Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

4728ITI Creative Commons License 2021.01.22 0 0 71974

Könnyen lehet az akku hibája. Ha önindítózáskor az akku feszültsége 10,5V alá csökken, akkor az az akku le van merülve. Lehet hogy csak fel kell tölteni, de mindenképp érdemes rámérni hogy megvan-e a töltőfeszültség. Sajnos én jártam már úgy hogy a drága Bosch akku nem bírt ki 2 évet, ezért nem lehet kizárni hogy az akku behalt. Vettem egy olcsó névtelen akkut, ami már több, mint 7 éve bírja.

Előzmény: jakuza80 (71973)
jakuza80 Creative Commons License 2021.01.22 0 0 71973

Ez úgy hangzik minta döglődne az akksi.

Előzmény: kulesevics (71972)
kulesevics Creative Commons License 2021.01.22 0 0 71972

Erőlködik egyet kettőt. Aztán nem erőltetem tovább. Viszont a rádió meg újraindult vagy hogy mondjam. Kéri a kódot. Az olyankor van, mikor leveszem az akksit.

Előzmény: jakuza80 (71971)
jakuza80 Creative Commons License 2021.01.22 0 0 71971

Amikor nem indul be, akkor teker az önindító, vagy semmi hang kulcselfordításra? Vagy csak egy kattanó hang?

Semmi baj a Thaliával!

Előzmény: kulesevics (71970)
kulesevics Creative Commons License 2021.01.22 0 0 71970

Köszi. Hát azt nem tudom, milyen mikor az önindító elromlik. De gondolom akkor folyamatosan nehezen indulna. Első autóm a Thalia, de nem is akarok megválni tőle. Tudom, sokaknak nem tetszik, de engem még sose hagyott cserben. Vagy alapból ragaszkodik az ember az első autójához. 

Előzmény: jakuza80 (71969)
jakuza80 Creative Commons License 2021.01.22 0 0 71969

Azt azért lehet érezni/hallani legtöbbször, ha akksi miatt nem indul. 

Ha az önindító szarakodna, akkor nem pont töltés után indulna. 

4 év után simán tönkre mehet egy akksi ha keveset használod a kocsit és nem töltöd rendszeresen.

Ha ritkán használod, szerezz be egy Lidl okostöltőt (akcióban 5-6 ezer), és pár havonta tedd rá 1 napra.

Mi mindkét autóval keveset megyünk, ezt szoktam tenni, és meghosszabbítható az akksik élettartama. Mondjuk most pont a Clioét kell cserélnem, mert 1 évet még elment így 1-2 havonta feltötve, de most már így is gyengélkedik.. Nem tudom hány éves, 3 éve van nálunk és már akkor is réginek tűnt.😀

Előzmény: kulesevics (71968)
kulesevics Creative Commons License 2021.01.22 0 0 71968

Vettem 4 éve egy gondozásmentes akksit. Elvileg zöld az a kis pötty rajta, de nem indul az autó. Ráteszem töltőre pár órát és utána beindul. Mi lehet a gond? Lehet nem is az akkumulátor? Garázsban van az autó.

4728ITI Creative Commons License 2021.01.20 0 0 71967

1. Nem veszik el.

2. Ha mégis, kártérítést lehet követelni.

Előzmény: Devente (71966)
Devente Creative Commons License 2021.01.20 0 0 71966

Szia!

Értem én, hogy nyomonkövetés de ha esetleg ennek ellenére  elveszik a kulcs akkor nem vagyok vele előbbre.

Előzmény: 4728ITI (71965)
4728ITI Creative Commons License 2021.01.20 0 0 71965

Én mostanában sok mindent küldtem postával, ajánlott levélként, buburékos zacskóban. Eddig minden küldemény megérkezett. Legutóbb múlt hétfőn adtam fel, kedden már ott is volt. Új szolgáltatásuk a "Küldemény Nyomkövetés", ahol meg lehet nézni hol tart a küldemény, csak az ajánlott szelvényen lévő azonosítót kell beírni.

