Ezt a gyártó, esetleg a Citroen Hungaria tudná megválaszolni. A motor is változhatott, nem beszélve az eltérő vezérlőelektronikáról, váltóról, de az is lehet, hogy néhány év tapasztalata után és az olajok paramétereinek javulásával többet mernek bevállalni. Nem tagadom persze a marketingértékét sem, bár ahogy elnézem kevesen kockáztatják meg a 30.000 km-t.
azt is mondták, hogy az üzemanyagszint-visszajelző kis vonalak sem megbízhatók, ezek viszont nekem eddig bejöttek, nagyjából lehetett rájuk kalkulálni a tankolást.
Ha már így az olajos témáknál tartunk. Van közületek valaki, akinek az autó indításakor az olajszint-visszajelző jó értéket mutat? Nekem ahányszor indítok, mindig vagy tele van, vagy tök üres a műszer szerint. A szervízben azt mondták, hogy ez egy tipikus citroen betegség, ne foglalkozzak vele...
Én megnéztem, nem volt rajta semmi, csak szép tiszta, híg olaj. Ennek ellenére megvolt az olajcsere 5.000 km-nél. A sokféle vélemény közül a leginkább megalapozott az volt, hogy első csere bejáratás után (3-5.000 km), majd évente, illetve az előírt km-nél, ha az előbb következik be. Mivel évente 15.000 km körül megyek vele, ez lesz a csereperiódus.
Jó reggelit mindenkinek aki fent van!
A tegnap esti adatok bekerültek a helyükre.
Mostantól sajnos úgy érzem semmi értelme a görcsölésnek találkozó ügyben, mivel szinte képtelenség mindenkit odacsábítani egy adott időpontra. Legyetek szívesek megoldást keresni!
Úgy meg mi értelme van, ha nincs mindenki ott? Lehet hogy egy kicsit régimódi a gondolkodásom, legfeljebb csonka tali lesz az első.?
Délután jövök
JP
http://drive.to/c3fanclub
Nash C3 Budapest Füredi út 22
HelgaPataki Budapest Soroksár INF 555
Bandikut Budapest XXII. INF 134 22
8.utas Budapest X,XX IPS
Garry_ C3 Budapest XV
H.Betty Kalocsa IGJ 841 22
JuanPablo Budapest VII ILD 973 22
ensign Nagykanizsa IPS
gt_guri Sződ ILV 561
VGV Budapest IIU
j2smith Budapest X
C 3 Budapest XIII ICP 513 15
zsuzsuzsu Szfehérvár IJN 404 15
Skót Béka Budapest I IID
Nash C3 Budapest Füredi út 22
HelgaPataki Budapest Soroksár INF 555
Bandikut Budapest XXII. INF 134 22
8.utas Budapest X,XX IPS
Garry_ C3 Budapest XV
H.Betty Kalocsa IGJ 841 22
JuanPablo Budapest VII ILD 973 22
ensign Nagykanizsa IPS
gt_guri Sződ ILV 561
VGV Budapest IIU
j2smith Budapest X
C 3 Budapest XIII ICP 513 15
zsuzsuzsu Szfehérvár
Sziasztok! Ma voltunk az első szervizen (CNagy K.K.krt.) nagyon szolgálatkészek és rendesek voltak. Sikerült egy 1. helyet elérnem a hibalistán, az ülésboritás még senkinek sem jött fel.Különben minden ok volt. Az olajcserére is rákérdeztem, ők a 15ezer km-est javasolják, szerintük is a 30ezer az azért tulzás.
Az egész délelőttöm ráment a rengetek bogárhulla eltávolitására, a kocsi eleje felért egy National Geografic különkiadással. Nincs valami jó módszeretek a tetemek könnyebb eltüntetésére? A biciklista viszonylag könnyen lejött :))
A találkozóról: a jun. 21-es hét tuti nem jó, mert külfölre utazunk.
A matricáról: ha kacsa, akkor a 2., az Internetes cim szupi.
A ma esti táblázat. (végre van valami formája)
Az elérés is itt van, ami a cimkére kerülhet Festéktüsszentő H. Benő jóvoltából!!!
http://drive.to/c3fanclub
Nash C3 Budapest Füredi út 22
HelgaPataki Budapest Soroksár INF 555
Bandikut Budapest XXII. INF 134 22
8.utas Budapest X,XX IPS
Garry_ C3 Budapest XV
H.Betty Kalocsa IGJ 841 22
JuanPablo Budapest VII ILD 973 22
ensign Nagykanizsa IPS
gt_guri Sződ ILV 561
VGV Budapest IIU
j2smith Budapest X
C 3 Budapest XIII ICP 513 15