyszerüen nem lehet kiereszteni, csak a 1-es, 2-es, 3-as, üres, fék ... Jó esetben eljut az ember a 4-esig is :-)

Én 95-ös benzinnel járok. Az elözö autómat próbáltam V-Power-rel is. Kicsit talán jobban ment, de lehet, hogy csak mentális lóeröket kaptam. Minden esetre annyival nem volt jobb, mint amennyivel drágább. Ami egyértelmüen érezhetö volt: ha a magyar 95-ös után német 95-öset tankoltam. Az tényleg érezhetöen jobb!

Ablakzárás: nekem eleinte bezárta a hosszabb gombnyomásra, most nem húzza fel az oldalablakokat. Nem tudom mi történt, ha a gyújtáskapcsolót cserélik majd megnézetem. Mostanában a becsipödésgátló is vacakol, nem lehet egy menetben felhúzni az ablakot, csak "óvatosan", különben visszahúzza, mintha vmit bezárt volna.

Márkaszervízbe bárhová lehet menni garanciális idön belül is. Nekem az autóm a Kovácstól származik de a Fábián itt van a szomszédban. A Fábiánék letelefonálták a Kováccsal, hogy ott rendelik meg a gyújtáskapcsolómat, aztán átküldik ide. Nekem eddig nem volt rossz tapasztalatom a Fábiánnal, igaz csak mobilkihangosító beszerelést csináltak. Annak idején itt csinálták az autó állapotfelmérést is, minden további nélkül beengedtek a szervízbe ...

Kedvezmények: >5 autó esetén szokás flottakedvezményt adni, ami olyan 7-10% szokott lenni. De ezt általában cégek kapják, nem tudom ha 5 magánszemély összeáll lehetséges-e.

Megbízhatóság még egyszer: nehéz ezzel kapcsolatban okosat mondani. Úgy tünik, hogy van itt néhány 307, amelynél kisebb problémák vannak a BSI/elektronika terén. De szerintem van ugyanennyi, vagy még több, akinek semmi baja. Ezért lebeszélni vkit is egy ilyen jó autóról? Én azt tudom mondani bárkinek is, hogy a nagy, elakadásos problémák minden jel szerint a gyújtáskapcsolóra vagy egyéb hibás alkatrészre (önindító) vezethetök vissza, amit már nem építenek be az autókba ill. cserélnek. A kisebb dolgok meg - ha vannak ilyenenek - kellemetlenek, de azokat valszeg le lehet rendezni egy pár rövidebb garanciális szervízzel.

Ambree Creative Commons License 2002.05.21 0 0 2033
Sziasztok,

Csatlakoznék iszzuhoz, én is a közeljövőben venném át a pugomat és szeretnék én is összeállítani egy listát, hogy miket ellenőrizzek az első átvételkor, már van is egy nagyon basic listám:
- Esetleges karcolások?
- Duda időben megszólal (0.5sec) ?
- el. Ablakok, tetőablak bezáródik-e?

Ha segítenétek, megköszönném - esetleg publikálnám a teljes listát...

Köszi,
Ambree

Előzmény: iszzu (2029)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!