Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tada73 Creative Commons License 2018.04.25 0 0 1499

már megvan.Köszi

Tada73 Creative Commons License 2018.04.25 0 0 1498

Meg tudnátok mondani,hogy hány gramm klimagáz van a klimában?Sajnos uj gázos vagyok én is(1234yf),csak a töltetet nem tudom(g,kg)Köszi

 

Hadesz222 Creative Commons License 2018.04.14 0 0 1497

Sziasztok. Lenne nekem egy citroen c4  hatchback típusú gépkocsim aminek az első lámpa üvegét szeretném leszedni.

Tudna nekem ebben valaki segíteni? Magát az egész lámpát ki tudom szedni a kocsiból, csak azt nem tudom hogy le lehet e szedni az üveget vagy sem?

Előre is köszönöm segítséget.

snow.dog Creative Commons License 2018.04.06 0 0 1496

Hogy kell-e aggódni, azt nem tudom, de nekem állandóan automatára van állítva (télen-nyáron), és. eddig nem tűnt fel hogy hangja lenne. Viszont mostanában a szellőző ventilátornak van időnként nagyon halk hanga. Nekem meg ez nem volt eddig. Nem zavaró, nagyon oda kell figyelni hogy meghalljam, de eddig ez sem volt.

Előzmény: 2016 (1495)
2016 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 1495

A klíma kompresszornak milyennek kell lennie, némának, vagy azért hallani? Én tavaly már nem sokat klímáztam, de nem emlékszem, hogy lett volna hangja. Egész télen nem volt bekapcsolva ( meg ősszel sem ), most ilyen nem is tudom, mihez hasonlítsam búgást produkál, ami a fordulatszámmal együtt változik. Nem csapágy, és nem olyan hangos, hogy nem lehet beszélgetni, de hallani, hogy dolgozik. A lényeg, hogy normális e? ( az Opelben is ilyesmi hangja volt, sosem volt baja és hűtött is rendesen, mindenkinek ilyen hangja volt. Viszont ott többször leszakadt a főtengely ékszíj tárcsa. Remélem itt nem lesz ilyen. )

Szóval, aggódjak e miatta?

Attila_1980 Creative Commons License 2018.04.01 0 0 1494

Bocs, de ez az előd modell felszereltségi listája, ráadásul 2007-es állapot. Az adaptív (radaros) tempomat 2013-ban, a modellváltással jelent meg.

Előzmény: snow.dog (1485)
Tubi82 Creative Commons License 2018.04.01 0 0 1493

Köszönöm a választ! Igen megoldodott magától a dolog miután ujra beinditottam és azóta nem is jelentkezett a hiba,hálistennek!

Előzmény: snow.dog (1492)
snow.dog Creative Commons License 2018.04.01 0 0 1492
Előzmény: Tubi82 (1490)
snow.dog Creative Commons License 2018.04.01 0 0 1491

Nálam is pont a napokban jelentkezett (ismét, mióta a kocsi megvan már vagy harmadszor). Firmware, azaz gyári szoftver hiba. Állítsd le a motort, várj egy kicsit, majd indítsd újra. Ilyenkor többnyire a program is újraindul. Ha nem akkor valahogy ki lehet kényszeríteni, de nem emlékszem a gomb kombinációra. A lényeg hogy előbb-utóbb magától elmúlik a jelenség. Elsőre rám is a frászt hozta. :)

Előzmény: Tubi82 (1490)
Tubi82 Creative Commons License 2018.04.01 0 0 1490

Sziasztok! 

Következő hibával találkoztam ma a citromunkon ...amikor rükvercbe rakom  sebesség váltót 1 pillanatra megjelenik a tolatókamera képe majd az egész bord elsötétül! Mi lehet a probléma oka???

f4ndroid Creative Commons License 2018.04.01 0 0 1489

Sziasztok! 

Remélem nem gond, ha ezt kis eladó cuccomat ide teszem, hátha érdekel valakit.

Autócsere miatt eladóvá vált a 2013 utáni Citroen C4 Picassora való (nem Grand!) első-hátsó (4 db) Heko légterelőm újszerű állapotban. Minden fém klipsz meg van hozzá.

Személyes átvétel elsősorban Pécelen, vagy Bp. közelében. Érdeklődni pm-ben.


Ára: 5000 Ft

 

- Lehúzott ablaknál nem csap be a szél
- UV-álló
- Füst színű
- Prémium minőség
- Elektromosan becsukódó visszapillantóval is kompatibilis 
- Gyorsan felszerelhető

Felszerelési útmutató: https://www.youtube.com/watch?v=9STHJUJaHgc

 

http://img1.indafoto.hu/1/1/252907_96010e899a726c946163f2aa0cc4f0e4/25763783_77b8f8b6ec324a78c939a6cbfef17d4e_xl.jpg

sbojan Creative Commons License 2018.04.01 0 0 1488

A sebességkövető tempomat opcionális extra, a sebességtartó és határolós változat standarad.

