Ha egy eléggé full kezdő emberke (azaz én) tanácsokat szeretne kérni Tőled mintázás-üvegszálazás témában, elzavarnád? Konkurenciát nem jelent, max magának eszkábálna apróságokat az imádott autójára ;)
Én nem Corvette-re tervezem, hanem BMW 850-esre... A Corvette-ben egy jó dolog van, hogy ha pl leveszi az ember az elejét, akkor elég sok öteletet meg lehet valósítani, mert nincs ott semmi doblemez, stb. Csak a motor szinte... Arra láttam már Viper replikát, nekem is van egy olyan kasznim, de én valami egyedit akartam építeni TVR stílusban... De már elmúlt... :)))
Kb 50 saját készítésü képem van a 330-asról, üldögéltem is benne, tetszett... Úgyhogy még 1-2 képpel nem "szédítesz" el... Szerezz egy másolatott a dokumentációjából, amivel vizsgáztatták, tervrajz stb... :)))
Én írtam nemrégen Neked emailt ;) Nagyon kiváncsi vagyok a csővázas középmotoros egyedi autóra... Magam is ilyenen gondolkodom, de majd csak valamikor, mert sem az anyagi, sem a rutin nincs még készen erre :)
Kedvenc egzotikus autóm pont a Zonda, bírom ahogy a futurizmus keveredik enne a retróval. Élőben mély nyomot hagyott bennem. Én mondjuk az épített autónál sem tudnék elszakadni a másik mániámtól, a wankel motortól, abból is a turbóstól (RX-7 TurboII)... A motor messze a legideálisabb szerintem erre a célra. 1,3 literes, pici és könnyű alu moci alacsony súlyponttal, ami könnyedén tuningolható 400 LE környékére, de odakint sok 700LE-s változat is megtalálható.
Szóval először befejezem a jelenlegi autóm tuningolását, ezzel is komoly elképzeléseim vannak, de ezután szeretnék magamnak valami egyedi témát :)