Üdv! A részecskeszűrőről lenne egy-pár kérdésem.Nem lehet kiiktatni,kivenni,szétvágni,kivenni belőle a szűrőt?Ezek után módosítani a motorvezérlőt?Valahol foglalkoznak ilyennel,olvastam a neten.Lehetséges ez?Utána milyen lenne az autó?Előre is köszi a válaszokat.
Akkor az akksid ok. Ad elég feszültséget. De valamiért szerintem a ventilátorok nem kapnak. Ha van olyan kis elektromos vezérlő, mint a Borában, akkor az lehet a ludas. Az irányítja az összes hűtőt. Figyeld meg, ha a klíma be van kapcsolva, akkor mind kettő ventilátor forog-e? Nálam csak az egyik forgott (az is alig), illetve a nagyobb egyáltalán nem. A vizem pedig felforrt, mikor lassan araszoltam (pl. sorban álltam a határon). Szerencsére tél volt, így gyorsan lehült a motor utánna :-) (-15 fok).
Nekem a Boránál volt hasonló. Nem kapott elegendő feszültséget a klímakompresszor. Egy elektromos vezérlőt kellett kicserélni. Ez írányította a ventilátorokat is, illetve klímát is. Egy szerelőnek le kellene mérni a feszültséget.
Nem bizos, hogy neked is ez van, de nagyon hasonlít arra ami nekem volt gondom a klímával. Igazán akkor oldódott meg, mikor lecseréltem az akksimat.
Megvettem a verdát, átnézettem előtte szakszervízben, szervízkönyv stimmelt a rendszerben. Van egy két kissebb esztétikai hiba rajta, de az legyen a legnagyobb baja. Jövő héten hozom el.
Egy olajcserére elviszem a szerelőmhöz. A kérdésem az, hogy milyen olajat ajánlotok bele 2008-as 140lovas, részecskeszűrős.
Nekem opelnál volt. Lakóhely-Veszprém vasárnap. Semmi probléma. Másnap féktárcsa csere (gyári és márkaszervizben) na onnantól szétrázta az autót.
Viszont másik kérdés. Nekem nem jó a klima. Állóhelyzetben csak meleget fúj, menetközben hidegebbet. A ventilátorok ha áll az autó és beindítom akkor nem mennek. 20 perc járás után se indul be.
Viszont ha menetközben hirtelen megállok akkor mennek a ventilátorok.
A kérdés az, hogy normális a passatnál az, hogy araszolás közben - az egyébként stabilan 90 fokon álló mutató - lassan felvánszorog 100-110-ig. Utána vissza áll. Az araszolást úgy értsd, hogy falukban mentem 50-el...
Sajnos nem pálya se máshol nem fékeztem.Egyszerüen volt egy hosszu utam Szfvár-Szlovákia-Bp majd ott araszolgatás és ismét Szfvár.Sajnos M7 elkapott egy eső és mi erre gyanaxunk igy késöbb,hogy egyszerüen forró volt és elbánt vele a viz.
De az érdekesség,hogy új volt és a szerelő korrektől rakta fel szóval nem kontár hanem márkaszervizes.Természetesen nem is voltak olcsok a tárcsák.
Lényeg elég érdekesen kezelték az űgyet és ugymond tudjam be magamnak a dolgot azaz kidobtam az ablakon egy kisebb pénzmagot.
Szomorú..
Én autófényező vagyok és ha nem az a szinárnyalat jön ki a javitásnál amilyen a kocsi én sem mondom a kedves vevőnek
"URAM MAJD BEÉRIK"
Addig csinálom mig láthatatlan nem lesz a javítás.
Gyári féktárcsa helyett lehet -e egyszerüen nagyobbat betenni?Vagy csak egyszerüen vagy vegyek valami jobb fajta tárcsákat.
Brembot anno vettem a bárditól de 1000km után ugy űtőtt,hogy a márkaszervizesek azt mondták csodálkák,hogy a futómű egyben van még.Majd amikor reklamáltam a bárdinál azt mondták biztos nagyot fékeztem.NA JA
STEINHOF FÚRT SPORTFÉKTÁRCSA valami hasonlóra gondoltam...
A probléma a köveztkező , az autó 1800 as fordulatig nagyon gyenge(azt mondták illetve olvastam hogy ezek amugy is gyengék 1800 ig)de ez még annál is gyengébb. Szerelőnél voltam rádugta a gépet és az semmi hibaüzenetet nem mutatott. Egy pár dolgot kicserélgetünk de a hiba változatlanul fenn áll.1800 as fordulattol úgy megy mint az itélet. A szerelő szerint lehet . hogy TURBÓ vagy Vezérlő elektronika a hibája. A következök ki lettek szűrve légtömegmérő jó, turbó vákumvezérlő jó. Egr szelep jó. és egy másik érzéklő a nevét nem tudom az is jó.Pd sor jó.
A km-állás reális. Én is lemegyek 30-40000 km-t évente. Elvileg ennek az autónak meg sem kell, hogy kottyanjon annyi. Viszont, megint csak azt javaslom, hogy szakértővel nézesd meg. Mi nem fogjuk azt mondani, hogy vedd meg vagy ne vedd meg. Ettől fügetlenül még lehetett törve. Sőt a km állás is babrálható. Valamiért valaki eladta az autót.
Hívd fel őket, s kérd el a motorkódot! Ha BMP, akkor már beljebb vagy, s igyekezz megnézetni minnél előbb, mielőtt valaki megveszi előled (én sajnos így jártam). Ha BKP akkor inkább keress mást.
Mégnéztük az autót a mult héten. Természetesen törött volt a jobb oldala. Ocsmányul lett kijavítva, a küszöb rohad (2éves autó), szerintem egy garázsban lett lefújva.
van egy 3b-s passatom 1.9 es dizel,96-os évjáratu.a generátor szíjának feszítője évente tönkre megy.vagy elkopik v beáll. bár nem vettem még a legdrágább márkás fajtábol inkább a középárasokat szoktam venni. ha valaki találkozott esetleg ilyen gondal v vett már a drágább (30-40ezer) fajtát v van vmi megoldás erre v véleménye a problémára azt szívesen meghalgatnám. előre is köszi!