Keresés

Részletes keresés

Balu002 Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10970

Na az a ventillátorrendszer aztán nemsok semmit fog vissza a motoron azzal a fél kilójával. Próbáltam már, mentem együtt emelkedőnek is S50-esekkel, és semmivel sem mentek jobban mint az én starom, bár az tény hogy an agyobb hűtőborda ventillátor nélkül olcsóbb megoldás volt.

Előzmény: Törölt nick (10943)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10969

Azért borzasztó necc hogy Uralon és Junakon kívül nem bírt a nagy szoci blokk egy normális 4t-t kiizzadni...no nem mintha ezen 2 tipus normálisan sikerült volna:))

Előzmény: Törölt nick (10965)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10968

"A Vejem vagy 3 éve taknyolt a robogójával, volt mentő, rendőr minden."

 

Motoros az egész família?...:-)))))

Előzmény: 53zsiga (10914)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10967

...akkor nálad örökké élni fognak...:)tökéletes időutazó kisgépek!

Előzmény: Törölt nick (10966)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10966

A Mustang vagy Szimó nekem is hobbi- és nosztalgiagépnek kéne, nem igazán napi használatra.

Esténként meg hétvégenként motoroznék max. egy-egy órát velük.

Mustang, Simson S 50 és S 51 a fiatalságomra emlékeztetnének:-)

 

Előzmény: Törölt nick (10965)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10965

Ez minden szocimotorra igaz,különböző arányban.

Az nem baj ha leírjuk a kritikus dolgokat,tiszában kell lenni velük,nem szabad elvakultnak lenni,azzal csak magunkat ámítjuk.Ettől még nem utál senki épp eszű minket hisz nem fikázunk.

Viszont ha tisztában vagyunk a gép korlátaival,nagyszerű hobbigép lehet a használós paripa mellé,sok boldog nosztalgikus órát adva gazdájának.

Előzmény: Törölt nick (10964)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10964

Talán nem ildomos egy Mustangos topikban kritizálni a Mustangot, de az a haverom, akinek a 79-es sárga Mustangja volt, nagyon próbált lebeszélni arról, hogy Mustangot vegyek.

 

Azt mondta, hogy nagyon sok műszaki probléma van velük, állandóan szerelni kell őket:-)

Előzmény: Törölt nick (10962)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10963

És nagyon rettenet szar már annak aki racionálisan hozza csak a döntéseit.Ha csak agy van és szív semmi,bele lehet fosni,az nem élet.

Én művészlélek vagyok kissé,úgyhogy igen nagy szerencsém van hogy mindkettővel megáldott a Jóisten!

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10962

Megértelek...egyenlőre várok még,ha addig még meglesz még bizniszelhetünk.

50-et ne adj érte,rohadtul nem éri meg:)Akkor rohadjon rá a hobbigépje:)

Előzmény: Törölt nick (10959)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10961

"Képtelen rac. döntést hozni!"

Kikérem magamnak,hogy jössz te ahoz h engem bármilyen szinten is minősíts!!!

Lázadó,igen mert nem akarok a birka átlag után kullogni....mindig is amagam útját jártam,és ez a jó nekem.De ez senkit sem jogosít fel arra hogy bármilyen sértéssel éljen felém...

Nehogymá'mindjárt 30 leszek és szaros kissrácnak állíts be itt engem!Hát mi a f*szom lesz itt?Tiszteletet,bzmeg,tiszteletet!

Nem 2 vasam volt már!

Én mikor a g-cibe osztottalak ki?Fogd vissza magad!

1 kibaszott rossz szót sem írtam sose rólad,de javíts ki ha tévedek!

Előzmény: 53zsiga (10958)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10960

Jól néz ki a gép.

Meg is venném, de hát a pénz....

Előzmény: TyerCorp01 (10934)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10959

Szia Fejvadász!

 

Kapd szét nyugodtan a Szimót, most nincs 80 ezer Ft-om hobbimotort venni:-(

Március vége felé kapok előreláthatólag egy nagyobb összeget, de gondolom, hogy addig nem tudsz vele várni.

 

A Mustangos koma se akar egy fillért sem engedni az 50 ezres árból:-(

 

Marad a veteránbörze, amit Tyer említett...

