Alább írtam, hogy nekem van. Nos a vélemenyem is ott van róla, na de semmi más választás nincs, úgy, hogy tetszik, vagy nem, kénytelen vagy megvenni, ha biciklit akarsz szállítani. Na de előre röhögök, hogy mennyit fogsz szenvedni a bowlee márkájú bicikli tartóval, mert a rögzítő kengyel vékonyabb rajta, mint a csomitartó, (bocs a csomitartó vastagabb, mint a bicitartó rögzítő kengyelje) ezért nem fér rá. Persze más választásom nem volt, én is ráerőltettem, de nagy méretű satu, 2 kg-os kalapács, és rengeteg türelem kell hozzá. A 25 ezres csomitartót pedig végzetesen össze vissza fogod karmolni. A biciklitartód pedig semmi másra nem fog felmenni ezután. A minőségről továbbá annyit, hogy a kulcs amit adnak hozzá nagyon kicsi, kényelmetlen fogású és nehezen müxik, ezért a kezedről a bőrt koptatja. Na de még egyszer mondom, aki bicit akar szállítani, mint pl. én is, nincs más vállasztása. Esetleg még megfontolandó a profi bici tartó, az lehet, hogy könnyen rámegy (de biztos marha drága). Sajnos ez van...
hát ha a kereskedő odaadja az autót valakinek 7 üléssel de csak 5 személyre vizsgáztatva, az adja vissza az engedélyét, de marha gyorsan.
Vagy csak túl sokat képzelek a kereskedőkről és túlzottak az elvárásaim? Én mindenesetre ráborítanám az asztalt, a rendőrt meg elküldeném a kereskedőhöz...
Mellesleg ha minden összejön, kapok egy itt nem annyira preferált kereskedéstől hétvégére egy SW-t, különböző ismerettségeken keresztül, majd beszámolok róla, ha mentünk vele. Igazi heavy duty teszt lesz, beültetem a 4 gyereket és irány a város, nagyszülők, kirándulás, mindenféle nyúzópróba. A nyílt hétvégén beültünk mindannyian, de a Sárkánynál nem tudták hogyan kell a középső üléssort előrébb húzni (igazából azt is én mondtam nekik hogy lehet, mert benne van a prosiban...), hátratolva viszont még egy 6-7 éves gyerek lába sem fért el a harmadik sor ülés előtt.
Rákérdeztem az SW-re, az eredmény:
1. Mivel az autók a kereskedőkhöz nagyrészt (most szerintem az összes az országban levő SW) vizsgáztatva mennek - a Hödlmayer által - 5 személyre vannak levizsgáztatva.
2. A típusengedély 7 személyre szól a vizsgától függetlenül.
3. Aki utólag vesz bele ülést annak még egyszer kell vizsgáztatni az autót.
4. Aki a kereskedőtől 6 v. 7 üléssel rendelte meg, az gyorsan kérdezzen rá ott ahol veszi, hogy mi van a vizsgával ! Nehogy az első rendőr mindjárt a rendszámtábla leszerelésével kezdje.
5. Nem értem, miért nem automatikusan 7 főre vizsgáztatják...
ha majd benn lesznek a hangfalak meg az új vezeték légyszi számolj be a tapasztalataidról! Póbáljátok ki max. basszussal (ami más autókhoz képest még mindig nem sok) 13<= hangerön, hogy rezonál-e. Érdekelne, mit mond a hifis, ugyanis nálam egyelöre mindenféle vezetékcserének/kondinak az szab határt, hogy rezonál az egész. Amíg ez van addig felesleges bármi machináció is, hogy több legyen a basszus. És én egyelöre még nem jutottam el autóhifishez.
Indítókulcs: nekem az autóm tavaly augusztusi Premium, csak az egyik kulcsban van távnyitó.
szerintem az összes SW-t rögtön 7 személyesnek vizsgáztatják, és ha kéred (és kifizeted), az üléseket is beteszik neked.
Legalábbis a 806-osnál így volt, ott is gyárilag 5 ülés van benne, hátra kérhetsz ülőpadot akkor 8 személyest írnak a forgalmiba, de ha nem kérsz semmit vagy két külön ülést rendelsz, akkor 7 személyre vizsgáztatják le.
