Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

amator11 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 393

ja hogy én jöttem messziről?  :)

 

Céges autók:

 

a superb-ben 450.000 km volt amikor eladták. csak kopó és fogyó alkatrészek

ebben pedig ennyi van. Komolyabb javítások nem voltak. 

 

Mondjuk ha 2 vezetővel mennek nem ritka a napi 1500-2000 km sem. De ezek főleg nagy távolságok...

Előzmény: Hege passat (390)
Gabesz972 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 392

Azért ez a "szar a 2.0 tdi" dolog kicsit túl van lihegve! Nyilván van egy gyári probléma amit mostmár sokan tudunk de ,a VW orvosolta ezt a pd elem problémát 7 éves korig.Ma voltam a Porsce Budánál és megkérdeztem mert az a tuti amit hallok...

Előzmény: QWERTF (391)
QWERTF Creative Commons License 2011.06.14 0 0 391

Nekem egy 140 lovas octavia van 2.0 pdtdi-vel de eddig nagy motor gondom nem volt és van benne 250 000 :), egy másik 1.9 PDtdi Superben meg 320 000 és azzal még kevesebb gond volt :)

 

Nem értem itt pár emberkét, hogy vagy csak én voltam nagyon szerencsés vagy mások szarrá hajtják ami alattuk van, vagy használt volt elsőre a kocsi és az a 300 000 nem is 300 000 , hanem 500 000:)

Hege passat Creative Commons License 2011.06.14 0 0 390

messziről jött ember azt mond amit akar.(de, hogy ki mit hisz el belőle az már a saját gondja)

a 2.0tdi 1szar!!!

Előzmény: amator11 (388)
Rebellist Creative Commons License 2011.06.14 0 0 389

Persze csak 300ezer km után jópár dolog eldobós. Pl klímakompresszor, akkor motortartóbakok, injektorok általában megérnek egy felújítást, stb. Audis ismerősnél legalábbis ilyen finomságok jöttek elő 300 ezernél.

Előzmény: amator11 (388)
amator11 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 388

csak finoman jegyzem meg, hogy ebben az autóban (nem az enyém) már több mint 300.000 km-van és még csak 4 éves. Annyira rossz akkor nem lehet...

Előzmény: Hege passat (387)
Hege passat Creative Commons License 2011.06.12 0 0 387

:-))))))))))

Előzmény: gsis (385)
amator11 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 386

Semmi gond. Ez az autó jutott. :DDD

Előzmény: gsis (385)
gsis Creative Commons License 2011.06.11 0 0 385

Sorry , ha belegázoltam volna a Passat -os lelkivilágodba . A logisztikai listádra javaslom a benzinkutak mellet, az automentők címeit is felvenni, a biztonságod miatt !!

Előzmény: amator11 (384)
amator11 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 384

Ja, ezt ti tudjátok. De ha egy motornál 10.000 Km-en belül nagyon hasonló helyeket kell megbontani, akkor a szerelés is inkább a tipp kategóriába tartozik nem?

 

Szétszedi a fél motort, utána meg megint?

Előzmény: Varshi (383)
Varshi Creative Commons License 2011.06.11 0 0 383

És ebből még bőven tudunk faragni....

Előzmény: amator11 (382)
amator11 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 382

Kiváncsiságból rákerestem egy turbóra. Új 375.000 Ft.

Előzmény: amator11 (381)
amator11 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 381

Ki mondta, hogy venni akarok?

 

Azt kérdeztem, hogy mennyit eszik a logisztika miatt.

 

Ergó ebből nem következik, hogy én javítom és saját költségen tankolom.

 

Pusztán annyi a feladat, hogy a fogyasztás ismeretében oda érjek, ahol lehet tankolni...

 

A kérdést úgy tettem fel, hogy gondolkodom egy ilyen autóban..

 

:DDD

Előzmény: gsis (380)
gsis Creative Commons License 2011.06.11 0 0 380

Na többek közt az előbbi hozzászólás miatt javasoltam a topic tanulmányozását kocsi vásárlása előtt !!

Előzmény: amator11 (379)
amator11 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 379

nem sok egy kicsit a 600 e turbó cseréért...

