Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sarkany Creative Commons License 2005.12.30 0 0 1564
Nem tudlak sem megerősíteni, sem megcáfolni, 1,6-ossal járok...
Előzmény: Novi1 (1561)
Bejfez Creative Commons License 2005.12.30 0 0 1563
:-))
Előzmény: subvoice (1562)
subvoice Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1562

A gyári hangzás nem jó. A fejegység csapnivaló. Nálam volt egy csere egy Pio DEH-P4500R-re (ennek most kb. a 6x00 sorozat felel meg), egy "kis" EQ, kárpitzörgés csillapítás és egy kicsi mélyláda építése után viszont kimondottan kultúráltan (és ha kell, akár hangosan is) szól. Ha esetleg érdekel, itt vannak a részletek:

http://www.subvoice.hu/index.php?click=topic&topic=12

Előzmény: lassú (1557)
Novi1 Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1561

A tesztek szerint  az 1,6-osat érdemes venni, mert az 1,8-as nem megy annyival jobban, mint amennyivel többet fogyaszt és amennyival nagyobb a hengerűrtartalma.

Olvasd el a Lacetti tesztjeit a TotalCar-on!

 

Üdv!

Hm..., lehet...

Szv és tapasztalásom szerint a 4 hónapos 1.8-as Laci sem fogyaszt /nálam/ többet, mint a 6 éves, 1.6-os Lajos...

Eleddig 10/100 fölé egyik géppel sem tudtam menni [cca: 50-50 %-ban város és kívül, plussz a légkondi], ámbátor talán az egyedi stilusú, s a lehetőségek adta kiló40 [a megtett útak 30 %-a], tán nem annyira megszokott -nyögdíjasnak mégsem mondható- tempó számít ezeknél a gépeknél :)).

S nem csak emiatt csudálkozom, a különböző fórumokon tapasztalt 10 lityi feletti megjegyzéseken...

Novi  >;-))

Előzmény: Sarkany (1550)
lassú Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1560

Szevasz!

 

Tökéletesen igazad van. Mivel azt nem írtam le, hogy nem hi-fi berendezésnek akarom használni a  közlekedési eszközt, te elindultál egy rossz irányba. Én sem szeretem a bömbölös autósokat de az jó dolog ha valamilyen zene tökéletesen szól egy autóban. Akár halkan is. El tudok képzelni egy középutat a zenehallgatásban de az szóljon jól, szépen, tisztán. Hát ennyi. Azért köszi a figyelmeztetést, mindig szem elött fogom tartani. 

 

 

                                 Szevasz.

Előzmény: Sarkany (1559)
Sarkany Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1559

Az érdekelne, hogy milyen a gyári hangzás az autóban?

 

Hallgatható...

Szerintem HI-FI hangzás nem az autóban kell, azt otthon szokás hallgatni, amikor éppen erre támad gusztusa valakinek.

Az autó egy közlekedési eszköz...

Előzmény: lassú (1557)
nagyharcos Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1558
A gyári 6 hangszóró csak halkan szól szépen. Ha szereted a hangos zenét, a dübörgő basszust, akkor cserélj. Az rezgéselnyelő lapok beszerelésén is gondolkozz, mert a hangos zenétől rezonál a kárpit! Én is ezt fontolgatom.
Előzmény: lassú (1557)
lassú Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1557

Szevasztok!

 

Az érdekelne, hogy milyen a gyári hangzás az autóban?

Azt tervezem, hogy kiszerelem a 10-s hangszórókat a Suzukiból és átrakom a Lacettibe. Jó-e egyáltalán ez a méret? Javul-e a zene minősége vagy a gyári is jó? Az idő sűrget siessetek a válasszal. Előre is köszi.

