Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lorree Creative Commons License 2011.10.01 0 0 691

5w-40 a szabvány. De a típus lehet, hogy más. Az Edgeüen blül vannak még altípusok. Ott mutatták a dobozt, de nem kértem el.

Előzmény: Varshi (689)
amator11 Creative Commons License 2011.10.01 0 0 690
ennek mi a vw szabványa?
Előzmény: lorree (687)
Varshi Creative Commons License 2011.09.30 0 0 689

> Ezt töltötték bele: Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40.

 

Szerintem ez nem DPF-es autóba való.

 

Amúgy nekem se ette az 5w-40-est a 2.0 PD-m.  A -30-ast már igen.

Előzmény: lorree (687)
lorree Creative Commons License 2011.09.30 0 0 688

Ma jöttem ki Belgrádból, kivillant a DPF jel a műszerfalon, illetve egy utasítás, hogy tankoljam meg az autót (kb. negyedig volt a tank). Megtankoltam, s a pályán meghajtottam, mint Zinger a varrógépet. Kb. 15-20 km múlva kikapcsolt a kijelzőn a DPF. Ez gondolom normális (most történt először, mióta megvan az autó). Mi a tapasztalat? Milyen gyakran csinál ez hasonlókat? Már a tököm van ki ezzel a sok elektronikával. Most mennyire égette ki a szűrőt? Egy pár ezer km-t remélem kussban marad.

lorree Creative Commons License 2011.09.30 0 0 687

Ezt töltötték bele: Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40. Megszoktam nézni általában a hosszabb utak előtt az olajszintet, de nem volt semmi fogyás - ahogy írtad.

Előzmény: mikro10 (681)
saválló Creative Commons License 2011.09.30 0 0 686

A pótkerékmélyedésben lévő adatlapon mindennemű adat (kódolva)megtalálható az autódról,az is milyen kerekekkel,milyen pótkerékkel,és milyen méretű féktárcsával szerelték fel gyárilag.

 

szívesen.....

Előzmény: t3 (685)
t3 Creative Commons License 2011.09.30 0 0 685

igen, erre én is gondoltam, de sajnos erre is többfélét írnak...van ahol 288-as van ahol 312-es tárcsát írnak...gyanítom a 312-re biztosan nem megy fel a 195-ös...    :-(

úgy tűnik marad a szemrevételezés...

 

köszi

Előzmény: amator11 (679)
saválló Creative Commons License 2011.09.30 0 0 684

A 195/65 R15 a gyári (lemezfelni)"alapméret",a nagyobb méretű pótkerék,kerékméret már opció volt.

Előzmény: t3 (677)
mikro10 Creative Commons License 2011.09.29 0 0 683

10000 km-ig nem is eszik semmi olajat. 18-20e km-nél jön a sárga jelzés, hogy ell. az olajszintet.

Előzmény: lorree (676)
mikro10 Creative Commons License 2011.09.29 0 0 682

Nekem engedi 30000-ig mindig. Nálam 80%-ban 100km/h felett van az óra. Ezért is ad 110km/h-s átlagot mindkét kijelző.

Előzmény: amator11 (675)
mikro10 Creative Commons License 2011.09.29 0 0 681

Hát, nekem nem jön ki a szervíz ennyiből, több is, meg viszont az olaj is drágább. Neked 5w-30 as edge v más töltetik bele?

Persze, ha nem új az autó, akkor már nem lehet tudni, hogy használták előtte, így biztosabb, pláne 200e közelében.

Előzmény: lorree (674)
mikro10 Creative Commons License 2011.09.29 0 0 680

Nem szükséges, se vezetett, se másmilyen. Alváz és motorszám kell.

Előzmény: B.RS (678)
amator11 Creative Commons License 2011.09.29 0 0 679

kérdezd meg akinek könyve van. Vagy a tanksapka belső felén nincs matrica.

 

Azonos osztókör, középfurat és csavarszám és hasonló et szám esetén fel megy. Kérdés, hogy a féknyereg el fér-e benne.

