Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bandikut Creative Commons License 2003.05.30 0 0 1879
Ezt a gyártó, esetleg a Citroen Hungaria tudná megválaszolni. A motor is változhatott, nem beszélve az eltérő vezérlőelektronikáról, váltóról, de az is lehet, hogy néhány év tapasztalata után és az olajok paramétereinek javulásával többet mernek bevállalni. Nem tagadom persze a marketingértékét sem, bár ahogy elnézem kevesen kockáztatják meg a 30.000 km-t.
Előzmény: vacek (1876)
vgw Creative Commons License 2003.05.30 0 0 1878
azt is mondták, hogy az üzemanyagszint-visszajelző kis vonalak sem megbízhatók, ezek viszont nekem eddig bejöttek, nagyjából lehetett rájuk kalkulálni a tankolást.
vgw Creative Commons License 2003.05.30 0 0 1877
Ha már így az olajos témáknál tartunk. Van közületek valaki, akinek az autó indításakor az olajszint-visszajelző jó értéket mutat? Nekem ahányszor indítok, mindig vagy tele van, vagy tök üres a műszer szerint. A szervízben azt mondták, hogy ez egy tipikus citroen betegség, ne foglalkozzak vele...
vacek Creative Commons License 2003.05.30 0 0 1876
Példa: u.az az 1,6i 16 V motornál az egyidőben gyártott Xsarában 20 eKm-ként, a C3-ban 30 e Km-ként kell olajat cserélni.

Várom a racionális magyarázatokat....

Előzmény: Bandikut (1875)
Bandikut Creative Commons License 2003.05.30 0 0 1875
Én megnéztem, nem volt rajta semmi, csak szép tiszta, híg olaj. Ennek ellenére megvolt az olajcsere 5.000 km-nél. A sokféle vélemény közül a leginkább megalapozott az volt, hogy első csere bejáratás után (3-5.000 km), majd évente, illetve az előírt km-nél, ha az előbb következik be. Mivel évente 15.000 km körül megyek vele, ez lesz a csereperiódus.
Előzmény: vacek (1874)
vacek Creative Commons License 2003.05.30 0 0 1874
helgapataki!

Nem agitálok, de kérlek, egy dolgot tegyél meg: kompjúter ide vagy oda, húzd ki a nívópálcát egyszer a motorból, és nézd meg mi van rajta....

Utána képzeld el, amint az a sok kis fémszemcse súrlódik a dugattyú és a hengerfal között...

Aztán majd az általuk vájt kis járatokban fog eltűnni a kompresszió a motorból néhány év múlva....

Akkor majd bánni fogod, hogy megspóroltál tizen-huszon ezer Ft-ot egyszer...

Ez persze csak akkor valid, ha nem akarod a kocsit néhány tízezer km után eladni... Mert akkor már majd más szembesül ezzel a dologgal...

Előzmény: helgapataki (1862)
JuanPablo Creative Commons License 2003.05.30 0 0 1873
Jó reggelit mindenkinek aki fent van!
A tegnap esti adatok bekerültek a helyükre.
Mostantól sajnos úgy érzem semmi értelme a görcsölésnek találkozó ügyben, mivel szinte képtelenség mindenkit odacsábítani egy adott időpontra. Legyetek szívesek megoldást keresni!
Úgy meg mi értelme van, ha nincs mindenki ott? Lehet hogy egy kicsit régimódi a gondolkodásom, legfeljebb csonka tali lesz az első.?
Délután jövök
JP

http://drive.to/c3fanclub

Nash C3 Budapest Füredi út 22
HelgaPataki Budapest Soroksár INF 555
Bandikut Budapest XXII. INF 134 22
8.utas Budapest X,XX IPS
Garry_ C3 Budapest XV
H.Betty Kalocsa IGJ 841 22
JuanPablo Budapest VII ILD 973 22
ensign Nagykanizsa IPS
gt_guri Sződ ILV 561
VGV Budapest IIU
j2smith Budapest X
C 3 Budapest XIII ICP 513 15
zsuzsuzsu Szfehérvár IJN 404 15
Skót Béka Budapest I IID

Skót Béka (C3) Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1872
Látom felejthető személyiség vagyok, a békámmal együtt!

