Keresés

Részletes keresés

siófoki35 Creative Commons License 2024.09.11 0 0 165704

Ezt lehet már tudni, hogy miféle politikai ok volt? :D 

Előzmény: négyszázas (165703)
négyszázas Creative Commons License 2024.09.11 0 3 165703

És mi tart ennyi időbe? Vicces, hogy ami forgalomképes volt, azt politikai okokból nem lehetett forgalomba állítani, most meg ezeken pepecselnek, miközben a Volvo kormol a hegyekben.

Előzmény: * 13 * (165696)
abauj Creative Commons License 2024.09.11 0 0 165702

Egész jól megoldják, de ha a Lórántffy utcán menne fel, könnyebb lenne. Tavaly volt egy sofőr, aki rendszeresen ezt tette.

Előzmény: Zugbegleiter (165684)
nemeza Creative Commons License 2024.09.11 0 0 165701

Kérdőjel lemaradt..

Előzmény: Alexander Pistoletov (165697)
abauj Creative Commons License 2024.09.11 0 2 165700

Tegnap, és ma reggel is 40 körüli utasszámmal érkeztünk a Vkapuhoz. (7:27)

Előzmény: Zugbegleiter (165693)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.09.10 0 2 165697

És az 555 is dögrováson van jelenleg.

Előzmény: * 13 * (165696)
* 13 * Creative Commons License 2024.09.10 0 1 165696

Nem. Két szóló C2 még hiányzik.

Előzmény: nemeza (165695)
nemeza Creative Commons License 2024.09.10 -2 1 165695

Délpesten rendben beállt mind a 2x10 C2 Citaro

Előzmény: szintetikusdizelolaj (165690)
* 13 * Creative Commons License 2024.09.10 0 0 165694

Dél-Pesten többlet van Conectóból. A 412-es számok napi szinten azzal vannak kiadva.

Előzmény: tranvía (165691)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.09.10 -1 2 165693

Mérik a levegő súlyát? :DD

Előzmény: tranvía (165692)
tranvía Creative Commons License 2024.09.10 0 2 165692

A 121-esen "knorr" van a héten, utána mennek vissza a Solarisok.

Előzmény: .BPO-346. (165683)
tranvía Creative Commons License 2024.09.10 0 1 165691

Conectóból ugyanannyi van, mint eddig, vagyis ha a 157-esre Conectót raksz, azt máshonnan kellene levenni, rendszerszinten többlet csak Volvóból van. Az meg budai hegyi vonalra nem a legjobb.

Előzmény: 08-73 (165689)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.09.10 0 0 165690

Az a baj h a conecto megy conecto meg minden helyett is....

Előzmény: 08-73 (165689)
08-73 Creative Commons License 2024.09.10 0 0 165689

Óbuda és Kelenföld miért nem veszi át a vonalat pl. Nextgen Conectokkal? Az 57, 257-tel átszerelés adná magát

Előzmény: szintetikusdizelolaj (165688)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.09.10 0 5 165688

nehéz szülés ez most, addig ok h a vonal elviseli a nagyobb kocsit, csak az oda vissza szerelgetéssel meg cserékkel meg megjelenik a vacak volvo máshol a hegyen, ahova füstölni megy....

Előzmény: 18-09 (165686)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.09.10 0 0 165687

nem lett megszüntetve, a garázsok tekintetében egy egységesebb, alacsonyabb érték felé megyünk

Előzmény: R.C. center (165681)
18-09 Creative Commons License 2024.09.10 0 0 165686

Ma ismét tisztán Volvós a 157-es. 

Előzmény: BuszosTonika (165685)
BuszosTonika Creative Commons License 2024.09.09 0 3 165685

Knorrozás van a 121-esen ezen a héten, amiatt van a 157-esen midi. Jövőhéttől valszeg újra szóló lesz.

