"de én ismerek olyan túraklubot ahol komoly íratlan szabályok betartásával lehet csak részt venni. E miatt szerintem eleve jók a túrafeltételek." Ezt hogy érted????
Én is tudok egy nagyon jó túra klubbot ajánlani: TÚRA-MOTOROSOK fórumban megtalálod a tagjait, és a bike-r.fw.hu honlapon a TÚRA/2006 alatt megtalálod az idei túraterveket.
Itt is nagyon szigorú szabályokat kell betartania a túra résztvevőinek, de ez alapja annak, hogy a túrák a tervezett programoknak megfeleően, a lehető legnagyobb közlekedési biztonság mellett végigjártható legyen....
A hangulatról pedig a korábbi túra résztvevői majd mesélnek :)))))
Nekem nem rég sikerült szert tennem egy használt Dl-1000-re. A fórumot (csak rövid ideje) nézegetve láttam 650-eshez javítási útmutatót, alkatrészjegyzéket. Nem tudtok véletlenül ilyet az 1000 géphez?
Nem tudom ki mennyit túrázot, de én ismerek olyan túraklubot ahol komoly íratlan szabályok betartásával lehet csak részt venni. E miatt szerintem eleve jók a túrafeltételek. Az bizonyos, hogy több féle túrát kell szervezni és mindenki a lehetőségeihez képest fog részt venni rajta.
Hali!Úgy értettem,hogy "nem nagy szám" mivel nem nagyon vág a motoros témába és Dasty írta,hogy írjuk mivel foglalkozunk hátha jól jöhet .De örülök,hogy ez a véleményed,mert én is szeretem a szakmám!
Emberek!!! Este a Viasat Exploreren a Hosszabb úton lesz 19h-kor, aki tudja rögzítse légyszi, megéri, meg engem is érdekelne mert ugye magyarul van, de ez nem lényeg a lényeg hogy aki tudja nézze!;))
Szal en mar teszteltem a magasabb buko csovet asszem nekem is givi van (vagy kappa?) multkor siofokon allo helyben eldolt a motor, azt siman tulelte, csak a bukocso kicsit megkarcolodott.
Ja, bocs, azt elfeledtem írni, hogy a szitálás egy 250/1-es TS-sel történt! Hűű, ez is jó meleg helyzet lehetett hallod!!:-((( Nekem benne van az akku, de nem veszem ki, remélem egy új azért -4, -5 fokban még csak nem megy tönkre!:-) Múlt éveben egész télen benne volt a Kawában, volt -24 fok is vagy 1-2 hétig, mégsem lett baja, még csak rátölteni sem kellett!:-) Igaz, mint most is, olyan 2-3 hetente beindítom egy üzemi hőmérsékletre melegítás erejéig.
Hát a 125-ös nem megy 130-at hogy beszitáljon az eleje, úgyhogy ilyen veszélynek nem vagyok kitéve. :-) Viszont nagyon szeretem a magas kormányát. Akkoriban ezt luxus kivitelnek nevezték. :-)
250-est vezettem egyszer-kétszer, de az tényleg hajlamos volt rá hogy az első kerék elemelkedjen a talajtól.
Nekem egyszer volt egy igazán "nagy bukás"-veszélyes helyzetem. Az országúton egymással szemben haladt - mármit mind a kettő a jobb oldalon - egy lovaskocsi és egy pótkocsi traktor. Én menetből megelőztem a lovaskocsit és amikor tértem vissza, a traktor mögül kibújt egy Trabant velem szemben. Húzódtam jobbra és reflexből fékeztem is. Mindkét féket használtam, de a hátulja valahogy kitört. Már láttam magam lelki szemeimmel az árokba repülni. Valahogy eveztem és a motor hol jobbra hol balra akart kitörni, azután egyenesbe kerültünk. Közben elhaladtunk egymás mellett a Trabival, úgyhogy senki se állt meg.
Hát utána nekem is remegett a térdem egy darabig.
Na megyek és feltöltöm az akksit, nehogy tökremenjen tavaszra.
Mikor megvettem a mocit, bent állt a szervízben egy DL, ami már kétszer feküdt a Kappa bukócsővel, és az idomnak semmi baja nem lett. A bukócső nem hajlott rá az idomra, inkább megvédte.
Na mind1, remélhetőleg sosem fogom kipróbálni, hogy tényleg bírja-e :-)
Sajnálom Posap, hogy mindezt tapasztalatból kellett írnod, így már nem vonom kétségbe a véleményedet! Én is remélem, hogy csak dísz lesz az új rajta!! Hát sajna az autós társadalom nem igazán vesz még emberszámba bennünket még most sem!!:-((( Pedig már vagyunk jó néhányan az országban!
