Fontos, hogy ne legyen belső levegőkeringetésen! Akkor minden autó sokkal jobban párásodik! Klimával kb. 6 és 13,6 másodperc alatt tünik el a pára, tehát a hangot el lehet viselni szvsz ennyi ideig, de ha mégsem akkor 2-nél is hozzákapcsolhatod a klimát (fűthetsz is klimán keresztűl!!!) és éppoly hatásos!
Tóra ráfekszik a pára,
Patakra a Hold sugára,
Csaaak énreám nem ...tekint senki,
Jaj de rossz vénlánynak lenni.
Tűbe bedugják a cérnát,
Üvegbe a dugót dugják,
Csaaak énbelém nem ...szeret senki,
Jaj de rossz vénlánynak lenni.
Ennyit tudtam még a párával kapcsolatban hozzáfűzni:-)
Bejáratás, mint írtam 1500 km-ig van, 2500 fölé nem lehet pörgetni.Megilyedni nem kell, de az első fogyasztás kicsit magasabb lesz.Egyből mehetsz majd tankolni, mert kevés lesz az üzemanyag.A szalonos pasi nem biztos hogy ellenőrzi majd neked, hol veszed a gépet???
MOSU az a kis sárkány a Mulan című rajzfilmből, és így neveztük el a mi "sárkányunkat" a párommal.
Egy trükk a klímához, legalábbis nálam így működik.Ha bekapcsolod a belső levegőkeringetést, akkor bekapcsolja automatice az AC-t is, de ha AC-t kikapcsolod, a belső keringetés marad( télen 10-12 fok alatt 10-15 perc múlva kikapcsol, nyáron nem).Kapsz majd hozzá szép könyvet, érdemes elolvasni az egészet.
Ja tényleg! De az nagyon hangos :-(( Általában csak a 2.-es fokozatot használom, a jobb oldali kapcsolót meg a párátlanítóra tekerem. De nem túl hatásos! :-((
De!:-)
Ha a körkapcsolót a legalsó állásba teszed, akkor kajakból elkezdi fújni a klimát és bekapcsolja a hátsó ablakfűtést!!! Csekkold!
Krike!
Mi az a MOSU???:-)
Lehet, hogy még egy TDI Passatban sincs ilyen utóhűtés? Igen én úgy tudtam, ha leállítod, a turbo kenés nélkül pörög még 1-2 percet, ami csökkenti az élettartamát.
"Minek járnak a pasik cicababákkal???"
Nem volt az! Nem szeretem a kategóriát! Kimondottan a vagány, sportos, önálló, kemény csajok imponálnak nekem. Ő is ilyen volt!
"Ha meg találnak egy gazdagabb, vagányabb pasit, akkor lépnek... "
Az lehetetlen!!!:-))))))))))
A gumiban lehet, hogy tudnék segíteni, de nem hiszem, hogy eljönnél érte Pestre!
Azért ha leállítod, akkor ezekben megyí a hűtés, legalábbis én úgy vettem észre.A régieknél volt olyan baj, hogy leállították, és nem ment a ventillátor,és besült a turbo, már persze ha erre gondolsz.Ennél viszont még az van, hogy idönként meg kell kergetni, hogy ne koszolódjon el a turbicsek.És továbbra is tartom a Barum-ot hogy elég jó gummancs.Bár majd én is így fogok járni MOSU-val, hogy nem állítom le, de a hideg motort télleg elfelejtettem,igazad van:))
"Utoljára velem kb. 2 éve esett meg, egy nyáron, hogy kb. 1 hónapja jártam egy lánnyal, aki valami Playboy modell volt fiatalabb korában külföldön. "
Tanulság: ne kezdj ki Playboy modellekkel!
Ezt különben sosem értettem. Minek járnak a pasik cicababákkal??? Úgyis tudják már az elején, hogy nekik csak a pasi pénze kell! Ha meg találnak egy gazdagabb, vagányabb pasit, akkor lépnek... Sokkal jobban járnának egy őszinte, kedves lánnyal, akinek nem az a legfőbb problémája, ha letört a műkörme.
