Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tom sawyer Creative Commons License 2012.01.25 0 0 19921

Pedig nekem már benne van. Műszaki talán holnap lesz meg. Április-Május környékén eladó lesz:-).

Előzmény: Törölt nick (19908)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.25 0 0 19920

Hallos gyújtást nem kell piszkálni, amíg a motort szét nem szeded, utána kell csak beállítani.

 

Tetőnél nem ázik be, feltéve hogy nem volt még leszedve a tetőduró, ha igen akkor van rá esély hogy beázik.

Előzmény: zoltannovak (19917)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19919

Ja értem a név végett kérdeztem mintha ott hallottam volna beugrott:) 

Háát én 2011-be voltam először de idén is szeretnék eljutni állitólag 4 napos lesz :)bár nyiregy 35-40km :))) 

Előzmény: B.J.Dodi (19918)
B.J.Dodi Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19918

Tavaj voltam, sajnos a 2011-es re nem jutottam le de remélem idén sikerül.

Előzmény: józsika1986 (19916)
zoltannovak Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19917

kormány nekem is pattog:( gyujtásom hallos 12voltos azthiszem (1990) azzal is kell foglalkozni? tetönél nem szokott beázni a kocsi?

Előzmény: Törölt nick (19911)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19916

Nemtudom nem e keverlek valakivel de nem voltál KGST-n Nyíregyen? augustusban? a nickneved ismerős

Előzmény: józsika1986 (19915)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19915

Oké rendben 

és sikerrel járt?

egyenlőre anyagi okok végett hanyagolom, csak felmerült a kérdés:) mint emlitettem sajnálom szétvágni a komplett tartalékautót futónak keritek egy roszabb kasztnit:)

Csak ahogy megláttam a képet megtetszett:) bár már kb 2 éve tervben van :) 

Előzmény: B.J.Dodi (19914)
B.J.Dodi Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19914

Kérdezd meg a TWK oldalon Zombi nevü emberkét ő már végigzongorázta a Trabi utánfuti kérdést, az átalakításban meg tudok segíteni ha érdekel. Az elérhetőségem a nikre katt! 

Előzmény: józsika1986 (19913)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19913

Végülis igen a papirmunka ami k... drága:((( a kivitelezése azt látom,hogy nem bonyolult a donor is megvan:) 4T kombim van és egy ugyanilyen a donor is:) 

Tehát mivel nem személyszállitó hanem egyedi"dobozos" utánfutó lenne ugy kéne utána kérdezni???  mivel ott nem számit az,hogy trabinak a hátsó része sztem... tehát minden jó ha jók lennénewk a költségek :( egyenlőre napolom az ügyet mihelyst időm lesz utána járok...:) bár sajnálom szétvágni a trabit:(( gyári állapotú kasztnija van két helyen kell kihegeszteni : jobb oldalta a küszüb felett és jobboldalt a hattyúnyak fülkefelöli részén a lábtérnél:)  lehet ahhoz keritenék egy rosszabb kasztnit ha ugy alakul ,hogy nekivágok:)

Előzmény: kgaboroo (19912)
kgaboroo Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19912

Szia!

Ezt nem tudnám megmondani. Annakidején még az NDK-s balcsira járó németeknél sokszor láttam ilyen félbevágott trabant utánfutót. Ötletes megoldás...de, hogy hazai szinten a szakhatóság mennyire engedékeny ez ügyben az kérdéses. Ha mégis szabad az út akkor kell egy trabant amiből készülne az utánfutó. Kell egy ráfutó fékrendszer amit persze tökéletesre kell majd vizsgáztatni. A többi egyéb könnyen megoldható, mint a világítás meg a vonófej. Ha mindez kész és szép esztétikus akkor már csak a papírozás kell. De valószínű, hogy ez lesz a legnagyobb költség itt a szép kis hazánkban. Szóval...előbb rá kéne kérdezni a Közlekedés Felügyelet-nél, hogy egyáltalán érdemes-e belevágni.

Előzmény: józsika1986 (19907)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19911
Úgy hogy ha egyszer beleírják a forgalmiba, akkor már tényleg megkövetelik a műszakin hogy legyen.

Igen a filc kidobós, a rozsda melegágya. Az ajtógumikat se árt cserélni ha van beázás (lehet kapni újat) Keverékre ügyelj, gyújtás legyen beállítva mindig, meg zsírozd ahol kell. (sokan lesz@rják aztán szidják hogy nehéz a kormány, meg pattog az úton...
Előzmény: zoltannovak (19909)
zoltannovak Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19910

Tudnátok nekem irni pár tanácsot, hogy még mire figyeljek a trabinál? olvastam hogy a szönyeg filcet érdemes kiszedni. mondjuk nekem már csak ilyen filc darabok vannak. :) Szoval ilyesmikre gondolok. szeretném ha nem hullana szét az egész a müszaki vizsgáig meg emugy is. :) ja és esetleg ha van valakinek ülése lehetöleg fejtámlás de ha nem az az se baj akkor irjon . köszönöm.

zoltannovak Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19909

kösz az infokat! amugy hogyérted hogy nemtudok töle megszabadulni? 

