Na az a ventillátorrendszer aztán nemsok semmit fog vissza a motoron azzal a fél kilójával. Próbáltam már, mentem együtt emelkedőnek is S50-esekkel, és semmivel sem mentek jobban mint az én starom, bár az tény hogy an agyobb hűtőborda ventillátor nélkül olcsóbb megoldás volt.
Azért borzasztó necc hogy Uralon és Junakon kívül nem bírt a nagy szoci blokk egy normális 4t-t kiizzadni...no nem mintha ezen 2 tipus normálisan sikerült volna:))
Az nem baj ha leírjuk a kritikus dolgokat,tiszában kell lenni velük,nem szabad elvakultnak lenni,azzal csak magunkat ámítjuk.Ettől még nem utál senki épp eszű minket hisz nem fikázunk.
Viszont ha tisztában vagyunk a gép korlátaival,nagyszerű hobbigép lehet a használós paripa mellé,sok boldog nosztalgikus órát adva gazdájának.
Talán nem ildomos egy Mustangos topikban kritizálni a Mustangot, de az a haverom, akinek a 79-es sárga Mustangja volt, nagyon próbált lebeszélni arról, hogy Mustangot vegyek.
Azt mondta, hogy nagyon sok műszaki probléma van velük, állandóan szerelni kell őket:-)
Kikérem magamnak,hogy jössz te ahoz h engem bármilyen szinten is minősíts!!!
Lázadó,igen mert nem akarok a birka átlag után kullogni....mindig is amagam útját jártam,és ez a jó nekem.De ez senkit sem jogosít fel arra hogy bármilyen sértéssel éljen felém...
Nehogymá'mindjárt 30 leszek és szaros kissrácnak állíts be itt engem!Hát mi a f*szom lesz itt?Tiszteletet,bzmeg,tiszteletet!
Nem 2 vasam volt már!
Én mikor a g-cibe osztottalak ki?Fogd vissza magad!
1 kibaszott rossz szót sem írtam sose rólad,de javíts ki ha tévedek!
A léghajó is könnyű! De a legkönnyebb ha a láncfűrészre teszel egy sámlit és két görkorit. A legjobban úgy lehet a tömegen spórolni, hogy csak motorozás után kajálsz! Kb ennyi a súlyfelesleg a Szimszonon. Ez a srác örökös lázadó, képtelen racionélis döntést hozni. Főleg türelmetlen mint a balatoni étterem tulajdonosok. Májusban kinyit és szeptemberre már milliárdos akar lenni. Én soha nem cserélnék egy szimót el egy kinai foshrra. Főleg 4T re nem. A Képes motor tele van kinai csodákkal szahuért. Gondolom te se a srácot sajnálod, hanem a motort?
Itt nem arról van szó h a mérnök mit alkot és mit a baltás:)
Nem lehet 1 lapon említeni,mint ahogy nem lehet a körtét a ribizlihez hasonlítani.:)
Teljsen más az ha valaki mellett egy komplett gépműhely,üzem,gyár van és máshogy gondolkodik az akinek van 1 szerszámosládája meg 1 satuja és semmi pénze.
Abból kell élni ami van,emiatt senkit lenézni nem szabad,örüljön az akinek futi,és hagyja békén a kreatív elmét.Nélkülük ugyanis semmi se lenne ebből a világból.
Az a sok járat a vízállóság, és a szívászajcsökkentés miatt van. A mai légszűrők SEM különböznek ettől. Amit láttsz, ezek a kínai fos direktszűrők fél év alatt megölik a hengert, ha egyáltalán be tudod állítani hozzá a karbit (több benzin)
Imádom amikor a magyar flexes-baltás ember okosabb, mint a japán, csehszlovák, vagy német mérnök.
A huszonnégy kábel a töltés miatt kell, hogy tuggyá' indexelni. Az N-esen nincs több 4-nél.
"Magyarországról röviden: 1945-1990: F.szok. 1990-1994: Az előzőek mégsem akkora f.szok. 1994-1998: De. 1998-2002: Új f.szok. 2002-2006: Két f.sz közül maradjon aki már itt van. 2006-2010: Ezeket a f.szokat most már tényleg nem lehet überelni! 2010-: De"
Szerszámos,elsősegélycsomag kis helyet foglal,elrejthető bárhol.
Légszűrő...ma már profi kis helyigényű rendszerek léteznek,nem kell baromhosszú csatorna hozzá.
A cuccokról...még ha 10kg-ot is sikerül csak faragni,már azzal is javul a le/tömeg arány ... kismotornál minden kg számít!!!
Ott van példának a Star blokkja...elhagyták a későbbiekben róla a ventillátor rendszert,mert csak a tömget növelte ill visszafogta a motort.Minden szirszar számít kis ccm-nél.
-kis picsa csomagtartó-le-van helyette házi jó nagy pakolható.
-ülés,,,mivel utast úgyse vihetek,mi a francnak...le-van helyette ugyanolyan kényelmes és kisebb
-idióta nagydoboz...teleöntve müanyaggal,nehéz budi-még ha pléhból bedobozolom a helyén a 3szöget azzal rohadtnagy üreget kapok!
A gyárban elkurták rendesen...semmi értelme a kusza légcsatornának,hülye felfogatásnak.Kívülről marhanagy,de belül alig van üreg benne... a praktikussága =0
Én sokkal jobbat csinálok.
-mi a francnak 24 dbkábel 1 kismotorba?Attól nem lesz különbb ha agyonbonyolítják.
Egyedül a meghibásodás lehetősége nő,valamint az h bambán bámuljam a köteget ha vmi esetleg adódna...
Példaértékű a Riga/Komar kábelezés a maga 4 szál tyúkbelével.
Minden kábel ki,és megoldható ilyen egyszerűen is.
-Tank...formailag csak az eredeti cuccokkal elviselhető,meg amúgyis nagyobba gondolkodom.v púptank,ez esetben S50 majd 10lityós tankja,esetleg vmi csepptank.
Mindegy csak szép legyen.
Alárendelni a funkcionalitásnak.
Pl ez teljesen más értelmetmad a Simson fogalmának!(bár az amúgyse nagy sárvédő megfaragását nem tartom jó bulinak)