Btw, nem tud valaki egy jó állapotban lévő eladó 806-ost 2,1 Td motorral, lehetőleg digit klímával és 6 vagy 7 üléssel?
Nekem van csomi tartóm, de ráadásul egy olyan vacak minőség, ami kritikán aluli. (még jó, hogy nem fizettem érte) A vastagsága meg nem teszi lehetővé az olcsó egyszerű kerékpártartó felszerelését. Na de rajtam azért nem fogott ki. :)
Köszi, utánaérdeklődtem az árnak, és elég vad dolgokat mondtak (23e csomagtartó, 13e kerékpár adapter), azóta azon gondolkozom, hogy én szakadtam el a valóságtól, vagy ők.
Írtam egy kimerítő, pontos és szép választ a HDIowner kerékremegési problémájára és fogyasztásmérési felvetésére. Csak hogy ez a hülye ablak, amibe beírhatom a szövegemet ide a fórumba egy ESC lenyomására lenyelte az egészet. Most nincs kedvem újra beírni. Sajnálom.
Én is 2 kulcsot kaptam anno, viszont sajna csak az egyik távirányítos. (talán ez a kiviteltől v. a gyártási időponttól függő?? enyém csak Profil és tavaly júliusi átadású).
Üdv, 1 Lion
Más:
1. Volt szó a topicban korábban a 307 visszahívásáról. Van vkinek infója, h M.országon ez pontosan mire vonatkozik, mit kell kicseréljenek ? Én még semmilyen értesítést nem kaptam...(igaz eddig semmilyen komolyabb gond sem volt!)
2. Talán már csak én nem tudom itt, mi az a BSI??
(Minden 307-nek alapfelszereltsége ez ?)
Minden szavaddal egyetértek. Pontosan ezeket a hátrányokat, előnyöket érzem én is, és sokszor gondolkodtam már, hogy mi mást tudnék esetleg választani 4 mill. körül, és mindig a 307 jött ki. Az SW-el egy kicsit én is szívesen kacérkodnék, de ha nem lenne olyan drága inkább a HDI az amire lecserélném az 1,6-osomat.
Már hosszabb ideje figyelemmel kisérem a fórumot.Ennek oka előszőr az volt ,hogy autóválasztás előtt álltam.Március óta egy fekete PUG 307 1.6 Presence autóm van .Azóta is elolvasom a hozzászólásokat . 6000 Km -t mentem az autóval ,jók a tapasztalataim .Főleg az autó csöndessége élvezetes , igaz ezt csak sima úton lehet maradéktalanul élvezni.
A menetteljesítmény jó , igaz a lepörgő fokozatokat gyorsan kell váltani , de megszokható a váltó pontos megvezetést igénylő mozgatása.Mivel könnyüfém felni van alatta ,széles gumival a rossz uton némileg hangos , de kárpótol a jó kanyarfekvés .Kifejezetten élvezem a kanyarban elérhető gyorsulást és sebességet -amig egyszer át nem esek a fizika határán;-)
Fogyasztásban amíg "bejáratos" volt és a fordulatot nem engedtem 2500 fölé nagyon kedvező volt 6,5 l, de azóta persze az autózás élménye miatt , meg az időhiány miatt ennél magasabb .
Vegyesen ,fele város fele országút (igaz ott tempósan és az átlagnál többet ,forszírozott gyorsulással előzve ) nem több 9 l-nél klímával.
Szóval lehetne 6-7 l-is menni , de a stílus nem az én esetem.
A gyújtáskapcsolómat éppen tegnap cserélték ki .
A kipufogón hallok én is valami rezonanciát, de a szervizben tegnap azt mondták (Xevikó-Nyíregyh.-Debrecen),hogy rövidesen döntenek az esetleges cseréről.
Elektronikus gondom nem volt. Egyszer sikerült lekapcsolni az országúti fényt , de egy másodperc után rájöttem ,hogy az indexelés közben elfordítottam a kapcsolót.
Az elején gyakran fényszóróztam is előzés közben ,mert magam felé húztam az indexkart .Ezeket már kinőttem , ráállt a kezem a megfelelő mozdulatra.