Nem csak emiatt, különben Dabason azt modták hogy két hetente legkésőbb, mivel valami olajkenése, vagy mi a szösz van, és a tömítések elszálhatnak.De úgyis minden nap fog menni, ettől ne félj, hacsak nem vagy jégből:))))Arra viszont rájöttünk, hogy az ülésfűtés megfizethetetlen, mínuszban beülsz, és pillanatok alatt meleg az ülés és a háttámla.Ja, és én bizti hogy azonnal kispriccelném az ablakmosót, és télit raknék a helyére, fagyálló meg úgyis van benne, nem is lehet mást tölteni már bele, de a guminyomás nagyon fontos, mert nekem is 2,6, ill. 2,7 re volt fújva.Előre 2,3, hátra 2,1 et rakass.
Krike nem említette ( de persze tudja jól:-), hogy mindig várd meg az első odalépés előtt, hogy üzemmeleg legyen a motor, valamint hosszabb hajsza után (pl.autópálya kiállóban) soha ne állítsd le a motort azonnal! 1-2 percet hagyd ketyegni alapjáraton. Ha érdekel miért műszakilag is leírom. Nem vagyok műszaki szaki, de ezt többen is mondták már, és pl. Hollandiában töltött hónapjaim alatt láttam, mindenki így használja a TD-ket!
Jajj, és nagyon fontos, bár most lehet hogy elveszem a kedvedet az egésztől(remélem nem), biztonság.Mi lesz benne???Szvsz, és szagértők szerint váltózár+dupla ugrókódos riasztó.Ennél több meg felesleges.Az egyedi megoldásokat meg csak nagyon profikkal, mivel az immobilizer kódolt jeleket küld szét az adagolóhoz,stb, nem sima 12 voltot.Sajnos ui. rákaptak a tolvajok a thalicskára, és néha a klijóra :(((((
Örülök, hogy a tapasztalatod és a sejtéseim nem állnak messze egymástól!:-)
Vumenke!
A klimát állítólag hasznos minimum hetente 1x bekapcsolni. Tartósabb lesz a gáz benne. Azért kéthetes nyaralásból emiatt ne gyere haza!:-))
A párátlanításnál a legtöbb autó magától hozzákapcsolja a klimát is!!! A Bravatok is, nézd+!
Télen a párátlanító és a légkondi ugyanaz.A szélvédő gomb megnyomása bekapcsolja AC pajtást is.Mivel az AC funkció nem csak hűt, hanem csökkenti a levegő nedvességtartalmát.Annyi a különbség, hogy hűtéskor(nyáron) megemeli kicsit a fordulatszámot, hidegben, párátlanításkor nem.A sebességen, teljesítményen nem igazán lehet észrevenni a visszaesést, esetleg elinduláskor kell kicsit nagyobb gázzal indulni.Átvételkor ellenőrizd a guminyomást!!!!És kérdezd meg, hogy a kerekek szelepcseréje érintette e a te autódat,vagy sem.Nagyon fontos, hogy a bejáratást komolyan vedd, tehát az első 1500 km-en ne pörgesd 2500 fölé a mocit(2500 nál ötödikben 130 körül megy).
Háááát én egy picit sem sajnálom!!!! Aki felnőtt fejjel ennyire hülye az magára vessen!!!
Szerintem hazudik az a pasi aki azt mondja nem volt ilyen helyzetben, de felnőttként ezt már látnod kell!!!
Utoljára velem kb. 2 éve esett meg, egy nyáron, hogy kb. 1 hónapja jártam egy lánnyal, aki valami Playboy modell volt fiatalabb korában külföldön. Mondanom sem kell azt hitte bármit megtehet velem. És mindig tudta mikor telne be a pohár, akkor váltás egy napra. De vettem az adást és tudtam igy csak rosszul járhatok! Áthívtam egy haveromat és azt mondtam:
Nekem ettől a csajtól meg kell szabadulnom. Dumáltunk, egy óra múlva felhívtam a csajszit és közöltem szórakozzon mással. Elhatározás volt az egész, aztán megkönnyebültem. 2 hétig naponta hivogatott mert azt hitte erősebb nálam. De nem volt. Ennyi az egész.
