Keresés

Részletes keresés

Achitori Creative Commons License 2016.08.28 0 0 10770

Variátortárcsát lelehet venni olajszűrő leszedővel?

cal75 Creative Commons License 2016.08.27 0 0 10769

szij uj...de nem lett jobb

a régi 1mm kopott

 

"mi van?"

 

tényleg ez történt. kicserélték és jo lett (2évig).régi nálam van

a mostanit átnézetem tisztitottam...semmi kosz nem volt benne...még majd átfujatom

de ennyi több ötletem nincs.

Tauris Samba50 Creative Commons License 2016.08.27 0 0 10768

Hali!

„végsebességre mindig kevesebb volt. most már csak 45 nél járok „

A kopott variátor szíj miatt csökkent fokozatosan a végsebességed.

 

„kicserélték a porlasztot. jo lett ismét

azt mondták eltömödik és utánna annyi a porlasztonak nem lehet megtalálni a porszemet a gépezetben”

???????? MIVAN?



„most eltelt 2 év...és most ismét ez a jelenség jött elö „

Nézd meg a variátort, két év alatt simán elkophatott a szíj megint.

(szerintem kerüld el messzire azt a szervizt!)

Előzmény: cal75 (10767)
cal75 Creative Commons License 2016.08.27 0 0 10767

sziasztok

segitséget kérnék töletek

 

van egy kis robogom. 4t  kinai.

139qmb motor .gondolom ismerös.

 

A motor elkezdett elfogyni. végsebességre mindig kevesebb volt. most már csak 45 nél járok.

elvittem szervizbe. kicserélték a porlasztot. jo lett ismét

azt mondták eltömödik és utánna annyi a porlasztonak nem lehet megtalálni a porszemet a gépezetben

 

szétszedtem a porlasztot darabjaira minden tiszta egy porszem nincs benne.

 

most eltelt 2 év...és most ismét ez a jelenség jött elö.  nagyobb 70cm japán porlaszto van rajt ezt tették rá a szervizben

találkozott valaki ilyennel?? megint porlasztocsere???

elpákó Creative Commons License 2016.08.25 0 0 10766

Sziasztok,

 

2009-es 125-ös karbis Outlook Sport-nál (11.500 km) mi okozhatja azt a jelenséget, hogy meglehetősen ingadozik az alapjárat: ha ráadom a világítást, akkor az egyértelműen csökkenti, főleg ha a rendes országúti tompított fény van ráadva, helyzetjelző kevésbé. A legnagyobb gond, hogy ilyenkor, rendes világítás mellett pl. lámpánál állva szinte biztos, hogy le is áll a motor, ha leveszem a világítást, visszaáll az alapjárat (most fel is van tekerve 2000 rpm/min-re a hiba miatt) Karbit néztem, a membrán nem szakadt, bár nem pontosan fér be a fedél alá (2 csavar fogja) egy picit nagyobb, bár még gyárinak tűnik, itt akár szívhat falsot is.

Van valakinek v.mi tippje, mielőtt megrendelek mindent a karbifelújításhoz? Hidegen indul rendesen, úgyhogy nem az automata szívató patron, ami szintén Keeway betegség, legalábbis a Hurricanomba kétévente kellett újat venni.

Ötletek?

GYURMA 944 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 10765

ű

Nagy tiszteletem!

 

A beszereztem a képen látható alkatrészt, ami állítólag Keeway, mert szeretném átalakítani a Honda Gyro Canopy-mat folyadékhűtésesre, mivel túrázok vele 500-700km-ert.

A kérésem-kérdésem az, hogy segítsetek, milyen módon és hol csatlakozik a forgattyúsházhoz. Gondolom a membránját az vezérli. A blokk elrendezése miatt nincs módom kényszerhajtásos szivattyút rászerelni.

Bármilyen képet, rajzott nagy hálával fogadok!

 

Köszönöm előre is!

nyevigák Creative Commons License 2016.08.23 0 0 10764

Helló! Elmondanád nekem hogy hogy sikerült rendbe vágni  mert nekem is elkezdte enni a benzint!

