Az előző hozzászólóval nem értek egyet. Akkor ugyanez megtörtént volna az 1.9-sel is. A BMP ugyanaz mint az 1.9 csak megnövelt ürtartalom. Mindig van valaki aki megszívja (nem csak a Passatnál, hanem bármilyen másik autónál).
De ugyanúgy a BMP sem rosszabb. A CR-nél is van nagynyomású szivattyú, ami akár fél misi is lehet, ha beszarik. Evvel az erővel ne is vegyünk autót. Járjunk busszal!!! A legtöbb hiba amit írtál itt is előjöhet.
Ha sokat használod a gépet, előbb utóbb valami beszarik. Ha nem azért veszed, hogy állandóan 180-nal nyomasd az autópályán, akár ki is tart egy ideig.
Az autó folyamatosan a legjobb anyagokkal volt szervízelve. Rendszeres olajcsere(Mobil 1 ESP, Castrol SLX Longlife3) megtörtént 15000km-enként+öszes szűrő csere... Csodálkozok, hogy az emlegetett kettős tömegű lendkerék nem kezdett el csörögni. Viszont eladás után 2 nappal már 2 hibalámpa (motorkontroll,DPF) világított... :):)
Hiába itt bohóckodni a motorkódokkal... Annyi igaz, hogy a Bosch pd elemek tényleg bírják a kiépzést. Ha valaki Passat vásárlásra adja a fejét gondolkozzon a CR motoros új verziókban. Esetleg CC..
Még hét évtől idősebb nem igazán lehet. :-) Sokunknak az van. A PD elemeket leszámítva nagyon meg vagyok vele elégedve. A DSG-t nem adnám semmiért!!! Igaz, eddig csak az első 11K Km-t nyomtam bele. Még korai vélemyezni.
Jah, még valami. Nekem autómata váltóm van. Állandóan jelzi, ha akarok csinálni valamit, hogy mikor nyomjam le a féket. Nem tudom a manuális verziónál hogy van, de ha van benne Auto Hold, akkor ott is jeleznie kellene. Lehet, hogy nem követed az utasításokat, amit jelez az autó. Lehetséges, hogy csak úgy engedi felengedni a kéziféket, ha nyomod a lábaddal a féket. Próbáld meg esetleg még ezt. Jobb ötletem nincs, sajnos.
"Olyankor kiszáll, bezár, kinyit újra beindít és működik." azért egy kicsit durva megoldás. Egy sima kulcs kivétel és utánna egy gyujtás ráadás meg kellene, hogy oldja.
Nekem egyszer volt ilyen, mikor a PD elem végett szállítva lett. Mikor engedtük le a trélerről, akkor nem akart felengedni a kézifék. De a fennti módszer segített. Azóta ilyen problémám nincs.
Az Auto Hold funkciód ki van kapcsolva? Mert, ha nincs bekötve az öved, akkor a keziféket húzza be.
Ha továbbra is gondod van vele, akkor sajna valamit cserélni kell.
Nemrég vásároltam egy B6-os passatot, az elektromos kézifék nem igazán működik megfelelően, néha jó, néha meg nem lehet bekapcsolni, ha be lehet akkor meg ki nem. Olyankor kiszáll, bezár, kinyit újra beindít és működik. Valakink tipp, hogy mi a gond? Ritka szar megoldás, hogy elektromos.
Majd ez idővel elválik. Azért nekem elég érdekes, hogy pont akkor dobták piacra a kisköbcentis, alacsony fogyasztású turbó motorokat, amikor a legnagyobb válságban volt az autóipar. Azt már nehezen veszembe, hogy az 1.2-es turbó benzines strapabíróbb, mint a korábbi 1.6-os sima benzines (mert ugye ezt nyugdíjazta). A fogyasztás biztosan kisebb. De a szervízköltség az nagyobb lesz. Ez a mozgó alkatrészek számából, alapból következik. Amíg van rajta gari, senkit ne izgat ha elromlik. Majd egy pár év múlva meglátjuk.
"..ugyanolyan zsákutca lesz , mint a mostani PD elemes tortúra , és szívás !"