Skót Béka(C3) BUDAPEST I. IID

(.) (.)
()
~~~~~~~~

zsuzsuzsu Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1871
Na mosmán én is elmenék szunyókázni, mert holnap is hajtani kell a madarat!

Hétfőig OFF állapot (=civilizálatlan netmentes vidékre megyek)
CSOKI

zsuzsuzsu Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1870
Na még ecccer!

zsuzsuzsu= IJN 406, 15.

c3 Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1869
Most meg zsuzsuzsu rendszáma maradt le...pedig leírta. :-)

Szerintem most már feküdj le aludni...majd holnap kipihenten. :-))

Jó éjt, ágyat!

Előzmény: JuanPablo (1867)
zsuzsuzsu Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1868
:-))

Ne murcogj mááá! :-)

Nékem a 15-ös verzijó feküdne, mert bezony 20.-tól kezdve végre megmutatjuk a külhont a gömbikének!
Ott még bizony nem járt a kicsike

Előzmény: JuanPablo (1867)
JuanPablo Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1867
http://drive.to/c3fanclub

Nash C3 Budapest Füredi út 22
HelgaPataki Budapest Soroksár INF 555
Bandikut Budapest XXII. INF 134 22
8.utas Budapest X,XX IPS
Garry_ C3 Budapest XV
H.Betty Kalocsa IGJ 841 22
JuanPablo Budapest VII ILD 973 22
ensign Nagykanizsa IPS
gt_guri Sződ ILV 561
VGV Budapest IIU
j2smith Budapest X
C 3 Budapest XIII ICP 513 15
zsuzsuzsu Szfehérvár

A találkozóról akkor majd később.

JuanPablo Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1866
Még nem nyilatkozott!
Előzmény: zsuzsuzsu (1864)
JuanPablo Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1865
FELADOM!
zsuzsuzsu Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1864
jA!!! Most Látom!
>
El Robotnyk sorstársamat kifelejtettétek csúnyamód az alábbi felsorolásból!!!!
JuanPablo Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1863
zsuzsuzsu!

Légyszíves nyilatkozzál a dátumról is. Az alábbi hozzászólásomban a rendszám után van a javasolt időpont 4 22-ére 1 15-ére. Te?

helgapataki Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1862
Sziasztok! Ma voltunk az első szervizen (CNagy K.K.krt.) nagyon szolgálatkészek és rendesek voltak. Sikerült egy 1. helyet elérnem a hibalistán, az ülésboritás még senkinek sem jött fel.Különben minden ok volt. Az olajcserére is rákérdeztem, ők a 15ezer km-est javasolják, szerintük is a 30ezer az azért tulzás.

Az egész délelőttöm ráment a rengetek bogárhulla eltávolitására, a kocsi eleje felért egy National Geografic különkiadással. Nincs valami jó módszeretek a tetemek könnyebb eltüntetésére? A biciklista viszonylag könnyen lejött :))

A találkozóról: a jun. 21-es hét tuti nem jó, mert külfölre utazunk.

A matricáról: ha kacsa, akkor a 2., az Internetes cim szupi.

zsuzsuzsu Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1861
éN :-) >>> IJN
SZÉKESFEHÉRVÁR (tól 5kmre)
JuanPablo Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1860
Bocs, de ugyanolyan formátlan a dolog, pedig a beírás olyan szépen nézett ki. :(
JP
JuanPablo Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1859
A ma esti táblázat. (végre van valami formája)
Az elérés is itt van, ami a cimkére kerülhet Festéktüsszentő H. Benő jóvoltából!!!

http://drive.to/c3fanclub

Nash C3 Budapest Füredi út 22
HelgaPataki Budapest Soroksár INF 555
Bandikut Budapest XXII. INF 134 22
8.utas Budapest X,XX IPS
Garry_ C3 Budapest XV
H.Betty Kalocsa IGJ 841 22
JuanPablo Budapest VII ILD 973 22
ensign Nagykanizsa IPS
gt_guri Sződ ILV 561
VGV Budapest IIU
j2smith Budapest X
C 3 Budapest XIII ICP 513 15

Sziasztok!
JP

H.Betty Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1858
lehet
Előzmény: JuanPablo (1857)
JuanPablo Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1857
Nem akarlak befolyásolni, lehet a 22-e?
Előzmény: H.Betty (1856)
H.Betty Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1856
Nekem mindkét időpont megfelel
Előzmény: JuanPablo (1855)
JuanPablo Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1855
Beírtam kedves H. Betty!

Melyik dátum lenne jó neked. Eddig 3 szavazat a juni 22 vasárnapra 1 szavazat a juni 15-re.
JP

H.Betty Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1854
Sziasztok!Én elfelejtettem a rendszámot megírni!IGJ-841
Szerintem kellene a képre kacsa is és nekem a második jobban tetszik.
JuanPablo Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1853
H. Benő Te csúcs vagy! Köszönöm a többiek nevében!

JP

JuanPablo Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1852
Talán ezen jobban látszanak a fölhők!

Festéktüsszentő H. Benő Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1851
Persze hogy bejön, most regisztráltam nektek a matricára :)
Előzmény: JuanPablo (1850)
JuanPablo Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1850
Festéktüsszentő!

Szuper, és még be is jön!

Most megpróbálok bevserkészni egy meteor képet, hátha sikerül!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!