Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Üdv. mindenkinek! Végre rátaláltam a megfelelő topicra. :)
A héten 6 próbarendszámos Civis jött vizsgázni az NKH Kispesti vizsgáztatójához. Már hónapok óta járkálnak ide vizsgázni a Civis 12-esekkel. Civis 18-ast még nem hoztak vizsgáztatni, csak a 12-eseket. Mindig a két leggyakoribb próbarendszám a P-00118, P-00119, de a héten, felbukkat a P-03153 és P-03154 is. :) Jövő héten, ha jönnek, azokat még be tudom írni őket (ha szeretnétek, hogy beírjam őket) és talán még le is tudom őket fotózni (kiv. szerda-csüt.), utána meg nyári szünet lesz, így aztán már nem fogom látni őket a suliból, ha jönnek. :S
Tegnap délután az LMG-049-es Civis 12-est Budapesten a Régi Szentlőrinci út - Nagykőrösi út kereszteződésében láttam. :)
A felső kép pénteken, az alsó kép pedig kedden készült.
akkor most itt a civisbusz aztán hajrá, állitólag legendásan környezetkimélőek stb
ideális a célra:
Cívisbuszok Euro 5-ös emissziós normának megfelelnek, ilyen motorral vannak szerelve. Magyarországon ilyen nagy számban ilyen emisszió kibocsátással nem igazán futnak buszok. Emellett 100 százalékosan alacsony padlósak, térdeplő üzemmódot tudnak, azaz egy szintbe tudnak állni a járdaszigettel.
Eredetileg úgy volt, hogy a sétáló övezetben fog járni a busz. Akkor duóbuszokban gondolkodtak. A buszok troli módba váltottak volna ha a főtérre érnek. Ennek megfelelően alakították ki a Piac utcát is. Meg kell nézni. A megállók is ki vannak építve. De aztán ezt az ötletet elvetették.
A minap gondoltam rá hogy 31, 32 busz olyan lehetetlen, értelmetlen útvonalon csámborog amióta lezárták nagytemplom környékét hogy borzaszó,2x menetidő stb.
a lényeg ha már a villamos úgyis ott megy, miért ne mehetne megint a 31 busz is a régi medrében ?
maximum ki lehetne cserélni a főtéren áthaladó buszokat gázüzemüre igy a levegő szennyezés se lenne probléma.
akár a villamospályán haladhatna, estleg a pesten is alkalmazott a villamos pálya melletti buckákkal egyfajta fizikai korláttal hangsúlyossá tenni a pályát , legalább nem szédelegnének az emberek a villamos körül és biztonság érzetet is növelné.
a 2-es villamos gyakorlatilag 31 busz pótló villamos...
Mondjuk, ki tudja a DKV-tól szerintem kitelik.. Én DKV párti vagyok, van egy barátom Ő viszont Hajdú -volán... azért jó, hogy nem ikarusok fognak mostmár járkálni, de azért lehet hogy jobb lenne ugyanazzal a flottaszámmal kezdeni, és akkor nem ritkitani stb stb stb.... elég hülyén van az a villamos megállós tábla is, az utastájékoztató valamikor azt irja ki hogy mikor jön a következő villamos valamikor meg azt hogy hány óra van… mellesleg nem is pontos, szóval szerintem ez nem az a 100-as rendszer+ egy szavunk sem lehet milyen jó troliaink vannak de a kijelző az elején meg ilyesmi … elég fura és szerintem meg lehetne ezeket akadályozni kis odafigyeléssel és nagyobb színvonal lenne000 000 Ft DKV is titkolózik... mindenről... :S de miért? ha valami kiszivárogna, az olyan nagy baj lenne? Kósán azért látszik h kicsit nem hajdú-volán párti! Volt egy beszólása, bár nem tudom debrecenhez szerintem hozzánőtt a Hajdu volán! És a Solarisok sem voltak hülyén kitalálva! Szépek, debrecenhez illenek ezért kicsit fáj is a szivem! Dkv- rol meg annyit hogy ha nem lesz legalább olyan szinvonalu mint a volán, akkor itt nagyon utálni fogják :S kiváncsi leszek a váltást követő idöszakra! Bocsi a helyesirásért! csak.. kicsit hülyén irok, de most kijavitgattam ugy ahogy!
mondjuk, ki tudja a DKV tol sztem kitelik.. én dkv párti vagyok, van egy baártom ö viszont hajdu-volán... azért jo, hogy nme ikarusok fognak mostmár járkálni, de azért lehet hogy jobb lenne ugyanazzal a flottaszámmal kezdeni, és akkor nem ritkitani stb stb stb.... elég hülyén van az a villamosmegállos tábla is, az utastájékoztato valamikor azt irja ki hogy mikor jön a kövi villamos és közben ott az óra, ami nme is pontos, valamikorazt hogy hogy valosult meg, és x perc van kitéve :D szovlal sztem ez nme az a 100-as rendszer plusz.. a trolin a hangokat szerem :D meg egy szavunk sem lehet miylen jo troliaink vannak de a kijelzö az elején meg... iylesmi.. elég fura és sztem meg lehetne ezeket akadályozni kis odafigyeléssel és nagyobb szinvonal lenne... itt van most a megállofelujitások... 3 megállo 8 000 000 ft? mi abban az annyi ?:S nemértem... am, DKV is titkolozik... mindenröl... :S de miért? ha v mi kiszivárogna, az olyan nagy baj lenne? meg... kósának a beszólása ... :S kicsit nagyon lefikázta a Hajdu-volánt... pedig hejközin nagyon jo tipusu gépei vannak melsleg ezekkel a szolarisokkal ... javitott sokat... :D imádom öket! Azt mondom h dkv forever de közben nem azét érzem meg a többi bajai is a volvoknak, tényleg, a többinek islesz baja amilyen ezeknek vagy, azokat már hejben ki is javitják? lehet nem érthetö a szöveg.. kicsit hibásan irok, sorry :D de remélem kiolvashato, és köszönöm a választ!
debrecen város épiti-e a villamosvonalat, és aztán csak a DKV üzemelteti Igen, a város építi, a DKV pedig üzemeltet majd.
DKV-nak van köze ehez és ö is részt vesz az épitkezésben? Nyilván minimális szinten részt fognak venni, hiszen csatlakozni kell a jelenlegi hálózathoz (mind felsővezeték, mind utastájékoztató), de a teljes kivitelezésre pályázatot fognak kiírni.
A másik, hogy az uj menetrenek, azok juniustol publikusak, vagy majd csak juliusban tudjukmeg? Nagyon reméljük, hogy nem július 1-én reggel fogunk szembesülni a változásokkal. :)
Sziasztok! lenne 2 kérdésem! az egyik, hogy debrecen város épiti-e a villamosvonalat, és aztán csak a DKV üzemelteti vagy DKV-nak van köze ehez és ö is részt vesz az épitkezésben?! A másik, hogy az uj menetrenek, azok juniustol publikusak, vagy majd csak juliusban tudjukmeg?