Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bundas77 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5180

Sziasztok!

Álló fűtést szeretnék az új Dácia Dusterembe, de eddig nem volt soha se dízelem se állófűtésem soha. Na most, újan nézegettem de az új egyelőre nagyon drága, ezért használtra gondoltam. Azt szeretném tudni, hogy egyáltalán milyen modelleket nézzek. Elvileg én egy EBERSPACHER, D4WSC vagy D5WSC –re gondoltam, de azt már nem tudom, hogy ezeknek a C-s variánsoknak van e előnye illetve hátránya, vagy esetleg nézzek más fajtákat? Na meg nekem az lenne a legkönnyebb, ha olyan modellek után kutatnék, amik esetleg standard valamelyik gyári dieselen, pl. Volvo, ugyanis ilyenhez könnyebben hozzáférnék bontóban.

 

Köszi.

 

Csaba024 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5179

Tégy légyszives ajánlatot és biztos megegyezünk.

balu.maci104 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5178

Szia!

Köszönöm!

Az Opel,Saab-tól tartok egy kicsit,mindig problémás volt a diagolásuk!

A kettőért milyen pénzt gondolnál?

Előzmény: Csaba024 (5177)
Csaba024 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5177

A vaterán és a teszveszen is megy "Eberspacher HYDRONIC D3WZ állófűtés (hibátlan)" címen.

Az ár nem mérvadó , akkor még nem tudtam hogy rossz a gyertya.

Csaba024 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5176

25 1998 aD3WZ felirat alatt

Csaba024 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5175

Elnézést ha félreérthető módon fejeztem ki magam.

Szóval van 2 tök egyforma kályhám ugyan azon hibával mind a kettő egyébként jó állapotú, csak a gyertyák szakadtak.

A kályhák Dízel B vectrákban voltak alapból egy tartó és a üza pumpa jár hozzájuk (az egyik gyári opel csatija sérült de asszem ez nem gond) Ha valakit érdekel együtt vagy külön külön , biztosan megegyezünk.

Ha nem kel el valamelyik akkor szükségem lesz egy vagy 2 gyertyára.

 

 

balu.maci104 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5174

Bocsi,most nézem,hogy az elöbb rosszul olvastam a soraidat!

Elnézést!

Mennyit kérnél a 2db kályháért?

Előzmény: Csaba024 (5171)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5173

Még valami...

Ez a cikkszám amit írtál(0 100 226 228) már változott,a helyes most 0 100 226 340!

Remélem nem tévedek!?

Amit említettél kazánokat,azoknak milyen számok vannak a D3W Z felírat alatt??

(25 1864,25 2121 stb..)

 

 

Előzmény: Csaba024 (5170)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5172

Szia!

Mit is szeretnél,mire cserélni???

2db D3W Z-t,1db új izzítógyertyára?

Jól értelmezem?

Előzmény: Csaba024 (5171)
Csaba024 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5171

Vagy esetleg nem érdekelne valakit 2db D3WZ kályha ,mind a kettő izzítógy. hibás a többi alkatrész ellenőrizve ill. tesztelve és jó.

Csaba024 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5170

Sziasztok.

 

Tudna nekem segíteni valaki ?

Egy D3WZ eberkébe kellene izzítógyertya : Beru 0 100 226 228 másik jelzés: E 133

Érdekelne , hogy mennyibe kerülne és hogy hol lehet, vagy kinél lehet kapni? 

Segítségeteket előre is köszönöm.

balu.maci104 Creative Commons License 2011.09.16 0 0 5169

Szia!

Van ilyen szivattyúm,új is használt is.

Pirburg gyártmányú mindkettő. Az új ára 25eFt,a használt 15eFt!

Fényképet e-mailben,ha kell!

Üdv: balu

Előzmény: mh8282 (5166)
Tasak. Creative Commons License 2011.09.15 0 0 5168

Hali!

 

ZIL űllófűtés bekötési rajzot keresek.

 

Köszi!

grandegabo Creative Commons License 2011.09.14 0 0 5167

Bármelyik állófűtés keringetőszivattyú megfelelne neked erre a célra.

Előzmény: mh8282 (5166)
mh8282 Creative Commons License 2011.09.14 0 0 5166

Különálló egységként, ami nincs együtt az állófűtéssel, és egy vízcsőbe be lehet applikálni, tudtok ajánlani keringető szivattyút autóba, 12 V -ra? Esetleg ha van fölösben valakinek eladó?! :)

A csatlakozó csonkok 1/2 col -3/4 col közt kellene, hogy legyenek rajta, és nem túl nagy teljesítményű is megfelel, csak hibamentes legyen. Ha újat ajánlotok, kérlek írjatok típust, vagy linket, ahol meg lehet nézni/venni. 

