Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Toljadneki Creative Commons License 2005.12.23 0 0 1505
Sziasztok !


Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánok !


Toljadneki
Toljadneki Creative Commons License 2005.12.23 0 0 1504


Hali !

Buborék tuning --> szélterelő ;)

Lassú !

Ha minden klappol mi is 30. - án vesszük át a Lajost ! :)) Elviekben szerdán megyünk be papírozni, csütörtökön okmányiroda, aztán remélem pénteken át tudjuk venni. Bár a szalonvezető egy esetleges januári átadás esetére árgaranciát vállalt, azért nagyon szeretném mielőbb beletenni a seggem a verdába !

Üdv. Toli.

Bejfez Creative Commons License 2005.12.23 0 0 1503

az első ablak buborék "tuning"

 

Mit jelent ez?

Előzmény: IJN Yamato (1496)
Sarkany Creative Commons License 2005.12.23 0 0 1502

Szia Négyesi!

 

Régen találkoztunk! Üdv a klubban!

Négy vagy ötajtós lesz a verda?

Előzmény: Négyesi (1498)
lassú Creative Commons License 2005.12.23 0 0 1501

Szeva!

 

Köszönök minden jó kívánságot. Megragadom az alkalmat és mindekinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok.

 

                    Szevasztok és legyetek jók.

Előzmény: IJN Yamato (1490)
lassú Creative Commons License 2005.12.23 0 0 1500

 Szeva!

Ma elmentem fizetni, és majdnem biztosra ígérték 29-30-át. Ha szerencsém lesz még idén új autóba tudok ülni. Átvétel után azonnal jeletkezem. 

 

 

                                                       Szia. 

Előzmény: Toljadneki (1489)
Toljadneki Creative Commons License 2005.12.23 0 0 1499


Hali !

Mennyit iszik a Hercegnő százon ? :))

Egyébiránt, a legtöbb helyen ahol olvastam, 9 - 10 körül eszik a Lacetti vegyes használatban, és ezt sokkalják. Ha figyelembe vesszük, hogy 1,2 tonnát mozgatunk a kisköbcentis motorjainkkal, akkor ez nem olyan nagyon sok ám kedves Cartásrak ! Mondjuk nekem még nincs meg a vas, talán jövő héten, de ha tíz alatt marad a fogyasztás, akkor azt mondom, hogy ez ilyen teljesítmény/tömeg arányra nézve rendben van. Offolok egy kicsit : mint lentebb írtam, Ignisből ülök át. Na most az nincs egy tonna, a moci 93 lovas (1,3) benne, VVT meg 16V meg ilyesmi, szóval elég modern és jó szekrkezet, mégis, átlag használatban 7-8 lityit evett, ha űztem ( pályán 110 felett már kajálgatott, 160 nál 9,2 - tőt mértem ) akkor 9 vagy több per 100 km. A legendákat, hogy ötfél százon meg ilyesmi, maximum a régi "papírkasztnis" Swift tudta. :O

Ehhez képest a Lacetti közel 300 kilóval nehezebb, nagyobb, biztonságosabb ( van körülöttem autó feeling, a Suziban nem volt meg, előtte a Lanosban igen ! ) autó, és eszik mondjuk 1,5 - 2 literrel többet ?! Hát egyen szerintem, valamit valamiért ! Gondoljatok bele, milyen lenne a Lacetti mondjuk 1000 kg - os önsúllyal ? Biztos enne vagy hét litert százon, de a kasztni minden bukkanónál úgy tekeredne mint a csörgőkígyó... Ezzel a tömeggel szerintem már a 7 liter körüli fogyasztások is extrémen jók, a 8-10 meg szerintem OK.

Bárcsak már tankolhatnám ! ;) :)) :D

Üdv. Toli.
Előzmény: IJN Yamato (1496)
Négyesi Creative Commons License 2005.12.23 0 0 1498
Szia Sarkany.Üdv a márkatársaknak!
A két ünnep között azthiszem én is elhozhatom a 2. "Daewoomat".
Lacetti Star AC.1.4 es-t. Kalost a nejem fának tette ez vitt rá a cserére.Pedig semmi okom nem volt a cserére nagyon megvoltunk elégedve vele.
Remélem hasonló véleményem lessz erről is.
Majd ha megjessz jelentkezem.
Addig is Jó pihenést-autózást és kellemes ünnepeket.
negist.
IJN Yamato Creative Commons License 2005.12.23 0 0 1497
Ez lessz. Ma megjártam Pestet és 26-án megint megyek - meglátjuk ez mit fog jelenteni a fogyasztásban.

Üdv Y.
Előzmény: Sarkany (1495)
IJN Yamato Creative Commons License 2005.12.23 0 0 1496
Egésszen az elején - három hetes volt - valami csatlakozás szétrázodott és emiatt zárlatos lett az indításgátló, garanciába megcsinálták, azóta csak a fogyasztás. Igaz az üzememeltetési körülmények "nehezek" - sok város kb. 4-5 km-es távolságok. Ezért is raktam bele Metabondot és STP Injektor befecskendező tisztítót. Remélem a javulás tartós lesz - lásd a Sarkannyal folytatott beszélgetést.

