Sziasztok Van egy 2001 év végi Passatunk 1.9 PDTDI 130le Automata váltó, generátor javítás volt és le lett véve az aksi saru, azóta össze vissza méri a fogyasztást stb... a fed.computer. Ha állok piros lámpánál akkor az átlagfogyasztás szépen számol felfele ha elindulok akkor pedig megy vissza normális értékek fele. Ha 1 percet állok lámpa előtt akkor 7-ról felmegy olyan 12-13literre majd vissza. Miközben a pillanatnyi fogyasztás meg 1-1.4 liter között mozog. Valakinek ötlete mit lehetne vele tenni?
A BMM motor az egy kategóriával kisebb autókba (GOLF, JETTA stb.) került - az oldal alján tesz erről említést (Google Chrome-mal azonnal lefordíthatod magyarra). Lehet, hogy át lehet szerelni ezeket egy Passatba is. Ahogy én tudom, csak a BMP 8 szelepes a 2.0-ás Passatban.
Sziasztok! Hát végre visszakaptam a kocsimat. kicserélték benne mind a maradék 3 pd-elemet. Nem került nekem semmibe. De remélem így is van hogy kicserélték majd még utánna akarok nézni hogy tényleg igaz. remélem már nem lesz baja mert nagyon mérges lettem rá. úgy hogy igazából az is megfordult a fejembe hogy eladjam. remélem most már hű társ marad. köszönöm a hozzászólásaitokat.
Ma vettem észre, hogy a jobb hátsó index lámpámban egy LED kimennt. Hogy megy ennek a cseréje? Csak a hiányzó LED-et pótolják, vagy az egész LED-sort kell cserélni? (Passat B6 2007)
sziasztok, volna valakinek most "rögtön" kuplung tárcsája malac diesel passátra?(használt,új mindegy,csak jó legyen) kint a motort,és csak mosd derült,ki hogy gond van vele,holnap meg sürgős meló.
..ha igen csak csöngesd ki a haverom számát,és vissza hív...
Ami az ülést illeti, ez a gomb egészében a gerinctámaszt állítja. Előre-hátra a kidudorodást. Illetve a fel-le íránnyal tudod pozicionálni, hogy vertikálisan hol legyen a kidudorodás. Gondolom nem minden ember egyforma magas, s így mindenki a saját derekához tudja igazítani.
Nos, az én ismereteim, hogy a 16 szelepesek vannak SIEMENS-szel és a 8 szelepesek BOSCH-sal. Mikor én vettem, akkor kizárólag nyolc szelepeset kerestem (BMP - 140 LE), de nem találtam olyat, ami ne lett volna törve, vagy hasonló. A legjobb állapotút pedig elhappolták előlem. Így kockáztattam egy 16 szelepest (BMR). El is szálltak a PD elemek. :-) Persze ez akkor nem volt vicces.
A BKD, BKP, BMN, BMR motorok biztosan SIEMENS elemekkel vannak szerelve.
Az ablaktörlő karján van kapcsolód a fedélzeti számítógéphez? Ott kell, hogy kapcsolgasd az értékeket. Ha nincs, akkor sajnos egyértelmű, hogy nem mutatja.
Különben a Boránál úgy volt, hogy ha a kijelzőnek a felső része nem volt aktív, akkor nem igazán mutatta a fogyasztást. Egy ismerősömnek volt hasonló Borája, mint nekem. Ha jól emlékszem pont abban a részben ami nála inaktív volt, az én Borában ott mutatta ezeket az értékeket.
Érthető ahogy leírtad de pont egy srác hivott kb 2 hete 55.000km és 3és fél évesen a kocsijában megállt egy ilyen siemens pd elem.
Majd mikor bevitte egy vidéki MÁRKASZERVIZBE ott nem tudtak erről a 7 éves dologról vagy olyan átb@szos szaga volt a dolognak (255,000ft).Aztán végül is megoldodott a problémája ingyenbe..az,hogy ott azt sajnos nem tudom.
Bemenehetek és felvilágosíthatok én egy szervizt,hogy itt mit írnak de hidd el magasan tesznek rá.Porshce hungáriánál szabályosan elküldtek a francba mert mertem írni a kinti seatnak.
Ja meg az,hogy néz ki pld ,hogy a VW ,SKODÁNÁL,AUDINÁL van méltányossági garancia a 3 éven tul is de a seatra nincs.
Pld az emberünknek tönkrement az audi A6-ban a két hátsó lengéscsillapító 150.000ft körül
és ott méltányoságból csak 10% kellett neki kifizetnie.5,5éves audiról beszélünk.
Saet esetében ez a garanci 3 év és utána 1 órával de akár 1percre már nincs méltányossági garancia azaz semmit nem fizetnek ki se 10-90% között.
Akkor miért konszersz...
Meg a puhu oldalán mit olvasol ha valaki folyamatosan márkaszervizben szervizelteti a 3év után is akkor az neki megéri mert a gyári garancián tul adhat méltányosságot.Ott nincs kiemelve "bocsika seat esetében NINCS"
Szóval elég érdekes ez a gyári garania meg a méltányoság és a pd elemek szavatosága...Én igy látom
Ez az eset ausztriában történt. Amúgy én is ki voltam akadva mikor az elsőt cserélték! és csak a 20% át kellett kifizetnem. és én is kérdeztem ha tudják, hogy elromlanak akkor miért nem hívták vissza őket és cserélik ki az összesből. Hát most én is majd kiváncsian várom hogy mi lesz belőle. Most még azon bosszankodok, hogy két napja van bent a kocsi a szervízbe és még állítólag majd csak jövő hét kedden lesz kész, mert hétfőn itt kint ünnepnap van. csereautót nem tudak biztosítani mert állításuk szerint az összes ki van adva. úgyhogy most elég mérges vagyok. de majd lesz vhogy.
Ezt a témát már egyszer elemezgettük "amator11"-gyel. Kiváncsian várjuk majd mire jutsz. Szerintünk a VW csak a már meghibásodott (nem működő) PD-elemeket cseréli le. A még működőket, gyanús. Viszont az volna a normális eljárás, hogy az összeset cseréljék le, ha elektronikus hiba miatt romlott el. Ugyanis ezek az elemek (Siemens) jelentős többsége (99%) nem az üzemanyag végett romlik, hanem egyszerűen kiégnek, mint egy villanykörte. Legalább is nekem így magyarázták.