 

 

                                               Szevasztok.

k. revilo Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1556
jah ide tudok képet feltenni :)

szóval így néz ki:
Előzmény: k. revilo (1555)
k. revilo Creative Commons License 2005.12.29 0 0 1555
sziasztok

van egy chevrolet-es váltógombom eladó :))) 2500 forint

fekete-piros bőr

akit érdekel tudok képet küldeni róla

06-20-371-09-67

üdv olivér

vagy olifer@eposta.hu
subvoice Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1554
Szerintem ezen gyorsan lendüljünk túl, mert humorérzékileg nagyon mélypontra került a topik. :-)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1553
Talán azért, mert a nlémetek nem tudnak magyarul, s az angol nyelv logikája is más rúgóra jár ...
Előzmény: Bejfez (1546)
Sarkany Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1552

milyen olajat javasolsz

 

Két alternatíva jöhet szóba:

 

1. Viszed a szervízbe azt az olajat, ami Neked korábban úgymond bejött és azt tölteted bele.

2. Megelégszel a szervíz által használt olajjal. Általában félszintetikus Mobil1, amit a szervizek használnak.

 

Előzmény: JUZ1970 (1551)
JUZ1970 Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1551

rpóbáltam az 1.6-ost, de nem volt annyira dinamikus mint az 1.8.

 Valóban az 1.6 eszik a legkevesebbet, de próbálj ki egy 1.8-ast.

122 lóerő és sokkal lágyabb a  motor is. Már megvettük, de azt hiszem inkább munkahelyet váltok mint autót :)

Az első olajcserét 3000 km nél fogom megejteni, milyen olajat javasolsz, nekem korábban a valvoline jött ve, 10W40 es.

Előzmény: Sarkany (1550)
Sarkany Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1550

nekem 1.8 CDX-em van ... fogyasztása miatt azomban nagyon el vagyok keskenyedve

 

Ha megnézed a három motor adatait láthatod, hogy az 1,6-os a leggazdaságosabb.

 

A tesztek szerint  az 1,6-osat érdemes venni, mert az 1,8-as nem megy annyival jobban, mint amennyivel többet fogyaszt és amennyival nagyobb a hengerűrtartalma.

Olvasd el a Lacetti tesztjeit a TotalCar-on!

Előzmény: JUZ1970 (1549)
JUZ1970 Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1549

sziasztok!

 nekem 1.8 CDX-em van, és alig van benne 2400 km.

Próbáltam az 1.6-ot is, de valahogy többet vártam tőle nyomatékban.

A fogyasztása miatt azomban nagyon el vagyok keskenyedve, mert én  a városon keresztül autózom  vele naponta 2x és bizony  9,5 10 liter között mozog. Elötte egy 1.3 Lanos-om volt az 8,5-9  /100 km nél állt meg, de télen egy kicsit még többet.

A Lacettivel nagyon meg vagyok elégedve jó a nyomatéka (a Lanos után) :)

Megy mint a kisangyal, de ha lenne benne fogyasztásmérő az nagyon jó lenne. úgy tudom nem rendelhető hozzá.

 A digi klíma miatt (bár nem sokat használom, főleg hogy tél van) nem érzek teljesítménycsökkenést. Mennyit eszik nyárom klímával nálatok?

 

Előzmény: 1.4 Elite (1520)
Sarkany Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1548

a gyári gumival történt e a mérés.

 

A mérés még a gyárilag felszerelt nyári gumival történt. A GPS pontossága 0,5 km/h.

A téli gumim mérete azonos a nyárival...

 

 

Előzmény: 1.4 Elite (1547)
1.4 Elite Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1547

Köszi, most már tudom miről van szó.

Arra nam gondoltatok hogy ha minden kocsiban a 90 elött 2mm-el áll a mutató, akkor ennek ez az üzemi hőmérséklete? Vagy csak az az üzemi, ahol vonal van? :-)

Hát nem! Az első, még adagolós Iveco-mon 85 volt az üzemi, az új Common Rail rendszerűn már 90. A müszer ugyan az volt, nem festettek oda egy csikot, hogy lássa a polgár hol áll a hómérséklet.

GPS témában laikus vagyok, nem kérdőjelezem meg a pontosságát, inkább azt, hogy más kocsiban mit mutat, és hogy a gyári gumival történt e a mérés.