Köszönöm!

 

Vojnó Creative Commons License 2011.09.09 0 0 5165

Hátul a jobb oldalt a híd felett a kaszninál a visszatérő ágnál van egy "T" elágazás és utána kicsivel egy "adagoló pumpa".

Ezen van egy csatlakozó, de ha szerzel leírást akkor a vezérlőnél jobban odaférve impulzusokat adva (sima 12V-t meg testet) a pumpára hallható kattanásokat kell halljál és ennek megfelelően elöl a kályhánál "köpködni" a benyát  :)

Megértem, hogy tartasz a benzintől, ezért valóban nagyon körültekintően járj el.

Ha kell segítség keress meg, a BMW-t ismerem kicsit  ;o)

Előzmény: Rannali (5164)
Rannali Creative Commons License 2011.09.08 0 0 5164

Sziasztok!

 

Vettem egy 1989-es évjáratú E32 735iLA típusú BMW autóra, amiben egy Webasto fűtésrendszer van beépítve, BBW-46-os kályhával valamint a hozzá tartozó SG 1560-as vezérlővel.

A rendszer valószínűleg működik, mert a "láng" gombra azonnal feléled, időzíthető is, vezérli a BMW fűtést, mindent nyit zár, fúj is be levegőt. A kályha forgatja is a vizet, de nem gyújt be az égéstérbe. A benzin betápot lehúzva nem is küldi bele a rendszerbe az üzemanyagot..

A rendszert megbontani, belenézni egyenlőre nem merek, mert még nem szereltem ilyet. Esetleg valaki tudna tanácsot adni, hogy milyen irányban induljak a problémamegoldásában?

 

Előre is köszi  a válaszokat!!

RÉMES Creative Commons License 2011.08.17 0 0 5163

Még egy kérdés:

 

Ha kapcsolóval szeretném indítani, akkor mindegy, hogy a generátor vagy a hőkapcsoló vezetékére adok 12V-ot? (nyilván a kettő közül az egyiket állandóan plusszra teszem)

 

Azt mértem, hogy a csati 1-2 pontján állandóan van tápfesz.

 

Gondolom, ha elveszem a 12V-ot, akkor leáll a befecsi, és kialszik a láng, majd szellőztet.

RÉMES Creative Commons License 2011.08.17 0 0 5162

Össszeraktam, elindult! 10 Ampert kajál, az 5 fokos kútvizet érezhetően melegebbé teszi. :-))

Azt hittem büdösebb a füstje.

 

Ha lefolytom a vizet, visszaszabályoz, majd letilt, és szellőztet.

 

Azt hiszem így marad.

Akkor mostmár megyek kiherélem a praktikeres dugaljas kapcsolóórát...

 

 

Előzmény: RÉMES (5160)
RÉMES Creative Commons License 2011.08.17 0 0 5161

ifogom tudni bekap = ezzel ( is) fogom tudni majd bekapcsolni.

Előzmény: RÉMES (5160)
RÉMES Creative Commons License 2011.08.17 0 0 5160

Sziasztok!

 

3 napja olvasom a fórumot, hétvégén lekaptam a Vitorol a D5WZ-t, függetleníteni akarom a gyári rendszertől! Sokat tanultam Tőletek, köszönöm!

Ma megjön az izzító gyertya, (ami benne volt szakadt) beszerelem, összerakom, és elindítom.

 

Csak megerősítés képpen:

 

8 pól. csatiban: 

 

1---- +12V

2---- test,

3---- üres

4---- üz.a szivattyú + tápja, ( a sziv. másik vezetéke testen)

5---- üres

6---- +12V ( 1-es mellé)

7---- +12V ( 1-es, 6-os mellé) ezzel ifogom tudni bekap 

8---- üres

 

 

Ami eszembe jutott: Az 5-ös diag csatin mit lehet mérni? Binárisan "villogtatja" a kódot, vagy ez nem képes ilyesmire??

 

Az izzító gyertya eladási ára, szabadrablás kategória! :-))

 

 

balu.maci104 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 5159

Szia!

PD-motoros a Passat?

Szerinten van nekem valami elfekvő,lehet,hogy pont Passáton volt!?

Meg kellene néznem a 'készletemet''.....

Keress privátban...

balu

Előzmény: Calderara (5131)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 5158

Szia!

Webasto TT-V (venturi) kazánnal szerelték!

