A cikkek végén levő fészbúkos lájkolásokkal valami nincs rendben, rossz linkek jönnek, ezt a plugin jelzi is a cikkek alján. Ezt majd nézzétek meg, mert így ha valaki lájkol, akkor a fészbúkra is rossz link kerül.
tehat akkor ez a mi "debil korlatolt" olvasoi nyelvünkre leforditva azt jelenti, hogy hiaba ugral itt akarki is ez van. Magyarul ha bemegyek a husboltba még örüljek hogy az elado valami nyamvadt vackot ramsoz maskülönben menjek ahova akarok a véleményemmel együtt. Felelötlenség szolgaltatoi oldalrol, és felsöbb szintröl olyat irni hogy nem muszaly olvasni az oldalt. Bocsanat hogy merünk véleményt alkotni, és köszönjük a jotanacsot, remélem valahol valaki elöbb utobb majd csupan a vasutbarat közönségböl el tud tartani egy hirportalt.
Természetesen megértem a közgazdasagi fogalmakat én is , de valahol felborult a rend, nem egy ember haborog ,meg nem is harom, a szolgaltatonak kell ugy ugralnia ahogy a vevö fütyül, nem pedig forditva és még kioktato stilusban
Emlékszel arra, hogy találkoztunk? :-) Pedig annak már 3 éve. Erre nem gondoltam, őszintén megmondom. (Igaz, hogy én is emlékszem, de ezt inkább annak tudom be, hogy a neved ismerős volt már akkor az IHO-ról. Sok emberre nem emlékszem már, akikkel üzleteltem modellvasúttal.)
"Semmiféle nem publikus dolog nincs, csak legfeljebb nem olvastad (pedig le volt írva többször is), esetleg nem értetted meg"
Na, egy kicsit félreértettél. A nem publikus dolognál arra gondoltam, hogy olyan dolog van a háttérben, ami miatt nem tudtok visszakozni. Amit megismételtél, azt olvastam is, meg is értettem, és önmagában rendben is volna. HA! Ha ez egy jó honlapszerkesztéssel párosulna.
Igy van, "formailag kell máshogy nézned ugyanazt a tartalmat". Csakhogy ez jelen formájában tényleg zavaró, és mint olvashattad másnál is, nem csak nekem. Annyi a különbség, hogy nekem kicsit nagyobb a pofám, és próbálom felhívni a figyelmeteket újra és újra, hogy ez így nem jó - sokunknak. És azt is értsétek meg, hogy "nem ellened haragszom, hanem érted"! (Nem tudom, ki és mikor mondta ezt, de gimnazista koromból megmaradt bennem, mert nagyon találó.)
"Senki nem magyarázza a bizonyítványt, és nem is kell semmiféle beismerés, mert a kudarc (ahogy a siker) megállapításához még kissé korai az értékelés."
Ebben én nem lennék olyan biztos.
Kíváncsi vagyok hogy mondjk 5 éven belül vagy múlva is ugyanez lesz-e a véleményed.
" A vasútbarát közönség nem elég egy hírportál eltartásához"
Hoppá hát itt van az eb elhantolva.........gondolom a boltban is azért vannak az akciók mert igencsak kevés pénz csöröghet az Indóház kasszájában.
Lehet hogy túl negatívan látom a dolgokat ebből a helyzetből nem igazán látok kiutat és ezen az új témakörök sem fognak sokat lendíeni.
Na, azért nem kell túlzásokba esni. Senki nem magyarázza a bizonyítványt, és nem is kell semmiféle beismerés, mert a kudarc (ahogy a siker) megállapításához még kissé korai az értékelés.
Semmiféle nem publikus dolog nincs, csak legfeljebb nem olvastad (pedig le volt írva többször is), esetleg nem értetted meg. A kedvedért elismétlem.
Változtatni kellett, ami a tartalombővítést jelenti. A vasútbarát közönség nem elég egy hírportál eltartásához; ha ezt nem érted, akkor vagy azt hiszed, a pénzt errefelé lopják, vagy a legalapvetőbb közgazdasági fogalmakkal sem vagy tisztában.
És - meg ne bántsalak, hisz' találkoztunk már, normális embernek ismeretelek meg - tulajdonképpen te kötöd az ebet a karóhoz: ismételgeted a komfortzónád megsértésének borzalmas voltát, miközben egyedül formailag kell máshogy nézned ugyanazt a tartalmat, illetve az egyelőre még ott éktelenkedő MIG videón szörnyűlködsz. Nem akarom elhinni, hogy soha nem kellett ennél komolyabb témában alkalmazkodnod - ha igen, tényleg a szerencse fia vagy.
Szerintem nem volt semmiféle gyűlölet benne. De én szerkesztőként biztos nem tettem volna bele a magam dícséretét. (Legalább vette volna a fáradságot, hogy mással íratta volna meg. Vagy Bennetek lett volna ennyi kollegialiás, hogy Ti írjátok meg. Ennyire nem lehettek dilettánsok!)
Rövid kérdéseket tettek fel az újságíróknak, és ő tudta a legtöbb jó választ a leggyorsabban megmondani. Így pl., mi volt Budapest első villamosvonalának a viszonylata, hány troli áll meg az x-y utcák sarkánál, stb.
