Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48180

Hát, most fejből nem tudom, de van olyan igen, ahol lépcsős a stift, 6-os a vége, majd 8-as tovább pl.

 

Előzmény: Pug406ST1.816V (48179)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48179

Köszönöm a segítséget. A vez. tengelynél pedig pontosan 6-os? Azért kérde mert láttam neten gyári tüskéket amik 6-osak vagy 8-asok de a végük valami szűkebb méret, de ezekről csak képet látok méret nincs mellette mert akkor nem tudnák eladni a készletet. Haynes is 6-ost és 8-ast ír igaz veztengelyhez 6-os csavart raktam amit úgy éreztem kottyan mondjuk a 6-os csavar sem 6mm de majd akkor méregetek és esztergáltatok pontos stifteket főleg a főtengőhöz ott a két fül között láttam egy nútot ami pont a két fül között középen van, azt megmérem ráesztergáltatom a 8-as stift végére aztán biztos jó lesz és nem mozdul el. Minden esetre köszönöm a segítséget.

Előzmény: FeZ_ (48178)
FeZ_ Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48178

Csak kisbetűkkel írom le:  8-as hosszú tőcsavart szoktunk használni,végig ugyanakkora a mérete.

Nálad ha le van törve a fele, mindegy is, hogy 8 vagy 8,1 az átmérője különben. :-)

Olyan csapot keress, ami a szíjtárcsa furatába jól passzol, de még mozgatható benne.

Előzmény: Pug406ST1.816V (48177)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.21 0 0 48177

Üdv FeZ_. Ha nem nagy kérés, esetleg pontos méreteket tudnál adni a rögzítő tüskékről (vezérmű, főtengely) meg, hogy egy méret e végig vagy vékonyabb a vége motor adatok: évj.:1996. kód:LFY 1.8 16v. Válaszod előre is köszönöm.

Előzmény: FeZ_ (48173)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.20 0 0 48176

Nem. Elvileg a 8 szelepes benzineseket is. Nekem volt egy 93-as 1.4 306-om annak ott volt a tüskehely ahova a motorkód volt ütve. Megcsinálhatták volna 16 szelepesnél is szerintem biztosabb is lenne csak szerintem lusták voltak megcsinálni. 8 szelepes benzinesnél elvileg le kell venni az önindítót és ott van fölötte.

Előzmény: 406TDI (48175)
406TDI Creative Commons License 2016.08.20 0 0 48175

Egy kérdés. Csak a dizelt lehet a lendkeréknél rögzíteni? 

Előzmény: FeZ_ (48173)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.20 0 0 48174

Hát akkor szíjtárcsa vásárlás előtt nem kocsikázunk sajna. Amúgy értettem a leírásod a legelejétől kell hozzá az a francos szíjtárcsa. :) Remélem másnak nem lett baja mikor csattogott. De legalább a kuplungnál jól sikerült minden. 

Előzmény: FeZ_ (48173)
FeZ_ Creative Commons License 2016.08.20 0 0 48173

Ha baromira nincsenek meg a jelölések, össze lehet okoskodni gondolkodva is a vezérlést, de azért a tuti, ha megvannak a stiftelések. Ezen a motoron a főtengely ékelésének úgy kell állnia, amikor jól van ékelve a motor, hogy a főtengely középpontját valamint a két vezérműtengely középpontját összekötő egyenes mértani középpontját összekötő egyeneshez képest pont 90 fokkal van visszafordítva a főtengelyen levő ékhely. Szólj, ha megértetted ebből a leírásból ! :-D :-P

Egyszerűbben megfogalmazva, a felső holtponttól visszafelé 90 fokot. :-)

 

Előzmény: FeZ_ (48172)
FeZ_ Creative Commons License 2016.08.20 0 0 48172

A kis bevágás nem használatos ennél a motornál, korábban volt olyan, ahol jelölés volt a szíjon, azt kellett oda illeszteni, a blokkon nem is volt sose ellen-jele. Ezen a 8-as stift van a szíjtárcsán.

