Te is tudod, hogy minden ember más felépítésű, pl lásd a modellek általában hosszabb lábúak az átlagnál. Én nem vagyok az, de úgy látszik, hogy nekem kicsit hosszabb a lábam. Próbáltad már magasabb talpú csizmával?
K5-on ugy mukodik, hogy szet kell szedni az ulest, az utasulesre es vezeetoulesre. Azt a reszt osszekoto femlapot at kell csavarozni a masik allasba es a gumibakokat megforditani.
A szivacs vekonyitasaval csak ovatosan! :) Ha ilyesmibe vagsz, akkor javaslom, hogy jarj utana az egyedi ulesnek. Ha az ulesed szerkezetere uj szivacsot es boritast raknak az kiraly. De ha csak leszedsz a gyari szivacsbol, akkor csak a szomszed teleples fagyizojaig tudsz gurulni, ugy elzsibbad a hatsod :) En mentem mar parszor napi 600km folott, de egyik se volt a legkellemesebb erzes. Ha hosszabb turakat tervezel (2-3 oranal tovabb ulsz a motoron seta nelkul), akkor javaslom az egyedi ulest, tobbeknek van a forumon.
Én nem láttam módot rá, hogy a gumituskókkal bármin is változtass. De majd megszakértem még egyszer. Azt viszont nem értem, neked hogy érhet le a lábad teli talppal, ha 170 cm vagy. Én 169 vagyok és alig ér le egy lábujjhegyen a lában. rajt ülve alig tudom hátrafelé tolni, főleg ha kavicsok kerülnek a cipőm alá. ha az ülés állítható is 2 centit vissza, nekem nem két centi hiányzik a kedvező magasságtól, hanem legalább 5!
A 4 gumituskóval fordítgatásával lehet valahogy emelni, és süllyeszteni, ha jól értelmeztem az egyik szemléltető képet! De ha hazahoztam az enyémet, tüzetesebben megvizsgálom a problémát, és leírom miként lehet. Mondjuk, én mindenképpen leszedetek az ülésből vagy 2 centi szivacsot, hiába ér le a lábam teletalpra a motoros csizmában!
Tegnap levettem az ülésemet. Semmiféle ülésmagasság állítási lehetőséget nem találtam. Az ülés 4 pár gumituskón ül, amik cseréjével lehetne csak a magasságot állítani. A tuskók a vázra ülne fel, ami ugye nem állítható alacsonyabbra, az ülésen magán szintén nem lehet állítani. Kíváncsi lennék, hogy csak az enyém ilyen vagy a többi Banditon sem lehet magasságot állítani ?
Ja....mint mindig,igazad volt! Közel nem bántam meg,hogy a nagyobbat választottam! A kis bandi csak erőlködött alattam,a nagy,meg mint a gőzmozdony! Nem vagyok én sem az a száguldozós fajta,bár nem tagadom az adrenalin növelése érdekében néha meghúzogatom neki,főleg amikor idióta BMW-s kerül elém,na akkor a vörös köd leereszkedik a szemem előtt! Szóval nagyon nem bántam meg,hogy a nagyobbikat vettem! Előzéskor van a legnagyobb előnye,ugyanis nem kell visszakapcsolgatni,simán 6-ban elkezded neki húzni,és gyönyörűen elmégy stiften! A kis bandinál azért kellett vissza nyomogatni,és a fordulatszám is természetesen sokkal kevesebb a nagynál! A kicsi 6000-t forgott 130-nál,a nagy nálam kb.4200-t. Ha meg két személy,akkor meg nincs is miről beszélni!
Miskolcon vettem a múlt évben! Te motorkereskedésben dolgozol? Hol is? Én Izsófalván lakok. Te merrefelé? Igen, érdekelnek az ajánlataid! Küldök mailt!
Persze, hogy nem fogok nyélgázon járni!:-) De ha ezzel is csak 130-cal fogok "cammogni", kár lecserélnem az M800-at, hisz csak 11 hónapos, és 160-at az is megy lazán!:-)
Nincs mit. :) A Maxxy-t is rábeszéltem a nagybandira. Ő is kicsit akart, ráadásul ő egy légolajos 600-ast akart egy vizes 650-re. Gyakorlatilag semmi pluszt nem kapott volna érte, csak egy csomót ráfizetett volna szinte ugyanazért, pár évvel fiatalabban. Kérdezd meg tőle, hogy megbánta-e, hogy végül mégis a nagyot választotta. Itt is elő szokott fordulni, vagy inkább a motorozz.hu banditos topikban.
