Igen, biztos, hogy valami box-bughoz hasonló, minket játékosokat sújtó hiba. Na mind1. Imolában majdnem megvolt az első pole, Nakano 50 percig első volt, Coulthard az uccsó körében fért be elé. Sajnos az utóbbi 2 futamon inkább edzésmenők voltunk, a verseny a kocsik kopottsága miatt esélytelenek vagyunk. De most ezt gondoltam ki, hogy gőzerővel fejlesztek, aztán ha minden okés lesz, majd megyünk eredményért. Szegény enzsínőrjeim futamonként kell gyártsanak 1 új technológiát, 1 új driver-segítséget, plusz a szokásos alkatrész mennyiség is kéne, de arra már nincs ember, így általában 2-őt sikerül gyártani, azaz 1-1-et tudok javítani 2 kocsin, a 3. rohad. Volt, hogy Diniz 82%-ban leharcolt, és 5%-ban sérült verdával indult, de célbaért :))
Ezek a hátrányok, az előny az, hogy ha így haladunk tovább, félévre meglesz mind az 5 2-es szintű segítség, meglesz mindenből 4-es alkatrész, kész lesz a fejlesztés, ami nemtom mekkorára viszi fel a kezelhetőséget, remélem úgy 66-69%-ra.
Nem tudom, ez lehet hogy valami olyasmi hogy egy bizonyos pontnál (már úgy értem, egy helyezkedési ponton ahol számol a progi), azonos időben több kocsi tünik fel mint amit kezelni tud, ezért a tiedet "otthagyja" azon a ponton, aztán jön a következő, meg a következő... végül ha nem jön több, akkor a tiedet is kiszámolja. Jellemzően akkor szokott ilyesmi előfordulni, ha nagyon "egyformák" a kocsik. (közel azonos időket mennek)
Nos, Diniz nem csak rajtnál tudja produkálni az említett szitut, Argentínában úgy a 4. körben a 6. helyen volt valami tülekedés (talán még ő akart előzni), amiből olyan jól jött ki, hogy megint a 16. helyen kötött ki. Pedig fejlődünk derekasan, említett nagydíjon a 3. és 6. kockákból rajtoltunk, Nakano több körig megint 2. volt, de valamiért hosszú távon ezt nem tudják tartani (sztem itt jön ki ki a pilóta), mindig visszaesik. Így pontot itt nem sikerült szerezni. Viszont, hogy már jobb a hanulat a pénzügyön, így rögtön egy helyett 3 kockát haladtunk a Mercivel! Így arra gondoltam, hogy nem állunk meg partnernél, irány a Works deal. Főleg, hogy a Prost az ellenfél, már úgyértem tavaly ők voltak a 2. csapat akikkel works deal volt a Mercinek. Ha tartanák ezt a tempót a srácok, idén hamarabb meglenne a work, mint tavaly a partner. Azért is fontos ez, mert végre 2 évre szól az ajánlat!
Nem tudom, szerintem bugos a progi, gyakran előfordul hogy a pilóták ha párharc van (értsd : nem húz el tőled gyakorlatilag a teljes mezőny már a rajt pillanatában...), "beragadnak" a rajtnál, pontosabban az első vagy a 2. kanyarban. Értem ez alatt azt, hogy megállnak (mindig ugyanott) és megvárják míg mindenki elmegy mellettük. Épp úgy mint ha kicsúsztak volna, csak éppen elkerülhetetlenül - teljesen mindegy hogy milyen taktikát használsz, tehetsz mindent akár minimumra vagy maximumra, nyomhatsz neki pusht vagy pull backet, methetetlenül meg fog történni, és az esetek 95%ában egy visszatöltés sem segít. Nem tudom miért van ez - olyan gyanúm van hogy ez kb megegyezik a pitstopos buggal, mikor is valamiért megvárja a következő kocsit. Csak itt egy kicsit több következő kocsi van... Ha nézed a tvközvetítésen, azt látod hogy a kocsik olyankor lépésben - darabosan, szaggatva haladnak csak (és a tied soha nem látszik a képen mert mindig pont nem látható helyen ragad le) - szerintem valami pozíciószámolási hiba lehet a dologban.