Előzmény: t3 (677)
B.RS Creative Commons License 2011.09.29 0 0 678

vezetett szervízköny gondolom szükséges

Előzmény: Törölt nick (667)
t3 Creative Commons License 2011.09.29 0 0 677

Sziasztok,

 

Tudna valaki segíteni, hogy B5.5-ös 2005-ös 1.9 TDI-re felmegy-e a 195/65 R15-ös gumi/acélfelni?

A gumis honalpokon többféle info jön...viszont az eredeti gyári pótkerék 205/55 R16-os, 5x112 ET37-es.

 

Köszönöm a segítséget!

 

 

lorree Creative Commons License 2011.09.27 0 0 676
Ezt nem is szamoltam. Maradok a 10000-nel mindenkepp. Ha minden nap veszel egy uveg tejet, az is majd 90000 Ft egy evben. Artani, biztos nem artok vele, ha 10000 Km-kent cserelem az olajat. A Golf III meg mindig megvan, s nem eszik egy csepp olajat sem. A Borat is ugy adtam el, hogy nem volt semmi olajfogyas. Maradok a jo bevalt modszernel. Jelenleg zero az olajfogyas 10000-en. Ha idoben van mindig az olajcsere, akkor valszeg igy is marad. A 20000 km is duplaja a 10000-nek. A szurok azok duplan eldugulnak, ha az olaj nem is farad el. Mindenki sajat belatasa alapjan cselekszik.

A Long Life-nak persze utanna nezek. De meg szoktam nezni a szuroket, amiket kiszednek, s bizony elegge eltomodnek mar 10000 utan is. Ugy tudtam, hogy a 30000-es szerviz inkabb a benzinesekre jellemzo, mivel a diesel motorok eleve maskennt egetik az uzemanyagot. Gondolom attol is fugg, hogy mennyi km van mar az autoban. Ez egy negy eves auto, amiben 180000 km van. Nem hiszem, hogy ajanlott ilyenkor mar a long life.

Na mindegy, nyugodtabban alszok, ha 10000-kent cserelem.
Előzmény: amator11 (675)
amator11 Creative Commons License 2011.09.27 0 0 675

akkor 100.000 km 350.000 FT.

 

Ha 20.000-nél cseréled a longlife olajjal is kb ennyi egy szerviz, akkor 100.000 km 175.000 Ft.

 

Egyébnkén longlife általában 24-27 között enged általában...

Előzmény: lorree (674)
lorree Creative Commons License 2011.09.27 0 0 674

 

 

Egszerűbb így az élet. A korábbi autóimat is 10 000-ként szervizeltem. Ez kb. 3-4 havonta egy szervíz. Annyit megér nekem, hogy minden rendben legyen. 30 000 az már soknak tűnik. Ha az olaj nem is, de a szűrők eltömődhetnek. EGy szervíz kb. 35 000 Ft. Annyi még bele is fér.

Előzmény: mikro10 (673)
mikro10 Creative Commons License 2011.09.27 0 0 673

Nem lenne eleg 30 000kent elvegezni az olajcseret? A gyar engedi a longlife periodust, ha nincs nagy terhelesnek kiteve. Nekem kb. 1,2-1,5 liter az utantoltes igenye.

Előzmény: lorree (672)
lorree Creative Commons License 2011.09.27 0 0 672

A szervízes az OK. Most váltottam, s csak azért kérdeztem, hogy le tudjam ellenőrízni. De úgy látom nem lesz velük gond. Mindent kicseréltek, illetve megcsináltak.

Előzmény: mikro10 (669)
mikro10 Creative Commons License 2011.09.24 0 0 671

Ja es viszont szerencsed volt, hogy mindet kicsereltetted, barmennyire hihetetlenul hangzik is a visszhangja miatt is, mert a kovetkezo 2 lerobbanas, amit elkerultel, trailer, varakozas, csereauto(benzines,kezivaltos), joves-menes a szervizbe,(foleg, ha tobbszaz km-re rohadt le), telefonalgatas, ajaj, mindez mennyi idot igenyel, foleg ha dolgoznod is kellett volna...  a kis csaladrol nem is beszelve.

