Keresés

Részletes keresés

trazz Creative Commons License 2006.09.01 0 0 844
Simán lehetsz még világbajnok. O:))
Nekem asszem 11% engineer egy alkatrész... O:)))))
Bár mostanában nincs időm/kedvem játszani.
Előzmény: Ocean (843)
Ocean Creative Commons License 2006.09.01 0 0 843
Igen, biztos, hogy valami box-bughoz hasonló, minket játékosokat sújtó hiba.
Na mind1.
Imolában majdnem megvolt az első pole, Nakano 50 percig első volt, Coulthard az uccsó körében fért be elé.
Sajnos az utóbbi 2 futamon inkább edzésmenők voltunk, a verseny a kocsik kopottsága miatt esélytelenek vagyunk.
De most ezt gondoltam ki, hogy gőzerővel fejlesztek, aztán ha minden okés lesz, majd megyünk eredményért.
Szegény enzsínőrjeim futamonként kell gyártsanak 1 új technológiát, 1 új driver-segítséget, plusz a szokásos alkatrész mennyiség is kéne, de arra már nincs ember, így általában 2-őt sikerül gyártani, azaz 1-1-et tudok javítani 2 kocsin, a 3. rohad. Volt, hogy Diniz 82%-ban leharcolt, és 5%-ban sérült verdával indult, de célbaért :))

Ezek a hátrányok, az előny az, hogy ha így haladunk tovább, félévre meglesz mind az 5 2-es szintű segítség, meglesz mindenből 4-es alkatrész, kész lesz a fejlesztés, ami nemtom mekkorára viszi fel a kezelhetőséget, remélem úgy 66-69%-ra.
Előzmény: trazz (842)
trazz Creative Commons License 2006.08.31 0 0 842
Nem tudom, ez lehet hogy valami olyasmi hogy egy bizonyos pontnál (már úgy értem, egy helyezkedési ponton ahol számol a progi), azonos időben több kocsi tünik fel mint amit kezelni tud, ezért a tiedet "otthagyja" azon a ponton, aztán jön a következő, meg a következő... végül ha nem jön több, akkor a tiedet is kiszámolja. Jellemzően akkor szokott ilyesmi előfordulni, ha nagyon "egyformák" a kocsik. (közel azonos időket mennek)
Előzmény: Ocean (841)
Ocean Creative Commons License 2006.08.31 0 0 841
Nos, Diniz nem csak rajtnál tudja produkálni az említett szitut, Argentínában úgy a 4. körben a 6. helyen volt valami tülekedés (talán még ő akart előzni), amiből olyan jól jött ki, hogy megint a 16. helyen kötött ki.
Pedig fejlődünk derekasan, említett nagydíjon a 3. és 6. kockákból rajtoltunk, Nakano több körig megint 2. volt, de valamiért hosszú távon ezt nem tudják tartani (sztem itt jön ki ki a pilóta), mindig visszaesik.
Így pontot itt nem sikerült szerezni.
Viszont, hogy már jobb a hanulat a pénzügyön, így rögtön egy helyett 3 kockát haladtunk a Mercivel! Így arra gondoltam, hogy nem állunk meg partnernél, irány a Works deal. Főleg, hogy a Prost az ellenfél, már úgyértem tavaly ők voltak a 2. csapat akikkel works deal volt a Mercinek. Ha tartanák ezt a tempót a srácok, idén hamarabb meglenne a work, mint tavaly a partner.
Azért is fontos ez, mert végre 2 évre szól az ajánlat!
Előzmény: trazz (840)
trazz Creative Commons License 2006.08.30 0 0 840
Nem tudom, szerintem bugos a progi, gyakran előfordul hogy a pilóták ha párharc van (értsd : nem húz el tőled gyakorlatilag a teljes mezőny már a rajt pillanatában...), "beragadnak" a rajtnál, pontosabban az első vagy a 2. kanyarban. Értem ez alatt azt, hogy megállnak (mindig ugyanott) és megvárják míg mindenki elmegy mellettük. Épp úgy mint ha kicsúsztak volna, csak éppen elkerülhetetlenül - teljesen mindegy hogy milyen taktikát használsz, tehetsz mindent akár minimumra vagy maximumra, nyomhatsz neki pusht vagy pull backet, methetetlenül meg fog történni, és az esetek 95%ában egy visszatöltés sem segít.
Nem tudom miért van ez - olyan gyanúm van hogy ez kb megegyezik a pitstopos buggal, mikor is valamiért megvárja a következő kocsit. Csak itt egy kicsit több következő kocsi van... Ha nézed a tvközvetítésen, azt látod hogy a kocsik olyankor lépésben - darabosan, szaggatva haladnak csak (és a tied soha nem látszik a képen mert mindig pont nem látható helyen ragad le) - szerintem valami pozíciószámolási hiba lehet a dologban.