Én azt szoktam csinálni hogy amikor kb egy perc van az edzésből, mindig kimentem, és azt ilyenkor újratöltöm lelkiismeretfurdalás nélkül. O:) Később persze amikor vár ütős a kocsi és fél kör hátrányból is simán nyer az ember ez felesleges, de amikor az ilyen 15-20 mp rajthátrányon az múlik hogy 2. vagy 12. lesz a végén az ember, elég idegesítő.
Melbourne, edzésen 9-10. hely, de ahogy trazz jósoltad, szoros a mezőny, alig fél mp-re voltunk a pole-tól. Versenyre semmi extra taktikát nem dolgoztam ki, soft 2 csere, és szépen bejöttünk kettős pontszerzőnek, Nakano 5., Diniz 6. Interlagosban visszaesésre számítottam, mert előtte szétteszteltük az agyunkat, így a kocsik is kopottabbak voltak. De (a fejlesztéseknek hála?) az edzésen még előrébb léptünk, 3 tized hátrány és 7-8. rajthely. A verseny már nem lett ilyen jó, és Diniz ökörködéseit kezdem unni. A 7-8. helyről úgy rajtoltunk, hogy Nakano fel 3.-nak, aztán gyorsan előzött is egyet, így sima második volt egy Benetton mögött, bezzeg Diniz a 16. helyen kötött ki az első kanyarra. A végére egy 5. és 10. hely sikerült, legalább Nakano újra hozta a pontokat. Ettől végre a pénzügyi osztály dolgozói is magukhoz tértek, visszatért a morál, és megszabadultunk az utolsó piros X-től is. Rá is zavartam 95%-ukat a Mercivel tárgyalni :) Tehát végre érdekelnek a futamok, van esélyünk. Szeretnék idén legalább egy dobogós helyet elcsípni, csak mivel a pilóták olyanok amilyenek, így a kocsinak igencsak pöpecnek kell lennie :) Győzelem meg halasztódik jövőre. VB címmel együtt :)
Hát én nemjöttem rá, hogy miként is tudom letölteni ezt a 2006-os filet. Pedig rámentem arra a fórumra de ott én ott nemtudok semmire se kattintani amivel leszedhetném a filet. Valaki segítsen ebben légyszi.
Ugyanazt tudom mondani, mint szinte bárki más : fingom sincs. O:))))) Én spéci el szoktam osztani köztük kettőnél többet egy dologra nem nagyon teszek általában.
Megvolt az első teszt, 60%-ról indul a handling. Jippí! :)
Bugyuta lehet a kérdés, de ebben a játékban még nem volt rá szükség, régről meg nem rémlik: teszteltünk végre setup-ra is, hová érdemes rakni a pontokat, ami amúgy is magas, vagy a kicskre? Mert pl Monzában elég maxos a gyorsítás, nem árthat még egy kicsi. De mondjuk egy nedves-száraz aszfaltnál hiába pakolom addig, amíg átér a másik végére. Szóval bekavartam magamnak itt a dolgokat :))
IRL Jordan? Hát úgy, hogy volt egy Eddie Jordan-jük :))
És tolta a kocsit? :)
Jó lenne tudni, hogy csak a 33% hadling miatt szar a kocsi, vagy a Peugeot motor miatt? Olvastam a fórumon, hogy sikerült Jordan-Peugeotként '99-ben futamot nyerni, szóval bizakodó vagyok.
Én az Arrows-zal első évben szereztem öt dobogót (Salo egy 2. hely, Diniz két 2. és két 3.) és egy pole-t (Diniz) :) Idén a félelmetes Diniz-Nakano kettőssel nyomulok én is, mint Ocean :)
Jó majd akkor lesz ha minden minimum négyes. O:) Szezon végére meglehet :)
Előtérben a pilóták. O:)) Ajaj, akkor megint csak Nakanoban bízhatok, az meg már régen nem jó :) Dinizt lassan csak a pénze miatt tartom.
Ez a többiek sem alszanak dolog érdekes. A Williams nem tudom mit szart el első évben, hogy ez lett belőle, de ránézésre simán megúsznak egy ilyen tök nulla szezont is. Továbbra is tele vannak 4-5-ös mérnökökkel, övék a legjobb teamszponzor, csomó segítséget kifejlesztettek már, szerintem most ők is visszatérnek az élvonalba.