Előzmény: Pug406ST1.816V (48171)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.20 0 0 48171

Köszönöm a gyors segítséget. Sajna nekem is ez a problémám mármint a szíjtárcsával. A gond ott kezdődött, hogy olajcsere,  főtengő jeladó csere, sebesség jeladó csere után motor indít szépen jár minden ok. Utána kuplung csere motor indít (önindítózáskor semmi fura hang csak a megszokott) de miután elkapta csattogott mint egy 1.6-os szívódízel 2-es golf. Motort leállítottam levettem a vezérmű burkolatot észrevettem, hogy nem valami feszes a szíj és fent lévő szíjjal nem tudtam mindkét vezértárcsát egyszerre jelre tenni. Szíj le, gondoltam rakjuk helyre a dolgokat kerestem a főtengely tárcsa alatti rögzítő pontot a blokkon de az előző mester letörte az egyik fület amik közé bemenne a stift az még nem is lenne gond mert egy passzosabb stiftel megoldom egy füllel is amúgy nem csak ez volt az előző szerelő szerencsétlen mozdulata, viszont a kis főtengely szíjtárcsa egyik negatív fogánál találtam egy gyári bevágást (jelölést) de nem találom a blokkon a párját azért kérdeztem van e valami más megoldás amivel össze bírnám hozni a dolgokat de sajna ezek szerint nem. De azért köszönöm a segítséget!

Előzmény: FeZ_ (48170)
FeZ_ Creative Commons License 2016.08.20 0 0 48170

Csak a főtengely ékszíjtárcsán van az ékelési pont. Erre érdemes vigyázni/figyelni, mert hajlamos a gumis szíjtárcsa két fele idővel elfordulni egymáson és nem ott van a jel, ahol kéne neki. Én mindig egy új szíjtárcsa ékhelyéhez szoktam hozzánézni a régit.

 

Előzmény: Pug406ST1.816V (48169)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.08.20 0 0 48169

Üdvözelt mindenkinek. A kérdésem az lenne, hogy 1.8 16V-n (motorkód: LFY) lehet e a főtengelyt a váltó felől is rögzíteni vagy csak a hosszbordás szíj felől. Évjárat 96. Válaszokat és segítséget előre is köszönöm.

matestudio Creative Commons License 2016.08.20 0 0 48168

Wow! Köszi, megnézem! :)

Előzmény: toeguep (48163)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.08.19 0 0 48167

Köszönöm. Lementettem, kinyomtattam.

Előzmény: toeguep (48165)
Zolysys Creative Commons License 2016.08.19 0 0 48166

Sziasztok! Keresnèk 2 db hpsszufeju felnicsavart aluhoz. Köszi 

toeguep Creative Commons License 2016.08.19 0 0 48165

Itt találsz kis segitséget, hogyan is képzeld..

http://www.406oc.co.uk/viewtopic.php?f=10&t=13956

 

Előzmény: Hobbi-Fotós (48164)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.08.18 0 0 48164

Köszönöm szépen. 

Megnézem/próbálom.

Előzmény: toeguep (48163)
toeguep Creative Commons License 2016.08.18 0 0 48163

Szia,

Van egy "gumidugó" a dobfék oldalában, kihúzod, ott látsz egy fogaskerék szerű kis állitó csavart. Ezzel tudod állitani.

Üdv.:

Egy régi 406-os tulaj. ;)

Előzmény: matestudio (48162)
matestudio Creative Commons License 2016.08.18 0 0 48162

Szia!

 

Nekem is ugyanez van a kézifékkel :/ Mivel ugye a kézifék külön dobféket húz (peugeot pls MIÉRT?), valszeg azzal van a baj. Nekünk volt cserélve, volt a bovden maximumig húzva, semmi. ha nem figyelek el is lehet indulni vele így :/ Engem is érdekelne ha van megoldás!

 

Máté

Előzmény: Hobbi-Fotós (48152)
ms.toideus Creative Commons License 2016.08.18 0 0 48161

Jena azt mondta, a kocsi olaszból behozott. Az óra állása szerint most 240ekm van benne.