Előzmény: 08-73 (165679)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.09.09 -1 2 165684

Az érdekes lesz. Merthogy Városkapunál át is helyezték a 121-es végállomását a középső járdasziget mellé, amihez tengelyben kéne megfordulni a Temesvári utcában, az viszont nagybusszal bajosan megy.

Előzmény: .BPO-346. (165683)
.BPO-346. Creative Commons License 2024.09.09 0 7 165683

És a 121-en ennyit a midizésről! :D

Ok? Kötve hiszem hogy egy 121-es többet követelt mint egy 157-es! :O

Előzmény: 08-73 (165679)
gumikrumpli74 Creative Commons License 2024.09.09 0 0 165682

Óbudán pl., azért nem hosszabítottak meg besegítői szerződést, mert már nem lehetett, határozatlan idejűt kellet volna adni. 

Előzmény: Obus (165676)
R.C. center Creative Commons License 2024.09.09 0 0 165681

Óbudán pl. megszűntek a GT-k elsejétől. És máshol is rezeg a léc.

Előzmény: Villámhetes (165672)
R.C. center Creative Commons License 2024.09.09 0 0 165680

Minimális, de van.

Előzmény: Obus (165667)
08-73 Creative Commons License 2024.09.09 0 0 165679

157, 157A: ennyit a szólósításról, mától ismét U10-esek vannak kint.

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.09.09 -1 8 165678

Nincs létszámstop járművezetők tekintetében (sem).

Indítunk tanfolyamot rövidesen.

Törölt nick Creative Commons License 2024.09.08 -1 1 165677

.

Előzmény: Obus (165676)
Obus Creative Commons License 2024.09.08 0 0 165676

Akkor főállású felvétel van, de vajon besegítő is?

Előzmény: Törölt nick (165673)
Mr. SziD Creative Commons License 2024.09.08 0 0 165675

A Troli eddig is ment B-ről, most hogy ez a lehetőség a D-nél is adott, én úgy gondolom, hogy inkább az utóbbit választják, az okán gondolkodjon el aki szeretne.

 

Trolis topikban pár hete volt szó arról, hogy hiába a B-ről D-re, a trolis tanfolyamok is teltházzal futnak.

 

Tehát van létszám stop, ha közben van folyamatos felvétel?

 

 

A létszámstop egy érdekes állatfajta, mert az elrendelés után kiesett munkaerő pótolható. Tehát valójában nem a felvételt tiltják meg, hanem csak egy maximális létszámot rögzítenek.

(Egyébként megfigyelhető, hogy a járművezetői hirdetések kb minden cégnél folyamatosan a honlapon vannak, mert abban a munkakörben folyamatos a fluktuáció.)

Előzmény: Törölt nick (165673)
nemeza Creative Commons License 2024.09.08 0 1 165674

Volt is ma 141-esen csuklós Conecto (AADI-650) az egyik off NAY helyett..

Előzmény: Villámhetes (165672)
Törölt nick Creative Commons License 2024.09.08 -1 2 165673

Linkeltem lentebb a pillanatnyi állás ajánlatokat.

 

Valószínűleg a B-ről D-re lehetőség egy jó ideig leköti az oktatói és az oktatáshoz szükséges eszköz kapacitást, erre az évre úgymond telített a lehetőség.

Nagyjából egész héten két műszakban zajlik a gyakorlati oktatás, az összes oktató busz kint van késő estig, továbbá az oktatáshoz forgalmi kocsik is kellenek, amit nem mindig egyszerű rendelkezésre bocsájtani.

A Troli eddig is ment B-ről, most hogy ez a lehetőség a D-nél is adott, én úgy gondolom, hogy inkább az utóbbit választják, az okán gondolkodjon el aki szeretne.

(Gondolat ébresztőnek egy kérdés: Magyarország és Európa területén mennyi szolgáltató dolgozik drót alatt?)

 

Tehát van létszám stop, ha közben van folyamatos felvétel?

 

Előzmény: Obus (165670)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!