Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Hmm. Érdekes... Mondom megkérdezem mit tudtok a GSA féltengely szimmeringekről. Volt itt régebben téma. Melyik jobb roszabb honnan lehe beszerezni. Nyelestengelyhez elvileg lesz jövőhétre. Nem teljesen ugyanaz a méret de szerintem jó lesz. A lényeg, hogy a féltengelyhez azért kellene. Merre induljak el ezügyben?
Ja igen. Mi az érdekes. Ez: Rákerestem a GSA váltóra. Ezt dobta ki. Azt írja kcsára rakja majd rá. Oké. De mi az hűtött tárcsafék jól látom? Van nem.
Jól hangzik! Nekem Május 1-re van programom már. :( De addig még lehet, hogy április végén lesz a tali amit szerveztek. :) Addig meg bújkájanak a Tás-ok a susnyásban! :D
Nem igazan Cx-tali, en pl a Xantiaval megyek, de lesz Cx-is :) Orulnenk par kisCx-nek. Van mar vagy 6 eve hogy nem vezettem es nem lattam belulrol GS/A-t.
A tali egy magankezdemenyezes, haveri alapon szivesen latunk mindenkit meg ha nincs Citroenje sem. Nem kell kulonosebb dologra gondolni, csak egy kis barati osszejovetel, beszelgetes stb.
De ha igeny van ra akkor komolyabb programot is szervezhetunk.
Aprilis 30 vagy majus 1-re (az idopont meg nincs eldontve) talit szervezunk a szolnoki repterre. Orommel vennek, ha a GS/A-sok is kepviseltetnek magukat. Mindenkit szeretettel varunk.
Az királyság! Részletek majd megvitatjuk. De egyébként az itteni márkatársakkal mi van? Sehol egy Tás, Béix... ésatöbbi ésatöbbi. Konvojozhatnánk odafelé akár, vagy mittudomén. Itt ott csatlakozhatnának akinek útba esik és jönne.
Nem tudtam még kisilabizálni egyik könyből se. Azt, hogy a kartergáz visszavezetőnek lent van e valami lukacsos "szűrőlye"? Följön a vezérlés mögött és nem a fölöntőbe csatlakozik hanem a légszűrőházba. Mert kollégám szerint van lent egy ilyen ami ha eltömődik, (a cső belülről kondenzvizes meg kicsit olyajos, de melyiknél nem) akkor is csinálhat ilyen torpanásokat gázadásnál. Mintha beszorulna a levegőlye kifelyezéssel élve. "Ladáknál volt ilyen" Tette még hozzá.
Azért kérdezem mert bár volt karbulátorosnál a folyasztása is elfohadható, de nehezen pörren meg a motorja. És ezt a részét még nem szedtem szét.
Ja igen. Ezt a szutyakolódást mondta már más is. De csak a csőröl volt szó és az mint mondtam tiszta.
Tudtok erről valamit?
Ha ez a baja. És ezt veheti a drágalátos autóm fenyegetésnek, én úgy szétszedem a jövőhétem mint a pinty!
Tudd valaki valamit a Békéscsabai bontóban lévő GS-ről, mennyit kérnek érte, milyen telefonszámon lehet elérni a bontót, ha tudd valaki valami infót, megköszönném ha írna ide.
6e a tagság 1 évr, és autónként egyszer, regisztráláskor kell 1000Ft-ot fizetni. A trabisoknál, de most már csak MNHJR van, így mindegy hogy hol csinálja az ember. Voltam mindkettõjüknél, a trabisok rendben intéztek mindent, a bogarasok ügyintézése után ki akart velem fizettetni 116e Ft mabisz díjat a biztosító. Amikor megmondtam az elõzõ kötvényszámomat, akkor sûrû bocsánatkérések mellett eltörölték, de az idei évre csekket még mindig nem kaptam (a pénzt már rég elutaltam, mert így már jogosan kérhetnének mabisz díjat).
A cach-s tagsággal kötöt biztosítással az a baj, hogy novemberben kuncsoroghatsz majd tagdíjcsekk után (mert azt csak következõ februárban kapnál majd, sõt akkor is inkább csak helyben fizesd be a taggyûlésen, és bélyegzik a tagságit), mert kérik a következõ õvi biztosításhoz. +1 dolog, amivel foglalkozni kell.