Én csináltam, nem bonyi. Ha egy ici-pici számítástechnikai tudásod van, akkor nem fog problémát okozni. Én nem mertem megkockáztatni a garanciavesztést. 120 USD.
Egy egyetemi hallgatói marketingkutatást végzünk a BMW márkával kapcsolatosan, ezért kérnélek titeket, hogy töltsétek ki ezt a rövid kérdőívet, ezzel segítve munkánkat.
Én pár hete aktiváltattam a CarPlay-t “alternatív módszerrel” CD nélkül. Tökéletesen müxik, de valahogy kissé testidegennek érzem. Megvannak a maga előnyei, de mindenképen a gyári navit fogom használni RTTI-vel. Az aktiválás gyors, egyszerű, nem tapasztaltam hátrányát, de megvártam a garancia végét. (2017-es modellév, F30)
Eddig vártam a CD mostani aktiválására, hogy hivatalos Carplay-t vehessek, de most hogy ez kitudja mikr lesz, más módszer is érdekelne. Kinek van ezzel tapasztalata?
Ez az új járműs dolog szerintem egy rossz fogalmazás vagy fordítás eredménye. Már akkor is hülyén hangzott, amikor én vettem az új autót. Jogi takarózásnak tudnám be leginkább. Nyilván minden CD kompatibilis autó CD kompatibilis marad, ha az elején ezt az opciót választották, de nem minden országban érhető el minden CD szolgáltatás. Technikailag lenne bonyolultabb az, hogy az én autóm Németországban teljes jogú CD tag, de itthon kizárják a szolgáltatásból... Nonszensz. :)
A lényeg az. hogy CD szolgáltatással kell kérni az autót, mert utólag ezen már nem lehet változtatni.
Nálam működik a rendszer, leszámítva az RTTI-t, az Online Entertainment-et, és minden olyan keresést, ami a németországi CD alapértelmezése miatt itthon nem működik. Benzinkútkeresés, szállások, stb. Bár lehet a szálláskereső pont ment itthoni találatokkal.
Én azon sem csodálkoztam volna, ha a meglévő ügyfeleknek fel sem ajánlják, hogy a teljes Connected Drive csomagot használhatják. Ehhez képest a fél év semmi.
Ma kaptam vissza a kocsit, nem mondták ki, hogy sw frissítés volt, de kicsit változott az idrive menüje is és eltűnt minden beállításom, mobil eszközök, stb. A hivatalos mondás szerint a "BMW utasítása szerint leprogramozták az autót", mindenesetre most jónak tűnik a fűtés és a hűtés is, de még tesztelem pár napig, mielőtt ki merem jelenteni, hogy elmúlt minden nyűgje.
Ami nekem hiányzott, hogy a wallisban senki nem mondta, hogy "elnézést, hogy ennyit kell szívnod az új autóddal, sajnáljuk".. mindenesetre a kocsi jó :)
i3-ban már másodjára upgradelik az akksit 2013 óta (eredeti 60, 94, 120 Ah). Szerintem ez a legkönnyebb upgrade főleg, hogy az elérhető kapacitás folyamatosan nő ugyanakkora méret mellett.
Szerintem ez a jövő, ezt a motort kéne megkapja a G30. Illetve a G20-al debütáló új belső teret, digitális műszerfalat is. Kíváncsi leszek mikor lesz elérhető?