Ne aggódj, a gyári is elhajlik...először én is gyárit kértem a mocira, de 2 hetes korában szabálytalanul kifordult elém egy autó az Üllői úton, annyira közel, hogy nem volt menekülés...satufék...fekvés jobbra...csúszás a kocsi alá. ;o( Hál' Istennek megúsztam egy karcolás nélkül, jó volt a ruhám. A DL-nek viszon rommátört az eleje, és a bukócső is elhajlott attól, ahogy jobbra lefeküdtünk kb 3 cm-t az egész bukócső elment balra. A célnak ugyan megfelelt, tette a dolgát, megvédte az egész blokkot, a hűtő és közte is maradt még 5 mm. Pont ami kell. A moci most készült el, most Givit kértem rá, mert én eddig jókat hallottam róla.
Remélem ez már csak dísz lesz rajta és nem kell majd tesztelnem...
Ne hidd el neki, hogy 20 év múlva operálni kell a térdedet, meg lábra sem tudsz állni, mert ha ez igaz lenne én már 10 éve hason csúsznék csak!:-)))) Az én kézvédőm is gyári, csak annyi különbséggel, hogy Debrecenben 14.000 FT-ért rakták fel, na nem mint ha ez kevés lenne az általad említett " Két szaros műanyagért"!:-))
A gyári bukócső, és a védőlemez kapcsolata igaz, az is, hogy magasabb a Givi, de az nem, hogy megvédi az idomot is, sőt, tapasztalatok szerint épp az töri össze, mert ráhajlik, ugyanis gyengébb anyagból van, mint az original!
Semmi gáz, most legalább bepótoltad! Ha Pesten járok beugrok hozzád egy jó krémesre!:-) És ne fikázd a szakmádat, mert az unokahúgom is az és itt vidéken úgy él mint egy király! A vendéglősök esdekelnek a kegyeiért, nem ő jár munka után!! Sok sikert az "öltöztetéshez"!! Ha tudunk, segítünk itt a fórumban!!
nem, dehogy, épp ellenkezőleg. Örülök neki. Nekem sem volt soha burgmanom, mégis nagyon jóban vagyok a társasággal, és ez fordítva is igaz, típusidegenként is teljesértékű tagnak érezhetem magam.
Örülök, hogy ismét itt vagy!! Csak néhány kérdésedre nem kaptál választ?? Rá se fütty, nekem már meghaladta a 10-15-öt, de hát, tudomásul kell vennünk, hogy nem igazán az fontos mindenkinek, ami nekünk, így van, hogy egy bakfittyet sem kapunk, nem hogy választ!:-((( Remélem lassan melegebb lesz, mert nekem is jönnek már az indexek, lehetne őket feltenni, ha az idő engedné. Na és az előbbi téma, pl. Apimackótól kérdeztem, miként jön le a két oldalsó idom, vagy le kell-e szedni egyálltalán indexcseréhez, de semmit nem reagált rá. Most akkor mit csináljak? Semmit, megpróbálom egyedül!:-(( Csak egy kis tapasztalattal jobban ment volna! Na mindegy! Légy jó! Remélem a nitrótól jól érezted magad egész nap!:-))
Üdvözöllek köreinkben!:-) 1981-ben egyik haverom épp ilyet vett zsír újban, csak pirosat, sokat motoroztunk együtt!!:-) Én akkor vettem, illetve kaptam az első zsír új 350-es Jawámat!:-) Az MZ-ket azóta nem szeretem, mióta egyik haveroméval ürs tankkal 130-nál beszitált az eleje, de -és itt szerintem nem minden ok nélkül húzom ki magam - sikerült megfognom esés nélkül, végén kontrázva, mert már a másik oldalra vitte át a gépet, és 3x furdultunk körbe, de mint mondtam, talpon maradtunk mindketten. Akkoriban 45 kiló voltam!!:-)) Utána még 2 óra múlva is úgy remeghett a lábam, hogy alig bírtam ráálni!:-)) Remélem nyáron gurulhatunk együtt néhányszor, és gyakran benézel ezentúl ide is!
En biztos ki fogom probalni, amint mar normalis ido lesz, es anyukam megengedi hogy feluljek a motorra. :) Mindig mondja hogy nyugodtan uljek csak fel ilyen hidegben is, de aztan ne csodalkozzak 20 ev mulva hogy operalni kell a terdemet es labra se tudok majd allni.
Kezvedot azt szerintem sima gyarit raktak ra, oszinten szolva meg sem kerdeztem hogy mi lesz rajta, azt hiszem 17ezret kertek erte. Ket szaros muanyagert egy kicsit soknak tunik, de most mar mindegy :).