Lámpák trafókkal megvannak, csatlakozóik szintén, két szintérzékelő szintén megvan. A fényszórómosó szett már korábban bekerült. Ami még hiányzik: xenon lámpakapcsoló és adapter a MID kijelzőhöz, de úgy néz ki már ezt is tud adni egy srác, tehát az alkatrészek meglesznek.
Igen, olvastam, hogy nem annyira szuper a fénye, hát na, a szépségnek ára van :D
Valaki újjíttatott már fel xenon projektort, vagy van valamilyen módszer a fényerejének a javítására? Új izzók esetleg?
B1-ben még nem létezett xenon. De vsz be lehet rakni a B2-ét.
Általában egy xenon-beépítés ezt jelenti: lámpák, trafók, vezérlő, lámpakapcsoló, egyik első és hátsó lengőkaron pozícióérzékelő, vezetékelés, más csatlakozók, nagyobb mosótartály, erősebb szivattyú, fényszórómosó fúvókák, csövezés. Egy donorból meg lehet csinálni, de sok munka azért.
Nagyon szépen köszönöm a gyors tippeket és segítségeket. Úgy néz ki, hogy cserélve lesz a kábelostor vagy mi. Meg a hőgombát is cserélni fogjuk. Az aksit a járó venti szívja le. Amúgy vicces mert 80 fokos a víz és már megy a venti. :) Na mindegy. Jövőhéten elvileg már csere lesz. Aztán meglátjuk. Majd írok, hogy mi történt vele.
Megoldódott valahogyan, de majd újra fog előjönni. Legutóbb télen, amikor garázsba raktam a kocsit, másnap reggelre lemerült, először azthittem hogy égve hagytam a belső világítást...
Feltöltöttem az akksit, amikor ráraktam a sarukat, egyszer csak felvillantak a reflektorok, aztán beindult a hűtőklíma és vízhűtő venti egyszerre... Pörgött ezerrel.. Csak néztem, hogy most mi a l*sz van.. Tavaly nyáron páran szóltak már, hogy pörög a venti a kocsimban, méghozzá leállított motorral..
Annyit tudtam csinálni , hogy minden relét kihúzogattam, ami köze van a ventik szabályozásához, még a vízhűtő hőfokérzékelőjének csatiját is kihúztam.. ahol volt "elszíneződés", ott levakargattam tisztára, és visszadugtam.. Arra gyanakodtam hogy kontakthiba lesz, a "megviselt" állapotú, törött lábú, egyentlen járású klímahűtőventit lecseréltem egy bontott másikra.
Azóta, még nem tapasztaltam spontán indulást.
Szakitól szakiig vittem, nem találtak semmit.
Erre is csak két lehetőség van.. a vízhűtő hőérzékelője... vagy valamelyik kábelnél kontakthiba van..
Most regisztráltam az oldalra, mert nem tudom mi a baja a kocsinak. :( Nem nagyon értek hozzá, de valami nem oke. Van egy 20 éves Opel Vectra B 2.0 autóm. És azt csinálja, hogy amikor leállítom a kocsit. Akkor a ventilátor folyamatosan megye és hűt. A gond ezzel az, hogy 1 óra elteltével is megy. Kivettem a biztosítékot és így leáll, de ma reggelre valami leszívta az aksit és meg sem nyikkan. Kicseréltem a reléket ami az aksi oldalán található kis fekete dobozban van. Elvileg ott van egy zöld és egy barna relé ami a ventit vagy mit szabályoz. De semmi nem történt. Valaki találkozott már ezzel a problémával? Esetleg van ötletetek, hogy mért nem akar leállni a venti? Jahhh.... Viszont, ha vártam vele picit és ráadtam a gyújtást, de nem indítottam be. Akkor a venti leállt. Ha meg levettem akkor meg elindult. 2 napja játszottam vele. És amikor levettem a gyújtást akkor leállt a venti is. Aztán meg 2 órával később arra lettem figyelmes, hogy a venti jár!!! De elvileg amikor a kocsit leállítom nem lenen szabad elindulnia!!! Ennyi az össz baj a kocsival. Amúgy hibátlanul megy és működik. De az istenért nem tudjuk mi baja lehet. Ha itt sem kapok választ, sajnos akkor marad a szerelő.
Ma történt egy olyan,hogy újraindult alapállásba a mid kijelző 1997.01.01et jelez. Eközben a kilóméteróra és a fordszámmérő leesett 0-ra. Mitől lehet ez? Volt már,hogy a napi km számláló is lenullázott ugyanígy a cd lejátszó is újraindult. A digitklíma is szarakodik 9es fokozaton. Megy 1 másodpercet aztán leáll,ismét megy,leáll... Összefüggés lehet a dolgok közt? Biztosíték? Kábelek???
