Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

elnokibenz Creative Commons License 2013.05.29 0 0 465
elnokibenz Creative Commons License 2013.05.29 0 0 464

Sajnos az nincs meg!

Előzmény: Smafu.w126 (459)
csabais Creative Commons License 2013.05.29 0 0 463

Akkor beleverem a 12 szögűt.

Aztán a flex.

Előzmény: t.zsolti (462)
t.zsolti Creative Commons License 2013.05.29 0 0 462

amikor már nincs benne 6 lap akkor mivel??

az inbuszt utálom

Előzmény: csabais (461)
csabais Creative Commons License 2013.05.29 0 0 461

:-))))

Előzmény: t.zsolti (460)
t.zsolti Creative Commons License 2013.05.29 0 0 460

csőfogó ( már ha hozzáfér). 10.9-es csavarig megfogja , attól keményebben el fog forogni

Előzmény: Virago1000 (450)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.05.28 0 0 459

Motor és a váltó alatt szokott az SD-ken lenni műanyag zajszigetelő burkolat, ha az van, már vinném is!

Előzmény: elnokibenz (458)
elnokibenz Creative Commons License 2013.05.28 0 0 458

Sziasztok!

Amerikai 300 sd ből megmaradt alkatrészeket eladnám! Nagy hátsó lökhárító, 4db komplett ajtó ,alumínium csomagtérajtó, lámpafoncsporok és pár apróságok! Ezeket egyben 35 ezerért oda adom mert útban vannak! Esetleg ha valaki igényt tart rá komplett 300 sd is van papírokkal műszakilag szörnyű állapotban! Köszönöm

Smafu.w126 Creative Commons License 2013.05.26 0 0 457

Jeleztem neki.

Előzmény: Mr. Cool (456)
Mr. Cool Creative Commons License 2013.05.23 0 0 456

A másik mercis topicban már kértem, hogy adj meg róla paramétereket, mert érdekel. Kellene legalább egy motorkód és egy ár.

Előzmény: Doki_200D (452)
SciroccoMkII Creative Commons License 2013.05.18 0 0 455

Üdv!

Érdekel az 500-as köteg!
Milyen felszereltségű aztóból való?
Megvan a teljes köteg? (hátsó része stb)
Klíma milyen volt benne manuális vagy autómata?(tekerős vagy nyomógombos)
Illetve mi lenne az ára?

Köszönöm! 

Előzmény: Doki_200D (451)
Doki_200D Creative Commons License 2013.05.03 0 0 454

Íme:

Doki_200D Creative Commons License 2013.05.03 0 0 453

Íme:

Doki_200D Creative Commons License 2013.05.03 0 0 452

Ugyanennek a verdának a motorja is eladó. Komplett, a klíma hiányzik róla... Átfordul, az előző tulaj szerint a bütykös tengely adta meg magát, nem vizsgáltam.

Doki_200D Creative Commons License 2013.05.03 0 0 451

Ha nem találsz 560-asat és beválalod a barkácsolást, akkor lenne itt egy 500 SE 1986-ból.

Előzmény: SciroccoMkII (431)
Virago1000 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 450

Az enyemen olyan a felfogatas, mint amit a 440-es hozzaszolasban szurtal be. Vagyis, az az u alaku vas csak a kasznihoz fogatja a hatsohidat, ha jol lattam, es a difit hatulrol egy az emlitett csavar tartja. Elol meg 2 imbuszcsavar, de az nem okozott gondot.

A csavarfejet en bele szoktam kocogtatni miutan kikapartam a rozsdat a kulcsnyilasbol, wd40 meg ilyesmiket nem hasznalok, meg soha de soha nem segitett. Sajnos 1 csavar mar tonkrement (a feltengelyen), ez volt a tanulopenz a 9-es imbuszkulccsal, de talan meg sikerul kiszedni, es nem nyalt le minden elt.

Előzmény: Smafu.w126 (441)
Virago1000 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 449

Nofene most mukodik ez a nick? A multkor nem mukodott.

 

 

Előzmény: Virago1000 (448)
Virago1000 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 448

Uraim, koszonom szepen a valaszokat.

Azt hiszem be kellesz szereznem egy ilyen csavarhuzot vagyis fejet. Legkulcsom nincs, meteres rudam, kardanom, csovem van :)

 

 

csabais Creative Commons License 2013.04.14 0 0 447

Én tologatom az aknából, nem emelem meg, de még mindig sikerült egyedül.