Előzmény: Devente (71964)
Devente Creative Commons License 2021.01.20 0 0 71964

Szia!

Igazad van, bár a postával fentartásaim vannak de lehet megpróbálom valakivel leküldeni mert nekem is hol indít hol nem:-)
Attól félek, hogy valahol útközben elveszik ha postával vagy más hasonló céggel leküldöm.

Előzmény: 4728ITI (71963)
4728ITI Creative Commons License 2021.01.19 0 0 71963

Szia!

A postát, meg a telefont már feltalálták. Ha tényleg meg akarod oldani, mozdulni kell!

Szerintem próbáld meg, mit veszíthetsz?

Előzmény: Devente (71962)
Devente Creative Commons License 2021.01.19 0 0 71962

Szia!

Köszi szépen, nekem az sajnos nagyon messze van..:-)

 

Előzmény: zimurgy (71961)
zimurgy Creative Commons License 2021.01.19 0 0 71961

Szia, természetesen nem titok: Móricz-kulcs, Szombathely.

Előzmény: Devente (71960)
Devente Creative Commons License 2021.01.19 0 0 71960

Szia!

Megkérdezhetem, hogy helyileg hol javították meg a kulcsodban a tekercset?

Köszi szépen előre is!

Előzmény: zimurgy (71954)
magic65 Creative Commons License 2021.01.18 0 0 71959

Sziasztok!

Elakadtam egy Thalia 2001. 1,4-gyel. Testkábel szakadás volt a váltó-karosszéria között. Kicseréltem. Minden működik normálisan, de nem indul. Gyújtás ráadáskor a szivattyú 2-3 mp ig zúg, kikapcsol, ahogy kell. Viszont a szivattyú relé melletti talán gyújtás relé nem kapcsol be. Ha ezt áthidalom, simán indul. Minden biztosíték jó. Talán a BSI (UCH) modemmel van a baj. hol találom ezt a modemet?

ÖregMackó Creative Commons License 2021.01.18 0 0 71958

vagy be kéne állitani a rudazatot...

Előzmény: rentha92 (71955)
rentha92 Creative Commons License 2021.01.18 0 0 71957

Akkor az a baja 75w90-et raktak bele, visszaviszem.

Előzmény: Ervin 1 (71956)
Ervin 1 Creative Commons License 2021.01.18 0 0 71956

SAE 75W-80 GL4-es olaj kell bele gyárilag, megpróbálnám a kicsivel hígabb SAE 75W  Gl4 vagy GL4+ olajjal.

Előzmény: rentha92 (71955)
rentha92 Creative Commons License 2021.01.17 0 0 71955

1.4 8v benzines thalian az egyes és a kettes fokozatot nehezen lehet betenni, váltó olaj csere óta ilyen, előtte nem vettük észre. A szerelő azt mondta hogy túl sűrű az olaj benne, pedig a bele való olaj lett belerakva. A többi fokozatot szépen veszi. Mi lehet a baj?

zimurgy Creative Commons License 2021.01.16 0 0 71954

Helyzetjelentés:

Nagyon jól sejtettétek: a második kulccsal gond nélkül indult az autó. A fő kulcsot pedig ma meg is javította egy kulcsos szaki. A tekercs-csere 2.000 Ft-ba került. Ismét jó tehát mindkét kulcs.

Köszönöm még egyszer mindenkinek a hozzászólásait!

 

4728ITI Creative Commons License 2021.01.16 0 0 71953

Szia!

Az én kocsimnál is ugyan ez a jelenség. Jelenleg úgy tudom elindítani az autót hogy a gyújtáskulcson nyomom az ajtózár gombot, úgy adom rá a gyújtást. Ilyenkor a piros lámpa nem villog, lehet indítani. Legtöbbször elsőre, de másodikra biztosan sikerül.

Előzmény: zimurgy (71948)
ivókút Creative Commons License 2021.01.15 0 0 71952

Engem egyszer egy biztosíték szívatott meg, a féklámpám nem működött és arra van valószínűleg kötve az immo is. Nézd meg esetleg a biztiket is...

