Xantia99 kartács! Köszönethegyvonulatmegatonnák a segítségért! Mielőtt nekilátsz az elkészítésnek, ellenőrizzük a méreteket, nehogy lukra fuss! (Ha már a maláj kurvák szóba kerültek.)
Persze,megmérem,de csak holnap! De ugynézki szabvány,mert van itthon egy pár turbó,és majdnem mindnek ugyanazok a méretei.Lehet,hogy holnap meg is csinálom,ha van extra kívánság,akkor most mond!
Xantia99 kartács! Köszönöm a képeket, az enyém is hasonló. A számokat most nem tudom leellenőrizni, megint vissza kellett jönnöm a nagy faluba, mert a költözést még nem tudtam teljesen végrehajtani, de ha holnap hazamegyek, megnézem azokat. Az tuti, hogy nem mindegyik szám egyezik, az enyém K24-2460.G3 és
5324 970 6054 jelölésű. Az olajbevezetőnél és kivezetőnél meg tudnád mérni a felerősítő csavarok furatainak távolságát?
Igazából ha egy generátort közvetlenül össze lehet kötni ,akkor nem hiszem hogy egy hajtást ne lehetne megcsinálni,az más kérdés hogy baromira nem lehet szabályozni!
"A kompresszorturbina feladata a hajtómű kompresszor fokozatainak meghajtása. A munka ( szabad ) turbina feladata a helikopter meghajtását szolgáló tengelyteljesítmény leadása a ” hajtóműreduktoron ” keresztül."
Szabadturbina esetén,ha a turbóból kialakított gázgenerátor 100Kw-os,akkor 70% átalakítási hatásfokot feltételezve,a levehető teljesitmény a szabad(Power)turbinán 70Kw. Vagyis csinálsz turbóból egy gázturbinát,és ezzel megfújatsz,meghajtatsz egy másik turbinát,aminek a tengelyén nem sűrítő van,hanem generátor.
Nem erről van szó.Csak kijavítottam , ez baj ,mert ha igen akkor máskor nem teszem!Nem igazán értem miért vagy mérges.Te is sok mindenkinek leírod a véleményed és nem lesznek idegesek.
Végy két asztali ventillátort,fordítsd őket egymással szembe,majd az egyiket kapcsold be.A működő ventillátor átadja energiáját a levegőnek,felgyorsítja azt,mozgási energiája lesz.A mozgó levegő beleütközik a másik ventillátor lapátjaiba,átadja energiájának nagy részét,forgatónyomatékot hoz létre a tengelyen.