Hasonlóan vagyok én is. Egy Borából ültem át ide. Eddig kb. 350 lepedő a karbantarásom, s csak fél éve van meg az autó. Ennyi a Borában összesen ha volt 3 év alatt (5 évig volt meg az autó). De persze ide beletartozik a váltóolaj csere is, ami alapból 80 körülire vág. Ezt a luxust meg kell fizetni. Most legalább annak örülök, hogy fogaskerekes az olajpumpám. A szervíz az alapból drágább, s ilyen üzemanyagárak mellett nem biztos, hogy egy dízel kifizetődőbb.
Köszi. A kocsi 2006-os évjáratu. Az esemény 2009 decemberében volt -lassan 2 éve- akkor volt a kocsiba 92.000 km. igy azt mondták még a kedvezményes javitás sem vonatkozik rá. Ez márkaszerviz volt.
Sajnos elég drága a kocsi üzembetartása. Most két éve vettem, azóta összesen 700.eFt- fennartási költség merült fel. Igaz ebben benne van egy vonóhorog felszerelés is.
Ezt megelózően egy opel V,2.0 gk volt, 10 évig sem merült fel ennyi költség.
Köszi. A kocsi 2006-os évjáratu. Az esemény 2009 decemberében volt -lassan 2 éve- akkor volt a kocsiba 92.000 km. igy azt mondták még a kedvezményes javitás sem vonatkozik rá. Ez márkaszerviz volt.
Sajnos elég drága a kocsi üzembetartása. Most két éve vettem, azóta összesen 700.eFt- fennartási költség merült fel. Igaz ebben benne van egy vonóhorog felszerelés is.
Ezt megelózően egy opel V,2.0 gk volt, 10 évig sem merült fel ennyi költség.
A 6E082001 illetve 6P070001 sorszámok a 2006-os (2005. augusztus - 2006. július közöttre vonatkoznak). Az én sorszámom már 2007-es. Szóval már fogaskerekes. :-))))
7E147069-re végződik az enyém. Ezek szerint ez miatt nem kell agódnom. Végre valami jó hír. Vagy, rosszul gondolom?! A 7E147069 nagyobb szám, mint a lennt említettek. Esetleg valami más logika alapján megy a számozás?
Be kellene vizsgáltatnod a többit is hivatalos márkaszervízben. Fizettél érte ennyit?! A hét éves garanciát nem próbáltad? Már én is hívtam a VW szervízt, s azt mondták, hogy simán bevizsgálják. Külsőre nincs előjele, de ha kiveszik, akkor látják, hogy mennyire mennt el a szigetelés.
Ne bízz benne, hogy sokáig bírni fogják. Ha ez volt az első PD elemed, akkor fél éven belül nagy valószínűséggel ugrik a többi is. Írány az első márkaszervíz!!!!
Az olajszivattyún a lánc szokott elkopni. Ezt sajnos VW csoport megszüntette gyártani és helyette áttértek fogaskerekes megoldásra. Láncot nagyon nagyon nehezen elvétve lehet kapni. Sajnos nekünk teljesen új egységet kellett venni 305e+2*20e a fogaskerék. Ezután eladtuk a Passatot mert minden baj előjött vele...
Eladó CD-tár emulátor (AUX In MP3), Audi, Seat, Skoda, VW Eladó az alábbi rádiókhoz csatlakoztatható CD-tár emulátor (MINI ISO 8 PIN). A fejegységhez való csatlakoztatás után a berendezés megnyitja a CD-tár audio bemenetét, és a mellékelt jack dugón keresztül bármilyen készüléket a fejegységen át hallgathatunk. Telefon kihangosításra is alkalmas. Kérés szerint más csatlakozóval is tudjuk szerelni. A hangminősége kifogástalan. Fél év garancia! A fejegység nem képes a készüléken keresztül a csatlakoztatott lejátszóval kommunikálni! Tehát a fejegység gombjaival nem lehet például számot váltani, léptetni. Ezért olcsóbb a más forgalomban lévő készülékeknél.
Dehogy akarom ketsegbe vonni barki szavait.
Akkor inkabb ugy kerdezem, hogy mekkora hiba, hogy 5W-30 helyett 5W-40-et toltottek az autoba? Azonnal menjek es engedjem le az olajat a szervizben, vagy azert meg sem fog lerohadni, s talan a DPF is tuleli?
Az előző szervízen 5W-30 tettek. De azt mondták ott is, hogy utánna már 5W-40 tesznek. Itt is 5W-40-et preferálják. Gondolom tudják mit csinálnak, nem ma kezdték.