Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bald101 Creative Commons License 2015.10.25 0 0 1710

Köszi a választ, a 2.7 fogyasztása milyen egy átlagos használatnál pl: Város,  országút, földút...stb ? Van valami inod?

Előzmény: kenci78 (1707)
Manus11 Creative Commons License 2015.10.25 0 0 1709

Csak az újjabb 3.0D francia,amelyik V6-os én úgy tudom.

Előzmény: kenci78 (1707)
kenci78 Creative Commons License 2015.10.25 0 0 1708

Az teljesen normális, hogy mindig megy!!! Mielőtt barkácsolnál, előbb nézesd meg hozzáértő emberrel, ha már Te nem vagy az. (senki sem születik szerelőnek) Leállított (hideg) motor mellett , szabad kézzel el tudod forgatni a ventilátort, akkor a viszkó nincs megszorulva, beragadva, besülve...egyszóval jól működik. Ha csak nagyon nehezen, vagy nem is tudod elforgatni, akkor esedékes lehet a csere.

 Egyéb esetekben inkább én is a termosztát környékén keresgélnék. A benzines terrano nagyon hamar eléri az üzemi hőfokot (pár perc, 2km) gondolom a dízel picit lassabban.

 

 A visco pedig úgy működik, hogy együtt forog a meghajtó tengellyel, csak nem azonos fordulatszámon. Ahogy nő a hőmérséklet, úgy zár egyre jobban és veszi fel a tengely fordulatát. Maximális zárásnál már odabent is hallani, hogy dolgozik a cucc....

 

Előzmény: csuka12 (1705)
kenci78 Creative Commons License 2015.10.25 0 0 1707

A 3000-es motor francia, a renault gyártotta. Ez a legjobb fogyasztású motor és a legerősebb, cserébe a legmegbízhatatlanabb....legalábbis az írások szerint.  A 2.7 tdi szerintem egyszerűbb és jól bevált, az már bizonyított....

Előzmény: Bald101 (1702)
PathosVerdesIII Creative Commons License 2015.10.24 0 0 1706

ventilátor szerintem azért megy mert a vízpumpa tengelyén van, legalábbis ahogy én nézegettem. Azt meg nem jó ötlet megállítani. Elég gyorsan kéne bemelegednie, ha nem melegszik akkor megakadt a termosztátod nyitott állásban, azt nálam is cserélni kellett amikor megvettem. Először a kis kör melegszik be (motor, utastérfűtés) ez kb 5 liter, addig nem megy víz a radiátorba. Ha az meleg akkor kinyit a termosztát és a teljes körben forog a víz, lehet látni amikor kinyit akkor összekeveredik a két körből a lötty és visszaesik a hőmérséklet jelzője. Nálam legalábbis így megy. 1996-os td27.

Előzmény: csuka12 (1703)
csuka12 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 1705

először azt hittem ez normális, hogy mindíg megy. " traktor :D :( "

 

( én is új terepjárós vagyok )

( használt terepjáró tulajdonos )

újjal nincs ilyen gond ! " bár ha 20 éves gépek lesznek.......... pfff , az a sok elektronika,technika.. !!!!!  nem irigylem a gazdikat !!! az akkoriakat ! "

 ;) 

:(

Előzmény: csuka12 (1704)
csuka12 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 1704

Terrano II 1996 okt.

Előzmény: csuka12 (1703)
csuka12 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 1703

Hali !

Üdv mindenkinek !

Csak ,hogy okosodjak.. is.

Olyan jelenségem van,hogy a hűtőventillátor folyamatosan megy , ha a hideg a motor akkor is!

Elvileg / gyakorlatilag, nem kellene! Gondolom.

A visco kuplung  műve gondolom,,, ezt / ezzel nagyjából tisztában vagyok.

Látom lehet javítgatni /tisztítgatni, szikon olaj van benne ,meg ilyesmi.

Nekem ezt a problémát lehet orvosolni, vagy komplett újat kell venni, vagy szereljem át elektromosra ?

Télen le rágja az agyam itt helyben, szerencsétlen nem bír fel melegedni, csak ha hajtom / hosszabb úton.

Nyáron meg gondolom meg főne.

Lehet ezt is meg tudom állítani egy nagyobb marék újságpapírral,ahogy a videón láttam...

 

" javítható ? "

 

Köszi a segítséget!!!

 Jó hétvégét mindenkinek !!!!

Bald101 Creative Commons License 2015.10.22 0 0 1702

Sziasztok

 

Teljesen új vagyok itt, éppen ezért érdekelne a  véleményetek, vennék egy Nissan Terrano II-ot de 3.0 D.I.  154LE  évjárat 2003. 

 

Kérdésem az, van-e valakinek tapasztalata vele, mennyi a fogyasztás, hibák mi az ami előfordul vele ...stb...stb

 

 

válaszokat előre is köszönöm.