Én azt szoktam csinálni hogy amikor kb egy perc van az edzésből, mindig kimentem, és azt ilyenkor újratöltöm lelkiismeretfurdalás nélkül. O:)
Később persze amikor vár ütős a kocsi és fél kör hátrányból is simán nyer az ember ez felesleges, de amikor az ilyen 15-20 mp rajthátrányon az múlik hogy 2. vagy 12. lesz a végén az ember, elég idegesítő.
Előzmény: Ocean (839)
Ocean Creative Commons License 2006.08.30 0 0 839
Nah, Minardi, 3. szezon: jók vagyunk! :))

Melbourne, edzésen 9-10. hely, de ahogy trazz jósoltad, szoros a mezőny, alig fél mp-re voltunk a pole-tól. Versenyre semmi extra taktikát nem dolgoztam ki, soft 2 csere, és szépen bejöttünk kettős pontszerzőnek, Nakano 5., Diniz 6.
Interlagosban visszaesésre számítottam, mert előtte szétteszteltük az agyunkat, így a kocsik is kopottabbak voltak.
De (a fejlesztéseknek hála?) az edzésen még előrébb léptünk, 3 tized hátrány és 7-8. rajthely.
A verseny már nem lett ilyen jó, és Diniz ökörködéseit kezdem unni. A 7-8. helyről úgy rajtoltunk, hogy Nakano fel 3.-nak, aztán gyorsan előzött is egyet, így sima második volt egy Benetton mögött, bezzeg Diniz a 16. helyen kötött ki az első kanyarra.
A végére egy 5. és 10. hely sikerült, legalább Nakano újra hozta a pontokat.
Ettől végre a pénzügyi osztály dolgozói is magukhoz tértek, visszatért a morál, és megszabadultunk az utolsó piros X-től is. Rá is zavartam 95%-ukat a Mercivel tárgyalni :)
Tehát végre érdekelnek a futamok, van esélyünk. Szeretnék idén legalább egy dobogós helyet elcsípni, csak mivel a pilóták olyanok amilyenek, így a kocsinak igencsak pöpecnek kell lennie :)
Győzelem meg halasztódik jövőre. VB címmel együtt :)
JackDaniels_71 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 838
Nem ártana regisztrálnod magd, utána már nem lesz nehéz.
Előzmény: kissj8 (837)
kissj8 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 837

Hát én nemjöttem rá, hogy miként is tudom letölteni ezt a 2006-os filet. Pedig rámentem arra a fórumra de ott én ott nemtudok semmire se kattintani amivel leszedhetném a filet. Valaki segítsen ebben légyszi.
Ocean Creative Commons License 2006.08.29 0 0 836
Értem.
Akkor jut 5-5 fejenként, egyesével szétszórva nagy bajt nem okozhatnak :)
Előzmény: trazz (835)
trazz Creative Commons License 2006.08.29 0 0 835
Ugyanazt tudom mondani, mint szinte bárki más : fingom sincs. O:)))))
Én spéci el szoktam osztani köztük kettőnél többet egy dologra nem nagyon teszek általában.
Előzmény: Ocean (834)
Ocean Creative Commons License 2006.08.29 0 0 834
Megvolt az első teszt, 60%-ról indul a handling. Jippí! :)

Bugyuta lehet a kérdés, de ebben a játékban még nem volt rá szükség, régről meg nem rémlik: teszteltünk végre setup-ra is, hová érdemes rakni a pontokat, ami amúgy is magas, vagy a kicskre?
Mert pl Monzában elég maxos a gyorsítás, nem árthat még egy kicsi.
De mondjuk egy nedves-száraz aszfaltnál hiába pakolom addig, amíg átér a másik végére. Szóval bekavartam magamnak itt a dolgokat :))
Ocean Creative Commons License 2006.08.29 0 0 833
Nem, de megmondta a szerelőknek, hogy vagy tolják a kocsit, vagy megy magától gyorsan, különben elhúzza a nótájukat :))
Előzmény: toto92 (832)
toto92 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 832

IRL Jordan? Hát úgy, hogy volt egy Eddie Jordan-jük :))

 

És tolta a kocsit? :)

 

Jó lenne tudni, hogy csak a 33% hadling miatt szar a kocsi, vagy a Peugeot motor miatt? Olvastam a fórumon, hogy sikerült Jordan-Peugeotként '99-ben futamot nyerni, szóval bizakodó vagyok.