Egyébként Kelet-Magyarországon jövök -megyek Debrecenből portyázva.
Az autó jó döntés volt , megint ezt választanám , ha dönteni kellene (Hacsak nem SW-t, de a család többi része a Kombi jellegő autot nem szereti :-((
Ha minden igaz 2 heten belul megjon a Break-em.
Elmagyaraznad nekem ezt":
"Ja és rendeltem még kerékzárat is de sajna azért fizetni kell:((
~11.000.-HUF"
Nekem errol semmit sem mondtak a kereskedonel!
Nálam 130 körül enyhén remeg a kormány. Téli gumival is remegett, illetve most a nyárival is remeg. Szerintetek a gumis nem tudja kiegyensúlyozni a kerekeket vagy más okozhatja?
Sziasztok
Ma voltam a szegedi PUGéknál és megnézték a nyiszogást de azt mondta az ürge, hogy nem lehet vele mit csinálni mert a kipufogó rugós felfügesztéséből adódik és hiába fújja be akármivel, leég róla:((
Nálatok is előfordult már ilyen nyiszogás?
Belenyugodjak vagy próbáljam még őket erőszakolni?
Viszont a napellenzőm is lógott egy kicsit nem csukódott fel telljesen hanem volt még 0,5 cm és legnagyobb meglepetésemre mindjárt meg is rendelték a megkérdezésem nélkül.
Ja és rendeltem még kerékzárat is de sajna azért fizetni kell:((
~11.000.-HUF
Ja és még vmi(hátha valakit érdelel)
Voltam ma az autóhifisnél is és azt mondta, hogy Mac audiot tesz be nekem az ajtóba előre + nem kondit tesz a táp kábelre, hanem kicseréli az egészet(kábel).Mindezért ~18-20.000.-Ft-ot kér. Nagyon megörültem többre számítottam de ez a srác elég pénztárcakímélőnek bizonyult. Azt mondta, ha benn lesz meghallgatjuk és majd akkor döntünk a hátsó fertáj sorsáról.
Mára asszem ennyi
Igen érdekes, amit írtál. Én a Stilo topic-ban "aggódom" a fogyasztásom miatt :-)
A tankolás alapján számolt fogyasztásnál is csak a Stilo-m computere által mért távolságra tudok hagyatkozni, gondolom hasonló a helyzet a 307-esnél és minden más, trip computerrel szerelt kocsinál is - illetve computer nélkül is általában csak a kocsi kilométer számlálójára lehet hagyatkozni.
Érdekekes lehet "hitelesíteni" a kilométer számlálót - és nem csak a a fogyasztás miatt.
Múltkor lemértem, hogy pl. 100km/h állandó sebességel haladva mennyi idő alatt tesz meg az autó 1km-t. (Az autó saját sebességmérőjét és km számlálóját használva.) Ebből visszaszámoltam az autó sebességét ami általában a sebességmérő által mutatott értéknél valamivel mindig kevesebb volt, kb 5km/h-val.
Ugyan erre megkértem egy opel astrás kollégámat. Nála meglepő módon 100km/h tempónál, visszaszámolva a sebességet, nem kevesebbet hanem 5km/h-val nagyobb értéket kapott.
Ha feltételezzük, hogy a két autó sebességmérője pontos, úgy a két autónál, ugyanolyan tényleges fogyasztás mellett is, a számolt fogyasztási értékek között kb. 10% eltérés lesz. Ha az astra sebességmérője többet mutat a tényleges értéknél (ill. a PUG sebességmérőjénél), akkor az eltérés még nagyobb is lehet.
(Ez alapján persze nem lehet általánosítani, de az látszik hogy 10%-15%-ot a fogyasztás számításnál nagyon könnyen lehet tévedni.)
- Két kulcsot adnak, és egy kódkártyát ami alapján lehet kulcsot gyártatni a Peugeot-nál végszükség esetén.
- Távirányító csak az egyik kulcson van.
- Kérdezz sokat, bár remélhetőleg keveset fogsz kérdezni, mert hamar megkapod a kocsit és nem kérdezni hanem használni fogod.