Köszönöm a segítséget. A vez. tengelynél pedig pontosan 6-os? Azért kérde mert láttam neten gyári tüskéket amik 6-osak vagy 8-asok de a végük valami szűkebb méret, de ezekről csak képet látok méret nincs mellette mert akkor nem tudnák eladni a készletet. Haynes is 6-ost és 8-ast ír igaz veztengelyhez 6-os csavart raktam amit úgy éreztem kottyan mondjuk a 6-os csavar sem 6mm de majd akkor méregetek és esztergáltatok pontos stifteket főleg a főtengőhöz ott a két fül között láttam egy nútot ami pont a két fül között középen van, azt megmérem ráesztergáltatom a 8-as stift végére aztán biztos jó lesz és nem mozdul el. Minden esetre köszönöm a segítséget.
Üdv FeZ_. Ha nem nagy kérés, esetleg pontos méreteket tudnál adni a rögzítő tüskékről (vezérmű, főtengely) meg, hogy egy méret e végig vagy vékonyabb a vége motor adatok: évj.:1996. kód:LFY 1.8 16v. Válaszod előre is köszönöm.
Nem. Elvileg a 8 szelepes benzineseket is. Nekem volt egy 93-as 1.4 306-om annak ott volt a tüskehely ahova a motorkód volt ütve. Megcsinálhatták volna 16 szelepesnél is szerintem biztosabb is lenne csak szerintem lusták voltak megcsinálni. 8 szelepes benzinesnél elvileg le kell venni az önindítót és ott van fölötte.
Hát akkor szíjtárcsa vásárlás előtt nem kocsikázunk sajna. Amúgy értettem a leírásod a legelejétől kell hozzá az a francos szíjtárcsa. :) Remélem másnak nem lett baja mikor csattogott. De legalább a kuplungnál jól sikerült minden.
Ha baromira nincsenek meg a jelölések, össze lehet okoskodni gondolkodva is a vezérlést, de azért a tuti, ha megvannak a stiftelések. Ezen a motoron a főtengely ékelésének úgy kell állnia, amikor jól van ékelve a motor, hogy a főtengely középpontját valamint a két vezérműtengely középpontját összekötő egyenes mértani középpontját összekötő egyeneshez képest pont 90 fokkal van visszafordítva a főtengelyen levő ékhely. Szólj, ha megértetted ebből a leírásból ! :-D :-P
Egyszerűbben megfogalmazva, a felső holtponttól visszafelé 90 fokot. :-)
A kis bevágás nem használatos ennél a motornál, korábban volt olyan, ahol jelölés volt a szíjon, azt kellett oda illeszteni, a blokkon nem is volt sose ellen-jele. Ezen a 8-as stift van a szíjtárcsán.
Köszönöm a gyors segítséget. Sajna nekem is ez a problémám mármint a szíjtárcsával. A gond ott kezdődött, hogy olajcsere, főtengő jeladó csere, sebesség jeladó csere után motor indít szépen jár minden ok. Utána kuplung csere motor indít (önindítózáskor semmi fura hang csak a megszokott) de miután elkapta csattogott mint egy 1.6-os szívódízel 2-es golf. Motort leállítottam levettem a vezérmű burkolatot észrevettem, hogy nem valami feszes a szíj és fent lévő szíjjal nem tudtam mindkét vezértárcsát egyszerre jelre tenni. Szíj le, gondoltam rakjuk helyre a dolgokat kerestem a főtengely tárcsa alatti rögzítő pontot a blokkon de az előző mester letörte az egyik fület amik közé bemenne a stift az még nem is lenne gond mert egy passzosabb stiftel megoldom egy füllel is amúgy nem csak ez volt az előző szerelő szerencsétlen mozdulata, viszont a kis főtengely szíjtárcsa egyik negatív fogánál találtam egy gyári bevágást (jelölést) de nem találom a blokkon a párját azért kérdeztem van e valami más megoldás amivel össze bírnám hozni a dolgokat de sajna ezek szerint nem. De azért köszönöm a segítséget!
Csak a főtengely ékszíjtárcsán van az ékelési pont. Erre érdemes vigyázni/figyelni, mert hajlamos a gumis szíjtárcsa két fele idővel elfordulni egymáson és nem ott van a jel, ahol kéne neki. Én mindig egy új szíjtárcsa ékhelyéhez szoktam hozzánézni a régit.
Üdvözelt mindenkinek. A kérdésem az lenne, hogy 1.8 16V-n (motorkód: LFY) lehet e a főtengelyt a váltó felől is rögzíteni vagy csak a hosszbordás szíj felől. Évjárat 96. Válaszokat és segítséget előre is köszönöm.
Nekem is ugyanez van a kézifékkel :/ Mivel ugye a kézifék külön dobféket húz (peugeot pls MIÉRT?), valszeg azzal van a baj. Nekünk volt cserélve, volt a bovden maximumig húzva, semmi. ha nem figyelek el is lehet indulni vele így :/ Engem is érdekelne ha van megoldás!
Ez a verda korábban Jenáé volt. Picit mókolva is van, nagyon szeretem. Az utóbbi időben elkezdte csipegetni a vizet és picit gyengélkedett is. A szerelővel kerestük a szivárgási nyomokat, de nem találtunk semmit. Hát ezért nem :( Szerintem átégett a tömítés, vagy megrepedt a hengerfej. Tudtommal a motorhoz még nem volt nyúlva. Nem tudom mi lesz. Most áll a szervizben, a szerelők meg szabadságon. Talán a jövő héten kiderül, mi lesz a sorsa.
M0-on gyorsításnál hirtelen kerepelés a motorból, majd menet közben leáll (3 gyerek a hátsó sorban). Mázlimra éppen csomópont mellett, így lendületből ki az ágon fék és kormányszervó nélkül. Olajos-vizes a tágulási tartály környéke, egyelőre nem tudni honnan jött. Olajszint rendben. Várunk fél órát, megpróbáljuk letekerni a hűtővíz sapkáját, még mindig túlnyomásos. Megpróbáljuk beindítani. Csattogás a motorból és óriási kék füst a motortérből. Tréler.
Üdv! Valaki tud segíteni ? Peugeot 406 2.0 hdi 110le gyorsításkor a turbó csak 2800-as fordulatnál lép be ha olyan kedve van ha viszont rendbe van akkor 2000 körül ami szerintem normális . Kicserélve a turbó nyomás mérő, a nagynyomású szűrő, és a za fekete izé a tűzfalon. Valami ötlet mi lehet a baj ? A másik problémám,hogy az alapjárat ha olyan kedve van nem megy lentebb 10000 nél csak újra indításra am alapból 800 nak kéne lenni. A motor hibajelző hiába van kiütve újra vissza jön,és olyankor elmegy a teljesítmény újraindítás után ez is megjavul mind addig amíg húzós parton nem megy az autó és újra hibakód teljesítmény el . Na csak erre a három kérdésre várnék valami megoldást előre is köszi !