Webasto hibaolvasóval tökéletessen diagolható,tesztelhető...

Ha csak pótfűtés (Zuheizer),és nem állófűtés (Standheizung) akkor úgy indul,hogy a külső hőmérséklet 5C' alatt,a motor hőmérséklete is 51C' alatt van!

Esetleg Webasto 1533-as órával indítható,a lökhárító leszerelése után.

De a tapasztalataim szerint elég macerás egy kályha,de ha megy,akkor hálás egy portéka...,Neked is,a pénztárcádnak is,és felettébb a motorodnak is...!

Előzmény: WvTájfun (5132)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 5157

Szia!

Sok jót nem tudok mondani,a DW 50-es kazán elég problémás!

Vannak hozzá cuccaim,de látnom kellene! "Ezer" gondja lehet,a vizszivattyútól a lángőr/izzítóstiften keresztül a bisztosítékig!?

Keress privátban!

Üdv: balu (Balatonfüred mellett)

Előzmény: trojakadam (5152)
Süni A6 Creative Commons License 2011.08.12 0 0 5156

Szia!

 

Nekem csak egy tippem van, hátha segit: Nézd meg, hogy a friss levegő szivó oldalon nincs e tömődés. Szöszmő, por ha elzárja az utat, akkor nem fog bekapcsolni, mert nincs levegő utánpótlása. Vagy ha itt minden OK, akkor esetleg a kipufogójába is nézzél bele, mert ha az is el van tömödve, (láttam már én a kipufogóba egeret belefészkelni) akkor meg azért nem indul be, mert nincs kipufogása.

 

Ez csak egy tipp, hátha tudtam segiteni.

 

Tamás

Előzmény: trojakadam (5155)
trojakadam Creative Commons License 2011.08.11 0 0 5155

Nah, kicsit kutakodtam még, meg füleltem miközben szenvedtem az időzítővel.

Amit észrevettem az az, hogy ha egy kicsit is meleg a motor (40fok-tól mér a vízhőfokmutatóm és épphogy fölötte volt a pálca), akkor ha megnyomom  a gombot magáhoztér és hallom kattogni a szivattyját is, de a levegőt gy fujatja, hogy egyszer nyom egyet jobban, utána abbahagyja, majd megint.

Néha hallom azt is, mintha a kályha próbálna begyjtani.

Lehetséges, hogy az izzítógyertyája szarakodik?

A kipufogójából nem dől sem a füst sem a gázolaj, valamint légmozgást sem érzek rajta.

Nincs valakinek egy robbantott ábrája, vagy szervízkönyve kapcsolási rajzokkal? Kimérni ki tudok mindent, ha tudom, hogy hol és milyen értékeket kellene látnom.

 

Előre is Köszönöm!

Előzmény: trojakadam (5154)
trojakadam Creative Commons License 2011.08.08 0 0 5154

Hát most nálunk 18,5 fok van, de így sem engedi. Meleg motornál azonnal kapcsolja a belső fűtést, úgyhogy sztem ebben nincs ilyesmi "hőkorlát".

Előzmény: Varshi (5153)
Varshi Creative Commons License 2011.08.08 0 0 5153

Próbáld meg 20 °C alatt (tudom, nehéz). Van asszem egy pár rendszer, ami nem engedi bekapcsolni melegben.

Előzmény: trojakadam (5152)
trojakadam Creative Commons License 2011.08.08 0 0 5152

Sziasztok!

 

Nemrég vettem egy C220 Mercedest, amibe utólagos webasto (elméletileg DW50) állófűtés van beszerelve. A probléma az, hogy nem igazán akar működni.

A jelenségek:

-Meleg motornál megnyomom a bekapcsolás gomobot az időzítőn (ha a tűz piktogram azt jelöli...) és a fűtésrendszer beindul, de kályhának hangját sehol sem hallok.

-Hideg motornál ha megnyomom a gombot, akkor egy relé kattanását hallom, de ezenkívül semmi. A klímavezérlő sem kapcsol be és ventilátor sem kezd el tekerni sehol.

 

Hol kezdjem a hibakeresést? Nincs valaki köztetek, aki Székesfehérvár, Mór, Veszprém vagy Győr közelében van, és legalább rá tudna nézni?

 

Előre is Köszönöm a segítséget.

 

Üdv.:

 

Troják Ádám

csabais Creative Commons License 2011.08.02 0 0 5151

Mercedesnél rendeltem, a nagy kocka csatit 3600 HUF.

Előzmény: obor zil (5148)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!