 

 

Előzmény: Törölt nick (10931)
53zsiga Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10958

A léghajó is könnyű! De a legkönnyebb ha a láncfűrészre teszel egy sámlit és két görkorit.  A legjobban úgy lehet a tömegen spórolni, hogy csak motorozás után kajálsz! Kb ennyi a súlyfelesleg a Szimszonon. Ez a srác örökös lázadó, képtelen racionélis döntést hozni. Főleg türelmetlen mint a balatoni étterem tulajdonosok. Májusban kinyit és szeptemberre már milliárdos akar lenni. Én soha nem cserélnék egy szimót el egy kinai foshrra.  Főleg 4T re nem. A Képes motor tele van kinai csodákkal  szahuért. Gondolom te se a srácot sajnálod, hanem a motort?

Előzmény: TyerCorp01 (10951)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10957

Az első motoros találkozó Prágában:

 

:DDD

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10956

Íme haverom 634-ese...sokkal szebb mint a gyári koporsó:)

És nincs még 1 ilyen!

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10955

Itt nem arról van szó h a mérnök mit alkot és mit a baltás:)

Nem lehet 1 lapon említeni,mint ahogy nem lehet a körtét a ribizlihez hasonlítani.:)

Teljsen más az ha valaki mellett egy komplett gépműhely,üzem,gyár van és máshogy gondolkodik az akinek van 1 szerszámosládája meg 1 satuja és semmi pénze.

Abból kell élni ami van,emiatt senkit lenézni nem szabad,örüljön az akinek futi,és hagyja békén a kreatív elmét.Nélkülük ugyanis semmi se lenne ebből a világból.

Vannak másolók és vannak alkotók.

Előzmény: TyerCorp01 (10950)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10954

Majd lemérem.

De ott vannak a pléhek is az oldalán,tuti nem fél kg.

Mindegy,szarul néz ki a németek formavilága,meg kell nézni egy mofát pl:))

Előzmény: TyerCorp01 (10951)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10953

A technika fejlődik.Nem szabad legyökerezni a múltban...Tisztenli kell,de nem abban élni:)

A legjobb ha ötvözöd a jelen vívmányokat a multból kimentett hasznos részekkel,megoldásokkal.

A direktszűrő jó annak aki versenyez és nem az élettartam a fő szempont.

Miért ne lehetne okosabb ötlete bárkinek mint anno...azok az idők elmúltak,azóta sok jobb dolgot találtak fel.Nem vagyunk múzeum.

Nekem egyáltalán nem létkérdés az index,ráadásul a vezetékek se gyáriak.

Ha vmi van,azt úgyis villanyász kolléga javítja,én kotta vok hozzá.

Viszont ha egyszerű vmi nagyobb kedvvel látok hozzá.

Előzmény: TyerCorp01 (10950)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10952

A riga szar.De vannak előnyös megoldások rajta.Én mindig több oldalról vizsgálok egy tipust.

Ember,ki mondott itt olyat hogy a riga olyan szuper?Én nem ...akkor?

Nem értem mit örjöngsz itt,én halál nyugodt vok.Nem adtam okot semmilyen kirohanásra.

Riga vázat nem veszek az szar.

Nem szabad elfogultnak lenni,és nem csak a gyári motor a jó motor!

Lehet sokkal jobbat is csinálni mint 1 70-es évekbeli kényszerhelyzetes állam mérnökei,ráadásul kevés pénzzel a hátuk mögött.

Előzmény: TyerCorp01 (10947)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10951

A légszűrődoboz max él kiló lehet, nélküle üres az egész motor.

Előzmény: TyerCorp01 (10950)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10950

Az a sok járat a vízállóság, és a szívászajcsökkentés miatt van. A mai légszűrők SEM különböznek ettől. Amit láttsz, ezek a kínai fos direktszűrők fél év alatt megölik a hengert, ha egyáltalán be tudod állítani hozzá a karbit (több benzin)

 

Imádom amikor a magyar flexes-baltás ember okosabb, mint a japán, csehszlovák, vagy német mérnök.

A huszonnégy kábel a töltés miatt kell, hogy tuggyá' indexelni. Az N-esen nincs több 4-nél.

