2009-es 125-ös karbis Outlook Sport-nál (11.500 km) mi okozhatja azt a jelenséget, hogy meglehetősen ingadozik az alapjárat: ha ráadom a világítást, akkor az egyértelműen csökkenti, főleg ha a rendes országúti tompított fény van ráadva, helyzetjelző kevésbé. A legnagyobb gond, hogy ilyenkor, rendes világítás mellett pl. lámpánál állva szinte biztos, hogy le is áll a motor, ha leveszem a világítást, visszaáll az alapjárat (most fel is van tekerve 2000 rpm/min-re a hiba miatt) Karbit néztem, a membrán nem szakadt, bár nem pontosan fér be a fedél alá (2 csavar fogja) egy picit nagyobb, bár még gyárinak tűnik, itt akár szívhat falsot is.
Van valakinek v.mi tippje, mielőtt megrendelek mindent a karbifelújításhoz? Hidegen indul rendesen, úgyhogy nem az automata szívató patron, ami szintén Keeway betegség, legalábbis a Hurricanomba kétévente kellett újat venni.
A beszereztem a képen látható alkatrészt, ami állítólag Keeway, mert szeretném átalakítani a Honda Gyro Canopy-mat folyadékhűtésesre, mivel túrázok vele 500-700km-ert.
A kérésem-kérdésem az, hogy segítsetek, milyen módon és hol csatlakozik a forgattyúsházhoz. Gondolom a membránját az vezérli. A blokk elrendezése miatt nincs módom kényszerhajtásos szivattyút rászerelni.
nos megvan a hiba oka..egyik dugattyúgyűrű beragadt, emiatt fele kompresszióm volt...ezért nem indult. Viszont az űj gyűrű is kicsit szorul..mit lehet vele tenni?
Hozzám került egy keeway viva 125-ös robi /2004.es/ rendszámos, szinte új, 6000 kilométer van benne. Számomra ismeretlen moci, esetleg tudnátok segíteni a müszaki adatainak megismerésében pl. szíjméret, görgőméret, olaj csere
Sziasztok. Variátor szíj cseréhez elég csak a deknit levenni?Kb 8000km-t raktam én a motorba, és ezalatt még nem volt cserélve a szíj.18000km van a robogóban. Keeway Hurricane
A gyújtótekercs környékén kéne szétnézni. Kimérni a tekercset nem szakadt-e. A jeladó nem tört-e le. Nálam hasonló kínlódás volt. Alig akart indulni egy idő után, a szerelő "állítólag" ott mindent rendben talált. Aha. Vettem egy új gyújtásalaplapot, azóta tökéletesen indul. Ami még gond lehet : gyújtótrafó ( bár elég ritkán hibásodik meg ), gyújtás elektronika ( szintén nem lehetetlen, elöregedett). A lényeg, elindulsz a gyújtótekercstől és végig mész a csatlakozókon, kiméred. Még az is lehet, hogy valamelyik csatlakozód adta meg magát.
Nálam ugyanez volt a helyzet (Fact-50 EVO) kicseréltem a benzincsapot egy hagyományos (Simson) csapra, minimális esztergályos munkával, azóta minden probléma megszünt. Reggel nyit, este zár (ha nem felejtem el), és ha 3 hétig áll, utána is egy pöccre indul:)