Keresés

Részletes keresés

Daty Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2819
Így már világos!
Azt hittem te fizeted a millát!
Így tényleg megérte!
Hát igen, a hátsó nagyobb igénybevételnek van kitéve!
Előzmény: posap (2816)
vlevi Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2818
Máshelyről pont azt olvastam, hogy szárazon szuper a micsleny, de vizesen sokkal rosszabb, mint a gyári TW. Ilyenkor kinek van igaza?
Előzmény: Törölt nick (2809)
vlevi Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2817
Mivel kötelezőre ment, nem is zavart a végösszeg. Persze, ha nekem kellett volna csináltatni, eleve nem viszem márkaszervízbe.
Előzmény: vlevi (2800)
posap Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2816
megérte, mivel nem én voltam a hibás, hanem az autós, így az ő kötelezőjére megy az egész...
másrészt "csak" műanyagok, lámpa és a villa sérültek, amik simán csere és olyan a gép, mint volt, nem sérült a váz, a blokk, a műszerek...tehát szerintem megérte

A gumi témához: az előző motoromon Piaggio X9 500i-n a gyári első michelin 24000-et ment el, míg a hátsót 24000 alatt 2x kellett cserélni.
Előzmény: Daty (2806)
Lamprologus Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2815

bocs! A link lemaradt:

 

http://chopperlista.prj.hu/temp

Előzmény: Lamprologus (2814)
Lamprologus Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2814

Raktam fel az 1000-ről is egy anyagot. rar-ba tömörített pdf álományok, többminden van bent mint abban ami előzőleg ott volt.

 

 

Előzmény: fox888 (2780)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2813
Persze, csak azután cseréltem le, miután estem egy jót a kopott gyárival.:)
Előzmény: Daty (2811)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2812
Néha olyan volt mintha ő akarná kiválasztani a kanyar ívét, de lehet, hogy ez a kevésbé kopott futófelület miatt van-volt. Ahogy mentek bele a kilométerek, ez a jelenség kezdett tűnedezni.
Előzmény: Daty (2811)
Daty Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2811
Hogy érted azt, hogy kicsit furcsább??
Előzmény: Törölt nick (2809)
Daty Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2810
Az a sokkal jobb mit jelent?
Jobban tapad?
Jobban lehet döntögetni?
Hát...... nekem erre a gyáris is nagyon megfelel, ugyanis soha nem döntök akkorákat, hogy ehhez extra tapadású gumi kelljen.
Nekem mondjuk a jobb gumi azt jelentené, hogy ugyan ilyen tapadás mellett legalább 2x ennyit elmegy.:-)
Előzmény: szasa6 (2808)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2809

Üdv!

Nekem 15000 után lett cserélve a gyári és most pont anakee van fent.

Egyenlőre annyit mondhatok, hogy kicsit furcsább a trail után, de nagyon jól tapad, vizes úton is sokkal biztonságosabbnak érzem mint az előzőt.

Előzmény: szasa6 (2808)
szasa6 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2808

Az OK, hogy elmegy addig a gumi, de állítólag vannak sokkal jobbak is mint a gyári... mint a Anakee... Azért kíváncsi lennék mennyivel jobb... De ezért nem fogom direkt elkoptatni, hogy hamarabb cseréljek.... :)

 

Sza.sa

Előzmény: Daty (2805)
Daty Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2807
Erre laikusként is csak azt tudom mondani, hogy az a gumi gázos volt!
Ez szerinted a természetes kopásnak tud6ó be?
Mert szerintem mindenképpen gyári hibás volt, én megpróbáltam volna reklamálni.
Előzmény: gstibb (2803)
Daty Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2806
Posap!

És még így is megérte megcsináltatni?
Ezért már egy új GS500 at is vehettél volna hajszál híján!!
Előzmény: posap (2795)
Daty Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2805
Ez is kb. azt igazolja amit írtam, hogy ha nagyon odafigyelsz, 20.000 km-t simán elbír a gyári gumi!
Előzmény: BIKE-R (2793)
Daty Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2804
Szia!

Az nem lenne egyenlőre jó átmeneti megoldás, hogy beállítod a feszültségszabályozót?
Az MTZ generátor nem semmi lehetett!:-))
Előzmény: eonos (2792)
gstibb Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2803

Akkor ellenpélda!

 

A gs500-on nekem már 6000km-nél ki volt középen a kopásjelző. 7500-nél végleg cserés lett:-( (Két fő, csomagok kb 85 %-ban.)