Előzmény: zimurgy (71948)
zimurgy Creative Commons License 2021.01.15 0 0 71951

Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszaitokat!!

asius Creative Commons License 2021.01.15 0 0 71950

Ja, igen jellemző a régebbi thaliákra az immobilizer adó, ami a kulcsban van, hogy elromlik.

Előzmény: zimurgy (71948)
asius Creative Commons License 2021.01.15 0 0 71949

Üdv. Ha sűrün villog az immo ,piros led akkor a távirányítóban lévő immobilizer adó, a transzponder tekercs nem működik.Addig nem is fog indulni. Nekem a thalia távirányító amikor elromlott, ugyanezt csinálta, az autókulcsmásoló-javító üzletben megcsinálták. Kivették a tekercset és valami más kütyüt tettek be.

Egyébként indult a rosszal is ,ha erősen összenyomtam a kulcsházat indítás közben. Talán segítettem valamit.

Előzmény: zimurgy (71948)
zimurgy Creative Commons License 2021.01.15 0 0 71948

Sziasztok,

Mivel a Clio-fórum gyakorlatilag nem pörög egyáltalán, ezért Tőletek szeretnék tanácsot kérni, hátha...

Az autó egy 1.2-es (emlékeim szerint ezt Thaliába valószínűleg nem is építették) 1998-as 2-es Clio (még a gülü-fényszórós).

Ma többszöri használatot követően, egy rövid, 20 perces megállás után többé nem volt hajlandó indulni.

Az indítómotor szépen teker, illetve azt le tudtam ellenőrizni egyik gyertyakábel lehúzásával, hogy gyújtás is van.

A legvégén tudtam meg, hogy a műszeregységben lévő piros led az most, a hiba beálltát követően egy-egy indítózási kísérlet alatt nem a megszokott módon lassan, hanem egészen sűrűn villog.

Valami immo-probléma esetleg jellemző ezekre az autókra, találkoztatok már ilyen hibával?

Az ECU csatlakozóját leoldottam, hátha egy reset segít, de persze semmi változás.

Egy ismerősöm felső holtponti jeladó koszolódást gyanított. Kiszereltem, megtisztogattam, de változás nincs.

 

Nagyon köszönök előre is bármi ötletet-javaslatot.

ivókút Creative Commons License 2021.01.09 0 1 71947

Tudtommal nem, de tök egyszerű, megnézed milyen van most fenn...

Előzmény: Dudd (71946)
Dudd Creative Commons License 2021.01.09 0 0 71946

Szia igen cserélnék mindent, csak elakadtam, klímásokhoz 6pk-sakat ír, akkor azok nem jók?

https://www.autoalkatreszonline24.hu/renault/thalia-i-lb0-1-2/16554/14410/hosszbordas-szij-keszlet?price_range%5B0%5D=asc&sort_supplier%5B0%5D=42

köszi

Előzmény: ivókút (71945)
ivókút Creative Commons License 2021.01.09 0 0 71945

Hali!

 

Ha most vetted, és nincs bizonyíték, hogy mikor volt a vez. csere, akkor alap, hogy most cserélsz! Akkor meg vele együtt cseréled a segédberendezések szíját és görgőit is, ez is alap.( ha a hb. szíj elszakad, szépen be tud keveredni a vezérműszíj alá és átugrik, szakad stb.) Hb. szíj 5 pk-s kell, de a külső feléről kell feltenni, tehát a 6 pk-s tárcsán a motor felől marad ki egy. A vízpumpát a vezérműszíj hajtja, igen. Ha gyári a hűtőfolyadék, akkor hogyan volt a vez. csere? Én tuti cserélnék mindent és akkor már a fékfolyadékot is hozzá írom, mert gondolom az sem volt még cserélve...

A kipufogó a flexi csőnél fújhat ki, ki kell cserélni...

Előzmény: Dudd (71944)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!