Azért nem ártana figyelembe venni PD elem,és PD elem közötti különbségeket mielőtt elátkozná vki egységesen az egészet úgy ahogy van!!
Tudni (illene)kellene melyikkel van kizárólag probléma.
Aki esetleg nem tudná létezik Bosch,és siemens PD elem az utóbbi a hulladék kategóriába tartozik,azok szoktak megállni, még az elsőre említettek sok-sok 100k km óta hibamentesen üzemelnek ezért cseréjükre sincs szükség,és nem is áll meg az autó miattuk úton-útfélén.
A kisköbcentijü , nagy fordulatú , turbós autók használtan történő megvásárlása ugyanolyan zsákutca lesz , mint a mostani PD elemes tortúra , és szívás !
Jah. A hangsúly, hogy ott hagyott az úton. Ezt még a Zastava sem csinálta. Hiába ismerik el a hibát, ha külföldön, esetleg egy nyaralás alkalmával történik, ugynúgy megszívod.
Sokunknak van 170 lovas Passatja. Nekem ez sorban a 3. VW-ém. Kb. 4-5 hónapja vettem, de ez az első kocsi ami ott hagyott az úton. Természetesen PD elem. Eddig volt Golf 3, Bora és most Passat. A személyes tapasztalatom, hogy kényelmi szempontok alapján messze jobb minőségű, mint a korábbi autóim. Csak hát azok a rohadt PD elemek ne lennének olyan q..a drágák. A VW egy picit előbb is gondolhatott volna a hiba kijavítására. Szerintem egy jó és kényelmes autót nagyon elq..tak azal, hogy csak 6 évvel a típus bevezetése után ismerték el a hibát. Eddig már a vásárlók 90%-a megszívta ezzel. Továbbá csak 7 éves korig ismerik el a hibát. Ezek szerint sok autónak jövőre lejár a garanciája a PD elemekre. VW fun vagyok (voltam) én is, viszont ez a konstrukció elszomorító. Remélem, mikor legközelebb cserélem már valami jobb minőségből válogathatok a 4-5 éves használtautó piacon. Ki tudja, lehet, hogy addigra kiderül, hogy a common rail is, meg az 1.2 és 1.4 TFSI is szarok. Max. visszaveszem az akkor már 15-16 éves Borámat, aminek az 1.6-os benzin motorja még akkor is jobb lesz, mint a jelenlegi turbós fosok.
Csak 6. sebességben? Milyen váltód van (manuális vagy DSG)? Nem világít semmi sem a műszerfalon? Hogy áll a DPF? Lehet, hogy vészüzemmódba kapcsol? Nem ártana kiovasni a hibakódokat a fedélzeti számítógépből. Korábban már írtam, hogy én hogyan szoktam.
VW Passat 2.0 TDI-t vettem. A gondom az, hogy 6. sebességben nem hajlandó 3000-es fordulatszám felé menni a kocsi, így nem adja le 6-ban a teljes teljesítményt, gyakorlatilag nem megy többel a kocsi 6-ban sem, mint 5. sebességben. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond, és főleg a megoldás? Előre is köszi!
"nem. Állitólag az 1.9-es sokkal jobb. A 140 le-s meg nem ismeri a pd problémát."
Félreértesz. Az én konkrét kérdésem: A PD elemeket leszámítva gyengébb minőségű-e a 170 lovas a többitől? És ha igen, mi ennek az oka? Sok más alkatrész is különbözik az 1.9-től és a 140 lovastól?
Okés, de ez nem a 2.0 170 lovas sajátossága, hanem a VW gyár éjjeles műszakjáé..., nem? Ugyanilyen dolgok megtörténnek az 1.9-essel és a 2.0 140 lovassal is?
Lemennt az első 10.000 km-em, amióta megvettem a gépet. Szerdán megyek szervízre. Mire figyeljek, mit kell okvetlenül cserélni? Ez az elő dieseles autóm. Gondolom olaj, olajszűrő, levegőszűrő, polen szűrő. Az üzemanyagszűrőt is cserélni kell 10000 km-ént? Mit még?