Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Lolka: az állományba vétel dátuma csak egy jelképes dátum. Ha deklarálnák, hogy 06.30-án nem állt rendelkezésre mind a 140, minden bizonnyal masszívan kötbéreznék a beszállítót.
DKVfan: Azt hallottam, hogy azok csak utasokkal végzett próbafutások voltak.
Véleményem szerint, ha most venne a DKV 10 csuklóst, akkor el tudnénk viselni őket, miután a 2-es villamos megépül...Tovább lehetne velük fejleszteni a buszközlekedést.
Júniusban harmadmagammal elutaztunk Debrecenbe, hogy tudjunk a szolgáltatóváltás előtt képeket készíteni. E kirándulás termését tekinthetitek meg a <a href="http://pityu84.extra.hu/index_hu.php?cmd=20090605debrecen" target="_blank">ezen az oldalon</a>. Természetesen villamosoztunk és trolira is ültünk, valamint "elpiroskáztunk" Sárándra is.
Lezárult egy szakasz a város életében és egy új kezdődik, de az emlékek örökre emlékek maradnak.
Az a Béla... (Nem az MKV a Kontrollból :D) Ezek szerint akkor ő kapta a 032-őt? Nekem 30-án azt mondta, hogy csuklóst kap... Érdekes... Ha esetleg tud hozzá valami elérhetőséget, akkor azt köszönettel venném! Itt egy kép a 284-ről:
A zárt topic 'torqmatic' fórumtárs 38056 hsz-ra itt reagálnék (mivel oda nem tudok írni).
Véleményem szerint a DKV bérelhetne a Hajdú Volántól alacsonypadlós buszokat (Solarisokat), addig amíg meg nem épül a 2-es villamos. Hiszen ha a DKV vesz most X db buszt, azok az új villamos megjelenésével (mondjuk 2 év múlva) feleslegessé válnak. Szóval szerintem a bérlés lehetne a megoldás.
Debreceni topiktársak! Aki esetleg tudna nekem segíteni felkutatni a BPY-150es gazdájának (ha jólemléxem valamilyen Béla) az elérhetőségét, és hogy melyik kocsit kapta a 284-es helyett. Előre is köszi!
Igazából tetszenek ezek az új buszok, csak még szoknom kell őket. Lehet, hogy hülyén hangzik, de hiányoznak a régi hv-s buszok. Engem nem zavart, hogy egyik zöld, a másik fehér, a harmadik kék-sárga. Én nagyon szerettem őket. Egy időben lehetett tudni, hogy ha megláttad a buszt messziről, már tudtad, hogy hányas busz lesz. Hiányoznak... Szóval kezdem szokni a mostani buszokat. Egy kicsit zavar, hogy július 1-jére nem sikerült a kijelzőket rendberakni, és működőképessé tenni, de ha majd ezek is működni fognak, akkor biztos minden jó lesz. Iván Aurél hangját igazából nem annyira ismerem fel a buszokon (már ahol lehet őt hallani...). :) Érdekes a hangsúlyozása. Az eddig hallott megállók közül nekem eddig a "DAB székház" "tetszik" a legjobban! :D Mindenkinek további jó utazgatást és mindenki próbálja szokni az új buszokat!
Üdv. mindenkinek! Hétfőn és ma volt 2-2 Civis vizsgázni Kispesten. Mind a 4 busz próbarendszámmal érkezett. Hétfőn: P-00119, P-00385 (ők vannak a képeken) Ma: P-00118, P-00119
Szeretnék egy kicsit nosztalgiázni, meg egy kicsit az új dolgokról is beszélni. Nosztalgiából felrakok 1-2 képet még a hv-s buszokról. Illetve az újakról is. Aki nem volt ott hajnalban az ünnepélyes átadáson, az is talál itt majd képeket!
Aha. ÉN nem néztem meg rednesen. Azok a menetidők azért rövidebbek, mert a gyér forgalom és a kikapcsolt lámpák miatt gyorsabban megtehető ugyanaz az út.
Közben rájöttem: A 34J csak 23:10-kor indul. Valszeg forgalom mentes időszakban.
Igen, jól megnéztem: 34 Felsőjózsától Segner térig 28 perc alatt teszi meg az útat, míg a 34J 20 perc alatt.
De ha ellentétes irányba nézzük akkor Segner térről a 34-es 27 perc alatt, míg 34J 21 perc alatt.
Persze ez esetben is forgalommentes időszakban...
Amúgy Segner tér és Felsőjózsa között nem azonos útvonalon jár? Vagy nem voltam érthető a "közös szakaszon" megjegyzés nélkül? Ha így van, akkor elnézést!
Egy debreceni topictársnak köszönhetően mai nappal birtokomba került a DKV menetrendi kiskönyv. Ezúton szeretném megköszönni neki! Áttanulmányoztam és kissé meglepődve néztem, hogy például a 34-es és a 34J jelű járatoknak nem azonos a menetidejük... Azonos útvonalon hogyan lehetséges a 8 perces eltérés?
Tv-hírekben mondották: Budapesten a naponta kiadott buszok, trolik 20%-a nem bírja végig csinálni a műszakot, mert egyszerűen lerobbannak. Pótlásukra ill. cseréjükre - egyenlőre - kilátás sincs!!!
Pécsett az ÖSSZES buszt eladták 20 milliárdért!!!
Aztán Pécs városa ugyanezeket VISSZABÉRLI ÉVI (!) 20 MILLIÁRDÉRT!!!!!!!!!!!!!!!!