Köszi a válaszokat!pirosan világít de akkor megnézetem szervízben is.amugyis az lett volna csak amíg nincs szabadnapom azért szerettem volna kicsit okosabb lenni.
a menüben két opció van erre. Egyik a menet sebesség függvényében változtatt, a másik a bekapcsolási. A többi inkább a balancot állitja. Nevel most nem ugranak be.
A motor mindenképpen megfelel a célra. Viszont a váltót azt meg kellene tudni, hogy rendszeresen cserélve volt-e benne az olaj. Ha sokáig nem cserélték, s leeresztik azt, akkor nagyobb bajt tudsz csinálni, mintha nem cserélnél.
Sajnos nem vagyok szaki ilyen téren, de a 4 sebességes nem eszik jelentősen többet, mint a manuális 5 sebességes?
Megnéztem a kézikönyvet. Ha sárgán világít, akkor kormányzár hiba. De ha pirosan, akkor az valami komolyabb lehet. Ha pirosan világít valami a műszerfalon, akkor javaslom, hogy nagyon óvatosan vezess, és mindenképp ugorj be egy szervízbe.
Tudom, hogy ez nem a reklám helye. De én vettem egy Androidos telefont, amin fut egy jó kis progi, ami ki tudja olvasni a hibákat az autóból. S a hibakód alapján meg tudod keresni a neten, hogy valami nagy baj van, vagy csak valami kis elektronikai hiba. Persze ehhez kell egy bluetooth-os adapter is, de azt be tudsz szerezni a neten (18-30 USD-ig).
Sőt le is tudod venni a hibát, de a hiba okát természetesen nem tudod megszüntetni. Ha egy hiba megjelenik mindenképp szervíz javasolt. Csak pl, ha messze vagy otthontól, akkor nehezebben tudnak lehúzni az idegen légiós mesteremberek.
90.000 Ft fél évre a Bástya nevű csomag. A PD elemekre az autó 5 éves koráig adnak garanciát. Az én autóm 2007-es. Mivel most vettem, ezért garancia nélkül ki sem jöttem volna a kereskedésből. Egy picit húzós az ár, viszont ez tartalmazza a garit a DSG-re is. Autómata váltó nélkül jóval olcsóbb lenne.
sziasztok!kérdésem lenne hogy a fordulatszám mérőnél néha induláskor kigyullad 1 piros lámpa kormányt vagy ahoz hasonlót ábrázol sípol a kocsi majd ha megállítom a kocsit és újraindítom eltűnik.mi lehet ez?ha lehet minél elöbb válaszoljon valaki....köszönöm előre is.
Sziasztok!keresek passat 131 le turbócsövet a mi közvetlen a turbótól a coolrcsövig megy és zégeres csatlakozásu!ha van valakinek bontott v tud valakinek kérem jelezze!köszi!20 5170772!
Kb. másfél hónapja cseréltettem. Sajnos nem vagyok szaki, de ez egy érzékeny része az autónak. Mindenféle képpen szakszervízben csináltasd. Nekem a VW partner szervízben cserélték le (szűrőt is kell cserélni). A srác aki végezte a munkát nem törölt le valami érzékelőt mielőtt rakta össze a váltót, s az autó rosszul váltott (rosszul olvasta a fordulatszám értékeket - utólag kiderült). A VW-től kihívta a szakit, aki kb. 2 perc alatt orvosolta a hibát (magától nem jött volna rá a srác). Persze, majd összeszartam magam, mikor láttam, hogy működik az autó. Szerencse, hogy szoros kapcsolatban állnak a hivatalos VW szervízzel, így mindig kérnek, s kapnak tanácsot tőlük, ha gond van. Ezért mondom, hogy nagyon nem mindegy, hogy kinél csinálod.
A kérdésedet sajnos nem tudom megválaszolni, hogy hány lityi olaj kell bele. De ha felhívod a VW szervízt, biztosan megmondják. Szűrőt okvetlen kell cserélni váltóolajcserekor.
DSG váltóban szeretnék olajat cserélni.Igaz,hogy 7 liter van benne?Álítólag leeresztésnél csak 4 liter jön le.A többivel mi lesz?Hogyan kell szakszerűen lecserélni?Előre is köszi!
90.000 Ft volt fél évre. Azért ennyi, mert a DSG is beletartozik. Különben jelentősen olcsóbb. Nem tudom pontosan mikor köthető. Szerintem nem kötelező tulajdonos váltásnál, csak akkor gondolom megszemlézik az autót.
Ma 5.000 km-el az olajcsere után sárga szinnel jelez az olajszint kontroll lámpa. Normális, hogy a 170 le-s változat ennyire eszi az olajat? Mennyit mehetek még vele? Lesz piros is a kontroll lámpa?
Ez a hiba nem vészes. Ritkán jön elő. A szerelő, akit vittem az meg tudta állapítani kb. mennyi van benne. Ma már nehezen veszel olyan autót, amiben pontos a km állás.
Ez a hiba a kipufogúban ritkán jön elő. Lehet, hogy nem is kellene vele foglalkoznom. Csak egyszerűen nem hagy nyugodni, ha nincs minden rendbe téve körülöttem. :-) A következő szervízen kicseréltetem a szenzort. Annyira nem vág agyon.
A cikkben szereplő intervallumban kiadott DSG váltók híbásak lehetnek. Ellenőriztesd le, hogy elegett tettek-e a visszahívásnak. A cégben egy Superb váltója galyra mennt, s garanciálisan kapott egy újat (pedig már lejárt a garancia időszaka). A VW elfelejtett visszahívást küldeni, ezért rájuk lehetett varni a hibát. Én a 2007-es évjáratot javaslom. Nekem 2007-es van. Eddig nem volt vele gond. Olajcserét pontosan be kell tartani!
Vegyél Mapfre garanciát! Adnak garit a váltóra is. Nekem a PD elemeket kifizették (nem a teljes összeget, de így is jobban jártam, mintha 800000-et perkáltam volna értük).
Fizetett a Mapfre!!!! így már nekem is gariban lettek cserélve a PD elemek. Ajánlom mindenkinek, aki használt autót vesz, hogy mérlegeljen, hogy megéri-e garanciát venni. Nekem sokszorosan megtérült.
Hány inches a kerék? Nekem múltkor rácsodálkoztak a gumijavítónál, hogy 17"-es gyári kerekeim vannak. Lehet, hogy nagyobb kerekek vannak rajta, mint kellene.
összeszedtem valahol egy zsák szöget gumi csere lett a vége. Mivel ette a belső szélét az egyik oldalon futőmű beállítás is lett csinálva.
na most jött a meglepi. Azon kívül, hogy szinte mindent állítani kellett kiderült, hogy elöl negatív kerékdöllés van. (Ami általában versenyautóknál szokott előferdülni.. :DD ).
Viszont gyárilag ennek nem lehetne ilyen értéke. Tippje valakinek?
Azt mondták, hogy igy stabilabb, viszont cserébe eheti a gumi belső szélét...
Segítségeteket szeretném kérni, akinek van tapasztalata a DSG váltóval és írna egy pár szót róla azt megköszönném! Keresgéltem róla a neten de nem találtam olyan írást amiben a hibáiról lenne szó. Passat vásárlás előtt állok és nem igazán tudom eldönteni, hogy milyen váltóval vegyem meg, sokan próbálnak rábeszélni a DSG-re, sokan meg lebeszélni róla. A döntés az enyém, sokat segítene ha valaki véleményezné a DSG-t.