Na, erre voltam kíváncsi :D Köszönöm és gratulálok neki. Kár, hoyg nem volt a kérdések között, hogy van-e Limában metró? :D
Hiszen ez nem is olyan off! Tényleg! Legyen már egy Ciccolinás fül is (végülis ő is szokott autózni, repülni), és akkor tényleg dőlni fognak ide az olvasók! :-)))
De ezt is meglepőnek tartom, hogy az általános felháborodás ellenére kötitek az ebet a karóhoz, ragaszkodtok ahhoz, hogy ez az új forma milyen jó, magyarázzátok a bizoynyítványotokat - és egyszerűen képtelenek vagytok elismerni a kudarcot. Persze lehet, hogy a háttérben vannak nem publikus dolgok, ami miatt nem lehet már mást csinálnotok.
Úgy látom, hogy itt süketek párbeszéde folyik, ha az ember leírja, hogy mi a baja, akkor csak legyintetek rá, hogy áááááá, az nem úgy van. Sokan, sokfélét, de időnként azonos dolgokat is hasonlóan látva leírtak, de úgysem történik semmi. Néhány éve egy miniszterelnök mondta, hogy hadd tüntessenek az emberek, majd megúnják és hazamennek. Így történt, és most is így fog. Tökmindegy mit írunk ide, úgyis az lesz, amit az oldal szerkesztői akarnak, amit kitalálnak, abból úgysem engednek.
Dehát kiderült, benne van a cikkben, egy villamos kézzel készített modellje az. Rövid kérdéseket tettek fel az újságíróknak, és ő tudta a legtöbb jó választ a leggyorsabban megmondani. Így pl., mi volt Budapest első villamosvonalának a viszonylata, hány troli áll meg az x-y utcák sarkánál, stb.
Az új dizájnt látva pozitívan álltam az újításhoz. Kifejezetten tetszetősek lettek az ágazatokhoz tartozó ikonok. De -mint többen leírták- teljesen használhatatlan, áttekinthetetlen lett a portál. Valaki megfogalmazta: aki "mindenhez ért", az valójában SEMMIHEZ SEM ért... Ezzel maximálisan egyetértek. Félreértés ne essék, nem azért jöttem, hogy azt ismételgessem, amit már elég sokan leírtak! Olvasgattam a topikban folyó szájkaratét. Nem értettem, hogy mi ez a nagy hőzöngés, és abszolút pozitív szemlélettel álltam a dologhoz. De elérkezett egy pont, amikor azt mondtam, hogy sajnálom, viszlát. Tapasztaltam, hogy nem működnek a két-három hetes könyvjelzőzött hivatkozások. Önmagában még ez sem volna katasztrofális gond. De amikor a portál keresőmotorjába begépeltem, hogy "székely gyors", és ilyen találatokat kapok, hogy: "Félmilliárdból fejleszt a Hajdú Volán", "A telkesjáratok története", "Saab: újratöltve", "A fogkrémtubustól a csupaszárnyig", akkor azt mondtam, hogy köszönöm, ebből nem kérek!!!
Ennek köze nincs az Indóházhoz. Vagy akkor fusson más néven.
Sem a hajókkal, sem a repülőkkel nincs bajom, de ez nem ebbe a témába való! Az pedig hiú ábránd, hogy a hajók és repülők megszállottjai tömegével fognak ide átcsábulni...
Ez a fajta hozzáállás, hogy csakazértis nyomjuk le az olvasók torkán, szintén nagyon nem szimpatikus. Nem csak nekem, hanem ahogy olvastam, elég sok fórumozómak, és (volt) olvasónak!
Nem tudom, nem is érdekel; és nálad is önsanyargatás, ha a ténybeli kifogások (biztos van sok) keresése helyett ezzel a felesleges dologgal foglalkozol. :-)
Akárhogy nézem, a nolon ott van kiírva, hogy népszabadság online, az nso-n ott van, hogy nemzeti sport online, az mno-n ott van, hogy magyar nemzet online, az ihon nincs kiírva, hogy Indóház Online. :)
kicsit erős szó a gyülölni, hiszen nem is ismerem személyesen. kételkedem a szakmai kompetenciáiban és alkalmasságában :) Továbbra is tartom, hogy ő az iho (városi rovatának) messze leggyengébb szerzője. Most pl. azt látom, hogy berak egy fotót magáról, hogy megnyert valamit, amiről nem derül ki sehol, hogy mi is az. Mi az?
Próbáltam a cikket megkeresni, de nem sikerült. Belinkelné valaki? Kíváncsi vagyok erre az úriemberre, aki az új honlaphoz hasonlóan sok indulatot vált ki... Köszönöm!
A vasúthoz képest a busz nem a másik oldal, csak akkor, ha elvakultak vagyunk.
A buszt - főleg a helyit, meg esetleg a helyközit - még jobban elfogadják a kötöttpályás közlekedés hívei, részben a troli miatt, részben meg azért, mert ugyanúgy városi jármű, mint a villamos. Azt nem tudom, hogy itt hányan puffogtak korábban a buszos cikkek miatt, de biztos jóval kevesebben - az Ikarus-sorozatot például én is szeretem - mint most a repülők meg a hajók miatt. Meg aztán azoknak az aránya soha nem haladta meg a kötöttpályáét, és ez se mindegy.
Persze ez egy kicsit ki volt sarkítva, de akkor vegyünk egy másik példát: egy akvarisztikai portálnál még előfordulhat, hogy ír a teknősökről, de a tengerimalacokról már nem fog csak azért, mert "állat-állat"...
"az online változatok megengednék maguknak, hogy a «másik oldal» politikai nézeteinek is pozitív hangot adnának" - na ez az, ami egy jókora félreértés. A vasúthoz képest a busz nem a másik oldal, csak akkor, ha elvakultak vagyunk. De ahhoz nem elegen, hogy követelhessünk magunknak egy kizárólagos hírportált. :-)