Előzmény: Sarkany (1544)
Bejfez Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1546

(Német Ipari Norma)

 

Akkor miért nem NIN?

 

(h)odosz görögül egyébként utat jelent, a meter pedeg mérést

 

Pedig már majdnem azt hittem, hogy Overall Distance Óra a rövidítés kibontása...

Előzmény: Törölt nick (1545)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1545

A DIN inkább lenne: Deutsche Industrie-Norm (Német Ipari Norma).

 

ODO az odometer-ből jön, (h)odosz görögül egyébként utat jelent, a meter pedeg mérést, s annyit tesz: útmérő vagy útmérés vagy távolságmérő. (Amúgy benne van egy átlagos angol szótárban, lévén görög eredetű angol szó.)

Előzmény: Bejfez (1538)
Sarkany Creative Commons License 2005.12.28 0 0 1544
go to #1479
Előzmény: 1.4 Elite (1543)
1.4 Elite Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1543

Miért irtátok többen hogy óra szerint x km/h tisztán x-10 km/h?

Mit tudtok amit én nem?

Annyit csalna az óra?

Nem akarom elhinni. A mai világban már csak be tudnak kalibrálni egy órát nem?

Egy trafis rendőr ismerős szerint a Feliciájuk amikor mobilban mér, méri magát, és ahhoz minket. Állitólag a Felicia 125-nél megállt. Ezt sem hiszem, csak érdekesség képpen leirtam.

Bejfez Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1542
Egy régi Lúdas Matyi-poén jut eszembe szó szerint: "Maga nekem ne meséljen vicceket. Én a nevetést komolytalan dolognak tartom." :-)
Előzmény: Sarkany (1541)
Sarkany Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1541

ha német a műszer, akkor az a normális (Das Ist Normal).

 

Biztos vagy Te ebben?

Nem véletlenül Deutsche Industrie Normen a jelentése? :))

Előzmény: Bejfez (1538)
Bejfez Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1540

a duda hangja monnyon le! Én ennél öblösebbet és tekintélyt parancsolóbbat és paraszt autóstársat jobban rendreutasítót vártam volna el

 

Fura figura lehetsz, a szeretet napjaiban pláne markánsan hangzik az igényed. Biztosan hallgattad már a duda hangját a kocsin kívül állva is, miközben egy családtagod nyomta azt, esetleg mindkét hüvelykujjával sokkolóan morzézva rajta egyszerre. Ha szerinted ez egy parasztnak nem elég, vegyél hozzá tülöksprayt. :-))

Előzmény: gabbacsi (1523)
Bejfez Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1539

Hogyan lehet tompítottal világítani slusszkulcs nélkül?

 

Mit akarsz megvilágítani tompítottal? A stekklámpa nem jó? Mert kulcs nélkül nem hagyja magát.

Kulcs nélkül csak a helyzetjelzőt használhatod.

 

Előzmény: gabbacsi (1523)
Bejfez Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1538

Mit jelent a km számlálón az ODO?

 

Korábban DIN volt odaírva, mert ha német a műszer, akkor az a normális (Das Ist Normal). Az ODO biztos, hogy angol kifejezés rövidítése, de már elfelejtettem, hogy pontosan milyen szavakat takar, mindenesetre már tizenhét éve tudom (amióta a biciklimen a CatEye km-órát használom), hogy az üzembe helyezéstől számítottan megtett összes km-t jelzi. Ez az az érték, amit nem lehet törölni.

Előzmény: gabbacsi (1523)
1.4 Elite Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1537

Hello mindenkinek!

Ehez a gumi teszthez annyit füznék, hogy az én gyári kumho-mrol 3-an alkottak véleményt, aki lehet hogy az országos importör, és családja voltak. :))

De valószinü, hogy aki ilyen gumit dicsér,az még nem vezetett Bridgestone Potenza-val szerelt kocsit. Amivel a TotalCar-ban is tesztelték azt a bordó Daewoo Lacetti-t amit annyira dicsértek, legalább is a futómüvét.