Üdv Y.
Ps. Még annyi, hogy a képen lévő alufelni - 7"X15" MIM Venezia - és az első ablak buborék "tuning". :-)
Előzmény: Toljadneki (1494)
Sarkany Creative Commons License 2005.12.23 0 0 1495

tankolni is voltam, megfogadva amit írtál ugyanaz a kútfej mint az előző,- 11.18l/100km-es fogyasztásnál, most 9.50l/100km, ugyanazok a városi körülmények

 

Határozott javulás! :))

Amennyiben módodban áll próbáld ki hosszabb távon is.

Nekem az 1,6-os evett ennyit (dec. 1. és 20. között) csak városi használat mellett.

Előzmény: IJN Yamato (1490)
Toljadneki Creative Commons License 2005.12.22 0 0 1494

Csinos a Kiscsaj ! :))

Ilyet várok én is ( mi is ), csak ezüst ( Poly Silver vagy mi a katalóg szerint ) színben !

Volt már valami gondod vele ?

Kösz a választi ! Toli.
Előzmény: IJN Yamato (1493)
IJN Yamato Creative Commons License 2005.12.22 0 0 1493
Ő az.
Előzmény: Toljadneki (1491)
IJN Yamato Creative Commons License 2005.12.22 0 0 1492
Mentazöld, 1,4-es ötajtós, Elite - 2005. június10-én született Hercegnő :-))
Üdv Y.
Előzmény: Toljadneki (1491)
Toljadneki Creative Commons License 2005.12.22 0 0 1491

Köcci Yamato !

Neked milyen autód van ( 1,4 1,6 stb.) ?

Toli. :)
Előzmény: IJN Yamato (1490)
IJN Yamato Creative Commons License 2005.12.22 0 0 1490
Mégegy a fogyasztáshoz.
Most értem haza - tankolni is voltam, megfogadva amit írtál ugyanaz a kútfej mint az előző,- 11.18l/100km-es fogyasztásnál, most 9.50l/100km, ugyanazok a városi körülmények - kivévé a mostani közepesen erős havazást. Vagy a lábam, - ez is ugyanakkora - vagy a Metabond+STP Injector kombó, vagy nem tudom:-)).

Toljadneki, lassú meg mindenki aki új, vagy mindjárt új márkatárs. Üdv a klubban szvsz. egy pompás és jó ár/érték arányú autót vettetek, sok örömet, valamint baleset- és hibamentes kilómétert kívánok.

Üdv Y.
Előzmény: Sarkany (1485)
Toljadneki Creative Commons License 2005.12.22 0 0 1489

Lassú !


Gyorsabb vagy ! :)) Amúgy gratula, azonnali élménybeszámolót kérünk, ha átvetted !


Toli. :))
Előzmény: lassú (1488)
lassú Creative Commons License 2005.12.22 0 0 1488

Szevasztok!

 

Nekem kb 1/2 órája telefonáltak, hogy megjött a szerkezet mehetek fizetni. Viszont a két ünnep közé igérték az átadást. Remélem, hogy jól beszéltek mert még idén bele szeretnék ülni.

 

                                                        Szevasztok.

Toljadneki Creative Commons License 2005.12.22 0 0 1487


Szasztok !

Sajna még nem ért a szalonba a Lacetti (-nk?), nem tudom, hogy lesz ebből így a két ünnep között gépátvétel... :( Januártól meg változik az ára felfelé, azt mondja a szalonos cimbi, hogy mindenképpen idén kell forgalomba helyezniük. Hmm... Belehúzhatnának...

Sport légszűrő ügyileg senki ???

Toli. :)
IJN Yamato Creative Commons License 2005.12.22 0 0 1486
Igen, igen ez a metrológiában az ismert hiba :-))

Üdv Y.
Előzmény: Sarkany (1485)
Sarkany Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1485

Ja, csak még azt kell eldönteni, hogy "kinek" a mérőműszere nem kalibrált.

 

Ha tehetem, és ilyenkor télen tehetem, mert viszonylag ritkán megyek hosszabb útra, mindig ugyanahhoz a kúthoz járok tankolni, sőt, ugyanahhoz a kútfejhez.

Nem engedem meg a kutasnak a tankolást, mindig magam tankolok.

Tehát, ha át is vernek a kútfej hitelességével, mindig ugyanannyival vernek át.

 

Ha van egy hőmérőd, amiről tudod, hogy amit mutat néhány fokkal eltér a valóságtól, attól még a hőmérsékletváltozás mérésére tökéletesen alkalmas anélkül, hogy tudnád mennyit is csal. 

 

Fentiekkel azt szerettem volna érzékeltetni, ha egy mérőeszköz nem pontosan mér,  attól még lehet vele hiteltérdemlő mérést végezni.

