Amerikai 300 sd ből megmaradt alkatrészeket eladnám! Nagy hátsó lökhárító, 4db komplett ajtó ,alumínium csomagtérajtó, lámpafoncsporok és pár apróságok! Ezeket egyben 35 ezerért oda adom mert útban vannak! Esetleg ha valaki igényt tart rá komplett 300 sd is van papírokkal műszakilag szörnyű állapotban! Köszönöm
Érdekel az 500-as köteg! Milyen felszereltségű aztóból való? Megvan a teljes köteg? (hátsó része stb) Klíma milyen volt benne manuális vagy autómata?(tekerős vagy nyomógombos) Illetve mi lenne az ára?
Ugyanennek a verdának a motorja is eladó. Komplett, a klíma hiányzik róla... Átfordul, az előző tulaj szerint a bütykös tengely adta meg magát, nem vizsgáltam.
Az enyemen olyan a felfogatas, mint amit a 440-es hozzaszolasban szurtal be. Vagyis, az az u alaku vas csak a kasznihoz fogatja a hatsohidat, ha jol lattam, es a difit hatulrol egy az emlitett csavar tartja. Elol meg 2 imbuszcsavar, de az nem okozott gondot.
A csavarfejet en bele szoktam kocogtatni miutan kikapartam a rozsdat a kulcsnyilasbol, wd40 meg ilyesmiket nem hasznalok, meg soha de soha nem segitett. Sajnos 1 csavar mar tonkrement (a feltengelyen), ez volt a tanulopenz a 9-es imbuszkulccsal, de talan meg sikerul kiszedni, es nem nyalt le minden elt.
Az a baj, hogy elvagyok kényelmesedve, csáposemelőben gondolkodom mindíg, ott pedig 1 embernek elég időigényes, rögzítőfék be, kocsi emel, csavar lazít, kocsi le, rögzítő ki, kerék forgat, rögzítő vissza, kocsi emel, csvar lazít, és ez a folyamat 6x:) Kivéve, ha bent űl egy másik ember a kocsiban:)
Aknából sem túl baráti ez a folyamat, annyi külömbséggel, hogy nem a csápssal engedem le/fel, hanem én rohangálok le/fel az aknából:)
Ha meg se akna se csápos, simán földön elég gáz difizni, és a kocsi alól ki/be kúszva minden csavarnál, újfent nem túl kellemes:)
"A feltengelyeket ugyanilyen kulcsnyilasu csavar fogatja fel. Hogy inditsam meg oket?"
Én a féltengelyeket légkulcsal nyitom meg, vagy levett kerék melett egy jó hosszú krova szárral kivezetve a féktárcsákig kézi hajtánnyal, csak abban az esetben szopóág lefogni lazítás közben. Az a verzió 2 emberes.
Bocsánat, javítok, nem voltam biztos az emlékeimben az első szériás tekintetében, ezért utána néztem.
Tehát a lentiek egy részét korigálva, az első szériás difit mint azt a kép mutatja vagy 2db 17-es fejű csavar fogja, vagy 4db 6-os inbusz, noha a képen már 13-as fejű csavarok fogják, de a 126-nál ezt a difit már inbusz fogta, a 123-aknál volt ilyen csavarral. De lényegtelen is, mert a lényeg, hogy így már látod a lehetőségeket mindkettő verzió kapcsán.
Ahogyan már írva lett 10-es torx kulcs kell a nyitáshoz, érdemes bele kocogtatni a kulcsot a helyére, és ha van lehetőségetek, akkor légkulcsal lazítsátok meg, ha nincs légkulcs, akkor lazítás elött kicsit próbáljatok ráhúzni. Ha nem a képen látható difi felfüggesztésetek van, hanem még az első szériás, akkor 2db sima inbusz 8-as. Ahogy a képen i látni, nem véletlenűl van benne még a fej a csavarban, bele lett kocogtatva az elnyalás hajlama miatt, és míg nem végeztem tutira a művelettel, nem is vettem ki.