Előzmény: Törölt nick (19908)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19908
Átírásnál nem számít, ott nem kérdez senki ilyesmit. Irasd át, és ha következő műszakira viszed keress itt valakit aki közel lakik hozzád és ajánl vizsgahelyet ahol majd szépen átmegy kat. nélkül is. Bele ne rakasd mert onnantól nem tudsz tőle megszabadulni.
Előzmény: zoltannovak (19906)
józsika1986 Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19907

Szép napot :)

néztem a linket és láttam egy olyat ,hogy trabi után trabi hátulja az utánfutó:) És a kérdés hogy ha én épitenék egy ilyet azt hogy lehet lepapirozni? hivatalosan... és milyen anyagi következményei vannak?

Előzmény: kgaboroo (19904)
zoltannovak Creative Commons License 2012.01.24 0 0 19906

még nem irtam át a nevemre a kocsit. de akkor ezekszerint nemis fogom tudni? mert nincs benne  katalizátor. üdv

Törölt nick Creative Commons License 2012.01.22 0 0 19905
3., 11., 16, 18, a Tramp, és a végén a Wartburg kombi tetszik:)
Előzmény: kgaboroo (19904)
kgaboroo Creative Commons License 2012.01.22 0 0 19904

Innét lehet egy kicsit csemegézni.:)

 

http://www.keptelenseg.hu/keptelenseg/trabi-tuning-28734

kaposvar23 Creative Commons License 2012.01.22 0 0 19903

Igen, ezzel az egyetlen baj tényleg csak a 2004. július előtti tulajdonlás, amellyel a hobbitrabantosok dolgát nehezítik meg. Az üzembentartói persze megoldás, de a saját nevemet szeretném látni a forgalmiban, mint tulajdonos. Úgyhogy így vagy úgy, de ki fogom játszani a rend éber őreit. Elsődlegesen friss műszaki még a vásárlás előtt, és két évig nyugtom lesz.

 

Előzmény: zoltannovak (19896)
Lütyő1 Creative Commons License 2012.01.22 0 0 19902

lehet, hogy már érvényes a határozat, és nem érvényes rájuk a határérték...

Előzmény: heggla (19901)
heggla Creative Commons License 2012.01.21 0 0 19901

Nem tudom merre fele laktok,rengeteg autót hordok ismerösöknek müszakira,2 hete vittem egy idösebb úrnak a trabiját(másod autó,erdöbe járnak vele,vadászok)Kicsit kellet hegesztgetni,+fékek,a zöld kártyával nem is foglalkoztak.A fékpadon szorakoztak,vasalgattam kint a féket egy párszor mire jó lett. Hivatalos helyre vittem és nem feketén.Persze nem irom  le ide hogy hol,legyen elég hogy baranya.

Lütyő1 Creative Commons License 2012.01.21 0 0 19900

Amíg egy nkh-s nem méri meg a co kibocsájtását a kocsinak,nincs is baj vele...Akkor viszont nem kicsi...

Előzmény: bpo-169 (19885)
Lütyő1 Creative Commons License 2012.01.21 0 0 19899

Nos igen, bizonyos szereléssel eltöltött idő után evidens, de alapból nem mindenkinek az..Miután több, mint 20 éve Trabizok, így párszor szereltem már rajta ezt-azt..::))

Előzmény: Törölt nick (19884)
milkó Creative Commons License 2012.01.21 0 0 19898

Szevasztok!

Keresek ilyen szőnyegborítást csomagtartóba 601hez,de 4 üteműjé is jó, nem probléma a tank csövének kivágása. Illetve pótkerékre ilyen huzatot.

milkovits@freemail.hu 06305309211

Törölt nick Creative Commons License 2012.01.21 0 0 19897
Igen, Hycomatra is csak akkor nem vonatkozik ha rokkant tulajdonosa van.

De ahogy írtam, egy jó állapotú motor fúrt hengerekkel, jó gyűrűkkel, gyári értékre beállított karbival, tiszta légszűrővel, beállított gyújtással, tiszta kipufogóval tudja hozni a szintet.