Tudomásom szerint a Bi-Xenon kanyarkövetős fényszóró megléte esetén nem aktiválható a ködlámpák kanyarodáskor történő bekapcsolódása.

Előzmény: Gabriell1974 (1484)
Gabriell1974 Creative Commons License 2018.03.31 0 0 1487

Köszönöm. Az enyémben is van tempomat de ezt a kettőt hiányolom. Megnézetem a haverral lehet, hogy csak be kell kapcsoltatni diaggal.

Előzmény: snow.dog (1486)
snow.dog Creative Commons License 2018.03.31 0 0 1486

Nálam a ködlámpa kanyarban automatikusan bekapcsol, de csak 40 km/h alatt.

Előzmény: Gabriell1974 (1484)
snow.dog Creative Commons License 2018.03.31 0 0 1485

Találtam egy felszereltségi listát. http://users.atw.hu/c4picasso/images/stories/Anyagok/GrandC4Picassofelszereltseg.pdf

 

Ebben az található, hogy minden verzióban széria felszereltség a tempomat. Az adaptív részre külön nem térnek ki. Az enyém nem grand, de gyárilag benne volt az adaptív tempomat.

Előzmény: Gabriell1974 (1484)
Gabriell1974 Creative Commons License 2018.03.31 0 0 1484

Van sebesség követő tempomat C4 GP ben?  Kanyarodáskor rá lehet valahogy bírni az autó vezérlését, hogy ne csak a fényszóró kövesse a kanyart hanem a ködlámpa is kapcsoljon fel amelyik irányba kanyarodok? 

sbojan Creative Commons License 2018.03.22 0 0 1483

Nos, a helyzet az, hogy a firmware telepítése igen rizikós dolog - ezt mindenki csak a maga felelősségére teszi, és én nem szeretném átvállalni más válláról az ezzel járó terhet.

 

Maga a telepítés egyszerű folyamat - megkeresed a megfelelő fájlt  a neten (célszerű ezekre a szavakra keresni: "smeg+ firmware"), majd letöltöd (lehet, tömörítve kapod), kimásolod egy pendrájvra, bedugod a járó motorú kocsid USB aljzatába, s magától elindul a folyamat, ami 15-20 perc, s közben nem szabad leállítani a motort, kihúzni a pendrájvot még akkor sem, ha úgy tűnik, mintha nem történne semmi.

 

A művelet nem visszafordítható, tehát a kocsidban aktuálisan feltelepített firmware verzióra már nem tudsz annál korábbi változatot "visszatelepíteni". Ha valami nem sikerül a telepítés során, vagy nem működik azt követően, akkor magadra maradsz a problémával, s csak a szakszervíz tud segíteni (pl. komputer cseréjével...).

 

Én a "p e u g e o t f o r u m s . c o m" -on szoktam a friss változatról "érdeklődni".

Előzmény: euthrall (1481)
snow.dog Creative Commons License 2018.03.21 0 0 1482

A legutóbbi firmware-ekben már benne van a magyar nyelv is. Itt is belinkelték, ha jól emlékszem.

 

Arra azért vigyázz, hogy az eszközödnek megfelelő verziót telepítsd, mert különben súlyos következményei lehetnek!

Előzmény: euthrall (1481)
euthrall Creative Commons License 2018.03.21 0 0 1481

Szia!

 

Köszönöm válaszod és segítséged!

A 2-ra gondoltam (fedélzeti számítógép)!

Ennek a frissítése/magyarosítása-nak mi lenne a folyamata?

gpsunderground.com-on van esetleg firmware amely tartalmazza a magyarosítást is?

Előzmény: sbojan (1480)
sbojan Creative Commons License 2018.03.20 0 0 1480

Ha a navigáció frissítése alatt azt érted, hogy újabb térképeket másolsz be (telepítesz fel), mint amik jelenleg a rendszeredben vannak, akkor a válasz nem. Azaz, ez nem érinti semmilyen formában a rendszered nyelvezetét.

 

Tudomásom szerint a szoftverek vagy adatok, amiket frissíteni lehet, azok a következők:

- térképek;

- fedélzeti számítógép (erre gondolunk, amikor firmware-ről beszélünk - ez foglalja magába a felhasználói felület nyelvezetét is);

- motorvezérlő szoftver (ezt a gyakorlatban csak a szervizben tudod frissítetni).

Előzmény: euthrall (1479)
euthrall Creative Commons License 2018.03.20 0 0 1479

Sziasztok!

 

Ha frissítem a navigációt akkor azzal együtt az egész rendszert fogom tudni majd magyarra állítani vagy azt külön kell még frissíteni hozzá?