Ja igen, asszem az előbb elfelejtettem írni, sajnos a jó szereplés ellenére idén 4M-el kevesebb a FIA pénz, nem értem hogy osztogatják ezt. Ez sajnos baj lehet, mert elvileg többet fogok költeni, a többi bevétel ugyanaz, tehát -4M a tavalyi büdzséhez képest. Az a következő szintű gyárba kerülhet...
"hát az alkatrészek nagyon durvák! 3 alatt semmi nincs, de tele vagyunk 4-essel. Ha ez utal arra, mennyire lesz jó az autó, akkor boldog vagyok! :)"
Kezdetnek nem rossz. Jó majd akkor lesz ha minden minimum négyes. O:) Túl sokat azért ne várj a dologtól, a többiek sem aludtak... Szoros befutókra számíts, arra hogy a pontszerzők néhány másodpercre lesznek egymástól - az átlag versenyen lehetsz első, vagy akár 10. is. Előtérben a pilóták. O:))
Akik frissítéseket keresnek: nem igazán van tökéletes. Nem is nagyon lehet erre a régi progira csinálni. Nosztalgiázzatok '98-al jó az :)
Na és akkor egy kis beszámoló: befejeztem tegnap a 2. évet a Minardival. A hátralévő 5 futamon számottevő eredmény nem született, egyszer futottunk be asszem 9-10.-nek, meg volt dupla kiesés is. Igazából csak gyorsan át akartam pörgetni ezt a kissé érdektelenné vált időszakot. Erre majdnem rá is fizettem, mert olyan üzemanyagszállítóval kezdtem tárgyalni, akinek épp csak 1 futam hiányzott a szerződéskötéshez egy másik csapattal, így buktam ezen 1 futamot. Utána meg addig variáltam az emberekkel, hogy a 45% aki a következőn dolgozott, kevés lett ahhoz, hogy az a kockát a customerhez megszerezzük. Volt reckír na! :) Benya, és 2 db 1 kockás szponzor az uccsó lehetőségnél, a 16. futam előtt lett aláírva. Kibővítettem a gyárat 2-es szintűre, és ami nagy eredmény, végigmnet a tervezés, remélem Anderson barátunk valami versenyképes autót alkotott. Sikerült is még az óévben legyártani kettőt. Letettem a kémkedésről, elkezdtem fejleszteni a segítségeket és inkáb óvjuk a kocsit. Legnagyobb meglepetésemre az 5 futam alatt 2 első szintű segítséget is ki tudtunk kutatni, így az ellopott 1-el már 3 is van. Valamint az alkatrészek megbízhatóságát felnyomtuk, csak 2 db 2-es maradt, a többi 3, a teljesítmény ettől kicsit rosszabb maradt. A bajnokságban egyébként 8.-ak lettünk 5 ponttal, 9. volt a Stewart 1-el, valamint a Williams és a Prost nem szerzett pontot. Ettől az eredménytől odáig volt mindenki. A világbajnok Irvine lett Ferrarival, mindössze 65 pontot gyűjtve. Szóval befejeztem a szezont, átérve 2000-be gyorsan néztem is mink van: hát az alkatrészek nagyon durvák! 3 alatt semmi nincs, de tele vagyunk 4-essel. Ha ez utal arra, mennyire lesz jó az autó, akkor boldog vagyok! :) Nakano lenyűgöző: 28 évesen megint 3 skillje fejlődött, és lehagyta Dinizt. Teljesen korrekt pilóta vált belőle. Egy dolgon kell gyorsan javítanunk, a reklámszakemberek morálja még mindig 1, a teljesítményük meg 60%, így nem csoda ha szarul haladunk. Idén megpróbálunk egy főszponzort is elhappolni. Alig várom a szezonnyitót, hogy hol állunk erősorrendben!
Én épp most töltöm le a játékot. Már évek óta szerettem volan megszerezni de sehonnan nemtudtam most végre meglesz. Remélem. Csak ez a torrent ilyen lassú. Amúgy ha jól tudom akkor 1998-as kocsik vannak benn? Ezeket hogyan lehet frissíteni? Honnan lehet újabbakat letölteni hozzá? Illetve újabb versenyzőket? Vagy ilyet nemlehet csinálni?