Használban még kisebb a különbség, és pont emiatt a vevő ugyanannyi pénzért inkább a nagyot veszi
"megéri e az a +20-30 km-es végsebesség a nagyobb fogyasztást, gyakoribb gumicserét, több súlyadót."
Meg. :) De nem a végsebesség a szempont, úgysem fogsz vele nyélen menni. A jobb gyorsulás, könnyebb gyorsabb előzgetés, és a kevesebb váltogatás miatt éri meg. Kétszemélyezésnél meg főleg számít.
Én a nagybandit venném, főleg, ha ketten fogtok menni rajta. Lehet finoman is menni vele, és akkor nem zabálja a gumit. És fordítva, a kicsinek is ki lehet hajtani a belét, és megetetni a gumit vele.
Nekem is volt kisbandim (légolajos), és most kb. a nagybandinak megfelelő GSX 1400 (106 LE). Egyszerűen nem igaz, hogy számottevően drágább a fenntartása, mint a kicsinek. Ugyanannyiszor kell olajat cserélni, kicsit drágább a (hátsó) gumi, nyilván mert nagyobb. Talán a lánc is, de az lehet, hogy egyforma. A fogyasztásban max 1/2 liter lehet ugyanolyan vezetési stílusban. Nekem a GSX-szel kb. 6 l a fogyi, pedig nem 90-nel járok. De nem is 200-al. (110-130) A nagyobbal viszont sokkal élvezetesebb menni, tartósabb, és valószínűleg eladni is könnyebb, ha szükséges.
Köszi az infót, de ettől igazából nem lettem okosabb. Azért kérdezek konkrétumokat, mert van egy fekete GSF650S és egy fekete GSF1250S és nincs nagy különbség az árban! És mivel szinte minden paramétere - gondolok itt hossz stb... - megegyezik, érdekelne, hogy megéri e az a +20-30 km-es végsebesség a nagyobb fogyasztást, gyakoribb gumicserét, több súlyadót. Szóval mennyit is evett az 1250? És most mennyit eszik a GSX? Azt írták valahol, hogy a Kisbandi egy hátsó gumit koptat le, amíg a Nagybadi kettőt!:-( Ha nem tolom neki nagyon, akkor mennyit megy el? 10.000 km? Mert van aki annyit sem jósol neki.
Várom mielőbbi válaszodat.
Ugyanis ma voltam feleségemmel a szalonban, és felpróbáltam mindet: Nagybandi, Kisbandi, GSX. Legalacsonyabb a Kisbandi volt, roggyantott térddel ültem rajta. A második a GSX volt, de még az is teletalpas volt mindkét oldalon egy személlyel is! A legmagasabb természetesen a Nagybandi volt, ott a talpam volt kb 2 centire a földtől, de csak egyedül, mert ha feleségem felült, akor az is telatalpas lett mindkét oldalon.
Szóval most a járulékos dolgokat számolgatom, hogy menyik érné meg jobban! Amúgy a kettő között kb. 2-250 EFt lenne árban a különbség, természetesen a Kisbandi javára!:-)
A GSX a kettő között van, de az is olcsóbb lenne a Nagybandinál vagy 150-200 EFt-tal.
Abszolut csukló függő. Ha a nagynak csapod rendesen 3e km alatt is le tudja tolni az M3as Metzelert! Nagyon nagy a forgatónyomatéka, észre sem veszed sokszor, és gyorsításnál enyhe csíkot hagy maga után.
2007-2009 1250S most a GSX650F mint tesztmoci. De eladó. 11e km, gyári, a gumikban 1000 km van. Ki is tudod próbálni. A 650F-nek talán keskenyebb az ülése...
Hát én megnéztem vagy 20 honlapon különböző nyelveken, de amit te írsz az a 2005-2009 modellekre igaz.A 2009-es modellévtől viszont az ülésmagasság 815/795mm a kis Banditon is.
Hát...nem tom. Most voltam "üléspróbán" a szalonban. Hát...lehet rosszul vagyok összerakva, de egy vékony talpú félcipőben leért mindkét lábam teletalppal a GSX650F-ről, ami amiben a Kis Bandit motorja ketyeg ugye, és ülésmagasságuk is egyforma!:-))))))))) Szóval most örülök!:-D Azt tudom, hogy a DL 650 jó motor, mert ugye volt 3 évig, (19.200 km-t mnetem vele) csak qrva magas volt még ültetve is!:-( 2x dőltem el vele álló helyben!.-(
"DL650 kezesebb és kényelmesebb" - ezen mit értesz? Nehéz kezelni a Banditát?