 

Üdv, Robi

centax-uk Creative Commons License 2018.03.17 0 0 1478

Megoldás a világítás kiszerelésére?

Előzmény: Gabriell1974 (1265)
Zolysys Creative Commons License 2018.03.13 0 0 1477

Nincs

Előzmény: Tada73 (1472)
snow.dog Creative Commons License 2018.03.12 0 0 1476

Rákerestem a Peugeot 307 topikban, azt írják a terhelés miatt van rá szükség.

 

"opel123 2018.02.11

Regeneráláskor több fogyasztót is bekapcsol a motor terhelésének emelése érdekében.  Ilyenkor a tükörfűtést is bekapcsolja, tehát egy leddel megoldod a jelzést, ugyanis, ha nem kapcsoltad be a szélvédő párátlanitását és mégis világít, akkor bingo, megy a regenerálás."

Előzmény: sbojan (1474)
snow.dog Creative Commons License 2018.03.12 0 0 1475

Azt olvastam erre azért van szükség, mert egy megszakított regenerálás sokkal többet árt, mintha el sem kezdődött volna. Hamarabb tönkremegy a részecskeszűrő. Elég sok macera van vele, örülök hogy nekem nem diesel motor van a kocsiban. :)

Előzmény: sbojan (1474)
sbojan Creative Commons License 2018.03.11 0 0 1474

Ja, és ha ég a kis LED a visszapillantó házában, magyarán regenerálás folyik, akkor ilyenkor nem állítják le a motort, hanem - feltéve, hogy erre van éppen lehetőségük - addig mennek a kocsival, amíg a regenerálási folyamat le nem zajlik (és a kis LED ki nem alszik.)

Előzmény: sbojan (1473)
sbojan Creative Commons License 2018.03.11 0 0 1473

Egy másik fórumban (Peugeot 307, de konkrét hozzászólás számot most nem tudok hirtelen) leírják, miért is megy a külső visszapillantó tükrök fűtése a regenerálás idején.

 

Az biztos, hogy ezt kihasználva szoktak a srácok egy kis ledet beapplikálni a visszapillantóba, ami világít, ha megy a tükör fűtése -> innen látják onnantól kezdve, hogy épp regenerálás folyik (és persze ha éppen nem ők kapcsolták be a visszapillantó tükrök fűtését).

Előzmény: snow.dog (1470)
Tada73 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 1472

Nem tudjátok véletlenül,hogy a kamera ki van vezetékelve minden c4-ben?

centax-uk Creative Commons License 2018.03.11 0 0 1471

Köszönöm, érdekes hogy mi köze az ablak fűtéshez és a tükörfűtéshez. És miért kell tanítani a sebváltót? 

 

Előzmény: snow.dog (1470)
snow.dog Creative Commons License 2018.03.10 0 0 1470

Nagyon sok cikk van a neten, ami részletesen elmagyarázza a regenerálást.

 

Talán így lehetne összefoglalni: "A részecskeszűrő a dízelmotor kipufogógázában található, rákkeltő részecskék (“korom”) kiszűrésére használt szerkezet, amit nagy szériában elsőként a PSA-konszern alkalmazott, és ma már széles körben használatos. A szűrőtest szilícium-karbid alapú porózus anyagból készül, amelyet az előkatalizátor után építenek be a szűrőházba.

A rendszer fontos eleme az a tartály és adagoló, amely a tankban található, és minden egyes tankoláskor megfelelő mennyiségű adalékanyagot juttat a gázolajba. Utóbbinak az a feladata, hogy 450 fokra csökkentse a részecskék égési hőmérsékletét. Amennyiben a szűrőt közvetlenül a motor után építik be, nem szükséges adalék alkalmazása. Ebben az esetben a katalitikus felületbe beágyazott nemesfémek végzik el (350-500 °C fokon) a koromrészecskék semlegesítését.
A telített szűrő regenerálása a benne lerakódott részecskék leégetésével történik, amire a telítettségétől függően négy-ötszáz kilométerenként kerül sor.
A folyamatot a motor vezérlőegysége irányítja, és fontos szerepet kap a közös nyomócsöves befecskendezés is. A leégetéshez meg kell növelni a kipufogógáz hőmérsékletét: a hengerbe történő utólagos befecskendezés során 200-250 fokkal nő a hőmérséklet, az előkatalizátoron áthaladva a maradék üzemanyag is elég, további 100 fokkal felhevítve a gázokat.
A regenerációs folyamat országúti használat esetén automatikusan, a vezető számára nem észrevehető módon megy végbe. Túlnyomórészt városi használat azonban akadályozhatja a regenerációt, ami a rendszer meghibásodásához vezethet."

 

Hogy a páramentesítésnek és a tükörnek ehhez mi köze van, az számomra is rejtély.

Előzmény: Jenő Hárosi (1469)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!