Előzmény: cpi-hussar (7565)
AngeloDivina Creative Commons License 2016.08.18 0 0 10763

Nagyon jól látod a helyzetet! :) Az emelkedőket a kereskedő is mondta.

Előzmény: SZ.LUI (10762)
SZ.LUI Creative Commons License 2016.08.18 0 0 10762

Gratulálok, szép jószág.

Semmi extra tanács. Úgy iv vigyázva mész vele, mert 

1. Új és félted

2. Nincs rutin és egy kicsit te is "félsz"

3. Benne vannak a folytások

 

Én full szintetikust használtam, de nem hiszem, hogy megsértődik a félszintitől.

A hosszan tartó emelkedőket kerülném, ne erőlködjön szegény. Újszülött még. :)

Előzmény: AngeloDivina (10758)
SZ.LUI Creative Commons License 2016.08.18 0 0 10761

Nekem a gyári cuccokkal és egy kicsit könnyebb görgővel 60-65 km./h. hozta mindíg.

Folytás nem volt az ennyémbe mert 0 km.-es bemutató motor volt Szentendrén, nem kellett bajlódni vele.

Két karbival szerelték, az enyémen a jobbik volt. Ne kérdezd mejik, mert nincs meg 3 éve. Átültem egy kicsit nagyobbra.

Előzmény: Achitori (10760)
Achitori Creative Commons License 2016.08.17 0 0 10760

Esetleg jobban kikéne hézagolni? Amúgy egy polini high speed vario van benne.

Előzmény: Achitori (10759)
Achitori Creative Commons License 2016.08.17 0 0 10759

Végül visszacseréltem mert csak60at ment és ki sem pörgött rendesen. Most olyan van benne amilyen volt és ugyanannyi a vége.

Előzmény: SZ.LUI (10757)
AngeloDivina Creative Commons License 2016.08.17 0 0 10758

Sziasztok! Meg lett a Keeway RY6. :) Tanuló robogós vagyoj, így nem is nagy gond hogy az első 500 km-en benne van a folytás.

Tudtok tanácsolni valamit az új robogó kezelèsèvel kapcsolatban? Mire figyeljek oda?

2T olajból vettem egy Repsol fèlszintetikust. Jó az vagy ajánlanátok mást?

 

Köszi! :)

SZ.LUI Creative Commons License 2016.08.17 0 0 10757

Ha keskenyebb mint a gyári, nem fog annyira menni végsebességre.

Ha nagyobb görgőt teszel a variátorba megnő a végsebesség, ha ez a fontos.

Viszont kissebb fordulaton fog dolgozni és lasabba lesz a kigyorsítása.

Előzmény: Achitori (10755)
SZ.LUI Creative Commons License 2016.08.17 0 0 10756

Nekem pont ez volt, az egyik gyűrü eltőrt, de szerencsére a hengerfalon nem tett kárt.

Tűgörgöskosarat és dupla gyürücserét kapott, jól megkenve kívülről a dugot berakás elött.

Füstölt mint állat, de helyben járattam úgy 1 órát, had kopjon össze terhelés nélkül.

 

Átestem ezen és nem jutott eszembe a megoldás.

15.000 km. bírt budapesten, felujítás elött.

Előzmény: linterr (10754)
Achitori Creative Commons License 2016.08.17 0 0 10755

16.5*793 méretűt tudtam venni, azt mondták h jó bele. Attól h fél milivel kisebb nem lesz alacsonyabb a végsebesség?

Előzmény: SZ.LUI (10752)
linterr Creative Commons License 2016.08.16 0 0 10754

nos megvan a hiba oka..egyik  dugattyúgyűrű beragadt, emiatt fele kompresszióm volt...ezért nem indult. Viszont az űj gyűrű is kicsit szorul..mit lehet vele tenni? 

Előzmény: linhai (10746)
SZ.LUI Creative Commons License 2016.08.16 0 0 10753

Szia,

 

keeway.hu jobb felső sarok, alkatrészkatalógus. Kiválasztod a tipust és mindent megtalálsz.