A Szabi és a Laci helyében is élvezném pofára ejteni azt a kis öntelt ribi-t. Ők is megkönnyebülnének, ehelyett végig szenvednek minden áldott napot!
Szuper! Ennél jobb megerősítést nem is kaphattam volna, úgy örülök, hogy jól választottam!!! Kicsit féltem a dízeltől, még sose volt... De valami azt súgja, hogy imádni fogom :-))))))
Nekem man. klíma lesz, nagyjából ua.-t produkálja (mármint + fogyiban), nem?
Mi a helyzet a párásodással? Télen is kell kondizni, vagy elegendő a párátlanítóra kapcsolni?
Dinamikus közlekedésnél csak város a tankot maximálisan kihasználva 800-850 km körül, nagyi stílusban 950, olaszországi útnál ótópály 1100 km körüli hatótávolság.A max. nyomatékot 1700-1800 körültől pakolja, 1750-nél kis kasztniremegés +-50 fordulat.Aztán a meglódulást 2000-től kezded érezni, és 3900 körül kezd lecsengeni( 3-ban 120 fölé nem akartam menni, még olyan 10-15 km/h lehetett benne).Teljesen korrektül lehet vele közlekedni, városban visszaváltásokkal, országúton anélkül, csak a gázpedállal.Ha rendesen odalép az ember, hirtelen gyorsításkor érdemes 2 kézzel fogni a kormányt.Digitklíma 2-3 decit ad hozzá nyáron a fogyasztáshoz, a manuális nem tom, de állítólag nem sokkal többet.Így városi fogyasztás 5.2-6 lityi között( utolsó 2 5.5), országút 4-4,3.
Köszi! Nekem is az tetszik benne, hogy a ráeső fény függvényében változik az árnyalata. Van, hogy az oldalát szürkés-barnának a tetejét meg kéknek látom...
Hát igen, ezért lett dízel :-)) Kb. fele lesz a fenntartási ktg. Alig várom már, hogy megjöjjön!
Láttam a szalonban egy "sarki fény" Scenicet, nagyon érdekes, szép színe van. Nem is ezüst, hanem olyan halvány metál kék. Biztos nagyon szép lesz a Meganod!
Most mennem kell, de még jövök ma. Addig is jó fórumozást Mindenkinek! :-))
Vezettem én is olyan Thalia-t és hihetetlen volt. Papiron 15-öt gyorsult, de sokkal élvezhetőbben volt gyors mint olyan autók amik 12-13-at gyorsulnak és benzinesek! Ne felejtsük el, hogy az emberek többsége nem letiltásig gyorsít a forgalomban, ezek a kis dizelek, pedig ott tolnak ahol kell. Nagyon élvezetes vezetni. Nekem annyire tetszett, hogy majdnem meg is rendeltem augusztusban egy 1,5dci Thalia-t.
Nem vettem Clio-t mert a Wagon után, már nem érezném jól magam egy olyan kisautóban. Még a Megane is baromi pici és zárt lesz utánna, vissza kell szoknom.
A múltkor láttam egy ilyen felnis 1,5dci (80pacis) Clio-t, háát mozgatta a fantáziám. Ha a Megane nem lett volna ilyen olcsó..., bár alapvetően nagyobb autót akartam.
Hihetetlen dolog lehet, hogy vezetsz egy gyors vagány kis autót icike-picike rezsivel és 1000 km fölött mész egy tankkal. A 80 lovas Clionak 190-es nyomatéka van (szemben az 1,4-es Megane 127-ével), amit kb. 1500 ad le....Király lehet nagyon..