Tomi Horváth Creative Commons License 2015.10.20 0 1 1701

Üdv mindenkinek! 
Segítséget szeretnék kérni. Van 1 Nissan TerranoI 2.7 TD típusú autóm és ebben szeretnék hűtő folyadékot cserélni , de a blokkon nem találok semmi féle leengedő csavart csak a hűtő jobb alsó sarkán van 1 csavar. Esetleg valami megoldás van rá, hogy a motorból is le tudjam engedni a régi folyadékot? Előre is köszönöm a segítséget.

kerikoma II Creative Commons License 2015.10.20 0 0 1700

Sziasztok!

 

Már régen írtam, mert nem volt gondom a géppel. Terrano II 1997-es 2,7 dieselem van, brutál erős, de hát ismeri akinek ez van. Pécsen voltam és a motorjelző CHECK lámpa kezdett el néha néha felvillanni, aztán valamikor több kilométeren keresztül világított, valamikor meg nem. Amikor felvillant és elkezdett világítani, abba a pillanatba mintha éreztem volna egy kis teljesítmény visszaesést, rángást, de utána hiába világított folyamatosan már nem éreztem semmi különöset. Aztán az egyik kereszteződésbe befulladt, viszont pörcre ismét elindult. Azóta mentem vagy 100 kilométert, néha világít, néha nem. Járt már esetleg valaki így közületek? Ha igen megosztaná a tapasztalatát, esetleges szervíz igényt, költségeket?

 

Köszi Keri

lacza1978 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 1699

Üdv!

 

Megint kérnék segítséget. Ha hűtővizet cserélek a vasban kell valami extrára figyelni,légteleníteni valahol. Vagy csak csövek le

víz le. Új víz feltölt.

Köszi a segítséget.

pafc Creative Commons License 2015.10.18 0 0 1698

Váltóval kapcsolatban már annak is örülnék ha valaki meg tudná mondani, hogy az II-es váltója kompatibilis esetleg az I-el ?

Előzmény: pafc (1688)
csuka12 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 1697

Köszi !

Az lesz !

Át fogom nézni az egészet!

Szét kapom,a tárcsák betétek nagyon jók.

Tuti valami eegyéb marhaság lehet.

Légteleníteni biztos ,hogy kell!

Meg , ugye a munkahengerek is ki tudja mit művelnek, mit nem.

Át nézzük!

Csak azt nem értettem ,minek villan be ,ha tele van olajjal.

" láttam hajmeresztő retkes olajat , ez nem olyan. Nem tudom,,,,,,, ha nem lesz jó az áz  zongorázás után. akkor cserélem az egész olajat a rendszerből.

Köszi ! további szép napot !

Előzmény: Jager74 (1694)
csuka12 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 1696

Hali!

:)

Köszi! 

Én is csak kúton!

De amilyen drága 1 szűrő, akár évente le lehet cserélni :)

Köszi !

Nem tudtam mi a szerepe annak az alkartésznek , de szerencsére sikerült fényt deríteni rá !

;)

Köszi !

Előzmény: pittor (1692)
csuka12 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 1695

Üdv!

Az biztos ! :)

Előzmény: pittor (1693)
Jager74 Creative Commons License 2015.10.18 0 0 1694

+a féknyereg (szoruló) vezetőinek felcsiszolása és vékonyan zsírral való bekenése,hiányzó porvédők pótlása sokat segíthet!

Előzmény: pittor (1693)
pittor Creative Commons License 2015.10.17 0 1 1693

Egy fékolajcsere és egy rendes légtelenítés sokat segíthet.

Előzmény: csuka12 (1691)
pittor Creative Commons License 2015.10.17 0 0 1692

A szűrő alján a vízzsák érzékelő szenzorja van. Ha elér egy bizonyos szintet a víz akkor jelez a műszerfalon az ikonja. Akkor ki kell lazítani alul a leeresztőcsavart hogy kifolyjon a kondenzvíz a szűrőből. Nekem még sose kellett, igaz nem tankolok hordóból,vödörből,ceglédi kannából stb, csak kúton. Üdv.

Előzmény: csuka12 (1691)
csuka12 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 1691

Hali !

KÖSZI KÖSZI KÖSZI!!!!

Valóban! A szűrő csere után minden ok !!!

Megy mint a .............

Semmi gond!

De.............??

A szűrő alján a fehér elektromos érzékelővel el látott csavar, AZ MI?!!??

Nekem nincs be kötve ,csalakoztatva sehová.

De egyébként ha nem igényli én nem is bánom hogy nincs + elektronika ami kavarhat. :D

Még a féket nézem, lehet légteleníteni fogom az egészet.!!

Van bene olaj!! 

De a bal első nagyon hamar fog !

+ valami fék hibát jelez a műszerfalon ha szaggatottan vagy nagyot fékezek !! " erőset "

 

Valami tipp / tanács még  jól jönne !! KÖSZÖNÖM !

 

( a fékek nem kopottak , elől biztos nem !! A dob hátul nem tudom milyen , jó lenne meg lesni !! Bár nem érzem hogy hulladék lenne.. Látom a kéifék kötél hátul új ,új lett be vezetve, lehet a fékeket is normálisan rendbe szedték aránylag,,,,, remélem ))

 

 

További szép napot mindenkinek !!!!

