Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gabeszhaver Creative Commons License 2011.08.29 0 0 600

Üdv! A részecskeszűrőről lenne egy-pár kérdésem.Nem lehet kiiktatni,kivenni,szétvágni,kivenni belőle a szűrőt?Ezek után módosítani a motorvezérlőt?Valahol foglalkoznak ilyennel,olvastam a neten.Lehetséges ez?Utána milyen lenne az autó?Előre is köszi a válaszokat.

amator11 Creative Commons License 2011.08.29 0 0 599
ha bekapcsolom a klimat egyik se forog. Ha meghajtom é megállok akkor mindkettö megy
Előzmény: lorree (598)
lorree Creative Commons License 2011.08.29 0 0 598

Akkor az akksid ok. Ad elég feszültséget. De valamiért szerintem a ventilátorok nem kapnak. Ha van olyan kis elektromos vezérlő, mint a Borában, akkor az lehet a ludas. Az irányítja az összes hűtőt. Figyeld meg, ha a klíma be van kapcsolva, akkor mind kettő ventilátor forog-e? Nálam csak az egyik forgott (az is alig), illetve a nagyobb egyáltalán nem. A vizem pedig felforrt, mikor lassan araszoltam (pl. sorban álltam a határon). Szerencsére tél volt, így gyorsan lehült a motor utánna :-)  (-15 fok).

Előzmény: amator11 (597)
amator11 Creative Commons License 2011.08.29 0 0 597

eddig kétszer fordult elő:

 

- egyszer városban, autópálya menet után már legalább 10 kmt mentem 40-50-el.

 

- meg modt dimbes-dombos tájakon, az autpályától 20 km-re.

Előzmény: QWERTF (595)
amator11 Creative Commons License 2011.08.29 0 0 596

cserélni?  azt is évente kell?  :DDD

 

4 hünapos van benne...

Előzmény: lorree (593)
QWERTF Creative Commons License 2011.08.29 0 0 595

Hello Octávia topikban már beszéltünk, ott nem írtad, hogy felmegy a vized 100-110-ig, az nem normális egyáltalán.

Előzmény: amator11 (590)
QWERTF Creative Commons License 2011.08.29 0 0 594

Valakinek van már tapasztalata az új Passatal?

lorree Creative Commons License 2011.08.29 0 0 593

 

 

 

Helló,

 

 

Nekem a Boránál volt hasonló. Nem kapott elegendő feszültséget a klímakompresszor. Egy elektromos vezérlőt kellett kicserélni. Ez írányította a ventilátorokat is, illetve klímát is. Egy szerelőnek le kellene mérni a feszültséget.

 

Nem bizos, hogy neked is ez van, de nagyon hasonlít arra ami nekem volt gondom a klímával. Igazán akkor oldódott meg, mikor lecseréltem az akksimat.

Előzmény: amator11 (590)
Dodi1972 Creative Commons License 2011.08.28 0 0 592

Edge Turbo Diesel 5W-40 (PDTDI)

Syst S Special V 5W-30 (PDTDI)

 

ezeket ajánlom

Előzmény: hack98 (591)
hack98 Creative Commons License 2011.08.28 0 0 591

Helló!

Megvettem a verdát, átnézettem előtte szakszervízben, szervízkönyv stimmelt a rendszerben. Van egy két kissebb esztétikai hiba rajta, de az legyen a legnagyobb baja. Jövő héten hozom el.

Egy olajcserére elviszem a szerelőmhöz. A kérdésem az, hogy milyen olajat ajánlotok bele 2008-as 140lovas, részecskeszűrős.

Válaszotokat előre köszönöm

Előzmény: lorree (581)
amator11 Creative Commons License 2011.08.28 0 0 590

Nekem opelnál volt. Lakóhely-Veszprém vasárnap. Semmi probléma. Másnap féktárcsa csere (gyári és márkaszervizben) na onnantól szétrázta az autót.

 

Viszont másik kérdés. Nekem nem jó a klima. Állóhelyzetben csak meleget fúj, menetközben hidegebbet. A ventilátorok ha áll az autó és beindítom akkor nem mennek.  20 perc járás után se indul be. 