Robbantott rajzok, gyári alkatrészek cikkszámmal és árral.

Egy táblázat jön fel és a bal alsó sarokba tudsz lépkedni a motorikus alkatrészek és a "body" alkatrészek között.

 

Előzmény: Törölt nick (10750)
SZ.LUI Creative Commons License 2016.08.16 0 0 10752

Szia, 17 mm a gyári.

 

Előzmény: Achitori (10751)
Achitori Creative Commons License 2016.08.15 0 0 10751

Nos levettem a deknit.Tele volt gumiporral a variátor, kifújtam.15,5mm a szíj, tehát holnap veszek bele egy újat.

Előzmény: Achitori (10749)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.15 0 0 10750

Sziasztok Keeway tulajok!

 

Hozzám került egy keeway viva 125-ös robi /2004.es/ rendszámos, szinte új, 6000 kilométer van benne. Számomra ismeretlen moci, esetleg tudnátok segíteni a müszaki adatainak megismerésében  pl. szíjméret, görgőméret,  olaj csere

stb Minden infoért hálás vagyok István

Achitori Creative Commons License 2016.08.14 0 0 10749

És hol mérjem tolómérővel? A bordázatát vagy a bordák között? Valaki tudja hogy mennyinek kell lenni a gyárinak?

Előzmény: Achitori (10748)
Achitori Creative Commons License 2016.08.14 0 0 10748

Sziasztok. Variátor szíj cseréhez elég csak a deknit levenni?Kb 8000km-t raktam én a motorba, és ezalatt még nem volt cserélve a szíj.18000km van a robogóban. Keeway Hurricane 

f.evo Creative Commons License 2016.08.14 0 0 10747

A gyújtótekercs környékén kéne szétnézni. Kimérni a tekercset nem szakadt-e. A jeladó nem tört-e le. Nálam hasonló kínlódás volt. Alig akart indulni egy idő után, a szerelő "állítólag" ott mindent rendben talált. Aha. Vettem egy új gyújtásalaplapot, azóta tökéletesen indul. Ami még gond lehet : gyújtótrafó ( bár elég ritkán hibásodik meg ), gyújtás elektronika ( szintén nem lehetetlen, elöregedett). A lényeg, elindulsz a gyújtótekercstől és végig mész a csatlakozókon, kiméred. Még az is lehet, hogy valamelyik csatlakozód adta meg magát.

Előzmény: pettty68 (10735)
linhai Creative Commons License 2016.08.13 0 0 10746

Engem a régi, repedezett vákum csövek szívattak meg, nézz utána. 

Előzmény: linterr (10736)
dtrans2 Creative Commons License 2016.08.12 0 0 10745

Szia!

Nálam ugyanez volt a helyzet (Fact-50 EVO) kicseréltem a benzincsapot egy hagyományos (Simson) csapra, minimális esztergályos munkával, azóta minden probléma megszünt. Reggel nyit, este zár (ha nem felejtem el), és ha 3 hétig áll, utána is egy pöccre indul:)

Előzmény: linterr (10744)
linterr Creative Commons License 2016.08.12 0 0 10744

igy ahogy mondod..elvileg..sajna...sztem még egyszer végigfutok mindenen..hátha benéztem valamit..jobbat nem tudok.

Előzmény: SZ.LUI (10743)
SZ.LUI Creative Commons License 2016.08.12 0 0 10743

Nem tudom mi lehet.

Karbi rendben, membrán rendben, csövek rendben, szűrő rendben, szikra van, folyás nincs.

Elvileg minden OK.

 

Előzmény: linterr (10742)
linterr Creative Commons License 2016.08.12 0 0 10742

igen, ráadásul ujak :d

Előzmény: SZ.LUI (10741)
SZ.LUI Creative Commons License 2016.08.11 0 0 10741

Azt nem hinném, benzincsövek is rendben vannak?

Előzmény: linterr (10740)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!