"Megint szóba kerül a garázsban álló RX-8-as Mazda. Négy éve használja, és az ország legismertebb Wankel-gurujához, Kincses Istvánhoz hordja. Megtanulta, hogy a nivópálca maximum jelzése fölött kell tartani az olajszintet, hidegen tilos pörgetni, és bemelegítés közben tilos leállítani, amúgy bírja a kemény használatot. A számláló 78 ezerkilométeren áll, és eddig csupán egyszer kellett a motorjába nyúlni. Akkor a szívótraktus egyik csappantyúja szorult meg, vélhetően valamilyen szennyeződés miatt, ezért 5100-as és 7400-as fordulat közt mindig becsörgött a motor. A műtéthez szét kellett szedni az egész motort, és ha már így alakult, a guru azt javasolta, generálozzák is meg."
Egyébként annyira szép történet, mikor egy 10 hengeres, kihegyezett, motornál egy kis dobozzal iktatják ki a korlátozást. Nem viszik el a BMW-hez, hanem mókolnak egy ilyen autónál. Nem akarom elkeseríteni a tulajt, de ha a Porsche-ben is ezt a szrat alkalmazza majd fillértöcskölés miatt, akkor azzzal is így járhat majd.
Tudja fene, az internettel nekem pont az a bajom, hogy a nagy része full hazugság. Nagyon nehéz a valóban igaz információt összeszedni. Mindenki gecc hozzáért, beír, benfenteskedik aztán a fele sem igaz a történeteknek.
Márkafüggetlenül: Egy autónál az a minőség szinonímája, hogy 100e km alatt csak egyszer kell a blokkjához nyúlni?
Daciánál, esetleg. De bármi másnál?
A "nem gyári beavatkozás" és az "egyedi eset" kifejezéseken jót mosolyogtam.
Ha jól sejtem az előbbi csak azt nem engedi, hogy sebességfüggően korlátozza a fordulatszámot, nem az abszolút fordulaszámkorlátot iktatja ki. Ez hol árt a motornak? Egészségtelenül erős szél fúj be a réseken 280-nál 250-hez képest? :)
Egyedi esetet leírni manapság nem túl bölcs dolog, pláne ha nem igaz. Jó, hogy nagy az internet, sok a legenda, de éppen ezért nem túl nagy munka összeszedni hasonló sztorikat, pláne ha léteztek is - viszonylag könnyen bizonyítható módon.
Na bazz, ezek hülyék. Ilyen egyszerűen nem történhet egy über bajor szívó motorral. Az a megbízhatóság és tervezés olyan csúcsa, hogy ez egyszerűen hazugság.:)))
Csak óvatosan a dehonesztáló gesztusokkal, égett már az én retinámba is pár dolog, "szomszéd"... Talán túl közel lakom, mert futás közben még útba is esek, ugye? ;)
Most nemazé', de a volfrám "kicsit erősebb", mint a titán: magasabb az olvadáspontja, a keménysége, a nyírási modulusa, szóval ez így kissé mellément. :)
Nos, ha lemondnék a húsról az kb. 10 szinttel az alatt lenne, hogy vennék egy Varaderot, avyg hogy megházasodtam. Én nagyon remélem, hogy ezt már nem élem meg.
Ja Antera, bökd ki, hogy jönnél 23-tól 27-ig motorozni, vagy sem? Mert ha nem, akkor az FB-n folytatjuk a szervezést.
Igazán megtisztelő, hogy velem próbáltad tesztelni a fórum motor aktuális f@sságait egy órán keresztül, de hidd el, hogy ennyit nem ér. Get a life brada. YOLO. :)))
Na ezt a hozzászólást pld. nem láttam a topikot nézve :) A topikok között láttam, hogy írtál ide és tiéd az utolsó hozzászólás, de itt közvetlenül már nem látszott! Poénból beizzítottam a Chrome-ot, hátha csak a Firefox a béna, de azzal sem láttam. Csak úgy tudok most erre válaszolni, hogy a topikoknál ahol láttam, hogy írtál, a nickedre klikkeltem és a hozzászólásaidnál kiválasztottam azt a topikot. Érdekes módon így látom ezt az utolsó hozzászólásodat és válaszolni is tudok rá (remélhetőleg:)
A szerverek általában a UTC időhöz szinronozzák magukat, akkor nem jársz messze a pontos időtől, ha valami internetes idő szolgáltatást használsz ilyenkor (pl. www.time.is), az azt is megtippeli, mennyivel tér el a géped "pontos ideje". Amúgy meg szobai órának akár egy fillérfuck somogyis hosszúhullámú cuccost, ami a német atomóra jelét veszi. Vagy akár egy GPS vevőt (bár az beltérben kevésbé működik).