Jó hétvégét !

Előzmény: pittor (1685)
pafc Creative Commons License 2015.10.15 0 0 1690

Köszönöm!

Vác környékén lakom, szóval ha valahol észak-pesten van akkor még oda szerintem el tudok menni.

pafc@freemail.hu

Előzmény: vectra12 (1689)
vectra12 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 1689

szia

 

tudok adni szerelő elérhetőséget bp-en, aki már többet szétszedett összerakott..

Előzmény: pafc (1688)
pafc Creative Commons License 2015.10.15 0 0 1688

Sziasztok!

 

Terrano I '93-as 2.7-es kocsimban bennakadt a 4. fokozat. Kuplung, felező működik rendesen. Szerelő szerint inkább az egész váltót kellene cserélni, a javítás is ugyanannyiba kerülne. Az lenne a kérdésem, hogy van-e tapasztalata valakinek ilyen hibával, tehát tényleg nem érdemes javítani? Ugyanitt érdeklődnék azért hogy van-e valakinek bontott váltója, ha mégis az az egyszerűbb megoldás.

Bakonyi79 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 1687

2001 Terrano 2-hez keresek ball es jobb oldali feltengelyzarat automatat vagy manualisat.

elerhetosegem a kovetkezo.

bakonyi79@gmail.com

de inkabb telefonon a 06306555131

Bakonyi79 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 1686

 

Sziasztok .

Terrano 2-hez erto szakit keresek aki akar szemelyesen tudna segiteni a 2001 Terranom javitasaban.

Termeszetesen nem ingyen kerem!!!!!

Gondom a kovetkezo:

nem erzem az erot benne

Zexel adagolos es Zexel motorvezerlos.

Nissan szakszerviz nem kepes megoldani a hibat csak pengesd a kemeny oradijat.

 

Hidegen pocre indul,nem fustol,ujak az izzito gyertyak,uj uzemanyag szuro,uj legszuro,tiszta a kuller,nem szivarog a turbo nyomas (szemmel lathatolag)

turbonyomast meg nem mertunk rajta mert nincs csatlakozoja)

 

2500 fordulat alatt berangat es nem huz,erotlen.

Az automatavaltoja nem csuszik szepen valt.

Ha lefelezem akkor meg menne de megsem ugy ahogyan kene.

Ha van valaki aki komolyan ert hozza es foglalkozna vele azzal szivesen felvennem a kapcsolatot mert az auto napi hasznalatban van es elkeserit a sok hozza nem erto szerviz es kontar.

Keveset vagyok neten plane idom nincs hogy napi szinten keresgeljek,

Ezert olyan szerelo jelentkezeset varnam telefonon  a 06306555131 szamon akt termeszetesen visszahivok aki tud is segiteni akar tanaccsal akar szerelessel .

pittor Creative Commons License 2015.10.13 0 0 1685

Koszos üzemanyagszűrő is produkál ilyen tünetet.Semeddig se tart kicserélni. Én minden harmadik olajcsere után szoktam cserélni rendszeresen.Van az adagoló bemenő csövében az áteresztő csavarban is egy mikroszűrő,azt is érdemes kipucolni néha.

Előzmény: csuka12 (1682)
pittor Creative Commons License 2015.10.13 0 0 1684

Valószínűleg eltörött 1-2 sperr lamellád a hídban. Kollégámnak volt ilyen,2 db lamellát kellett cserélnie.

És mindenképpen LS olaj bele!

Előzmény: Richárd Kósi (1679)
csuka12 Creative Commons License 2015.10.10 0 0 1683

állítólag az üzemanyag szűrő.

azt mondják.

létezne hogy attól torpan ?

Előzmény: csuka12 (1682)
csuka12 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 1682

Üdv mindenkinek !!!

 

Segíség kellene!

" nem volt még dízel autóm, se terepjáróm , 1 hónapja vettem egy Terrano 2 1996 IX havi gyártású 2,7 TD  járművet "

 

Azt nem értem ,hogy miért csinálja azt mintha 3000 nél le szabájozna az energia?

Mehg húz szépen, nem füstöl, pöccre indul!!! hajmeresztően jól !! tényleg !! 

 

DE.. 3000 fordulat fölé csak üresben forog fel ! "le szabályozásig "

Addig ,szépen húz füst mentesen !

És a jó istenért se akar 110 fölé menni.

Nem versenyezni akarok, de ott mintha le kapcsolná valaki az erőt egy mozdulattal.

Megy szépen fölfelé a mutató, aztán kicsit be szaggatva a motor el erőtlenedik hitrelen.

Mintha valami elektronika tiltana le.

Pedig előzéskor kellene az erő..még..

 

:(

 

 

" több ismerősnek ilyen van de , nekik nincs ilyen probléma, nem tudják mi lehet " 

 

KÖSZÖNÖM !!!!

Richárd Kósi Creative Commons License 2015.10.07 0 0 1681

A legjobb sperr difiolajat tettuk bele

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!