Nagyon jó a szoci oldal! Szinvonalas még egyszer, gratulálok! A közös túrák az együtt motorozás + beszélgetés az kell, tehát túrák A kérdés: -túra leírást, hogy gondolod? pl.:"Nagy-Farkas Túra" indulás: Felsőfarkasd, érkezés: Alsófarkasd, útvonal: ( nem az a 2 km ami köztük van ) Budapest fővárosunk körbe az óramutató járásával megegyező irányba Táv:egy-6 nap, kb.150-550km Csatlakozás: bárhol Leválás: bárhol Érdekességek: amik útba esnek
Szerintem vagy már egyedül végig ment valaki arra és feltárta a jó, szép, útvonalat, látnivalót vagy elindulunk egy útvonalon amit alkalomról alkalomra bővítünk-szűkítünk. tura leírások úgy lesznek ha van hova elküldeni, feltenni a már megtett túrákat, egy túra-tár kellene???????? folyt.köv.
Varadero: A szocimotoros.hu-t egy ideje csinalom mar ;) ugy 3-4 eve, szoval tudom mennyi munka van vele, ezert is probalok segitseget kerni toletek mar igy az elejen.
Es persze sok minden stimmel, negativval azert nem indulunk. :) Galeria lesz ugyan az mint a szocin, csak majd meg tovabb fejlesztem. Az admin felulet a szocin is wysiwyg-es, ugy lehet cikkeket hireket kitenni. Ami nehez az elejen, hogy megfelelo mennyisegu ember kuldjon be tura leirasokat, es informaciokat, kepeket stb...
Sok-sok túra, rövid-hosszú, lassú-gyors, síkvidéki-hegyes, sokpihenős-állandóangurulós, legyen mindig fönt a leendő túra útvonal tervezet, szervező elérhetőségével, a túrákon mindenképpen készüljenek legalább képek, főleg a weblap indulásának elején csalogatóként, az elmúlt túrák képei, videói Sok-sok teszt, videó a magyar honban szóba jöhető túra motorokról, szerintem sok-sok jó mocit kell még venni, hogy beinduljanak a dolgok, Ezt szerintem úgymond inter - aktív módon lehet csak megvalósítani: fórumon keresztül megszólítható legyen az egyes webrészek készítői - több embernek kell ezen dolgozni a szinvonalaságért - , könnyen lehessen hozzájárulni túra ötletekkel ( kritikákkal ), alkatrész infóval, szerviz tanácsokkal, és mindíg - min. hetente - változzon a weblap, ne váljon unalmassá, pl. friss képekkel, Nagyon sok munka - minuszból kell indulni - , de nagyon megéri, nagy dolog egy jó társaság egy kis országban nagy - jó - hatása lehet pár 30 motorosnak. Lehet kicsit össze-vissza, de remélem használható ötletet tudtam adni, de nagyon szivesen jövök-megyek-teszek ezért, főleg ha többen is beindulunk!
Ami szerintem a legfontosabb, az az áttekinthetőség, és a mindenki által fontosnak tartott információk halmaza! A szélsőségekre szerintem semmi szükség, pl. nagyon drága extrák, vagy olyan drága motorok bemutatása, amit soha senki nem fog közűlünk megvenni!
Remélem az idén személyesen is meg tudjuk ismerni egymást néhány közös gurulás során! Ha marabb is jöhettél volna, a szemüveg miatt!:-))) De mindegy, már túl vagyok a vásárláson! (Uvex) Természetesen A Burgman klub tagjait is szívesen látjuk!!
Szal akkor azt a cuccot szerintem megprobalom felhasznalni a lancolajozo rogzitesere.
Szoval ugye megvan a turaenduro.hu domain, nemsokara a design is kesz, akkor en ossze dobom az oldalt hozza. Arra gondoltam, hogy talan ha ti is segitetek, akkor ossze birnank hozni egy olyasmi oldalt mint az angol vstromos oldal, csak itt nem csak vstrom lenne, hanem tura endurok. :) Mi kene egy ilyen oldalra szerintetek?