Köszi a választ. Megnézem azt a biztosítékot én is. Azóta próbáltam, tettem bele másik rádiót a helyzet annyiban változott, hogy ez a rádió nem elhalkult, hanem dübbent egy nagyot. Most kivettem belőle a rádiót és így rádió nélkül nem jelentkezik a hiba..... Melyik vezetéket kell elvágnom, hogy a rádió ne küldjön jelet a TID-nek. Arra gondoltam, hogy amikor valami háttér jelet küld a rádióállomás(trafik), akkor az zavarja be a műszereket.
Nem rég tárgyaltuk a műszerek kihagyási hibáját. Mint akkor is leírtam menet közben sokszor leesik a fordulat és sebesség mutató majd vissza áll a helyére. Más esetekben pedig a hőfok és üzemanyagszint jelző esik le. Ilyenkor a rádió hangja is elmegy, de nem kapcsol ki és a napiszámláló valamint a TID sem nullázódik. Azóta próbáltam, tettem bele másik rádiót a helyzet annyiban változott, hogy ez a rádió nem elhalkult, hanem dübbent egy nagyot. Most kivettem belőle a rádiót és így rádió nélkül nem jelentkezik a hiba..... Van valakinek tippje????? Melyik vezetéket kell elvágnom, hogy a rádió ne küldjön jelet a TID-nek. Arra gondoltam, hogy amikor valami háttér jelet küld a rádióállomás(trafik), akkor az zavarja be a műszereket.
Két hónapja kínlódtam vele. Kétszer lebontottam a műszerfalat, kerestem zárlatot. Átnéztem a test pontokat is. Kapcsolási rajzokkal a kezemben rohangáltam. Hibát nem találtam. Megoldásom hihetetlenül hangzott, én sem hittem benne, de : 22-es bizti (20A) csere. Nekem egy kínai ócó volt benne, a lábai sem olyanok voltak mint a gyárinak. Kicseréltem és azóta jó... max még feszmentes állapotban a foglalt lábait tolhatod össze. Jelezd majd vissza, hogy bejött e nálad ez a megoldás.
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, valaki tudna nekem abban segíteni hogy van egy 2001-es Opel Vectra amibe Y20DTH motorkódú motor van. A MID kijelzőnek valószínűleg rossz kód van beállítva mert hatalmas hülyeségeket ír. ( fogyasztáshoz, hátralévő út stb...)
017 5 14972-t ír a MID kijelző. Megtudná nekem mondani valaki akinek ugyan ilyen autója van és tökéletesen működik az övében a fedélzeti computer, hogy az ő autójában milyen kód van beállítva? Előre is köszönöm a választ!
Esetleg valaki olcsón tud kulcsmásolót? -aki chippel együtt megcsinálná..?Központi záras kulcs? HA kell kép teszek fel ...
Illetve A turbó mögött 2000dti van egy vákumszelep arról a vékony vákumcsövet elolvasztotta a turbó De ugy van meg a csö hogy nincs meg a helye ahogy szétolvadt a darab fennakadt nem tudom hová volt bekötve. Aki érti ezt a részét vagy megnézné küldök képet avagy ha Vác környéki és 101 lovas DTI , akkor átnézném A csövezést Amennyiben neki minden ok. Köszönöm A segítséget előre is
Nincs meg véletlenül valakinek caravan csomagtérajtó robbantott ábrája?
Az ablaktörlő rész érdekel, a gumi tömítései végett, meg az ablaktörlő rúdjánál levő "végdugó" eléggé kopottas állapotú (szétrohadó tömítés?), és lehet-e cserélni, vagy csak egybe van az ablaktörlő motorral együtt? (nem mertem nekiállni leszedni, nehogy kukába landoljon a jó állapotú alkatrész)
Másik gondom, a tanksapka ajtó kp zár nem működik, néha kiugrik a retesz, de visszahúzni nem. Esetleg megtört a kábel, vagy csatlakozóvég elkorrodálódott? (szereztem hozzá "újszerű" kp zárat, azzal se megy..)
Illetve kinek volt ilyen problémája?
Turbóval is haosnlóan vagyok, két bontott turbóval egyik se volt jó, így az eredeti került vissza.. Menni megy, de turbóhatás 0, és 2000 fordulatszám felett motorhibakód, ha leesik 2000 alá, akkor kialszik. meg időnként érzek kis kipuf gázt mely beszippant a fűtőventillátor..
Turbó vagy inkább leömlő tömítési problémák / kipufrendszer?
A kocsi, 99/12es B2 vectra caravan, x20dth motorkóddal szerelt