Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2016.06.24 0 0 3816

udv!

jo az oldal csak neki nem rotax blokos motorja van. 

Előzmény: Törölt nick (3814)
hoandras Creative Commons License 2016.06.24 0 0 3815

Nagyon köszi! Meglesem!

Előzmény: Törölt nick (3814)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.24 0 0 3814

Itt minden fontosat megtalálsz.

Tedd rá a Google fordítót.

Előzmény: hoandras (3813)
hoandras Creative Commons License 2016.06.24 0 0 3813

Sziasztok,

 

Még mindig nem ejtettem meg a hűtőfolyadék cserét, mert nem találom a légtelenítő csavart. Tudna valaki segíteni, esetleg fényképet feltölteni, hogy hol találom a 200-as Piaggio blokkos scarabeo-n a légtelenítő csavart? Illetve a hűtőfolyadék leengedése sem teljesen világos, hogy hol történne meg.

Köszi!

 

Szere28 Creative Commons License 2016.06.22 0 0 3812

udv!

elvileg nem.

udv!

Előzmény: Zoley69 (3809)
Szere28 Creative Commons License 2016.06.22 0 0 3811

udv!

annyi es 5w40

udv!

Előzmény: Törölt nick (3810)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.22 0 0 3810

Hali! Scarabeo 150-es rotaxnál mennyi az olaj-olajszűrő csereperiódus? Én a gépkönyvben 6000km-t néztem, de nem sok az? És milyen olaj kell bele? Első alkalommal szerelő cserélte, így nem tudom milyen viszkozitás és milyen márka lett beletöltve. Köszi, Üdv.

Zoley69 Creative Commons License 2016.06.21 0 0 3809

Üdv.

Vettem kontraszt rugót, de ezen nincs olyan beakasztó, mint a gyárin, az baj?

Előzmény: Szere28 (3803)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.19 0 0 3808

Oem parts-ról rendelhető, nekem egy hónap alatt jöttek meg, a megrendelt alkatrészek amit külföldről kellett megrendelni!

 

http://oem-parts.hu/hu/parts/scarabeo/scarabeo-50-2t/scarabeo-50-2t-eng-minarelli-1999bm-ch-d-dk-e-f-gr-i-il-j-nl-uk-usa/frame-oil-and-fuel-tank

 

Előzmény: Józsi6905 (3797)
Szere28 Creative Commons License 2016.06.18 0 0 3807

udv!

nem igen kell azzal foglalkozni eletben nem lesz ott 200 fok. ott mar a gumi szij sem szeret lenni. kifolyni meg nem igen tud mivel gumigyurunek kell tomiteni. ha meg az nincsen akkor minden zsir kijon. meg tapasztalat is benne van mar a legolcsobb csapagyzsir is megteszi. felkilovan 5 eve boven eleg.

udv!

Előzmény: Zoley69 (3806)
Zoley69 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 3806

A csöppenési pontja 220 C fok, így azzal sem lehet gond, de van egy új kuplungom is, bár a régi még kopásilag elég jó.

Előzmény: Törölt nick (3804)
Zoley69 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 3805

Üdv drusza.

Na kontrasztrugót azt nem vettem, esetleg van egy bontott kuplungom, majd megnézem, hogy abban jobb-e a rugó... ha nem akkor rendelhetek!

Előzmény: Szere28 (3803)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.17 0 0 3804

A hőmérsékleti paramétere jó de fontos még, hogy a csöppenési pontja 150 - 230 °C közötti legyen mert különben kiolvad és ráverődik a kuplungra és akkor emiatt csúszni fog ráadásul csak cserével orvosolható majd ha javítani kell emiatt. Szóval a sűrűségével nincs baj.

Előzmény: Zoley69 (3802)
Szere28 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 3803

udv!

egy kontrasztrugot is cserelj es jo lesz . a zsir mindegy igazabol. 

udv!

Előzmény: Zoley69 (3802)
Zoley69 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 3802

Üdv.

Problémákat elhárítottam, most már indul és szépen jár.

A vario görgőket is kicseréltem, mert kopottak  voltak, viszont amikor összeraktam, nem igazán akar menni.

Olyan mintha csúszna a kuplung. Gyári görgőket tettem bele, olyant ami benne volt.

Milyen és mennyi zsír kell bele? (rotax)

Most Lihtium Complex zsírt raktam bele, ami -30 és +150 C fok között jó, de kicsit sűrűnek tűnik vagy sokat rakhattam bele?

 

Józsi6905 Creative Commons License 2016.06.16 0 0 3801

Köszi! Én megértettem :-)

Előzmény: Szere28 (3798)
Szere28 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 3800

udv!

en tudom h nem tudok helyesen irni erre rasegit a helyesiras segito ami nem magyar es nincsen magyar bilentyuzetem sem. 

udv!

