Még mindig nem ejtettem meg a hűtőfolyadék cserét, mert nem találom a légtelenítő csavart. Tudna valaki segíteni, esetleg fényképet feltölteni, hogy hol találom a 200-as Piaggio blokkos scarabeo-n a légtelenítő csavart? Illetve a hűtőfolyadék leengedése sem teljesen világos, hogy hol történne meg.
Hali! Scarabeo 150-es rotaxnál mennyi az olaj-olajszűrő csereperiódus? Én a gépkönyvben 6000km-t néztem, de nem sok az? És milyen olaj kell bele? Első alkalommal szerelő cserélte, így nem tudom milyen viszkozitás és milyen márka lett beletöltve. Köszi, Üdv.
nem igen kell azzal foglalkozni eletben nem lesz ott 200 fok. ott mar a gumi szij sem szeret lenni. kifolyni meg nem igen tud mivel gumigyurunek kell tomiteni. ha meg az nincsen akkor minden zsir kijon. meg tapasztalat is benne van mar a legolcsobb csapagyzsir is megteszi. felkilovan 5 eve boven eleg.
A hőmérsékleti paramétere jó de fontos még, hogy a csöppenési pontja 150 - 230 °C közötti legyen mert különben kiolvad és ráverődik a kuplungra és akkor emiatt csúszni fog ráadásul csak cserével orvosolható majd ha javítani kell emiatt. Szóval a sűrűségével nincs baj.
Egy 1999-es 2T Scarabeohoz szeretnék tanksapkát venni. A vaterán találtam, de az eladó nem tudja megmondani, hogy mikori évjárathoz való (hirdet vagy 10 db-ot), illetve, hogy az eltelt időben volt-e változtatás a tansapkán.
Abban kérem a segítségeteket, hogy szerintetek változtattak a tanksapkán a scaráknál, vagy típusonként mindig ugyanolyan maradt?
igen jól emlékszel amiat mas a szin. de a szin az osszetel miatt valtozik es az alapjan lehet ugy gyorsan megmondani mibe toltheto es mibe nem. ambar en igy mar nem tudom megmondani h g12 vagy g12+ vagy g13 as fagyalo mert ott mar csak arnyalatbeli kulombsegek vannak rozsaszin es a piros es lila kevereke szinre.
Elvitték a Scarám, szal újra csak félig-meddig megfigyelő leszek a fórumon a Leader blokkos Benellimmel.
Öszegezve ezt a pár hónap Scarázást annyit tudnék mondani, hogy a 100 2T egy atom jó motor, sajnálom, de lett egy mégjobb gépem nála ;) nem akartam, hogy álljon és foglalja a helyet nálam. Az új tulaj Szigetszentmiklósról fog járni vele Vácra vagy Biatorbágyra, vagy Vácról Biára, elvileg fog bele menni kilométer bőven...
A színeknek guglizz utána valamiolyasmira emlékszem, hogy aluhengeres - vashengeres, meg régebbi motor, újabb, de lehet humbug nyilván nem történik azonnal semmi ha most ilyen-olyan színűt kap.
ezek mind modern számítógépes vezérelt motorok. ott csak elhitetik veled h stabil a víz. de bizony ott is szépen felkuszik . de hát az ember már csak a stabilan szeretik. és ezt honnan tudom h ilyeneket szerelek . diagnosztikai gépen gyönyörűen látszik h a víz hőfok nem stabil. de ha bele gondolsz te is rajohetsz. már a hűtő ventilátorok be és ki kapcsolasa kozt min van 5 fok különbség. ha meg több fokozatú is akkor bizony 20-30 fok is van. mégis a nyomorult vizmutato 90en van.
E36 BMW-ben is stabilan középen állt és a 2001-es SV650-emen sem lengett ki ide-oda... Most már mondhatni modern autókkal járok, volt, amelyikben hőfokmérő sem volt :)
és milyen járműveid voltak vannak és voltak?! mert ha ilyen modern injektor ostermalmstekniskbilservice@gmail.com akkor szépen befagyott csapva. mivel ott veled csak elhitetik h stabil a víz hőfok. az üzemi tartomány 80-110 fok kozt van . szóval amíg nem forr a víz gond egy szalsem. ez már csak ilyen.