A Zautórádijót hoszta kija Zenemhahaha győztesneka 95.3 frekvencijára, elsősorbana szubjektív értékelésbe adott poncámok alapján előszte mega Klubrádijót egy(!) ponttal. A Klubbrádijó megtámattaja döntést, többek közötta zalaki hibák mijatt: Nem volta Zautórádijó pályázatának minden oldala aláírva, folytonossan számozva, stb. A bírós... vagyisa törvényszéka Klubbrádijó beadványának helyet adott, és köteleszteja Zenemhahahát, hogy hirdessen győsztest a ki-nem-zárt pályázók közül. Ez egyértelműjena Klubbrádijó ett volna.
No, ekkor találta kija Zenemhahaha, hogya Klubbrádijó pályázata (ésa zösszes többi is) alakilag érvénytelen, mera züres oldalakat nem írták alá, és nem számoszták meg, mera papírnak csaka zeggyik oldalára írtak.
Nomármostan, ha valaki nem érezné, hogy ez mekkora egy kapitális baromság, és nem propagandista, hanem ténylega joxerűséget kutassa, annak értelmezném eszteta zaláírás-kényszert: A zaláírás asztat jelenti, hogy a zaláírt oldalak vehetők csak figyelembe. Teháta lap hátoldala még akkor sem számítana, ha magyarnóta-szöveg, vagy trollface bóna rajta, ha nincs aláírva. És hogy ne csak plussz oldalt ne lehessen betenni (mintahogya Zautórádijónál egyesexerint, nem bizonyíthatójan történt), hanem kivenni se, ezér köll mexámozni isa zaláírt oldalakat. Ha nincs minden teleírott oldal aláírva és/vagy nem folytonosa számozás, akkora pályázat érvénytelen.
A pályázatot emellett CD-n is beatták, ahol isa züres oldalakat (aláírás-számozás nélkül) nem szkennelték be.
Nomármostan, ha még mindig nem nyilvánvaló, hogy (szájbarágás következik) mijér is kella világtörténelem során először aláírni üres oldalakat egy pályázati anyagba, akkor elmondom: a Zenemhahaha a lehető lexerencsétlenebb indokba próbál kapaszkodni, hogy minden áron elkerüjje asztat, hogya Klubbrádijó bármilyen frekvenciját kapjon.
Na ezek után ismétejjed mega kérdésedet, vagy fogalmazzad át lécci!
a brüsszeli Európai Újságíró-szövetség, amely a Magyar Újságírók Országos Szövetségének (MÚOSZ) információjára támaszkodva ítélte el Magyarországot, amiért „elnémították a Klubrádiót”.
Nyilván jövedelmező a hazudozás, másképp nem csinálnák ilyen pofátlanul...
Ha olyan béna a győztes, hogy nem írja alá CÉGSZERŰEN az ajánlatainak az oldalait, akkor sokat.
Mert ez az apró figyelmetlensége a hatóságnak, a többi első körben érvényes ajánlatot beadott pályázónak elég sokba került. Engem például érdekelne, hogy a birálati eljárás során valaki észrevételezte-e a cégszerű aláírások hiányát? Ha igen, akkor ennek ellenére hogyan lett mégis érvényes az AR ajánlata? Ha nem, akkor hogyan lehetséges, hogy ezt nem vették észre? Ki(k)nek a felelőssége volt az ellenőrzés? Ott dolgozik-e az illető(k)?
Külföldi szervezetek Magyarországot elítélő nyilatkozataiknál nagy részben hazai, nem kormányzati szervezetek jelentéseire támaszkodnak. Így tett a brüsszeli Európai Újságíró-szövetség, amely a Magyar Újságírók Országos Szövetségének (MÚOSZ) információjára támaszkodva ítélte el Magyarországot, amiért „elnémították a Klubrádiót”.
Az igazi kérdés, amit még senki nem tett fel az NMHH-nak, hogy miképpen volt lehetséges egy olyan pályázati anyag befogadása, amiben nincsenek oldalak CÉGSZERŰEN aláírva, miközben az oldalak cégszerű aláírása elemi alaki érvényességi követelmény???
Hogy nem vette ezt észre a közjegyző például az ajánlatok bontásnánál? Egyáltalán látta-e már valaki az ajánlatok bontásáról szóló jegyzőkönyvet? Vizsgálták-e a bontáskor az elemi érvényességi kritériumok meglétét? Ha igen akkor hogyan találhatták érvényesnek az AR pályázatát?
Már megbocsáss, de te olyan tájékozatlan vagy, mint a média tanács szóvivője...
1. Az alaki hiba úgy derült ki, hogy a KR élve törvényadta jogával, kikérte a győztes pályázatot és szemben az NMHH-val elolvasta, hogy ellenőrizze, minden a pályázati kiírás elvárta alaki feltétel megvan-e benne. Észlelte, hogy szemben a pályázati kiírással, a AR pályázatának számos (tartalommal bíró) oldala (talán egy sem) nincs CÉGSZERŰEN aláírva. Ez az észrevétel képezte fellebbezésének és bírósági keresetének egyik alapját. Sok egyéb mellett.
2. A Bíróság szintén ellenőrizte az AR pályázatát és megállapította, hogy az AR tényleg nem írta alá CÉGSZERŰEN az oldalakat és mivel így alakilag érvénytelen volt a pályázat, ki kellett volna zárni az AR-t. Ha viszont kizárják, akkor a második helyezett KR -t kell győztesnek kihirdetni. Ezért kötelezte a média tanácsot, hogy zárja ki az AR-t és hirdessen ki új vgeredményt.
3. A média tanács ezt úgy értelmezte hogy mivel egyetlen pályázó nem írta alá az ÜRES TARTALOMMAL NEM BÍRÓ HÁTOLDALAKAT, ezért kizárja az összes pályázót, nemcsak az AR-t és a teljes eljárást utólag érvénytelennek mondta ki, és új pályázatot akar kiírni. És innen bonyolódik tovább a történet. Ez a 95,3 MHz frekvencia története, a 92,9 még etől is érdekesebb, mert ugye ne felejtsük el, hogy a KR-nek két frekvencia is kijár úgy tűnik.