 

Amúgy alul meg a kézifékkötelet tudod középen befeszíteni akármivel.  :-))

Előzmény: Smafu.w126 (446)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 446

Az a baj, hogy elvagyok kényelmesedve, csáposemelőben gondolkodom mindíg, ott pedig 1 embernek elég időigényes, rögzítőfék be, kocsi emel, csavar lazít, kocsi le, rögzítő ki, kerék forgat, rögzítő vissza, kocsi emel, csvar lazít, és ez a folyamat 6x:) Kivéve, ha bent űl egy másik ember a kocsiban:)

Aknából sem túl baráti ez a folyamat, annyi külömbséggel, hogy nem a csápssal engedem le/fel, hanem én rohangálok le/fel az aknából:)

Ha meg se akna se csápos, simán földön elég gáz difizni, és a kocsi alól ki/be kúszva minden csavarnál, újfent nem túl kellemes:)

Előzmény: Smafu.w126 (445)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 445

Mondjuk igaz, bár a 126-ban nincsn kézifék:DDD De vérszívást félre téve jogos, ez elkerülte az agyhelyem:)

Előzmény: csabais (444)
csabais Creative Commons License 2013.04.14 0 0 444

"Az a verzió 2 emberes"

 

Kéziféketismered?   :-)))

Előzmény: Smafu.w126 (443)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 443

"A feltengelyeket ugyanilyen kulcsnyilasu csavar fogatja fel. Hogy inditsam meg oket?"

 

Én a féltengelyeket légkulcsal nyitom meg, vagy levett kerék melett egy jó hosszú krova szárral kivezetve a féktárcsákig kézi hajtánnyal, csak abban az esetben szopóág lefogni lazítás közben. Az a verzió 2 emberes.

Előzmény: USA-modell (436)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 442

:DD És nem 17-es, hanem 22-es a két nagy csavar:D Csak kinyögdécselem 100 hsz-ből:D

Előzmény: Smafu.w126 (441)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 441

Bocsánat, javítok, nem voltam biztos az emlékeimben az első szériás tekintetében, ezért utána néztem.

Tehát a lentiek egy részét korigálva, az első szériás difit mint azt a kép mutatja vagy 2db 17-es fejű csavar fogja, vagy 4db 6-os inbusz, noha a képen már 13-as fejű csavarok fogják, de a 126-nál ezt a difit már inbusz fogta, a 123-aknál volt ilyen csavarral. De lényegtelen is, mert a lényeg, hogy így már látod a lehetőségeket mindkettő verzió kapcsán.

 

Előzmény: Smafu.w126 (440)
Smafu.w126 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 440

Ahogyan már írva lett 10-es torx kulcs kell a nyitáshoz, érdemes bele kocogtatni a kulcsot a helyére, és ha van lehetőségetek, akkor légkulcsal lazítsátok meg, ha nincs légkulcs, akkor lazítás elött kicsit próbáljatok ráhúzni. Ha nem a képen látható difi felfüggesztésetek van, hanem még az első szériás, akkor 2db sima inbusz 8-as. Ahogy a képen i látni, nem véletlenűl van benne még a fej a csavarban, bele lett kocogtatva az elnyalás hajlama miatt, és míg nem végeztem tutira a művelettel, nem is vettem ki.

 

 

 

Előzmény: USA-modell (436)
csabais Creative Commons License 2013.04.14 0 0 439

Amúgyis 10-es!

 

Előzmény: 504LACI (438)
504LACI Creative Commons License 2013.04.14 0 0 438

Azt jobb helyeken úgy hívják, hogy XZN kulcs. Sima imbusszal sose szedi szét csak a csavar fejét teszi tönkre.

Előzmény: csabais (437)
csabais Creative Commons License 2013.04.14 0 0 437

12 szögű inbusz. A 8-asnak jónak kellene lenni bele.

Előzmény: USA-modell (436)
USA-modell Creative Commons License 2013.04.13 0 0 436

Udv mindenkinek!

A 126-oson a difit hatul milyen inbuszcsavar fogatja fel a hatsohidhoz? Dupla hatszog, ilyen a csavarfej:

 

http://www.instructables.com/files/deriv/FGY/1G28/FQPTYGLG/FGY1G28FQPTYGLG.LARGE.jpg

 

de a 9-es imbuszkulcs laza, lenyalja a sarkokat,  a 10-es pedig nem megy bele. 9.5-os lenne? Meg eletemben nem hallottam 9.5-os imbuszkulcsrol.

Vagy pedig valami specialis csavar? A feltengelyeket ugyanilyen kulcsnyilasu csavar fogatja fel. Hogy inditsam meg oket?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!