Olyan problémám lenne hogy hidegen szépen indít az önindító viszont üzem meleg motornál 90-100C-nél ha megállok nem indít újra csak ha lehűlt a gépkocsi. (pl: Tankolás) A hiba a gyújtás ráadásnál az önindító kattan de nem teker. A bendixet kilöki a helyére. Ha várok és lehűl teljesen hibamentesen indít és üzemel. Kérdésem lenne mi lehet a hiba??, Mágneskapcsoló (behúzótekercs)??? Tapasztalt már valaki ilyet?? Vagy esetleg nem is önindító hiba lenne?
Akkumulátor jó most lett vásárolva és be is lett méretve indító áram is tökéletes.
Sziasztok, van egy Peugeot 307 Break, 1,4-es motor, 75 le, 2002.11-havi típusú autóm.
Ki akartuk próbálni a hűtőventilátort, hogy működik e. Hőgömbáról levettük a csatit és adtunk neki 12 v-ot. Azóta ez a hibaüzenet jelenik meg (engine coolant temp too high). Hőfokjelző kiakadva, ventilátor forog.Kicseréltem a hőgombát de nem történt változás.Mi lehet a baj?
Ha három hengerezik akkor van hozzá hibakód is, hogy melyik henger nem működik (P0201-P0204). Ebből kiindulva lehet injektor vagy pl. trafó. Ha összecseréled egy másik injektorral, és a hiba megy az injektorral együtt akkor az a baja. Ha nem, akkor lehet trafó, vagy bármi olyan mechanikai probléma ami miatt nem gyújt be az a henger.
Magát az autó által kiírt antipollution faultot sok minden okozhatja (ha három hengerrel megy az autó, az biztos az egyik ok), melyből elég sok minden nincs érezhető hatással az autó működésére, azokat megtalálni trükkösebb.
Tudna valaki egy cikkszámot dobni az SW csomagtartóján rendszámtábla felett lévő fogantyúra? Az egyik oldalon a rendszámvilágításnál berepedt. Ott szoktam emelni, hogy kíméljem az elektromos zárat. Na ez a rész repedt el kissé, élt 13 évet. Mivel még nyitogatom kell egy darabig, bekészülné egy cserére. A rendszám világítást nem rég cseréltem, beázott már. Gondolom, a zárhoz sem kell nyúlni, vagy esetleg egybe van építve? Kösz előre is a választ!
Ha jól látom az elzáró fojtószelep vákumos vezérlője. Tömítést kell cserélni a fojtószelepháznál és jó lesz. Ott ugye töltőnyomás is szökik, ezért érdemes megcsinálni.
Nem müködik a bal hátsó helyzetjelzöm.Az égöcsere nem használt.Elkezdtem keresgélni a bajt,mialatt a próbalámpával sikerült az indexet is rövidre zárni.Már az sincs.
A kezelési könyvben nem találok biztositékokat sem a helyzetjelzöhöz,sem az indexhez.
Van egy nagynyomású üzemanyagpumpa, egy elosztócső, nagynyomású porlasztók és az ezeket kiszolgáló bonyolult elektronika a szenzoraival és szelepeivel.
A közös nyomócső nyomása könnyen változtatható. A nagynyomású pumpa közel állandó nyomást biztosít, a common rail szabályzószelepe segítségével a motorvezérlési elektronika a bent uralkodó nyomást kb. 10 és 100% között tudja változtatni.
Na most ezt a szelepet nem tudod csak úgy tesztelni,hogy csak leveszed és adsz neki feszkót,meg elveszed tőle. Lehet már kopott a tüske. Diagot javasolnék élő adatokat a nagynyomású körről és ott kiderül ,hogy a common rail szabályzószelep hogyan dolgozik.
Szombaton sikerült kiszedni és megtakarítani, mentem is próbakört, jól kikormoltam szegényt, és nem jött elő a hiba, egész hétvégén jó volt, erre ma hazaérek és leállításnál fogad a hiba :S Körbenéztem hétvégén, nekem nincs kábel az önindító és a blokk között, még kábelvezetőben sem. Az önindító előtt van egy kábelkorbács vezető műanyag csatorna, abban futnak a kábelek, de ezt nem bontottam ki hogy a kábel jó e. Gondolom ez a szelep feszültségre nyit, vagy feszültségre zár, mikor le akarom állítani a motort. Namost szerintetek lehet e ezt külön tesztelni valahogy hogy most csak kicsit jó, vagy mivan, vagy vegyek egy újat aztán vagy jó lesz vagy nem? Vagy próbáljak e valakitől kérni egyet tesztre? Ha lehúzom róla a csatlakozót, akkor le kéne hogy álljon a kocsi, vagy akkor nem tudom leállítani?
Köszi. Nyitásmközbeni rángatásra kinyílt. Rossza valami a zárszerkezetben belül. Valószínűleg kilazult valami, mert fejjel lefele stabilan működik, de a beszerelési állapotban üreset húz minda külső és belső kar is.
... esetleg egy próba: távirányítóval zárd be az autot.Állj ott az ajtónál. Nyisd ki a távval, másik kézzel amint kattant a központi zár, nyisd az ajtót. Nekem ezt csinálta most egy ideig. Tegnap a napsütésben már nyílt normálisan.