Előzmény: Törölt nick (10942)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10949

Ok.

Előzmény: TyerCorp01 (10948)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10948

Nem, hirdesd meg, most nemigen van rá pénzem.

Előzmény: Törölt nick (10940)
TyerCorp01 Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10947

Egyet nem értek... ha a riga annyira szuper, miért nem egy kurva deltát vettél augusztusban feleennyiért?????

 

Vegyé' bazdmeg egy riga vázat, én ezt nem bírom nézni...

Valaki mentse már meg ezt a motort...könyörgöm!

Előzmény: Törölt nick (10942)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10946

"Magyarországról röviden:
1945-1990: F.szok.
1990-1994: Az előzőek mégsem akkora f.szok.
1994-1998: De.
1998-2002: Új f.szok.
2002-2006: Két f.sz közül maradjon aki már itt van.
2006-2010: Ezeket a f.szokat most már tényleg nem lehet überelni!
2010-: De"

:DDD

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10945

Nem a gépről beszéltem hanem a blokkról!!!

A "turbós" blokkból lett a S50.ugyanaz a felépítés csak egyszerűsítették...mégse sül meg.

Még így is nagyobb a hűtőfelülete sok kortársénál:)

Előzmény: Joejoe1974 (10944)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10944

a Star maradt turbóhűtéses (kényszerléghűtéses),a Schwalbe kapott 51-es blokkot,és azzal el ís cseszték mert a régebbi blokk többet bírt mint az új.

Előzmény: Törölt nick (10943)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10943

Szerszámos,elsősegélycsomag kis helyet foglal,elrejthető bárhol.

Légszűrő...ma már profi kis helyigényű rendszerek léteznek,nem kell baromhosszú csatorna hozzá.

A cuccokról...még ha 10kg-ot is sikerül csak faragni,már azzal is javul a le/tömeg arány ... kismotornál minden kg számít!!!

Ott van példának a Star blokkja...elhagyták a későbbiekben róla a ventillátor rendszert,mert csak a tömget növelte ill visszafogta a motort.Minden szirszar számít kis ccm-nél.

Előzmény: Joejoe1974 (10939)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10942

Azért ez nem teljesen így van:)

Ha 75kg a gép,ki tudom váltani a dolgokat...

Ott van pár hülyeség aminek értelme nincs.

Vegyük sorra:

-kis picsa csomagtartó-le-van helyette házi jó nagy pakolható.

-ülés,,,mivel utast úgyse vihetek,mi a francnak...le-van helyette ugyanolyan kényelmes és kisebb

-idióta nagydoboz...teleöntve müanyaggal,nehéz budi-még ha pléhból bedobozolom a helyén a 3szöget azzal rohadtnagy üreget kapok!

A gyárban elkurták rendesen...semmi értelme a kusza légcsatornának,hülye felfogatásnak.Kívülről marhanagy,de belül alig van üreg benne... a praktikussága =0

Én sokkal jobbat csinálok.

-mi a francnak 24 dbkábel 1 kismotorba?Attól nem lesz különbb ha agyonbonyolítják.

Egyedül a meghibásodás lehetősége nő,valamint az h bambán bámuljam a köteget ha vmi esetleg adódna...

Példaértékű a Riga/Komar kábelezés a maga 4 szál tyúkbelével.

Minden kábel ki,és megoldható ilyen egyszerűen is.

-Tank...formailag csak az eredeti cuccokkal elviselhető,meg amúgyis nagyobba gondolkodom.v púptank,ez esetben S50 majd 10lityós tankja,esetleg vmi csepptank.

Mindegy csak szép legyen.

Alárendelni a funkcionalitásnak.

Pl ez teljesen más értelmetmad a Simson fogalmának!(bár az amúgyse nagy sárvédő megfaragását nem tartom jó bulinak)

Előzmény: Joejoe1974 (10939)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10941

Nem akarok semmilyen 50-estől nagyobb blokkot v gépet,mivel b-m van.

Nem akarok parázni,és fizetni sem.

Csakis 50ccm-ben gondolkodhatok,nincs más lehetőségem.Legalábbis míg nem lesz 125/B

Előzmény: szsrobert (10938)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!