Egyszerűbb lett volna lassan becserélni egy másikra nem

Előzmény: diesel444 (377)
diesel444 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 378

Amúgy ha valaki ezen típus vásárlására adja a fejét nézze meg, hogy bosch pd elemekkel legyen szerelve a motor. Azt halottam, azokkal nincs gond. A BMP motorkódos autók mind ilyenek. A 170 lovast már csak siemens pd-vel szerelték. 

diesel444 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 377

Volkswagen Passat 2.0 PD TDI DPF 8V 2005

 

93000: üzemanyag szivattyú csere 100e

126000: olajszivattyú csere, hengerfej javítás, vezérlés csere 700e

132000: vezérműtengely, hidrotőkék 100e

136000: turbócsere 600e

 

Ezek a passatok gyárilag hibás szériák... Ez van...

Gabeszhaver Creative Commons License 2011.06.09 0 0 376

A pd-t azért váltották le common-rail-re,mert már nem tudták hova fejleszteni.Minden más motorgyártó már ezt a technikát használta.Egy kicsit lemaradtak.Most használják ezt a jó kis piezó injektorokat.Kiváncsi vagyok,hogy ezek jobban bírják-e mint a piezós pd-k.

Előzmény: Widi0523 (370)
amator11 Creative Commons License 2011.06.08 0 0 375

Két hüle kérdés:

 

persze ehhez sincs kézi könyvem.. :DD

 

Menet közben dumál az autó. Még (a rádió miatt) arra se jöttem rá, hogy angol vagy német..

 

Lámpa, hibajelzés nincs.

 

Nem nagy kijelzésű a display. Hogy lehet át állítani, hogy az átlagfogyit mutassa. A kulcsos jelzésű gombot hiába nyomogatom....

Előzmény: Widi0523 (374)
Widi0523 Creative Commons License 2011.06.08 0 0 374

Végül is az elöállitási költségek benne vannak az adott alkatrész árraban az tuti:D

Előzmény: Hege passat (372)
Widi0523 Creative Commons License 2011.06.08 0 0 373

Akkor semmi gond egy szál sem:)

Előzmény: amator11 (371)
Hege passat Creative Commons License 2011.06.07 0 0 372

annak aztán nem sok köze volt hozzá, sokkal inkább az előállítási költségeknek

Előzmény: Widi0523 (370)
amator11 Creative Commons License 2011.06.07 0 0 371

Köszi. Ez a része nem érint, csak a tankolás. Az is csak a logisztikai tervezés miatt...

Előzmény: Widi0523 (370)
Widi0523 Creative Commons License 2011.06.07 0 0 370

pd-t azért váltották már common railekre,mert kevesebb a meghibásodási lehetöség.Csak egy támpont.

Előzmény: amator11 (364)
Widi0523 Creative Commons License 2011.06.07 0 0 369

Tapasztalat,hogy 7 literböl nem fog kijönni.De mindenkiken szerintem a pénztárcájátol függ.Nem a tankolás a nehéz,hanem az autot fentartani,és ezekhet még sajnos huzosak az alkatrész árak.

Előzmény: amator11 (359)
csokecsaba Creative Commons License 2011.06.06 0 0 368
schumi1974 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 367

Hát úgy mindegyik

Előzmény: amator11 (366)
amator11 Creative Commons License 2011.06.05 0 0 366
valamelyik motorváltozat imádja a motorolajat, de most nem ugrik be, hogy melyik...
Előzmény: hack98 (365)
hack98 Creative Commons License 2011.06.04 0 0 365

Helló!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek, Passat tulajdonosoktól! Autóvásárlás előtt állok és Passat mellett döntöttem(2.0TDI). Aki  tud egy kis segítséget adni, hogy milyen hibái lehetnek az autónak,mire figyeljek oda a választásnál azt megköszönném! 2008-as kiadást akarok, amiket kinéztem és tetszenek azok 170 LE-ek, ha van valakinek tapasztalata ezzel a motorral és megosztaná velem az jó lenne!

Válaszokatelőre is köszönöm.

amator11 Creative Commons License 2011.06.04 0 0 364
az elkövetkezö 0.5-1 évben ebben a játékban adott az autó. A fogyasztás a "logisztika" miatt érdekes. Az octi az a magán.

Ha 4 éves az autó az pdtdi vagy cr?
Előzmény: Donibcsi (362)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!