Útszéli mérés nincs viszont ha beírták a katalizátort a forgalmiba, alá fog nézni a rendőr (nyilván ha egy üres dobot felraksz azt is elhiszi)
Előzmény: kaposvar23 (19895)
zoltannovak Creative Commons License 2012.01.21 0 0 19896
kaposvar23 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 19895

Mindenkinek köszönöm a válaszokat!

 

Az említett 150ezres Trabantot természetesen eszembe se jutott megvenni, nagyjából 20ezer forintot ért, ezzel a részével tisztában voltam, viszont a rendelet eltörlése bogarat ültetett a fülembe, bár majdnem biztos voltam benne, hogy nem igaz.

 

A katalizátor beszerelése nagyon sok macera, a forgalmiba is be kell jegyeztetni, ahogy valamelyikőtök mondta, és ha műszaki után kiszerelem, akkor egy közúti ellenőrzésnél borulhat a bili.

 

Moha bá, szerintem a Hycomat-tal kapcsolatban egy kis félreértésben vannak az említett autószerelők. Attól, mert "automata" kuplungos az autó, még a határérték szerintem vonatkozik rá. Szerintem csak abban az esetben nem, ha mozgássérült a tulajdonosa. Ez tényleg szerepel a rendeletben.

 

Talán a legjobb megoldás még mindig az, ha friss műszakis autót veszek, azzal másfél évig futhatok, az meg elég hosszú idő, hogy kitaláljak valamit a határértékre. A közúti ellenőrzésnél nem fognak határértéket mérni, legalábbis én még nem láttam ilyet, de cáfoljatok meg nyugudtan, abból tanul az ember. Max a műszaki lejárta előtt beszereltetem a katalizátort, bejegyeztetem a forgalmiba (bár ez így együtt addigra 50ezer körüli tétel lesz...), majd kiszerelem. OT nyilván sosem lesz, a kérdés csak az volt, hogy elég, ha veterán korú, vagy minősítéssel is kell rendelkeznie. Ha valóban utóbbi, akkor ez a lehetőség veszett, bár a rendelet nem fogalmaz egyértelműen ezzel kapcsolatban sem.

 

Elég bosszantó, hogy ilyen lehetetlen helyzetbe hozzák azt a pár embert, aki vagy megszokásból, vagy szerelemből vezet(ne) Trabantot.

 

 

Előzmény: moha bá 007 (19894)
moha bá 007 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 19894

Bocs,hogy kérdésedre Én is válaszolok,mivel nem 2004 után,de 1986 06 27.én vettem a trabit, a mai napig megvan, mindennapos használatban, OT állapotban.Úgy van,ahogy ARGO írta,azt tenném még hozzá,hogyha katalizátort szerelnek bele,azt a forgalmiba is beírják,tipusmódosításnak minősül,visszaminősíteni nem lehet,így soha nem lehet OT (veterán)A legcélszerűbb megoldásnak (kiskapu,kibúvó) kinek mi a szimpi,szerintem az ha veszel egy HYCOMAT-ot.Őrá ugyanis nem vonatkozik a szigorított határérték.Ha nem tetszik a sebváltó teszel bele hagyományosat,de minek? Több vizsgaállomáson is rákérdeztem,és a válasz minden esetben az volt,hogy a hycomatra nem vonatkozik a szigorított határérték.Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: kaposvar23 (19869)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.20 0 0 19893
A Trabantozás csak úgy olcsó ha magad csinálod, és a jó cuccoknak bizony megvan az ára, ha jó autót akarsz akkor még nem is sok a 100ezer rá. Ha olcsón akarsz gurulgatni akkor lehet minimumon de akkor ne várd hogy tökéletes lesz.

Ninausznak csak a kipufogója volt az autómon az jó cucc, tudom ajánlani. Szereltetni nemigen hordom arról nincs tapasztalatom (magamban jobban bízom, meg van segítség ha kell)
Előzmény: zoltannovak (19892)
zoltannovak Creative Commons License 2012.01.20 0 0 19892

de nem akarok rákölteni százezreket.:D fék az nagyon gáz. :D váltot bezsiroztuk az most elég patent. motor az gyenguska szerintem bár nemtudom mit kell teljesitenie kb 80at mentem vele mikor hazahoztam gyöngyösröl. most a fütést is megcsináltuk totál szétvolt esve meg gányolva drotokkal de most jo lett. csak a gumi csöveg ottan nagyon szarok repedezettek. de a kárpit az valami teljesen szar lukas szakadt használhatatlan és az egész nagyon koszos. lehet fütésmiatt belül a összes csö nagyon retkes  kikéne az egészet puculni. de ismerösöm ismeröse a ninausz szervizes ha valakinek mond ez valamit oda majd beviszem azt átnézetem. kormány holtjáték is elég nagy..

Előzmény: Törölt nick (19891)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!