Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
maximális riszpekt a 11-16 gazdájának, az általam ismert legkorrektebb kollégák egyike. 11-16-tal max. 2-3x váltottam, fku-927-tel annak idején annál inkább :)))
7; Átadás-átvétellel ellenőrizném (mint az 1.segély dz.-t & a forgalmit), ki, milyen táblát vitt ki & hogy az este a helyére került-e. Plusz papír munka, de máshogy nem m1. A I-116-nak KÖTELEZŐ jelleggel törölni kell a Fok-Gyemet végzésnél. Ennek 1Xi elmaradása okoz6ta az Általad észre vett hibát.
Minden eshetőség szerint, akkor az ex-gazdája volt 1 "kicsit" gyengébb az átlagnál.
:-) Már látom, ahogy hullanak majd a fejek a Szendrőben...
7; Aki nem vinne magával táblát, azt 100 órával honorálnám. Akkor talán kiküszöbölhető lenne az, amit pár napja az Astoriáknál láttam. Mind a 4 külső kijelző más számot mutatott.
9; Kíváncsian várom az eredményt.
Úgy hallottam, hogy a 139-esen karikázik a kocsi. Mind1, a lényeg: telis tele ragasztva mindenféle meséből származó matricákkal. Ilyet csak az csinál, akinek nincs saját személykocsija & itt éli ki ezen furcsa hajlamát.
A 102-esre kiálló kocsi nem tudom, hogy éjszakából szerelt-e át vagy nem, de elég mulatságosnak tünt. Felkéne már nőni, mert B. nem fogja szó nélkül hagyni. Mint ahogy azt se', hogy tele van a szélvédőpakolva mindenféle kütyüvel.
Nah azóta a váltón volt egy kisebb javítás, ill. javult valamennyit a rugózás.
Amikre mostanában kerül sor:
- hűtővíz szivárog valahol
- futóműve kezd nagyon széthullani
- tavasszal pedig számtábla javítás ill. a kijelző frissítése, ill. egy teljes belső takarítás
Ill. a 13-80 a 90-s vcs. a csoport legjobb autója. Remélem, valamikor tt. úr is megkapja, mert kíváncsi lennék a véleményére. Még azt is megkockáztatom hogy jobb mint a 13-83. Külsőleg - belsőleg gyönyörű.
Mondjuk ha már 90-s vcs., akkor 13-65 is nagyon jó.
13-67-n mostanában állandóan "beszorul" a levegőgáz.
Mint azt már soxor leírtam, de megteszem még 1X: kelenföldi garázs szólóival nem igazán vagyok képben. Idén csak a I-343-mal dolgoztunk, amiről már megírtam a véleményem. Inkább a csuklós vonalak, azon belül is a 7-es vonal.
1 kanyarra mentem ki, mert a srác felesége küldött nekem almás őzgerincet. A Moszkva téren dudálásba & villogásba tört ki a srác öröme. Ennek okán úgy megilletődtem, hogy még a szemem is félre hordott. Úgy láttam a felszállásnál, mintha a I-378 lett volna az.
Ezt erősen kétlem, egyszerűen ilyen a gazdi vezetési stílusa.
Sőt, továbbmegyek, szerintem ő a 112 vcs. legerősebb kocsija. Megy az ha nyomják neki. A váltóra sem hallottam panaszt, még az ősszel sikerült rendbehozni, azóta nem szidta senki.
Igaz, 1 hétig nem volt a gazdája, sztem pont vele mentél a 90-n, azért írod ezt. Remélem, holnap megkapja. Ami biztos, hogy az első futómű kezd darabokra hullani, azzal lassan kezdeni kell valamit. A váztöréssel sajnos most nem tudunk mit csinálni.
Az §-778-cakl semmi probléma nincs, azontúl, hogy kb több mint egy éve védi az aszfaltot szintén Óbudán. Amig a 378 megvolt. ők voltak az aszfaltvédők csoportvezetői. És folyamatosan jen voltak mindennél, ezért ők mind a ketten lelkiismereten látták el a rájuk bízott feladatokat.
7. Normál időben jó, esős-párásban kb. olyan mint az I-502. Totál beragadnak a pixelek, ezért a gazdája most télen hordja hozzá elölre - oldalra a táblát. Különben nem szokta.