 

Viszont ha menetközben hirtelen megállok akkor mennek a ventilátorok.

 

A kérdés az, hogy normális a passatnál az, hogy araszolás közben - az egyébként stabilan 90 fokon álló mutató - lassan felvánszorog 100-110-ig. Utána vissza áll. Az araszolást úgy értsd, hogy falukban mentem 50-el...

Előzmény: Dodi1972 (589)
Dodi1972 Creative Commons License 2011.08.27 0 0 589

Hy!

 

Sajnos nem pálya se máshol nem fékeztem.Egyszerüen volt egy hosszu utam Szfvár-Szlovákia-Bp majd ott araszolgatás és ismét Szfvár.Sajnos M7 elkapott egy eső és mi erre gyanaxunk igy késöbb,hogy egyszerüen forró volt és elbánt vele a viz.

De az érdekesség,hogy új volt és a szerelő korrektől rakta fel szóval nem kontár hanem márkaszervizes.Természetesen nem is voltak olcsok a tárcsák.

Lényeg elég érdekesen kezelték az űgyet és ugymond tudjam be magamnak a dolgot azaz kidobtam az ablakon egy kisebb pénzmagot.

Szomorú..

 

Én autófényező vagyok és ha nem az a szinárnyalat jön ki a javitásnál amilyen a kocsi én sem mondom a kedves vevőnek

"URAM MAJD BEÉRIK"

Addig csinálom mig láthatatlan nem lesz a javítás.

Előzmény: amator11 (588)
amator11 Creative Commons License 2011.08.27 0 0 588

".Majd amikor reklamáltam a bárdinál azt mondták biztos nagyot fékeztem.NA JA"

 

Pedig igy van. Ha autópályán nyomsz egy satu féket és utána nem mész tovább, hanem megállsz, akkor nagy valószínűséggel minden tárcsa hullámos lesz.

 

Hogy mi fér bele az függ a felni méretétől is.

 

Ha pest vagy, akkor menj el Donibcsihoz, itt van kettővel lentebb a linkje.

Előzmény: Dodi1972 (587)
Dodi1972 Creative Commons License 2011.08.27 0 0 587

Köszönöm..

 

Gyári féktárcsa helyett lehet -e egyszerüen nagyobbat betenni?Vagy csak egyszerüen vagy vegyek valami jobb fajta tárcsákat.

Brembot anno vettem a bárditól de 1000km után ugy űtőtt,hogy a márkaszervizesek azt mondták csodálkák,hogy a futómű egyben van még.Majd amikor reklamáltam a bárdinál azt mondták biztos nagyot fékeztem.NA JA

 

 

STEINHOF FÚRT SPORTFÉKTÁRCSA valami hasonlóra gondoltam...

Előzmény: amator11 (586)
amator11 Creative Commons License 2011.08.26 0 0 586
Előzmény: Dodi1972 (583)
amator11 Creative Commons License 2011.08.26 0 0 585

Keresd Donibcsit..

 

http://vwservice.hu/

Előzmény: JMA (584)
JMA Creative Commons License 2011.08.26 0 0 584

Sziasztok !

Hátha valaki tud segiteni.

2001 es Volkswagen Passatom van 1,9 PDTDI 131 Le.

A probléma a köveztkező , az autó 1800 as fordulatig nagyon gyenge(azt mondták illetve olvastam hogy ezek amugy is gyengék 1800 ig)de ez még annál is gyengébb. Szerelőnél voltam rádugta a gépet és az semmi hibaüzenetet nem mutatott. Egy pár dolgot kicserélgetünk de a hiba változatlanul fenn áll.1800 as fordulattol úgy megy mint az itélet. A szerelő szerint lehet . hogy TURBÓ vagy Vezérlő elektronika a hibája. A következök ki lettek szűrve légtömegmérő jó, turbó vákumvezérlő jó. Egr szelep jó. és egy másik érzéklő a nevét nem tudom az is jó.Pd sor jó.

Dodi1972 Creative Commons License 2011.08.26 0 0 583

Tiszteletem!

 

Éerdeklődnék ki az akik cseréltetett már 2.0pdti 170le vezérműszíjat?