Előzmény: IJN Yamato (1481)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1484
Az automata klíma rendszeresen bekapcsolja a klímát, ha nedves az idő. A páramantesítő gomb is. De tuti, hogy van benne nedvesség mérő, mert néha sokáig járatja a klímát, de ma pl. egy perc múlva ki is kapcsolta.
Előzmény: IJN Yamato (1482)
Gles Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1483
Sziasztok!

Én a mai nappal lettem Lacetti-tulajdonos. A választásomban sokat segített eme fórum tagságának a véleménye. Több hétig olvasgattam, míg végül a jelöltek közül ennél a márkánál, típusnál maradtam. Természetesen a tapasztalatokat továbbra is kiváncsian várom és bízom benne, hogy én is szolgálhatok majd egy-két hasznos élménnyel.

Üdv Mindenkinek!
IJN Yamato Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1482
Korábbi írásokból feltünt, hogy a légkondit fűtésre is használjátok. Ez mindennapos müködést jelent vagy csak alkalmanként.

Én páramantesítésre rendszeresen használom a kondit. A felhasználói kézikönyvben írják is, hogy hetente legalább egyszer kapcsold be - kenni a forgó, mozgó alkatrészeket.

Üdv Y.
Előzmény: lassú (1472)
IJN Yamato Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1481
...sokszor az az érzésem, hogy a műszerek nem kalibráltak...

Ja, csak még azt kell eldönteni, hogy "kinek" a mérőműszere nem kalibrált.
Utolsó tankoláskor a Hercegnő 11,18 l/100km fogyasztást produkált, azóta van egy olyan érzésem, hogy a kút mérőfeje "átvert". Ippeg hogy bevillant a "sárga kút" és belement 50,09 liter benzin, eddig ez csak folyamatosan világító piktogram mellet fordult elő.

Egyébként a benzinmérő tényleg furcsa egy jószág, rendszeres, hogy Pestre mentembe - indulás "púposra" töltött tankkal - a Hatvanas presszóig nem megy le a mutató a háromnegyed jelzésig, megállok, iszok egy cappucciono-t, elindulok alig van félig - álltában benyelt egy "negyed" tank bezint. Pestig meg megint alig fogyaszt, ippeg lemegy a fél jelzés alá.

Más.
Metabond király, az asszony is észrevett, hogy jobban harap a Hercegnő.

Megint más.
Tud-e valaki javítófestéket - menta zöld - a Tesco parkolóban meghúzták a jobb elejét k@%@&%. Dühös vagyok.

Üdv Y.
Előzmény: Sarkany (1479)
vinettu Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1480
Jaja. A sebességnél szvsz nm gond, ha töbet mutat. A Corsam-nál is kimértem -nem GPS-szel, hanem stopperrel és km táblával :)- 140-nél ~132-t megy.
Előzmény: Sarkany (1479)
Sarkany Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1479

Megjegyzem, sokszor az az érzésem, hogy a műszerek nem kalibráltak. Sem az üzemanyag mennyiség jelző, sem a hűtővíz hőmérő.

 

A tankműszer már azt jelzi, hogy porzik a tank, nullán áll, ekkor gyullad ki a benzinkút piktogram és ilyenkor van még a tankban kb. 8 liter (saját méréseim szerint).

 

A hűtővíz hőmérséklete, ha a műszert nézem, sohasem éri el az üzemi hőmérsékletet. Néhány hónapja beletettem a kiegyenlítőtartályba egy nagypontosságú higanyos hőmérőt és 89 °C-ot mértem.

 

A sebességmérő viszont plusszban csal. GPS-szel kimértem. O - 100 km/h között kb. 5-6 km/h, 100 km/h fölött, közel 10 km/h a többlet, amit mutat.

Erősen szkeptikus vagyok emiatt akkor, amikor a topictársak beszámolnak arról, hogyan repesztettek a Lacettivel 200 km/h-val. :))

 

Szóval, erősen tájékoztató jellegűek azok a mérési eredmények, amik a műszerfalon elhelyezett műszerekről leolvashatók.

Előzmény: Törölt nick (1478)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1478

"Ami tény: mindig kevesebb üzemanyagszintet mutat, mint amennyi valójában a tankban van."

 

Az még eredeti Opel műszer benne :)))

 

Előzmény: Sarkany (1477)
Sarkany Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1477

Rakoncátlankodásról nem tudok beszámolni.

Ami tény: mindig kevesebb üzemanyagszintet mutat, mint amennyi valójában a tankban van.

Ez úgy önmagában nem baj, annál sokkal jobb, mintha többet mutatna a tényleges mennyiségnél.

Előzmény: lassú (1476)
lassú Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1476

Szevasztok!

 

 Komisnak -  Köszi a bíztatást.

 

 Azt "hallotam" (Lacetti tulajoktól, lásd: népítélet.), hogy az üzemanyagszint jelző idönként rakoncátlankodik, és nem mindig mutat megfelelő értéket. Erről kinek mi a tapasztalata?

 

                                   Szevasztok.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!