Előzmény: Ocean (803)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.08.29 0 0 831
nem tudom, nem használtam:)
Előzmény: Bosco (827)
toto92 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 830

Tudsz párat mondani?

 

Amúgy ezeket a patcheket utólag le lehet törölni? Ha igen, elmagyarázná valaki, hogy hogy?

Előzmény: JackDaniels_71 (829)
Ocean Creative Commons License 2006.08.29 0 0 828
Hm, ez egészen jónak tűnik.
Előzmény: JackDaniels_71 (825)
JackDaniels_71 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 829
Én innen szedtem, csak egy gyors regisztráció kell és már szedheted is. Sztem eléggé korrektek a fizetés és teljesítmény adatok is.
Előzmény: Bosco (826)
Bosco Creative Commons License 2006.08.29 0 0 827
És az milyen? Naaaaaaaaaaaaaaa! :)

Én az Arrows-zal első évben szereztem öt dobogót (Salo egy 2. hely, Diniz két 2. és két 3.) és egy pole-t (Diniz) :) Idén a félelmetes Diniz-Nakano kettőssel nyomulok én is, mint Ocean :)
Előzmény: Abraka Dabra (820)
Bosco Creative Commons License 2006.08.29 0 0 826
Wow, és ezt hol lehet letölteni?

Teljesítmény- és fizetés-adatok megfelelőek?
Előzmény: JackDaniels_71 (825)
JackDaniels_71 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 825
Egy kis változatosságnak nem rossz.:)
kép1kép2kép3
Előzmény: JackDaniels_71 (824)
JackDaniels_71 Creative Commons License 2006.08.29 0 0 824
Sztem egész tűrhető, egy próbát megér.:)
Előzmény: Bosco (819)
Ocean Creative Commons License 2006.08.29 0 0 823
Jó majd akkor lesz ha minden minimum négyes. O:)
Szezon végére meglehet :)

Előtérben a pilóták. O:))
Ajaj, akkor megint csak Nakanoban bízhatok, az meg már régen nem jó :)
Dinizt lassan csak a pénze miatt tartom.

Ez a többiek sem alszanak dolog érdekes.
A Williams nem tudom mit szart el első évben, hogy ez lett belőle, de ránézésre simán megúsznak egy ilyen tök nulla szezont is.
Továbbra is tele vannak 4-5-ös mérnökökkel, övék a legjobb teamszponzor, csomó segítséget kifejlesztettek már, szerintem most ők is visszatérnek az élvonalba.

Ja igen, asszem az előbb elfelejtettem írni, sajnos a jó szereplés ellenére idén 4M-el kevesebb a FIA pénz, nem értem hogy osztogatják ezt.
Ez sajnos baj lehet, mert elvileg többet fogok költeni, a többi bevétel ugyanaz, tehát -4M a tavalyi büdzséhez képest. Az a következő szintű gyárba kerülhet...
Előzmény: trazz (822)
trazz Creative Commons License 2006.08.29 0 0 822
"hát az alkatrészek nagyon durvák! 3 alatt semmi nincs, de tele vagyunk 4-essel. Ha ez utal arra, mennyire lesz jó az autó, akkor boldog vagyok! :)"

Kezdetnek nem rossz. Jó majd akkor lesz ha minden minimum négyes. O:)
Túl sokat azért ne várj a dologtól, a többiek sem aludtak... Szoros befutókra számíts, arra hogy a pontszerzők néhány másodpercre lesznek egymástól - az átlag versenyen lehetsz első, vagy akár 10. is. Előtérben a pilóták. O:))
Előzmény: Ocean (821)
Ocean Creative Commons License 2006.08.29 0 0 821
Hű, éled a topik? :)

