Üdv!Hogy melyik jó?A Bosch-ot mágnesszeleppel vezérlik,ami megbízható.A Siemens-t pedig piezo vezérléssel látták el ami rendre beadja az unalmast.Nekem 170le-s van,amibe csak 073M-es Siemens PD-t szereltek.Fél év alatt 3db-ot cseréltem.Az utolsó cseredarabom már nem M-es,hanem T-s.Ez a típusváltója.A tiedbe ha 140le-s akkor vagy Bosch vagy Siemens van.Mindkettővel szerelték.
az újonnan forgalmazott pd elemek,amin "állítólag" megoldották többé kevésbé a piezo hibát, létezik hogy 073S és 073T végződést kaptak?Vagy ez máshoz való?
CSapágy lesz az szerintem is. Nekem is az volt de én úgy érzékeltem, hogy 140-nél a legzajosabb. Elsőre a szervíz elküldött, hogy a gumiaim szarok (télik voltak, tény hogy viseletesek meg hangosak is). Na visszamentem zsír új gumikkal, mondtam is nekik, hogy gumir amár nem foghajták mert zsír új gumik kb. 5 km van bennük. Na kellett nekik egy nap míg rájöttek, hogy csapágyas és tényleg az volt.
sziasztók problémám 2.0pdtdi passat menet közben megált elvileg valami akkumlátor hibát irt ki de az akku ujj és jol teker ha valakinek van jó ötlete meghalgatom
Van egy 2005-ös évjáratú passatom és azt szeretném megkéredzni, hogy valaki nem e tudja mi okozza a jobb oldali ablakemelőm hibáját?A hiba a következő:ha teljesen lehúzom az ablakot akkor autómatikusan onnantól nem hajlandó felhúzni,egészen addig amig ujra nem tanitom neki a végállásokat.Akárhányszor teljesen lehúzom ez a hiba azonnal előjön.Előre is köszönöm a tippeket.
En is szerencses vagyok talan... 170 van a 170es dsgben es most jott be 2 pd elem 3e km kul.-gel. De viszont naggyon jol megy, es mas fo gond nem volt eddig.
Pedig tudniuk kell róla,azt is elmonda a munkafelvevő ember nekem tegnap hogy minden ország megkapta ezt a kör levelet,ennek ellenére elképzelhető hogy nem akarják majd ingyen kicserélni ,de csapjak az asztalra ha kell és el ne jöjjek addig míg ki nem cserélik!