Ez az eset ausztriában történt. Amúgy én is ki voltam akadva mikor az elsőt cserélték! és csak a 20% át kellett kifizetnem. és én is kérdeztem ha tudják, hogy elromlanak akkor miért nem hívták vissza őket és cserélik ki az összesből. Hát most én is majd kiváncsian várom hogy mi lesz belőle. Most még azon bosszankodok, hogy két napja van bent a kocsi a szervízbe és még állítólag majd csak jövő hét kedden lesz kész, mert hétfőn itt kint ünnepnap van. csereautót nem tudak biztosítani mert állításuk szerint az összes ki van adva. úgyhogy most elég mérges vagyok. de majd lesz vhogy.
Ezt a témát már egyszer elemezgettük "amator11"-gyel. Kiváncsian várjuk majd mire jutsz. Szerintünk a VW csak a már meghibásodott (nem működő) PD-elemeket cseréli le. A még működőket, gyanús. Viszont az volna a normális eljárás, hogy az összeset cseréljék le, ha elektronikus hiba miatt romlott el. Ugyanis ezek az elemek (Siemens) jelentős többsége (99%) nem az üzemanyag végett romlik, hanem egyszerűen kiégnek, mint egy villanykörte. Legalább is nekem így magyarázták.
Sziasztok! Loree köszönöm szépen a hozzászólásod! Nos hát ma reggel telefonált a szervíz állítólag nem fog semmibe sem kerülni a mostani pd- elem cserém. Közben megkeresett magyarországról a volkswagen szervíz és mondták hogy le van írva elkölcsi szerződésben, a gyár tudja hogy ezek a pd- elemek nem jól működnek és igyen és bérmentve ki kell cserélni a szervíznek az összeset. most várom hogy jelezzenek a magyar szervízből, mert én ezt a maradék kettőt is ki akarom cseréltetni. Jah és most mondták azt is hogy vizsgáltassam be a maradék két régi pd-elemet hogy mégis mikor mennek tönkre. De nekem legutoljára mikor cserélték egy pd-elemem direkt megkérdeztem hogy nem e lehetne őket megnézni, és persze a válasz hogy nem tudnak vele mit csinálni. hát most kiváncsi leszek hogy mi lesz. mert nagyon dühítő tud lenni. az ember haza szertene menni és nem tud. Úgyhogy reménykedem megúszom a maradék 2 pd-elem cserét egy fillér nélkül:) üdv mindenkinek
Nem tudom milyen assistancod van. Nekem külön szerződésben volt, hogy milyen alkatrészek tartoznak bele az autó egy adott koráig. A porlasztók pl. öt éves korig. Vannak assistant szolgáltatások, melyhez csak a sárga angyal tartozik. Számlát mindenképp kérjél. Illetve a régi(eke)t kérd vissza.
Egy PD elem kizárt, hogy 1000 EUR legyen. 700-800 EUR, illetve 25-30 EUR a kéz, mivel kb 10-15 perc egy tapasztaltabb szerelőnek kicserélni. Nem nagy valami őket kiszerelni és visszatenni. Nekem is külföldön cserélték.
Szerintem menj el és nézesd meg. Ha nem budapesti vagy, akkor egy pesti ismerősöd menjen el egy mesterrel. Én is így csináltam. Végül a legjobbat megvettem. A képekről nem sokat fogsz kikövetkeztetni.
Üdvözletem küdöm mindenkinek! Hát nekem is van egy passatom 2007 confortline. 4 éves most az autó. tavaly októberben vettem. márciusban beadta az unalmast az üzemeanyagszívatyúm, kb rá egy hónpra kiment az egyik pd-elem. most megint szervízbe van az autóm. megint pd elem hibával. él a mobilitásbaranciám. Egy olyan kérdés akkor ez az asistantom nekem is él rá hogy visszatérítsék a pd-elem költségét. jah és mivel külfölödön vagyok le akartak rólam gombolni 1 pd-elem cserére 1000 eurót- elkezdi a szerelő de jó lenne a maradék 3- at kicserélni. kérdeztem mennyiért elkezdi 2500-euró. úgyhogy én nem vagyok ilyen téren megelégedve a pasátommal. és elég idegedsítő hogy pont tegnap akartam hazammeni de nem tudok mert tönkrement. vagy ha esetleg tudnátok nekem pd-elemt ajánlani olcsón. annak örülnék mert legszívesebben a maradék 3-mat is kicseréltetném! ha van vkinek vmi javaslata szívesen meghallgatnám. válaszokta elöre is köszönöm.
Még annyival egészíteném ki a mondanivalódat , hogy a "jópofa fiúk" cégénél árult kocsiknak még véletlenül sincs feltüntetve a kilóméter futás , és szervízkönyve is egy-kettőnek van . Amúgy "pici pézé" adják a vasakat .
Szép autó. Az adatlapon nincs feltüntetve a szervízkönyv, s hogy Magyarországon lett először üzembe helyezve. Valószínüleg nem 44.800 a km állás.
Viszont ettől még nem feltétlen kell megijedni. Egy hozzáértő szerelővel nézesd meg. Az is lehet, hogy törve volt, s ezt csak ő tudja észrevenni. Itt a fórumon nem hiszem, hogy lesz valaki, aki ajánlani fogja, hogy vedd meg az autót.
Visszatérve a futásra. Az eddigi tapasztalat, hogy a VW CR TDI jobb, mint a PD TDI. A CR-ben nincsenek a sokat emlegetett PD elemek (a BMP motorok kivételek, mert ott nem Siemens PD elem van, s azzal kevesebb a gond). Viszont van nagy nyomású szivattyú, ami bizony leterhelheti a pénztárcádat. Pár százezer km után már véres lehet a torka. Illetve van számos más nagy tételű hibalehetőség.
Lebeszálni nem szeretnélek az autóról. Én is bevállaltam pár hónapja egy PD TDI-t, s eddig nem bánntam meg. Persze volt vele gondom. Ezért gondoltam előre, s vettem hozzá használtautó garanciát. Így PD elemeket tudta fedezni, amelyek tönkremenntek. Viszont ennek is van egy kerete, amit nem lehet túllépni.
Mindenféleképpen neked kell bevállalnod a kockázatot, ha az autó mellett döntesz. Szakemberrel menj megszemlézni.