Mi kell hozzá még ill hol és mennyiért?

Gondolom vizpompa,feszítők,másik ékszij és társai...

QWERTF Creative Commons License 2011.08.24 0 0 582

Szerintem még tekertek is vissza egy kicsit belölle, de realáis a futott km így elsőre.

Előzmény: hack98 (576)
lorree Creative Commons License 2011.08.24 0 0 581

 

 

Helló,

 

A km-állás reális. Én is lemegyek 30-40000 km-t évente. Elvileg ennek az autónak meg sem kell, hogy kottyanjon annyi. Viszont, megint csak azt javaslom, hogy szakértővel nézesd meg. Mi nem fogjuk azt mondani, hogy vedd meg vagy ne vedd meg. Ettől fügetlenül még lehetett törve. Sőt a km állás is babrálható. Valamiért valaki eladta az autót.

 

Hívd fel őket, s kérd el a motorkódot! Ha BMP, akkor már beljebb vagy, s igyekezz megnézetni minnél előbb, mielőtt valaki megveszi előled (én sajnos így jártam). Ha BKP akkor inkább keress mást.

Előzmény: hack98 (576)
saválló Creative Commons License 2011.08.23 0 0 580

Mire hazaér már csak max 35k km lesz benne...mert az nem sok,és persze hihető is.:-))

Előzmény: saválló (579)
saválló Creative Commons License 2011.08.23 0 0 579

Csupán miheztartásvégett nézzél kicsit körül a mobile.de-n....pl. 2010. 04.havi Passatban 284k km.....ez sok??Ez valóban az.

Előzmény: hack98 (576)
amator11 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 578

3 éves passatban évi 40.000 ? Miért lenne sok?

Előzmény: hack98 (576)
Csaba753 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 577

Halli Rossz PD (03G 130 073 M) elemem nincs, de használt jó igen :-) ha valkit érdekel.

e-mail - on elér :csaba75@chello.hu

Üdv

Cs

Előzmény: Gabeszhaver (566)
hack98 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 576

Helló!

Mégnéztük az autót a mult héten. Természetesen törött volt a jobb oldala. Ocsmányul lett kijavítva, a küszöb rohad (2éves autó), szerintem egy garázsban lett lefújva.

Találtam azóta mégegyet.

Ismét várom a véleményeteket!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_variant_2.0_pd_tdi_highline_dynhifi.navi.dvd.bor.tolatoka-5042356

 

Nem sok egy kicsit a km?

Válaszokat előre köszönöm!

Előzmény: lorree (535)
amator11 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 575
nekem nem. Bicajt akartam fújtatni ott derült ki.

Söt 1 nyomásra az ajtókat kettös zárban reteszeli. Ha mégegyszer rányomok akkor simán zár.
Előzmény: glackolezli (574)
glackolezli Creative Commons License 2011.08.21 0 0 574

Hello

ami a csomagtartóban van jobb oldalon az gyújtás nélkül is megy.

Előzmény: amator11 (572)
amator11 Creative Commons License 2011.08.21 0 0 573

a váltó gombon a krómgyűrű megkopott (rozsdás és érdes)

 

Bonyolult ezt lecserélni, illetv mennyibe fáj egy 6-os váltó gomb?

Előzmény: amator11 (572)
amator11 Creative Commons License 2011.08.21 0 0 572

át lehet variállni, hogy szivargyújtó csatlakozók kihúzott kulcsnál is menjenek?

 

A hűtőtáskának nem igazán jó a parkolóban ha megállok.

Előzmény: Tibi083 (571)
Tibi083 Creative Commons License 2011.08.18 0 0 571

Sziasztok!

 

van egy 3b-s passatom 1.9 es dizel,96-os évjáratu.a generátor szíjának feszítője évente tönkre megy.vagy elkopik v beáll. bár nem vettem még a legdrágább márkás fajtábol inkább a középárasokat szoktam venni. ha valaki találkozott esetleg ilyen gondal v vett már a drágább (30-40ezer) fajtát v van vmi megoldás erre v véleménye a problémára azt szívesen meghalgatnám. előre is köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!