Előzmény: Törölt nick (3799)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.15 0 0 3799

Öbüki, nálad mindig újra tanulom a magyar nyelvet  :)

Nyugi, ez nem cikizés volt :)

Előzmény: Szere28 (3798)
Szere28 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 3798

udv!

az mondhatni standar mered. raktak minden tipusra ahol elfer.

udv!

Előzmény: Józsi6905 (3797)
Józsi6905 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 3797

Sziasztok!

Egy 1999-es 2T Scarabeohoz szeretnék tanksapkát venni. A vaterán találtam, de az eladó nem tudja megmondani, hogy mikori évjárathoz való (hirdet vagy 10 db-ot), illetve, hogy az eltelt időben volt-e változtatás a tansapkán.

 

Abban kérem a segítségeteket, hogy szerintetek változtattak a tanksapkán a scaráknál, vagy típusonként mindig ugyanolyan maradt?

 

Erről van szó:

http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/karosszeria_kulso_elem/benzintank/aprilia_scarabeo_tanksapka_2270019080.html

 

Köszönöm: Pjozsi69

Szere28 Creative Commons License 2016.06.10 0 0 3796

üdv!

igen jól emlékszel amiat mas a szin. de a szin az osszetel miatt valtozik es az alapjan lehet ugy gyorsan megmondani mibe toltheto es mibe nem. ambar en igy mar nem tudom megmondani h g12 vagy g12+ vagy g13 as fagyalo mert ott mar csak arnyalatbeli kulombsegek vannak rozsaszin es a piros es lila kevereke szinre. 

Előzmény: Riger (3794)
Riger Creative Commons License 2016.06.10 0 0 3795

Elvitték a Scarám, szal újra csak félig-meddig megfigyelő leszek a fórumon a Leader blokkos Benellimmel.

 

Öszegezve ezt a pár hónap Scarázást annyit tudnék mondani, hogy a 100 2T egy atom jó motor, sajnálom, de lett egy mégjobb gépem nála ;) nem akartam, hogy álljon és foglalja a helyet nálam. Az új tulaj Szigetszentmiklósról fog járni vele Vácra vagy Biatorbágyra, vagy Vácról Biára, elvileg fog bele menni kilométer bőven...

Riger Creative Commons License 2016.06.10 0 0 3794

A színeknek guglizz utána valamiolyasmira emlékszem, hogy aluhengeres - vashengeres, meg régebbi motor, újabb, de lehet humbug nyilván nem történik azonnal semmi ha most ilyen-olyan színűt kap.

Előzmény: hoandras (3792)
Szere28 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 3793

az nem számít.  és a szín nem hőfok hanem osszetetel miatt van. a másik h 110 fok azért van van a rendszer tulnyomas alatt van és nem 100 fokon forr. 

üdv!

Előzmény: hoandras (3792)
hoandras Creative Commons License 2016.06.09 0 0 3792

És azt meg tudod mondani, hogy ezt az üzemi 80-110 fokot milyen hűtőfolyadék betöltésével érdemes elérni? :) Kék, zöld, rózsaszín?

Előzmény: Szere28 (3791)
Szere28 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 3791

üdv!

ezek mind modern számítógépes vezérelt motorok. ott csak elhitetik veled h stabil a víz.  de bizony ott is szépen felkuszik . de hát az ember már csak a stabilan szeretik. és ezt honnan tudom h ilyeneket szerelek . diagnosztikai gépen gyönyörűen látszik h a víz hőfok nem stabil. de ha bele gondolsz te is rajohetsz. már a hűtő ventilátorok be és ki kapcsolasa kozt min van 5 fok különbség.  ha meg több fokozatú is akkor bizony 20-30 fok is van. mégis a nyomorult vizmutato 90en van. 

üdv!

Előzmény: hoandras (3789)
NDani Creative Commons License 2016.06.09 0 0 3790

Írtam priv. :)

Előzmény: Riger (3783)
hoandras Creative Commons License 2016.06.09 0 0 3789

E36 BMW-ben is stabilan középen állt és a 2001-es SV650-emen sem lengett ki ide-oda... Most már mondhatni modern autókkal járok, volt, amelyikben hőfokmérő sem volt :)

Előzmény: Szere28 (3788)
Szere28 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 3788

üdv!

és milyen járműveid voltak vannak és voltak?! mert ha ilyen modern injektor ostermalmstekniskbilservice@gmail.com akkor szépen befagyott csapva. mivel ott veled csak elhitetik h stabil a víz hőfok.  az üzemi tartomány 80-110 fok kozt van . szóval amíg nem forr a víz gond egy szalsem. ez már csak ilyen.

üdv!

Előzmény: hoandras (3787)
hoandras Creative Commons License 2016.06.09 0 0 3787

Hat az en eddigi jarmuveim kozul egyiknek sem... Rufom, hogy ha nem forr, akkor nincs gond, de engem zavar, es fel szemmel folyamatosan azt lesem.

Előzmény: Szere28 (3786)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!