Akik frissítéseket keresnek: nem igazán van tökéletes. Nem is nagyon lehet erre a régi progira csinálni. Nosztalgiázzatok '98-al jó az :)

Na és akkor egy kis beszámoló: befejeztem tegnap a 2. évet a Minardival.
A hátralévő 5 futamon számottevő eredmény nem született, egyszer futottunk be asszem 9-10.-nek, meg volt dupla kiesés is. Igazából csak gyorsan át akartam pörgetni ezt a kissé érdektelenné vált időszakot.
Erre majdnem rá is fizettem, mert olyan üzemanyagszállítóval kezdtem tárgyalni, akinek épp csak 1 futam hiányzott a szerződéskötéshez egy másik csapattal, így buktam ezen 1 futamot. Utána meg addig variáltam az emberekkel, hogy a 45% aki a következőn dolgozott, kevés lett ahhoz, hogy az a kockát a customerhez megszerezzük.
Volt reckír na! :) Benya, és 2 db 1 kockás szponzor az uccsó lehetőségnél, a 16. futam előtt lett aláírva.
Kibővítettem a gyárat 2-es szintűre, és ami nagy eredmény, végigmnet a tervezés, remélem Anderson barátunk valami versenyképes autót alkotott. Sikerült is még az óévben legyártani kettőt. Letettem a kémkedésről, elkezdtem fejleszteni a segítségeket és inkáb óvjuk a kocsit. Legnagyobb meglepetésemre az 5 futam alatt 2 első szintű segítséget is ki tudtunk kutatni, így az ellopott 1-el már 3 is van.
Valamint az alkatrészek megbízhatóságát felnyomtuk, csak 2 db 2-es maradt, a többi 3, a teljesítmény ettől kicsit rosszabb maradt.
A bajnokságban egyébként 8.-ak lettünk 5 ponttal, 9. volt a Stewart 1-el, valamint a Williams és a Prost nem szerzett pontot. Ettől az eredménytől odáig volt mindenki.
A világbajnok Irvine lett Ferrarival, mindössze 65 pontot gyűjtve.
Szóval befejeztem a szezont, átérve 2000-be gyorsan néztem is mink van: hát az alkatrészek nagyon durvák! 3 alatt semmi nincs, de tele vagyunk 4-essel. Ha ez utal arra, mennyire lesz jó az autó, akkor boldog vagyok! :)
Nakano lenyűgöző: 28 évesen megint 3 skillje fejlődött, és lehagyta Dinizt. Teljesen korrekt pilóta vált belőle.
Egy dolgon kell gyorsan javítanunk, a reklámszakemberek morálja még mindig 1, a teljesítményük meg 60%, így nem csoda ha szarul haladunk. Idén megpróbálunk egy főszponzort is elhappolni.
Alig várom a szezonnyitót, hogy hol állunk erősorrendben!
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.08.29 0 0 820
2003-asról tudok.
Előzmény: JackDaniels_71 (818)
Bosco Creative Commons License 2006.08.28 0 0 819
Van ilyen?? Korrekt adatokkal?
Előzmény: JackDaniels_71 (818)
JackDaniels_71 Creative Commons License 2006.08.28 0 0 818
Üdv mindenkinek!
A fórumon új vagyok, viszont a játékot már nagyon régen bűvölöm.:)) A 2006-os peccs kinek hogyan teccik??:)
kissj8 Creative Commons License 2006.08.28 0 0 817

Ja és a szponzorok is frissíthetőek? Ha igen akkor honnan lehet újakat letölteni?
kissj8 Creative Commons License 2006.08.28 0 0 816


Sziasztok!

Én épp most töltöm le a játékot. Már évek óta szerettem volan megszerezni de sehonnan nemtudtam most végre meglesz. Remélem. Csak ez a torrent ilyen lassú. Amúgy ha jól tudom akkor 1998-as kocsik vannak benn? Ezeket hogyan lehet frissíteni? Honnan lehet újabbakat letölteni hozzá? Illetve újabb versenyzőket? Vagy ilyet nemlehet csinálni?

Előre is köszi
trazz Creative Commons License 2006.08.27 0 0 815
Ja, hogy ennyi volt a problémád? Azt hittem, 0%nyi szabad embered volt. O:))))))))))))))
Előzmény: Bosco (814)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!