Előzmény: bananatree (48157)
ms.toideus Creative Commons License 2016.08.18 0 0 48160

Ez a verda korábban Jenáé volt. Picit mókolva is van, nagyon szeretem. Az utóbbi időben elkezdte csipegetni a vizet és picit gyengélkedett is. A szerelővel kerestük a szivárgási nyomokat, de nem találtunk semmit. Hát ezért nem :( Szerintem átégett a tömítés, vagy megrepedt a hengerfej. Tudtommal a motorhoz még nem volt nyúlva. Nem tudom mi lesz. Most áll a szervizben, a szerelők meg szabadságon. Talán a jövő héten kiderül, mi lesz a sorsa.

 

Előzmény: bananatree (48157)
ábrus Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48159
Előzmény: Zsoltialeveli') (48158)
Zsoltialeveli') Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48158

Keresd meg Jena307-et 307 fórumról.Nickjére kattintva ott a telszáma.

Előzmény: fex177 (48154)
bananatree Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48157

hát ez nem hangzik túl bíztatóan :(

mennyi km van benne?

fődarabokból volt már valami cserélve?

 

Előzmény: ms.toideus (48156)
ms.toideus Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48156

2.2 hdi 4hx

M0-on gyorsításnál hirtelen kerepelés a motorból, majd menet közben leáll (3 gyerek a hátsó sorban). Mázlimra éppen csomópont mellett, így lendületből ki az ágon fék és kormányszervó nélkül. Olajos-vizes a tágulási tartály környéke, egyelőre nem tudni honnan jött. Olajszint rendben. Várunk fél órát, megpróbáljuk letekerni a hűtővíz sapkáját, még mindig túlnyomásos. Megpróbáljuk beindítani. Csattogás a motorból és óriási kék füst a motortérből. Tréler.

FUCK

kuka?

bananatree Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48155

>A motor hibajelző hiába van kiütve újra vissza jön,és olyankor elmegy a teljesítmény

 

jaj...

ismerős története jut eszembe:

Lemerült az akkuja. Mert rajtahagyta a fényszórót.

Kérdés: nem sípolt amikor kinyitottad az ajtót?

Válasz: De igen! De abbahagyta, amikor becsuktam az ajtót...

 

Ha a motor hibajelző ég, akkor ne kiüttesd, hanem menj el valakihez, aki _kiolvassa_ a hibakódot, és megmondja, mit kell csinálni.

Különben találomra kicserélgetheted az egész autót alkatrészenként, és mégse lesz jó...

 

Előzmény: fex177 (48154)
fex177 Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48154

Üdv! Valaki tud segíteni ? Peugeot 406 2.0 hdi 110le gyorsításkor a turbó csak 2800-as fordulatnál lép be ha olyan kedve van ha viszont rendbe van akkor 2000 körül ami szerintem normális . Kicserélve a turbó nyomás mérő, a nagynyomású szűrő, és a za fekete izé a tűzfalon. Valami ötlet mi lehet a baj ? A másik problémám,hogy az alapjárat ha olyan kedve van nem megy lentebb 10000 nél csak újra indításra am alapból 800 nak kéne lenni. A motor hibajelző hiába van kiütve újra vissza jön,és olyankor elmegy a teljesítmény újraindítás után ez is megjavul mind addig amíg húzós parton nem megy az autó és újra hibakód teljesítmény el . Na csak erre a három kérdésre várnék valami megoldást előre is köszi !

ábrus Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48153

Ilyen szép? :))

Előzmény: ivanmim (48151)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48152

A kézifékem mindig sz.r.

Új bowden, dob kitisztítva, de alig fog.

Mit lehet vele tenni? 

Egy darabig lent fog a kézifék, aztán pár hónap múlva már egészen fel kell húznom a kézifék kart.

ivanmim Creative Commons License 2016.08.17 0 0 48151

Üdv 

 

Nincs valakinek véletlenül eladó baloldali sárvédője világoskék színben (ami nem rozsdás)?

 

Pont olyan a szekerem mint Ábrusé a képen.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!