Mitol kimelted meg magad, na jah, nekem megvolt mind a 4, kulon-kulon, 4 honap alatt.

Mindemellett nem vetem meg ezt a passatot, mert mas hibaja nem akadt...

Előzmény: lorree (668)
mikro10 Creative Commons License 2011.09.24 0 0 670

Nem fogsz vele szivni, mert (egyebkent 2011 05 01 ota garancialis) azota nincs regi tipusu pd elem, amit beraktak volna, en legalabbis sehol nem leltem fel. Tehat vszinu, hogy mar a tiedbe is modositott kerult(Belgradban).

Előzmény: lorree (668)
mikro10 Creative Commons License 2011.09.24 0 0 669

a szervizest kell lecserelni...

10000enkent lecserelni mindent, uza.szurot is, nem tulzas...

Előzmény: lorree (606)
lorree Creative Commons License 2011.09.23 0 0 668

 

 

Hívtam ma egy szegedi VW márkaszervízt. 3 van, szóval rejtve marad, hogy melyiket. Tudnak a hét éves gariról. Azt mondta srác, hogy azért nem úgy megy, hogy csak bemész, s kérsz 4 PD elemet. Be kell, hogy vizsgálják, hogy ha történt kár akkor miért is történt, illetve a meglévő elemeket is be tudják vizsgálni. Meg tudják nézni, hogy mennyire használódott el az elem, mivel annak vannak előjelei, ha kifüstöl. Hogy bennt tartják-e az autót pár napig, nem kérdeztem.

 

Többet nem tudott mondani telefonon. Nekem most nem aktuális, mivel most lettek cserélve, de valszeg a rossz szériából kaptam, így szívni fogok vele újra. :-(

 

De az előző hozzászólóknál volt egy link, aki az eredeti töredékéért cseréli (nem is kell gari).

 

 

Szóval, ez a kocsi egy nagy szívás.

Előzmény: Törölt nick (667)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.22 0 0 667

Utánaérdeklődtem ennek a 7 éveskorig járó, ingyenes PD elem cserének.

Valóban cserélik és nem kell, hogy hibás legyen az elem.

Csak azt nem értem, hogy miért akarják 3-4 napra elkérni az autót...

Van valakinek tapasztalata ilyen témában?

glackolezli Creative Commons License 2011.09.21 0 0 666

A szám végén a betűjelőlés 140Le D-ről S-re, 170Le M-ről T-re változott.

Előzmény: Törölt nick (665)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.21 0 0 665

Na de talán még egy kérdés.

Miről lehet felismerni, az újabb, a már javított típust? Van valami jelölés rajta?

Az is Siemens gyártmány?

Előzmény: Donibcsi (663)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.21 0 0 664

Aham... értem... Így már mindjárt világos a dolog... Köszönöm a felvilágosítást!

Előzmény: Donibcsi (663)
Donibcsi Creative Commons License 2011.09.21 0 0 663

A piezzos PD elemben a piezzo szigetelése ég át, így testzárlatos lesz. Az új PD elem már nem lesz ilyen, mert kijavította a gyár a hibát, és ingyen cseréli a hibás darabokat az új, már javítottra. 

A hirdető meg valszeg valamelyik VW-ben melózik, vagy jó kontaktja van, és az ingyenes PD elemet cseréli pénzért ki. Ez megtévesztés.

Előzmény: Törölt nick (662)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.21 0 0 662

Azt nem értem, hogy pontosan akkor mi is megy tönkre a befecskendezőn?

Csak a csúcs, amit kicserélnek 40 ezerért és kész?

Ráadásul azt írja az illető, hogy ezzel többet nem fog megállni...

HA ez tényleg igaz , akkor a VW ezt miért nem tudja megcsinálni, vagy ha tudja,  miért horror áron teszi?

 

Előzmény: Donibcsi (661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!