Péter (Peti) a keresztenevem, '84-ben születtem Budapesten. Tehát elég fiatal vagyok, de mégsem az az agyatlanul-száguldozós-féle-fiatal, hanem engem azonnal magával ragadott a kényelmes túrák világa, nem is értem miért... :o)) Budapesten lakom, 2 helyen is egyszerre, hogy azért ne legyen olyan egyszerű, hol a XI. kerületben vagyok (szülők), hol a XVIII-ban (barátnő), azért itt nagyobb részben itt. Foglalkozásomat tekintve egy kereskedelmi fősulira járok, mellette pedig nap- és sportszemüvegekkel foglalkozom. A SMITH márka hazai forgalmazójánál dolgozom, itt rögtön meg is ragadnám az alkalmat, hogy a fórum regisztrált tagjainak felajánljak 20% kedvezményt termékeinkből. (www.showroom.hu)
Motoros pályafutásom sem nyúlik vissza túl messzire, 2004-ben egész évben egy 50ccm-es Yamaha Superjog robival nyomultam, aztán az kilehelte a lelkét és vettem év végén egy Piaggio X9 500-ast, amivel szinte egész 2005-ben motoroztam, majd egyre jobban rákapva a dologra, év végén elkezdtem valami nagyobb gép után nézelődni. Mivel sokat megyünk barátnőmmel együtt, szükség is volt egy erősebb motorra. Ekkor esett a választás a DL-re, egyelőre 650-re, fő a fokozatosság, meg ugye az ára sem volt mindegy. A Piaggio-val mentem 8500 km-t tavaly, a DL-ben pedig 1720 van most, szóval picit több, mint 10000-t tekertem az előző évben.
Még az X9 kapcsán jöttem össze a Magyar Burgman Klubbal, akikkel sokat járok túrázni.
Üdvözöllek köreinkben!:-) Na ha végre megtaláltál, akkor a többi motoros társadnak sürgősen mondd el, hogy hol lehet ránk akadni, ugyanis, mint majd tapasztalod, ez nem csak egy DL fórum, hanem egy olyan, ahol mindenkinek helye van, legyen Pannoniája, vagy Harley-e!:-) Egyébként merre lax? Korod, esetleg foglalkozás, de ha nem akarod elmondani, tiszteletben tartjuk inkognitódat! Ezt csak azért kérdezem, mert szakmától, munkakörtől függően néha tudunk egymásnak segíteni, és ha tuduk ki mit csinál, akkor egyszerűbb kiagyalni, hogy kit keressünk meg problémánkkal!:-) A fekete Dl király! Én feketemániás vagyok, mégis szürkét vettem, de szerintem ez még belefér, ugyanis ha jól megnézed, a szürke is fekete, csak egy kicsit fakóbb!:-DD Mióta motorozol??
Én még egészen új vagyok itt, de végre megtaláltalak titeket, most regisztráltam és igyekszem mihamarabb átolvasni az eddig történteket.
Nekem is DL-em van, egy gyönyöru fekete 650-es.
hygy, kérdésedre válaszolva, oda szerintem bukógombát is tudsz csavarozni, illetve elsősorban a már említett emelőhöz való segédpöcök szerepét tölti be.
Nem tudom megfigyeltetek e, de a hatso lengo villa vegen alul van egy kor alaku cucc felteve. Az mire jo? Nem lehetne ahhoz rogziteni a lanco olajozonak a kanul reszet ami csepegteti az olajat?
Múltkor egy másik fórumon már kitaláltuk, hogy kell motort venni. Elutazol Alaszkába, ott megveszed ennyiért, és hazajössz, kb 10eKm-es éves túrád is megvan vele.
Soha nem akartam egykerékre kapni motort, és nem is fogok soha! Terepen ha egy kissebb huplit gázzal vettem előfordult már, hogy rajta hagytam egy kicsit a gázt hadd maradjon egy kicsit fen az eleje, de egyébként ne!
Ez a videó egy bemutatónak jó, hogy milyen jó kis temperamentumos gépetek van!