Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Hihetetlen,még mostanában is mindig azt várom mikor tűnik fel egy-egy régi kedvenc,de nem jönnek...Szép búcsúösszeállítás,köszönjük!(A zene is nagyon kedvemre való hozzá.)
Ha megkapom a képeket, akkor feltétlenül továbbküldöm. De eddig még sajnos nem kaptam meg. Ha gondolod van 1-2 saját képem is (ezek nem csoportképek). Azokat is elküldhetem majd Neked.
Szerintem a 3E vonalra ki se adnak semmit, nyár van akkor meg már minek, azokból inkább lehetne külön járatot indítani az állmástól, ilyenkor a DKV-nak "nyalni" kéne, hogy dicsérjék. xd :)))))
Valaki el tudná küldeni az e-mail címemre azt a csoportképet, amelyet a június 30-án az "Utolsó járat"-tal csináltunk kint a Kishatár úton? Előre is nagyon köszönöm neki!
Egy kicsit számolgattam: 1 km úthosszabítás (oda vissza), napi 7 járattal számolva, havi 210 km-t és kb 65 liter gázolaj többletet jelentene. Számoljunk 300 Ft-onkénti gázolaj literárral, és rögtön kijön, hogy az önkormányzatnak a Bayk András kertiek kérésének való eleget tevés még havi 20 ezer Ft-ba sem kerül! Azt hiszem ezt az összeget bármikor összeadják az ottlakók, ha szükséges, ha esetleg a templom egerével vetekszik az önkori pénztárcája. Ugye, hogy nem olyan sok, és mégis sokat jelent!
Ahogy hallom a Bayk András Kertiek (Kinizsi Nyomda és környéke) most hogy szolgáltatóváltás létrejött, ismét kéréssel fordultak a szolgáltatóhoz, hogy a megépített 600 méter hosszú buszközlekedésre tökéletesen alkalmas műúton (Külső-Létai út) néhány járat tovább menjen, mint a Kinizsi Nyomda. Emlékeztetőül anno az 1Z is napi 7x járt ki a Nyomdáig. A környéken lakók mindent megtennének ahhoz, hogy napi pár járat 600 méterrel hosszabb úton járjon a 41 busz vonalán. A fordulónak is lenne elég hely a patak előtt ahol az út véget ér. Hallottam olyan véleményt is, hogy sokan azonnal kapát és ásót ragadnának megálló és végállomás építéséhez az ottlakók, ha a szolgáltató tényleg tenne valamit. Tény, hogy sokat segítene az ottlakó sok ezer ember helyzetén ez a gesztus, főleg a téli időszakban. A magánvéleményem az, hogy nem tudom valószínűsíteni sajnos, hogy az önkori és a DKV érdemben foglalkozna a kérdéssel. Majd jó választási téma lesz jövőre esetleg:((( 41-es hosszabbítás
Nem ledorongolásképp, de lehetsz vele akármilyen jóban, ha akadnak olyan tényezők, melyből kiderülnek, hogy ki készített és mit, hol dolgozott, s jelenleg hol gyűri az ipart. A térkép készítőjét én is ismerem, de soha, semmilyen utalást nem tettem azon részletekre, melyekre te eléggé meghatározóan utaltál. Ez egy fórum, ahol a szakmához értő, s nem értő emberek kifejtik a véleményüket egyes dolgok tekintetében. Általában nicknéven, s a kitalált nevük leplébe burkolózva. Bár az ittlévők jelentős többségét ismerem, és bevallom nem vagyok rosszban velük. Valóban... Ahogyan én is megemlítettem: a térkép nagyon jól sikerült, s bízom benne, hogy ezen elismerésem az érintetthez is eljutott - ha máshogyan nem -, de soha (és soha) nem hirdettem ki, hogy ki hol dolgozik és ki mivel foglalkozik. Mindenki teszi a dolgát - ha észrevételként teszi azt meg vagy épp érintettként. Az itt elhangzott javaslatok, gondolatok is előreviszik a dolgokat, de nem olyanok, amelyek szinte egyértelműen beazonosítanak valakit, s netán a nagy szeretetben és "jóismerettségben" még gondot is okoznak neki... Nem moderátorként, csak egyszerű fórumozóként kérem: kéretik ezt a jövőben is tiszteletben tartani, kedves balazs2008! Uff!
Elég jóba vagyok vele, biztos nem fog megharagudni, hogy ezt leírtam. Amúgy szerintem nem írtam semmi olyat, amit nem szabadott volna. De természetesen elfogadom a véleményed, és elnézést, ha túlzásba vittem!
A térkép szerintem továbbra is jó, bár az interaktív változatban van 1-2 hiba! :)
Nem biztos, hogy ebbe ilyen részletesen bele kellett volna menned. Ha akarja, akkor majd ő felvállalja, hogy ő csinálta és elmondja a szakmai pályafutását is, de ez nem a Te dolgod.
Egyébként ismerem azt, aki a magát a térképet csinálta (nem az interaktív változatot, hanem konkrétan a térképet) Szerintem nagyon jól össze van rakva, és sokkal átláthatóbb, mint ami a régi menetrendekhez volt mellékelve. Színesben egyébként sokkal látványosabb. Egyébként ez a térkép már akkor elkészült, amikor még a hv-nél dolgozott. Csak amikor elkészült a térkép, akkor kezdődött ez a herce-hurca (mármint a szolgáltatóváltással kapcsolatos pályázatok, stb.) Az volt tervben, hogy ha a hv-é marad a helyi közlekedés, akkor az új menetrendben már ez a térkép fog szerepelni. De hát szolgáltatóváltás történt, és így nem adták ki. Viszont átment a DKV-hoz dolgozni és a térkép végülis itt lett kitéve. Jó böngészést a térképen! :)
Hát igen. Ilyenek a debreceni "intelligens megállók". Mondjuk ezt tegnap én is tapasztaltam a Nagyállomáson. Azt írta, hogy 19:10-kor jön a 31-es. Viszont a busz már percekkel korábban ott volt. Aztán itthon megnéztem a menetrendet, és láttam, hogy a 19:10 az a menetrendi indulás. Na mindegy. Addig is olvasgassátok, aki még nem olvasta:
Marha jó lenne de túlságosan zsúfolt és kicsik a betűk. Alapból talán 21"-os monitoron évezhető. Biztos vagyok benne, hogy sokan nem jönnek rá, hogyan kell nagyítani rajta. Kellene külön gomb erre.
Egy menüből nagyítható, alakhelyes, a nagyítás mértékétől függő információtartalommal rendelkező térkép informatívabb és átláthatóbb lenne. Főleg a "visszakunkorodó" vonalak megtévesztőek. Nehogy valaki azt higgye, hogy a Hangyás utcához a 33-as busszal is el lehet menni, vagy hogy Ondód a Nyugati Ipari Park mellett van.
Néhány hibásan felvitt viszonylat: 36A, 35S, 35Y
Mivel szürke az alapszín, a vonalaknál a szürke más árnyalatait nem ártana hanyagolni. A 34-es még pontozott is, alig látszik.
Iszonyú!Őszinte részvétem minden érintettnek.Bár nem kedvenceim a ZIU-k,de át tudom érezni a helyzet tragikumát.Ráadásul sajnos nem egyedi eset...Vannak akik a mentésben,vannak akik a pusztításban lelik örömüket.