 

És nem magyok egy "medmex" :-)

 

Előzmény: Daty (2802)
Daty Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2802
Istenigazából nincs ilyen tapasztalatom, csak részben, de ez is azt igazolja - szerintem - amit te is írtál, hogy kicsit eltúlozzák a gumik elhasználódásának mértékét!
A Kawasakit majd 7.000 km-t használtam, 90%-ban 2 személlyel, tehát a kellő terhelés megvolt, nem beszélve arról, hogy itt vidéken az utak 80%-a érdesített, mégis talán ha 1,5-2 mm-t kopott, vagyis szerintem még legalább 2x ennyit simán elment volna!
Csak azt tudom írni, hogy nem kell annyit pörgetni, meg fékezni, és a gumi élettartama meghosszabbodik!:-)
Előzmény: Lamprologus (2790)
vanchu Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2801
Biztosítós ügyintézésnél vastagon fog a ceruza, ez van...
Előzmény: vlevi (2800)
vlevi Creative Commons License 2006.01.16 0 0 2800
Nekem a kocsimat tolták meg egy kicsit tavaly. cserélni kellett a bal hátsó ajtót és a bal sárvédőt, lökhárítót. 600 körül lett volna a számla, ha nem kötelezőre megy. És ez nem is merci volt, csak egy renyó megány.
Előzmény: posap (2795)
posap Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2799
"Mi lett volna, ha még a váz, meg a blokk is sérül ..."

totálkár... :o)
Előzmény: Lamprologus (2798)
Lamprologus Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2798

Karácsony előtt jártam náluk, akkor láttam a géped.

Hát tényleg rendesen le volt amortizálva. :(

Épp a bukóvas kapcsán mutatták meg, illusztrálva hogy

milyen jó a gyári.

Ahhoz képest hogy "csak" a motor eleje sérült elég rendes

számlát birtak összehozni. Mi lett volna, ha még a váz, meg a

blokk is sérül ...

Előzmény: posap (2795)
Iceapo Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2797
Köszi a felajánlást, az igazság az hogy Szasa jóvoltából már nekem is megvan angolul, igaz nem a 3DVD-s változat, csak az izgat hogy magyarul milyen lehet!
Előzmény: BIKE-R (2783)
posap Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2796
hol hallottad egyébként?
Előzmény: Lamprologus (2789)
posap Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2795
így van, a Full-Gas csinálja a mocit a Budaörsi úton. Náluk vettem, oda is hordom mindenért. És picit több is lett, mint 1M, ami érdekes a motor új árához viszonyítva illetve ahhoz, hogy mennyi cuccot kellett cserélni.
Előzmény: Lamprologus (2789)
fox888 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2794

Szia Duty

 

Később vettem csak észre, hogy a szocimotoros oldalon már valaki szépen összegyűjtötte a vezetéstechnikai 7. részbe amire gondoltam.

 

üdv

Előzmény: Daty (2788)
BIKE-R Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2793

A gyári Bridgestone Trailwing gumik DL1000-en 12-15 e km-t, a DL650-en 14-18 e km-t bírnak ki vezetési stílustól, használati körülményektől (autópálya vagy országút), illetve gondozástól (megfelelő keréknyomás ellenőrzése és betartása) függvényében.

A Trailwing viszonylag "kemény" gumi, nagy kopásállósággal, jó száraz és megfelelő vizes úton tapadással. 

Előzmény: Lamprologus (2790)
eonos Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2792

Szia Daty !

 

Én is csak azért töltöm fel kissé havonta, mert ahogy olvastam a szulfátosodás elkerülése miatt így illik.

Bár az ősszel nem voltam megelégedve az elektromos rendszerrel, mert ha a világítást felkapcsoltam, nem akart felmenni 7,2V-ra a feszültség. Sok városi forgalomban, ha be volt kapcsolva a világítás is, képes volt lemerülni az akku.

Tavaszal majd megnézem.

Lehet hogy át kellene térnem a 12V-ra, de akkor át kell majd tekercselnem azt a nyavalyás dinamót. A forgórészhez biztosan nem nyúlok hozzá, de a gerjesztőtekercset ki kell cserélni. Meg persze az összes fogyasztót. Annak idején a Trabantra MTZ generátor szereltem. Az volt ám a szocialista kooperáció. :-)

Előzmény: Daty (2774)
fox888 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2791

Szia Daty

 

A szocimotoros oldalon a 7. vezetéstechnikai részre gondoltam, csak később vettem észre, hogy ezt már valaki szépen csokorba gyűjtötte.

Előzmény: Daty (2788)
Lamprologus Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2790

Valamelyik másik fórumon napirenden voltak mostanában a gumik.

Számomra meglepő futásteljesítményeket emlegettek, (10-12000km)

Van valakinek tapasztalata hogy a 650-es DL a gyári gumikkal mennyit megy el?

 

Mert nekem most egy GZ250-em van 16,000km van a gumikban, de szerintem még legalább ennyit elmennek. Tudom hogy a nagyobb gépek jobban eszik a gumit, meg függ a vezetési stílustól is, de hogy ekkora különbség legyen az meglepő számomra.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!