A haveromnak is jó a gyári gumi, 3000 fölé nem pörgeti a kocsit, 120 km/h volt a csúcs egyenesben. Erre egy diagonál is megteszi, 1980-ból.

Ezzel azt mondanám hogy akkor mutatkozik meg a külömbség, ha betámasztod a verdát egy kanyarba, ugy igazán, aztán a másik gumival is. Ajánlom a Kumhot elsőnek, mert ha a bridgestone-al kezd az ember, nagy kapkodás lesz a kumho-nál.

Az olajról meg annyit, hogy 11000km -nél, -5 fokban, lecsöppen a nivópálcáról. Akkor mit csinál 85 fokos üzemin? És miért van a kocsinak olyan szelep hangja, mint egy kulturált közös nyomócsöves dieselnek?

Ennyire ne legyetek fanatikusak, jó autót vattünk, de többek között ezért volt olcsó.

4 gyári gumiért kapnál 1 komolyat,max 2 gyári michelint, vagy continental-t. És kb a 4L olaj is meg van 1 árán. Amit a kamionba öntök, 16.000,-ft a 4L. Shell Rimula ultra.

Ezt a kerskedő, és a szerelő is vázolta bár burkoltan. :(

Előzmény: giha (1535)
subvoice Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1536

A tesztek... :-) A Hankook-ot nem ismerem (őszintén szólva ha rajtam múlik nem is fogom megismerni), de találtam én a Kumhoról is olyan tesztet, ahol az élmezőnyben végzett. De ez a gumi akkor is szar. Egy 195/55-östől én nem azt várom, hogy imbolyogjon az úton, hanem keményen tapadjon az aszfaltra. A Mitsun 175/70 virslik voltak, de mindegyik gumi, ami valaha rajta volt (gyári Semperit, Michelin Classic (na ez még egy mekkora szar gumi a márka ellenére), Good Year UG4, Bridgestone Blizzak LM18 - ez utóbbi kettő téli) normálisabban viselkedett, mint a Kumho Powermax. De a téli Michelin Alpinok is fényévekkel emelik az autó úttartását.

 

Itt a totalcaron is két teszt van, egy bemutató Karottától és egy teszt Winklertől, Karottánál a tesztautóra Bridgestone Potenzákat raktak, érdekes módon egy rossz szava nem volt a futóműre, míg Winkler már koreai gumist kapott, nem is volt túl jó a véleménye.

 

Pár napja voltam első éves szervizen, ott említettem is, hogy egy értelmes extra lenne, ha +50 rugóért normális gumikkal lehetne kérni az autót. Mert ezeket a szarokat eladni nem lehet (legfeljebb csak jelképes összegért), ahhoz meg túl drága egy garnitúra 195/55-ös, hogy pár kilométeresen az ember "csak úgy" kidobja. A szervizes is maximálisan egyetértett velem.

 

Btw. beszélgettünk másról is, a szervizes azt mondta, ha az autó rendesen karban van tartva, akkor megbízható darab, nem lesz vele gond. Opel olajat töltöttek bele, mondván, hogy az Opel eszi, de ez nem. :-) A "horrorisztikus" fogyasztás normális, ez mind ilyen.

giha Creative Commons License 2005.12.27 0 0 1535

Ja és még valami!

 

Állandóan azt írjátok, hogy a gyári gumi nagyon sz@r.

Nem tudom miért.

Szerelik Kumhoval és Hankook-kal. Az enyémen Hankook Optimo van, ami egy nagyon jó gumi.Bármelyik prémium márka abroncsával felveszi a versenyt.

 

http://www.gumiteszt.com/pkw_sommerreifen/hankook/optimo_k406/index.html

 

Itt a minél kisebb szám a jobb. Lehet látni a többi gumi eredményét, ha visszább kerestek.

Mielőtt tél lett kb 5000 km-t tettem meg vele, és semmi rosszat nem tapasztaltam.

Szerintem ez rossz előítélet, a médiában húzzák le állandóan ezeket a gumikat, és úgylátszik megvan az eredménye.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!